quote:Iemand van jullie toevallig ook Two Worlds 2 gespeeld?
Die vond ik ook best gaaf. Wel een stuk minder dan The Witcher 2, maar nog altijd zeer vermakelijk vond ik en die zag er grafisch ook heel erg puik uit moet ik zeggen.
Aanrader dus voor iedereen die hem nog niet gespeeld had en die een uurtje of 25 over heeft
Het zou gaan ivm de release voor de xbox 360, gepland op 15 november.quote:CD Projekt RED and its sister company GOG.com, the digital distribution platform for DRM-free PC games, are going to reveal some big news just before E3 at their "CDP Summer Conference" live from Los Angeles. The announcements will be made on June 2 at 12:00 LA time (which is 3:00 p.m. EDT or 7:00 p.m. GMT) via Ustream live stream here.
CD Projekt RED will be making a big announcement, and will also have some other exciting things to share during their Summer Conference livecast. CDP RED will discuss some of the successes of the recent launch of The Witcher 2, and will also map out a plan for continued support for the new title.
To watch the stream, on Thursday June 2 around 3:00 p.m. EDT (7:00 p.m. GMT) check this link and hang on for the announcement of the Summer!
Mhoehahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Drakire op 03-06-2011 06:39:57 ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 06:27 schreef Drakire het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Ziet er echt goed uit!quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik een torrent zoeken voor de OST.
Bedenk ik me net dat er een cd bij de premium editie zat![]()
![]()
Jij gebruikt geen Quen?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:02 schreef Jump het volgende:
Pff, ik geraak maar niet voorbij die Golem in act 2. Eenmaal dat je geraakt ben door hem slaat die drie keer of zo en direct dood
Dan ga ik de game maar op hard + alchemy richting proberen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef seto het volgende:
Swordsmanship is ook veel te makkelijk na een tijdje, vooral met die laatste talent dat je 3 mobs tegelijk kan instakillen.
Zal niet de laatste keer zijn vermoed ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef MajorTom. het volgende:
Ben nu aan het begin van chapter 2 van mijn insane walkthrough. Wel al een paar keer opnieuw moeten beginnen.
THANKS!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Umm, als je uit die plek van liefde ofzo komt dan moet je de elf geen zwaard geven en daarna roche helpen.
Is het niet gewoon op het punt dat je twee quests krijgt die At A Crossroads: Sqoia'Tel en At A Crossroads: Roche (of iets in die trant) heten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:17 schreef drumstickNL het volgende:
Umm, als je uit die plek van liefde ofzo komt dan moet je de elf geen zwaard geven en daarna roche helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Nee want als je eerst de elven dood laat gaan verwijzen je automatisch door naar de boot.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:49 schreef Orbis het volgende:
[..]
Is het niet gewoon op het punt dat je twee quests krijgt die At A Crossroads: Sqoia'Tel en At A Crossroads: Roche (of iets in die trant) heten?
Dit, maar komt vooral omdat die niet lekker meer draait bij mij...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef Leatherneck het volgende:
Op het eerste gezicht leek deze game replay waarde hebben, maar heb nog geen zin gehad om er weer aan te beginnen.
ze geven meestal een bonus in de trend van : health regen, armor, attackpower..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap geen reet van die places of power, heb nu een of ander symbool boven me met een timer maar geen idee wat het doet
Al zie ik persoonlijk het nut niet van die places of power. Je wordt even een paar minuten "sterker", terwijl je op een hoger level toch al superman bent. De game nog makkelijker maken!?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
ze geven meestal een bonus in de trend van : health regen, armor, attackpower..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef invine het volgende:
[..]
Dit, maar komt vooral omdat die niet lekker meer draait nooit lekker draait bij mij...
Dat snap ik ,maar ik wil graag weten wįįr ik een bonus voor krijg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
ze geven meestal een bonus in de trend van : health regen, armor, attackpower..
Kun je toch aan plaatje zien? Of mouse overheen hoverenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat snap ik ,maar ik wil graag weten wįįr ik een bonus voor krijg.
Moet je wel weten wat dat plaatje betekent, zag het niet staan in de handleiding. Dat met de muis wist ik niet, handigquote:Op donderdag 16 juni 2011 06:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kun je toch aan plaatje zien? Of mouse overheen hoveren
Ah, daar is gelukkig al een mod voor. Nou nog eentje vinden die een aanduiding van Noord, zuid, west, oost op de minimap zet. Zo als ie nu is heb je er geen kont aan imho, ik moet steeds kijken op de full map om me te kunnen oriėnteren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is 1 ding wat ik echt ontzettend kut vind aan deze game: je loopt wel héél snel tegen het maximum gewicht aan wat je mee kan slepen. Persoonlijk ben ik meer van de unlimited back packs in RPG's.
Ik vind hem geniaal, easily de beste rpg van het jaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Berend. het volgende:
Is dit een leuk spel? Hij is voor 20 euro te koop. Of liever gewoon downloaden?
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal, easily de beste rpg van het jaar.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?
Wellicht het kleine bedrijf ondersteunen en daarbij de ontwikkelaars?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?
Serieus. Deze ontwikkelaar is zo'n beetje de enige die betalende klanten niet laat boeten voor de piraterij, bv dmv irritante drm. Respecteer alsjeblieft de moeite die erin gestoken is. 20¤ voor dit spel is fucking goedkoop, als je at niet op kunt hoesten ben je een enorme pauper.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het is gewoon dat er onwijs veel goede games uitkomen, en ik niet al het geld van de wereld heb. Maar ik zal erover nadenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Serieus. Deze ontwikkelaar is zo'n beetje de enige die betalende klanten niet laat boeten voor de piraterij, bv dmv irritante drm. Respecteer alsjeblieft de moeite die erin gestoken is. 20¤ voor dit spel is fucking goedkoop, als je at niet op kunt hoesten ben je een enorme pauper.
Dan speel je die andere games eerst gewoon eens uit. Of je wacht tot ze goedkoper worden. Komende maand komt er weinig spectaculairs uit, dus ik zou zeggen, zoek een vakantiebaantje en ga geld verdienen. Of accepteer dat je niet alles meteen kan hebben wat je wil.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het is gewoon dat er onwijs veel goede games uitkomen, en ik niet al het geld van de wereld heb. Maar ik zal erover nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ffffffff...You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef MajorTom. het volgende:
Patch 1.3 change log
http://www.thewitcher.com/media/upload/Changelog%201.3.pdf
Net op Nightmare doodgegaan bij het laatste gevechtDa's wel zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ffffffff...
Heb 'm op Hard wel uitgespeeld, maar dat stapje hoger wordt naar mijn mening wat te frustrerend.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Dear Witcher Fans,
CD Projekt would like to invite you to be a part of our Fall Conference which takes place on the 22nd of September. The Witcher 2, version 2.0 is on its way and we would like you to join us on this special day, as we are going to reveal some new, exciting facts regarding the upcoming release and shed some light on the recently announced adaptation of Assassins of Kings for Xbox 360.
CD Projekt RED and GOG.com will be jointly streaming their international portions of the CDP Fall 2011 conference via Ustream video feed at 6:00 PM Warsaw time (4:00 pm GMT, 12:00 noon EDT, or 9:00 PDT) on Thursday 22 September here. GOG.com will be discussing their performance in 2011 and revealing new developments. CDP RED will be showing off the new features of The Witcher 2 version 2.0 live for the very first time, followed by a live gameplay demonstration of The Witcher 2 for Xbox 360. Last but not least, there is also an official unveil of the box art for the title scheduled to take place on that day.
CD Projekt RED's demonstration of The Witcher 2 version 2.0 new content, will start at 4:15 GMT, and version 2.0 will become available just one week after the event on the 29th of September. During the presentation, People watching the stream will be able to take a closer look at some of the most important additions and enhancements to be included in this content update such as:
- Tutorial - New, more comprehensive tutorial that will allow players to slowly get familiar with the world of the game.
- Dark Mode - a brand new difficulty level designed for everyone who's looking for a fresh challenge. This mode also comes with a special set of dark-themed items to go along with it.
- Arena Mode - the arcade style mode where players fight countless waves of enemies in order to achieve the highest score, and later boast about it on specifically designed leaderboards. Be sure to watch this segment to see the new opponent that's being introduced to the game with version 2.0!
Fans from all over the world will also be able to watch live gameplay from The Witcher 2 on Xbox 360 and see how the development of the most complex and unique RPG to ever arrive on consoles is coming along. The creators of The Witcher 2 will wrap up the CDP Fall 2011 conference by talking in detail about the development philosophy behind the title.
Ik vond act 3 ook veel te kort. Maar ze hebben genoeg materiaal voor een eventuele Witcher 3.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:41 schreef Thanatos45 het volgende:
Tof spel, maar toch niet het meesterwerk wat ik verwacht had. Ik vind het jammer dat ze ervoor gekozen hebben om het op te delen in 2 paths in plaats van dat ze 1 langere storyline hebben gemaakt. Ik vond het spel een beetje kort eigenlijk, vooral act 3 is veel te kort. Had ik net een goeie armor, leuke wapens en goede skills (mage path ver uitgebouwd met super vigor regeneration uit warrior), is het ineens afgelopen!Heb m'n uiteindelijke build alleen maar tegen de laatste 2 bosses kunnen gebruiken.
Ik heb nu Iorveths' path gedaan, is Roche's path erg anders? Want dan ga ik die nog wel spelen als full warrior.
Dark mode klinkt interessant! Maar ik heb het helaas al uitgespeeld dus het hoef mij niet meer. Ik denk dat ik dan liever Skyrim ga spelen.quote:
Hopelijk wordt het dan beetje ala the witcher, die vond ik namelijk qua verhaal veeeeeeeel leuker!quote:Op donderdag 22 september 2011 06:53 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik vond act 3 ook veel te kort. Maar ze hebben genoeg materiaal voor een eventuele Witcher 3.
quote:Patch notes
Numerous improvements have been made in the targeting system.
Parrying is now unlimited (even when Vigor is completely depleted), though parries no longer cancel all damage (maximum 50% reduction once the relevant ability has been acquired).
Responsiveness of game controls has been improved. This includes but is not limited to casting Signs, parrying, and attacking immediately after evading an opponent’s assault.
Geralt’s attacks are no longer interrupted by attacking opponents. Attacks are now contiguous and foes cannot interrupt Geralt’s attacks by landing a blow.
Assorted fixes now prevent opponents from incessantly attacking Geralt after he has been knocked down. Geralt can no longer be knocked down repeatedly in quick succession. Also, he rises quickly while evading subsequent attacks.
Geralt no longer attacks opponents located behind other opponents positioned nearer to him.
The target locking system has been improved. Preference is now given to previously highlighted targets.
Target selection has been improved. Priority is now given to foes affected by a critical effect facilitating the completion of a finishing move.
The additional two steps Geralt took after mounting an attack with the W, S, A or D key depressed have been eliminated.
Attacks can now be continued even when a key controlling Geralt’s movement (e.g. W, S, A, D) is depressed.
Attacks can now be continued if the attack key is depressed immediately after the final strike of an attack animation sequence.
Geralt can now pivot 180 degrees immediately after completing an attack.
Assorted problems with key responsiveness have been resolved. Keys no longer need to be depressed twice or more to trigger a given action.
A distance attack problem has been resolved. Geralt now mounts distance attacks (lunge with sword in hand in the Fast style) when opponents were located at a suitable distance from him.
Other corrections and amendments:
Casting several bombs no longer blocks further inputs.
An option has been added to the configuration tool enabling aspect ratio to be set independently of resolution.
The amount of disk space required for game patching has been reduced.
The loading of selected Witcher 1 game saves no longer causes the game to crash.
A greater number of monsters now appear in the cave leading to Loc Muinne.
Improvements have been made in the manner in which monsters are spawned in the mist in Chapter 2.
The visual effect accompanying Adrenaline use no longer disappears prematurely.
Archers now draw their swords more quickly when Geralt approaches.
Mages no longer automatically cast shield spells when Geralt casts daggers at them.
The game is now paused when Geralt executes a finishing move in combat.
The troll in Chapter 2 has been corrected. Previously, in some circumstances he could not be attacked.
Physics on cast daggers have been improved.
The site for aiming daggers is now more visible.
Geralt’s animation when he dies while casting the Axii Sign has been corrected.
An exploit in the fight against Letho has been eliminated. Previously, this foe could be killed by casting bombs in quick succession.
An exploit related to the ‘Insane’ difficulty setting has been eliminated. Previously, game saves could be loaded with difficulty set to this level, which was contrary to design intentions.
Camera positioning/operation has been corrected during the boss fight against the kayran.
Camera control via gamepads has been improved.
Assorted adjustments have been made in mutagen statistics.
The ‘Junk’ filter in the Inventory has been adjusted to provide for correct item filtering.
In the Inventory, the dialogue window warning of prohibited actions has been corrected.
Assorted corrections have been introduced to the mini-map in Chapter 1.
Audio balance throughout the game has been adjusted.
Erratic character teleportation in mini–games has been eliminated.
Assorted adjustments have been made in animations applying to nekkers.
A minor bug in the “Scent of Incense” quest has been resolved.
Numerous minor fixes have been introduced in character lip-sync throughout the game.
Bron: Steam
.....ehhh...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef vosss het volgende:
Ik ken ze alleen van The Witcher games. Wat hebben die piepels nog meer gemaakt dan?
helemaal mee eens, tis een developer die ik graag wil steunen (the witcher 2 nog steeds niet gekocht, en nog niet gespeeldquote:Op donderdag 29 september 2011 20:40 schreef RickoKun het volgende:
Waren alle ontwikkelaars maar zoals CD PROJEKT. Altijd staan ze garant voor bazengames, en later brengen ze nog eens giga goeie gratis patches uit.
geen disc swapping meer, en tevens bij herinstal OS ook geen herinstall van spel... (alleeen steam)quote:Op zondag 2 oktober 2011 05:53 schreef Nephalem het volgende:
@Mschol:
Waarom wil je per se een Steam versie?
Gewoon retail aanschaffen, installeren en als je de steam ingame interface wil gewoon starten als non steam game.
Eén van de moeilijkste gevechten in het hele spel. Daarna wordt geleidelijk aan alles makkelijker en uiteindelijk tank je grote mobs zonder moeite.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Het eerste spel dat ik, sinds ik anderhalf jaar geleden een nieuwe computer kocht, niet op hoge graphics kan spelen.![]()
Verder doe ik iets vreselijks fouts aangezien ik niet voorbij het eerste gevecht kan komen waarbij je die ballista moet zien te veroveren.
Ik ben inmiddels ook verder, wist niet dat ik hem ook gewoon omver kon LULLENquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef RickoKun het volgende:
FFFFFFFFFFUUUUUU-
Ik krijg die Aryan nog wat dus écht niet dood hé? Ik speel hem op hard difficulty.
Tevens kan ik geen potions gebruiken want dan moet ik meditaten.
Hoe de fuck krijg ik gasten met een schild omver? Hij absorbed alles en AARD sign heeft ook geen zin, aangezien Gerald stil blijft staan en zodra ik weer kan bewegen, is aard ook al uitgewerkt bij die andere sjap
Dude speel jij the witcher + skyrim + minecraft allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook verder, wist niet dat ik hem ook gewoon omver kon LULLEN
Door elkaar heenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude speel jij the witcher + skyrim + minecraft allemaal tegelijk?
De diamond pickaxe nog niet gevonden in Skyrim?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Door elkaar heenIk ben nu weer een beetje verveeld met skyrim dus wissel ik the witcher 2 en minecraft af
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef Jump het volgende:
[..]
De diamond pickaxe nog niet gevonden in Skyrim?
Ubersampling op een 470 is ook een beetje overkill. Geprobeerd op een andere bak met 2x een gtx580 in sli en dan nog een framedrop van 30 frames halenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:08 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet 'm nog steeds uitspelen maar durf 'm niet meer op te starten, übersampling heeft m'n GTX 470 kapot gemaakt.
Ik niet. Was een toffe game maar eigenlijk voel ik geen enkele drang om de andere verhaallijn te gaan spelen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:46 schreef Geralt het volgende:
Schop omhoog voor deze ubervette game
Wie speelt hem nog? Binnenkort toch de xbox release? Of issie al uit op de xbox?
Ik wacht op de Xbox releasequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:46 schreef Geralt het volgende:
Schop omhoog voor deze ubervette game
Wie speelt hem nog? Binnenkort toch de xbox release? Of issie al uit op de xbox?
Zou ik toch een keer doen, als ik jou was. Behalve dat je in dezelfde gebieden zit, zijn alle quests anders en voelt het verhaal toch anders aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:47 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik niet. Was een toffe game maar eigenlijk voel ik geen enkele drang om de andere verhaallijn te gaan spelen...
Gastquote:
Uit principe had ik het nooit genomen maar ik moest wel want skyrimquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
Jep; de foto van Triss op Steam heeft mij overgehaald om 'm te kopen.
(al weet ik dat jij geen steam hebt.)
Altijd beter dan Origin hé?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Uit principe had ik het nooit genomen maar ik moest wel want skyrim
Ik kan daar gezien mijn reputatie geen uitspraken over doen. Ik schaam me al enorm dat ik steam heb nuquote:
Pc. Ik blijf bij fable 3. Vind ik toch beter en leuker.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:33 schreef drumstickNL het volgende:
Met de PC of op de xbox? Op de PC is het zeker niet perfect maar verre van slecht ook.
Fable 3 beter noemen dan The Witcher 2?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Pc. Ik blijf bij fable 3. Vind ik toch beter en leuker.
Fable 3 ook maar in hetzelfde rijtje plaatsen als een Witcher 2 of Skyrim -_- Wat is er mis met je?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Pc. Ik blijf bij fable 3. Vind ik toch beter en leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Fallout nog beter dan ze allemaal bijelkaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:33 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Fable 3 ook maar in hetzelfde rijtje plaatsen als een Witcher 2 of Skyrim -_- Wat is er mis met je?
Ja zie je, rot camera.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:41 schreef DragonFodder het volgende:
de camera bij The Witcher 2 (pc) is bij mij nogal schokkerig (ligt niet aan framerate, verder loopt de game heel soepel), en om ƩƩn of andere reden ligt de tactische combat me niet, waardoor het nogal moeilijk spelen is voor me. Jammer, want de sfeer en verhaal en presentatie vind ik helemaal top!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef The_Substitute het volgende:
DF moet volgens mij gewoon wat minder koffie drinken.Dat sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
DeeCruise dat moet je wel doen hoor. Het is geen Skyrim, maar zeker een hele puike gamequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef DeeCruise het volgende:
Eigenlijk nooit mee verder gegaan, net als bij de eerste witcher. Enorm slecht, ik weet het.......
I know... Bij deel 1 kwam ik vrij snel vast te zitten waarna ik heb hem laten liggen, deel 2 ben ik niet aan begonnen toen ik zag wat ubersampling deed met mijn frameratequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef vosss het volgende:
[..]
DeeCruise dat moet je wel doen hoor. Het is geen Skyrim, maar zeker een hele puike game![]()
Deel 1 ben ik in eerste instantie niet voorbij de tutorial gekomen en toen was ik er al klaar mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
I know... Bij deel 1 kwam ik vrij snel vast te zitten waarna ik heb hem laten liggen, deel 2 ben ik niet aan begonnen toen ik zag wat ubersampling deed met mijn framerate
Heb deel 1 destijds op aanraden van een collega gekocht, en dan de enhanced edition.. Redelijk eind gekomen maar bij een bossfight echt afgehaakt na 30 pogingen en daarna niet meer opgepakt. Deel 2 bij de launch via usenet meegepikt, maar bij het aantal framerates afgehaakt. Ik heb meegekregen dat daar nu ook een enhanced edition van is waarbij ubersampling wel op deze kaart zou draaien, maar om eerlijk te zijn is er nog dusdanig veel gamemateriaal wat ik moet spelen dat ik er de komende maanden toch niet aan toe zou komen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Deel 1 ben ik in eerste instantie niet voorbij de tutorial gekomen en toen was ik er al klaar mee.
Deel 2 kan je alles vol open gooien behalve ubersampling en dan nog is het to date 1 van de mooiste games voor mij qua graphics
Daarna heb ik deel 1 gekocht, highres texturepack eroverheen en gaan met die banaan.
Zeer puike games. Die moet je echt wel even spelen. Ff doorbijten in het begin, maar als je erin zit echt gaaf![]()
Herkenbaar lijstje:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef vosss het volgende:
Zoals nu zegmaar.
FC3, AC3, ME3, The Walking Dead laatste Ep, Hitman etc etc.
Moet allemaal nog uit
Zet ubersampling gewoon uit, het verschil zie je toch niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb deel 1 destijds op aanraden van een collega gekocht, en dan de enhanced edition.. Redelijk eind gekomen maar bij een bossfight echt afgehaakt na 30 pogingen en daarna niet meer opgepakt. Deel 2 bij de launch via usenet meegepikt, maar bij het aantal framerates afgehaakt. Ik heb meegekregen dat daar nu ook een enhanced edition van is waarbij ubersampling wel op deze kaart zou draaien, maar om eerlijk te zijn is er nog dusdanig veel gamemateriaal wat ik moet spelen dat ik er de komende maanden toch niet aan toe zou komen...
Wellicht in de voorjaarssale dus, als alles bijgespeeld is
I beg to differ..quote:Op zondag 6 januari 2013 14:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zet ubersampling gewoon uit, het verschil zie je toch niet.
Dat mag, maar bekijk wat goede vergelijkingsbeelden en je ziet al snel dat het grafische verschil echt niet zo bijzonder is, zeker met het oog op de enorme hoop extra rekenkracht die geėist wordt. Ik bedoel misschien niet zozeer dat je het niet ziet als dat je het niet merkt.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef Quotidien het volgende:
Moet zeggen dat ik inmiddels gewoon al het dialoog aanhoor en lees. Ik skip niks meer, zoals het hoort.Het boeit me ook wel meer nu.
Ik heb de kant van Vernon gekozen. De kant van die latente boshomo moet ik nog altijd een keer spelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:56 schreef aniihakobyan het volgende:
Heeft iemand misschien de Roche pad gekozen? Ik ben namelijk met de elf meegegaan, eigenlijk een idealistische pad(FTW). Iemand die Roche beter vond?
Hahahaha was het Vernon, ja? God, ik krijg ook weer zin om the Witcher 2 te spelen! Too many games, too little timesquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb de kant van Vernon gekozen. De kant van die latente boshomo moet ik nog altijd een keer spelen
Ik heb ze allebei gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb de kant van Vernon gekozen. De kant van die latente boshomo moet ik nog altijd een keer spelen
Welke vond je beterquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gedaanallebei errrrgggg vet!
Maar overal ben ik nog steeds meer te spreken over the witcher 1
Oh.. hmm geen idee eigenlijk. Ze hebben allebei wel een vet verhaal, maar als ik moet kiezen ga ik voor die van Roche.quote:
Ja, ik weet van die bosaap niet helemaal meer hoe en wat, maar het stuk dat je met Roche in dat kamp zit is met bosaap niet, die gaat ergens anders heen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef vosss het volgende:
In hoeverre was het eigenlijk verschillend?
Zaten er compleet verschillende levels in zegmaar? Qua omgeving enzo?
Ik las dat Chapter 2 echt totaal anders is bij beide en dat 3 min of meer op hetzelfde neerkomt. Je hebt bij een replay + andere kant dus een heel nieuw chapter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef vosss het volgende:
In hoeverre was het eigenlijk verschillend?
Zaten er compleet verschillende levels in zegmaar? Qua omgeving enzo?
Dit klopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik las dat Chapter 2 echt totaal anders is bij beide en dat 3 min of meer op hetzelfde neerkomt.
Ik speel high op een 4950 kaartjequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik vind het trouwens echt verbijsterenddat ik met mijn Radeon HD6850 gewoon zo op high kan spelen. Is toch een budgetkaartje van 100 ekkies. Ultra zou ook wel kunnen, maar dan is het wat schokkeriger allemaal.
Vergen, dwergenstad. Heb Roche's kant nog niet gespeeld, maar lees wel veel dat mensen de voorkeur aan Vergen + omgeving geven boven dat kamp. Ben er een keer doorheen gesneaked op een missie, leek ook niet al te bijzonder eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef invine het volgende:
[..]
Ja, ik weet van die bosaap niet helemaal meer hoe en wat, maar het stuk dat je met Roche in dat kamp zit is met bosaap niet, die gaat ergens anders heen.
Gaat hier echt prima. Ik zit nu wel te twijfelen of het high of medium is. Straks eens kijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:30 schreef invine het volgende:
Mijn 4850 kon het anders niet aanop low op het randje..
Dat eerste, en sommige sidequests verlopen ook zodra je een bepaald punt in een chapter bereikt. Niet vaak, maar toch iets om rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:25 schreef Quotidien het volgende:
Kun je sidsquests eigenlijk alleen doen als je in dat chapter (en dus dat dorp) zit? Of kun je laterna terug naar de dorpen gaan?
Open world? Interessant... als het maar niet ten koste van het verhaal gaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef Jump het volgende:
CD Projekt toont Cyberpunk 2077-trailer
In de aankondiging van hun nieuwe game zit ook het volgende frame:
[ afbeelding ]
Daarin vermelden ze ook een dadtum waarop zemeer info gaan geven over een andere game: 5 februari 2012. Hopelijk Witcher 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben er voor mijn gevoel heel snel doorheen gefietst zonder al teveel moeite (weliswaar medium). Ik heb niet ontzettend veel side-quests gedaan, maar heb die behoefte ook niet echt gehad, evenmin dat ik nu de behoefte heb om een replay op Hard te doen.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
ik ervaar tomb raider als vele malen zwaarder t.o.v. the witcher 2?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef DeeCruise het volgende:
Helaas een enorme kick maar ik ben afgelopen weekend pas begonnen aan de game. De reden hiervoor is dat ik pas sinds kort in het bezit ben van een GPU die de game vol open kan draaien met een gemiddelde van 60fps. Moet zeggen dat de game prima bevalt, al valt me wel op dat dit de eerste game is waarbij mijn kaart daadwerkelijk 85 graden wordt tegenover een gemiddelde van 60 graden bij bijv Tomb Raider vol open.
Meerdere mensen dit opgevallen toevallig?
Erg vreemd, The Witcher 2 is gegarandeerd zwaarder om te draaien dan tomb raider. Alleen al vanwege de ubersampling die niet aanwezig is in tomb raider. Ik heb dan overigens ook die haar fx open staan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ervaar tomb raider als vele malen zwaarder t.o.v. the witcher 2?
eerst genoemde kan ik niet met goed fatsoen opentrekken.. (onspeelbaar)
witcher 2 kan ik een heleboel open trekken, dat speelt hij beter als tomb raider
maar dan heb ik de boel niet volledig open gezet... en om die vergelijking ging het nou evenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef vosss het volgende:
Zet bij Tomb Raider TressFX eens uit; dat scheelt al snel zo een 15-25 fps
Je reageerde op mijn post en ik had het wel degelijk over alles vol open.. Maar goed, maakt niet uit verder. Mocht er nog iemand het "load-probleem" ervaren zoals omschreven dan hoor ik dat graag..quote:Op maandag 24 juni 2013 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan heb ik de boel niet volledig open gezet... en om die vergelijking ging het nou even
overigens wil het niet zeggen dat ik beide spellen echt kan spelen wanneer ik alles aan zet.. dat trekt m'n 3jaar oude gpu niet meer
Ik doelde meer op de temperaturen van je kaart..quote:Op maandag 24 juni 2013 12:25 schreef vosss het volgende:
Ja een paar loadscreens ja, maar dat mocht voor mij de pret niet drukken
Dat weet ik DeeCruisequote:Op maandag 24 juni 2013 13:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de temperaturen van je kaart..
Lol, extra fans... Heb er momenteel 6 in zitten wat meer als genoeg moet zijn. Het vreemde vind ik gewoon dat de kaart bij 3dmark fire strike extreme slechts 82 graden wordt, en zwaarder dan dat kun je gewoon niet gaan. Ik vermoed dan ook dat de RED engine niet bepaald optimaal is waardoor er wat leaks ontstaan..quote:Op maandag 24 juni 2013 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik DeeCruise
Ik zou me persoonlijk niet zo druk maken om die 85 graden.
Dat kunnen die kaarten prima aan lijkt me zo.
En anders extra fans in je kast
Kan ik nog niet zeggen, zit nog bij de eerste stad en net die giant octopus afgezeken. Met alle sidequests kan ik het niet bepaald lineair noemen, en de eyecandy leidt ook enorm af natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef Quotidien het volgende:
Moet 'm nog steeds een keer uitspelen, was blijven steken bij de quest waar je een aantal dingen moet verzamelen voor Eilhart maar ik kom er niet doorheen. Beetje hetzelfde gevoel als 2dope, misschien ben ik ook gewoon te casual.
Best tegenstrijdig dan eigenlijk, want het voelde ook veel te lineair voor een rpg.
Ik heb de HD 6990, met Ubersampling aan varieert het van 50-60 (in het bos rond Flotsam) tot tussen de 20-30 op z'n laagst (intro level in die stad). Maar toch aardig speelbaar. En zonder een overmatige hitte-explosie.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef DeeCruise het volgende:
-edit-
Interesse vraagje: heb je al eens geprobeerd met de 6970 om de game met ubersampling en ultra te spelen? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat die trekt qua framerates..
Thanks! Ik zit zelf op een 690 stabiel rond de 60, maar dus wel met een hoop warmte... Vanavond nog maar eens een vergelijking trekken met fire strike extreme, vind het maar vreemd.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik heb de HD 6990, met Ubersampling aan varieert het van 50-60 (in het bos rond Flotsam) tot tussen de 20-30 op z'n laagst (intro level in die stad). Maar toch aardig speelbaar. En zonder een overmatige hitte-explosie.
Maar ik laat Ubersampling normaal gesproken uit.
Vergeet wat ik zei. Heb het gisteren nog even gecheckt, maar de DoF en ssao stonden bvb niet aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:44 schreef DeeCruise het volgende:
Thanks! Ik zit zelf op een 690 stabiel rond de 60, maar dus wel met een hoop warmte... Vanavond nog maar eens een vergelijking trekken met fire strike extreme, vind het maar vreemd.
Thanks voor de update. Heb gisteren snel nog eens even getest, maar denk dat de ambient temp hier ook erg hoog was. Gisteren gedurende een uur de temp niet hoger gekregen dan 72 graden, met alles vol open en wat ambient lighting tests. Thank god!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vergeet wat ik zei. Heb het gisteren nog even gecheckt, maar de DoF en ssao stonden bvb niet aan.
Hij schommelt nu tussen de 30-55 in het bos bij Flotsam, gemiddeld zo'n 40-45 in Flotsam zelf.
Ok, thanks voor het testen kerel!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef vosss het volgende:
Ja hallo die vraag was voor mij bedoeld![]()
Wel even geprobeerd, maar heel soepel liep dat net niet zegmaar. Frames per second geen idee; net niet vloeiend genoeg.
Is dat inclusief de enhanced edition patch? Lijkt mij zelfs dan nog vrij veel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik t nou zo lang niet meer gespeeld dat ik ineens een patch van 10gb moet downloaden ?
Ik heb ze allebei gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:45 schreef vosss het volgende:
Ik moet hem eigenlijk ook nog een keer uitspelen met die boself zn kant zegmaar.
Al een paar keer toe proberen te zetten, maar nog niet gelukt, jhoewel het zeker een vette game is
Ja manquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Is dat inclusief de enhanced edition patch? Lijkt mij zelfs dan nog vrij veel.
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef Quotidien het volgende:
Wat blijft dit moeilijk zeg, alleen al dat eerste gevecht in de tutorial kom je gewoon niet doorheen op normal.
quote:
Gisteren op tweakers gezien inderdaad, meteen dat sfeertje weer te pakken en witcher 2 opgestartquote:
Zal wel puik draaien met die nieuwe kaart van je niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gisteren op tweakers gezien inderdaad, meteen dat sfeertje weer te pakken en witcher 2 opgestart
Vosss? Verkeerde account?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal wel puik draaien met die nieuwe kaart van je niet?
Jouwes doet het ook nog altijd zeer prima hier
Nee het goeiequote:
Wtf, nu een dedicated troll account aangemaakt? :pquote:
Daar heb ik er wel meer van hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wtf, nu een dedicated troll account aangemaakt? :p
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef Geralt het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/vosss
100K
Ik zag hem al staan in steamquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]No-lifer achievement unlocked!
Fijn om te horen, maar had niet anders verwacht. Zorg altijd goed voor mijn hardwarequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal wel puik draaien met die nieuwe kaart van je niet?
Jouwes doet het ook nog altijd zeer prima hier
'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef Geralt het volgende:
Oeff, met ubersampling aan zelfs 60fps?!
Nice
Welke topics dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:42 schreef Quotidien het volgende:
Fucking google ipv elk topic te vervuilen met je simpele vraagjes.
2014 normaalquote:
Ik ben net begonnen met 1, die ga ik deze week uitspelen. En dan is 2 aan de beurtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:27 schreef mschol het volgende:
ik moet 1 volgens mij nog uitspelen, 2 nooit aan begonnen![]()
Ik ben benieuwd wat mijn nieuwe bak doet met the witcher 2, BF3 draait hij namelijk soepel op ultra..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Fijn om te horen, maar had niet anders verwacht. Zorg altijd goed voor mijn hardwareMet de nieuwe draait het idd prima, met ubersampling aan en alles op ultra stabiel op 60 frames. Ben alleen nog aan het overwegen om er een andere kaart bij te zetten als dedicated Physx kaart.
Good luck, ubersampling is een bitch om te draaien!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef invine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat mijn nieuwe bak doet met the witcher 2, BF3 draait hij namelijk soepel op ultra..
Ja dat zal hem waarschijnlijk wel de das omdoenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Good luck, ubersampling is een bitch om te draaien!
Welke kaart heb je? De game is ook zonder ubsersampling maar met alles op ultra enorm mooi om te zien, ubersampling is dan ook een soort van brute force rendering, niet de meest optimale manier om mooi beeld te krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:43 schreef invine het volgende:
[..]
Ja dat zal hem waarschijnlijk wel de das omdoenvan de week maar eens proberen.
EVGA Geforce GTX 650 Ti Boost superclocked 2GB, midrange kaartjequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Welke kaart heb je? De game is ook zonder ubsersampling maar met alles op ultra enorm mooi om te zien, ubersampling is dan ook een soort van brute force rendering, niet de meest optimale manier om mooi beeld te krijgen.
R9 290 doet em vloeiend op 1080p wat ik tot nog toe getest hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Good luck, ubersampling is een bitch om te draaien!
Aah, dan gaat hij zeker vlot draaien op mijn R9 290Xquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
R9 290 doet em vloeiend op 1080p wat ik tot nog toe getest heb
maar wellicht kakt hij bij de grotere actie scene's meer in.. we zullen wel een keer zien
60 fps is meer dan genoeg voor een rpg. Voor een online shooter misschien wat matig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef DeeCruise het volgende:
Heb em zelf op de gtx690 stabiel weten te houden op 60 frames, zonder ubersampling is dat al het dubbele, wat duidelijk aangeeft hoe ongelofelijk lomp deze feature is.. Desalniettemin ziet het er fucking awesome uit natuurlijk, dus het vinkje gaat toch altijd aan
Als je je zwaard gebruikt en je kan aanvallen wordt je cursor rood, of met vlammetjes errond. Je kan een tweede zwaai dus pas pakken vanaf dat het icoon veranderd, anders ben je de sequence kwijt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je niet vechten ofzo, als je aangeschoten ben? Ik probeer steeds aan te vallen, maar dat lukt niet echt
60fps is in alle gevallen meer dan genoeg...quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef invine het volgende:
[..]
60 fps is meer dan genoeg voor een rpg. Voor een online shooter misschien wat matig.
Handig om te lezen dan: http://witcher.wikia.com/wiki/Experiencequote:Op zondag 19 januari 2014 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ben er net achter gekomen dat je die Brozne Talents ook kan investeren in iets anders dan je Strenght
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Handig om te lezen dan: http://witcher.wikia.com/wiki/Experience
Je kan je XP level bekijken op het Hero scherm (druk op H), en met je muis over je status bovenaan te staan.
Mutagenic potionsquote:Thus, having reached level 50 and consumed all mutagenic potions along the way, Geralt can acquire all Bronze talents, all but 22 of the Silver and all but 8 of the Gold.
Mutagenic potions zijn potions die je kan maken met een speciaal ingrediėnt. Deze ingrediėnten kan je verkrijgen door kleinere bosses te verslaan. Elk zo een mutagenic potions heeft je een bepaald iets: brons, zilver en/of (meerdere) gouden keuzes of ontgrendeld een bepaald talent direct (ik denk bij Strength, het talent linksonder bijvoorbeeld).quote:Op zondag 19 januari 2014 22:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Mutagenic potions
Ben nu level 8 en heb nog 3k XP nodig. Ik zit nog steeds in de Outskirts van Vizima, en heb nog geen zilveren zwaard.
Trouwens, ik heb afgesproken om middernacht met die Vesna Hood als dank voor het begeleiden van dr naar d'r oma's huis. Maar ik was 2 nachten te laat. Maak ik nog kans bij d'r, of niet meer?
Ben jij geboren in Rivia?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:52 schreef Geralt het volgende:
Deel 1 heb ik pas gespeeld na deel 2
Destijds wel aan begonnen, maar besturing vond ik maar lastig en heel in het begin in dat kasteel, die tutorial missions zegmaar, dat duurde me allemaal te lang, dus mee gekapt.
Nadat ik deel 2 in 1 ruk uitgespeeld heb toch deel 1 nog een keer erbij gepakt en een of andere highres texture pack erover heen gemieterd. Zag er nog prima uit. Vervolgens ook iets van 60 uur ingestoken voordat ik hem uit had
Puike serie. Deel 3 is een instabuy voor mij
Nope, buiten dat je ze achteraf nog eens kan bekijken in het Character scherm heb je er niks aan. Tenzij het je opwindtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:56 schreef DeHovenier het volgende:
Krijg je daar nog iets voor, als je alle sexcards verzamelt?
Tof.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:39 schreef Jump het volgende:
Zo, The Witcher 1 uitgespeeld. Volgens Steam maar 41 uur over gedaan. Ik doe dan ook bijna ale side quests en neem overal wel mijn tijd.
Bij mijn vorige playthrough ben ik ongeveer gestopt vlak voor ik naar chapter v zou gaan. De laatste chapters zijn kort, maar is ook goed. Na chapter III dat zeer lang is, is het een goede en snelle vooruitgang.
Nu met The Witcher 2 beginnen. En hopelijk komt de drie dan ook nog uit dit jaar zodat ik nog mee ben in het vehaal
[..]
Als je je zwaard gebruikt en je kan aanvallen wordt je cursor rood, of met vlammetjes errond. Je kan een tweede zwaai dus pas pakken vanaf dat het icoon veranderd, anders ben je de sequence kwijt.
Ik speel mijn shooters liever met een fps van boven de 100. Zeker games zoals cod4, je haalt er meer voordeel uit als je constant 125 of 250 fps hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
60fps is in alle gevallen meer dan genoeg...
Ook op een 100+ hertz monitor speelt 60 fps erg kut...quote:Op maandag 20 januari 2014 12:31 schreef invine het volgende:
[..]
Ik speel mijn shooters liever met een fps van boven de 100. Zeker games zoals cod4, je haalt er meer voordeel uit als je constant 125 of 250 fps hebt.
Genoeg mensen die dat niet door hebben hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 12:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ook op een 100+ hertz monitor speelt 60 fps erg kut...
Dat wordt een hoop spelen om ze alle 36 te hebbenquote:The Witcher is known for being a very choice-driven series, for example, in The Witcher 2, the second act of the game was completely different depending on a choice you made in the first act. The Witcher 3 aims to continue this tradition by having 36 alternate endings. Ziemak said the goal of The Witcher 3 is to bring closure to Geralt's story, so it's nice to know that the story's end will be about your Geralt, not just the Geralt.
As for loading times? Well, there are none. "Thanks to new technology on RedEngine3, we were actually able to create a world without loading screens as you travel across the world," said Ziemak.
Nog steeds geen datum...quote:Behalve naar de nieuwe consoles komt The Witcher 3: Wild Hunt ook naar de pc. Gevraagd naar een indicatie van de benodigde systeemspecificaties antwoordde Iwinski ontwijkend. "We geven daar binnenkort meer informatie over vrij, maar begin maar vast met sparen voor een upgrade", stelde de ontwikkelaar.
quote:Ontwikkelaar: The Witcher 3 benut bijna volledige capaciteit Xbox One en PS4
Ze houden uiteraard rekening met de tere gevoelens van consolefanboys.quote:Over de benodigde pc-specificaties laat de Poolse ontwikkelaar nog niets los.
twitter:Marcin360 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 09:22:32New #witcher3 screenshosts coming later today. Are you ready?:) reageer retweet
Ze moeten nog renderen voor paar uur zodat ze er mooier uit zien dan echte gameplayquote:
Denk 't, zal wel maximale settings zijn though.quote:
*kuch* GAM / The Witcher 3 *kuch*quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:50 schreef Curlbrah het volgende:
GAM / [The Witcher 3 #1] Wild Hunt
Topic voor the Witcher 3.
kak, had nog wel een google en fok search gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Jump het volgende:
[..]
*kuch* GAM / The Witcher 3 *kuch*
Bestond alLijkt me beter om het gewoon samen te voegen
Misschien wel handig inderdaad, gezien ze nog meer witcher-achtige games willen maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:39 schreef The_Substitute het volgende:
Of we kunnen het hier gewoon centraal houden. Een van de mods kan de "2:AoK" uit de tt verwijderen en de OP aanpassen.
Mijn mooie topic, ik was toen al gehyped over Witcher 3quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Jump het volgende:
[..]
*kuch* GAM / The Witcher 3 *kuch*
Bestond alLijkt me beter om het gewoon samen te voegen
The Witcher is een trilogy, er komt geen deel 4. Maar ik ben ook wel voor het samenvoegen, net zoals met de elder scrolls reeks is gedaan. Veel overzichtelijker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:29 schreef Curlbrah het volgende:
Mja samenvoegen dan? Zou wel leuk zijn als we meteen de games erna in hetzelfde topic kunnen stoppen.
true maar ze hebben gezegd dat er nog gelijksoortige games komen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
The Witcher is een trilogy, er komt geen deel 4. Maar ik ben ook wel voor het samenvoegen, net zoals met de elder scrolls reeks is gedaan. Veel overzichtelijker.
Dat kan, maar dan hoort het niet meer in de witcher reeks natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true maar ze hebben gezegd dat er nog gelijksoortige games komen.
Komt waarschijnlijk heel erg in de buurt, maar screenshots neem ik altijd met een korrel zout. Het gebeurd vrijwel nooit dat pre-release screenshot-kwaliteit uiteindelijk waargemaakt wordt, die dingen worden altijd lomp ge-fotobewerkt. Neemt niet weg dat 't er behoorlijk vet uitziet.quote:
De screens die vooraf vrij waren gegeven als zijnde ingame van TW2 waren dat ook echt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk heel erg in de buurt, maar screenshots neem ik altijd met een korrel zout. Het gebeurd vrijwel nooit dat pre-release screenshot-kwaliteit uiteindelijk waargemaakt wordt, die dingen worden altijd lomp ge-fotobewerkt. Neemt niet weg dat 't er behoorlijk vet uitziet.
Tuurlijk zijn ze ingame. Ze zijn altijd ingame. Dat betekent niet dat ze niet bewerkt kunnen zijn. Nextgen gfx tot nu toe zijn best indrukwekkend en ik geloof dat ze ook heel dicht in de buurt van de werkelijkheid zitten, maar je wordt bijna altijd verneukt met screenshots.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
De screens die vooraf vrij waren gegeven als zijnde ingame van TW2 waren dat ook echt.
Dus ik verwacht van deze niks anders eigenlijk.
Overigens gaat mijn videokaartje er wel issues mee hebben denk ik om deze een beetje deftig op 1920x1200 te kunnen spelen.
Mooie tijd voor weer een upgrade tegen die tijd
Ik twijfel ook, vooral als je ziet dat ze de laadtijden eruit gesloopt hebben (dus procedureel gerendered) i.c.m. de ubersampling die ze gebruiken... We zullen het zien..quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
De screens die vooraf vrij waren gegeven als zijnde ingame van TW2 waren dat ook echt.
Dus ik verwacht van deze niks anders eigenlijk.
Overigens gaat mijn videokaartje er wel issues mee hebben denk ik om deze een beetje deftig op 1920x1200 te kunnen spelen.
Mooie tijd voor weer een upgrade tegen die tijd
Koop jij maar weer een nieuwe kaart, dan neem ik de jouwe wel weer overquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, vooral als je ziet dat ze de laadtijden eruit gesloopt hebben (dus procedureel gerendered) i.c.m. de ubersampling die ze gebruiken... We zullen het zien..
Ik moet zeggen dat de gelekte specs van de 790 me doen kwijlen, maar wat een bedragen. Mocht ik me bedenken dan ben je de eerste die het hoortquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Koop jij maar weer een nieuwe kaart, dan neem ik de jouwe wel weer over
Hij is zeker te spelen, je zult alleen even met de settings moeten kloten. Absoluut de moeite waard though, regelmatig op gog.com voor 5 a 10 euro, evenals steam.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:34 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is krijg ik vanmiddag The Witcher 2 te leen (als ie bevalt koop ik hem zelf).
En ondanks dat ik geen game laptop heb, zie ik op Youtube filmpjes dat ie wel te spelen is met mijn specs (Intel i3-3110m, Intel HD 4000 graphics, 6GB DDR).
Ben benieuwd
Ben benieuwd hoe hij draait.quote:Op zondag 2 februari 2014 07:34 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is krijg ik vanmiddag The Witcher 2 te leen (als ie bevalt koop ik hem zelf).
En ondanks dat ik geen game laptop heb, zie ik op Youtube filmpjes dat ie wel te spelen is met mijn specs (Intel i3-3110m, Intel HD 4000 graphics, 6GB DDR).
Ben benieuwd
Anders ik welquote:
de settings kom je in door de configuratie tool op te startenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Controller inmiddels aan de praat gekregen door hem als X360 contoller in te stellen.
Nu nog op de een of andere manier bij de settings zien te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijzigen van difficulty-level wordt volgens mij na de tutorial pas mogelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Controller inmiddels aan de praat gekregen door hem als X360 contoller in te stellen.
Nu nog op de een of andere manier bij de settings zien te komen?
Jouw laptop is bij uitstek ongeschikt voor games. Van youtube-filmpjes uitgaan lijkt me niet echt betrouwbaar eerlijk gezegd, of je moet al iemand hebben die exact dezelfde laptop heeft čn softwarematig (settings ingame, settings windows/drivers/tweaks) identiek is. CPU en memory zijn best OK, maar je 'grafische kaart' is een enorme bottleneck.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:48 schreef StateOfMind het volgende:
Dus dat moet toch beter kunnen op mijn hagelnieuwe laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |