Ah, daar is gelukkig al een mod voor. Nou nog eentje vinden die een aanduiding van Noord, zuid, west, oost op de minimap zet. Zo als ie nu is heb je er geen kont aan imho, ik moet steeds kijken op de full map om me te kunnen oriënteren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is 1 ding wat ik echt ontzettend kut vind aan deze game: je loopt wel héél snel tegen het maximum gewicht aan wat je mee kan slepen. Persoonlijk ben ik meer van de unlimited back packs in RPG's.
Ik vind hem geniaal, easily de beste rpg van het jaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Berend. het volgende:
Is dit een leuk spel? Hij is voor 20 euro te koop. Of liever gewoon downloaden?
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal, easily de beste rpg van het jaar.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?
Wellicht het kleine bedrijf ondersteunen en daarbij de ontwikkelaars?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?
Serieus. Deze ontwikkelaar is zo'n beetje de enige die betalende klanten niet laat boeten voor de piraterij, bv dmv irritante drm. Respecteer alsjeblieft de moeite die erin gestoken is. 20¤ voor dit spel is fucking goedkoop, als je at niet op kunt hoesten ben je een enorme pauper.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maar waarom zal ik m kopen en niet gewoon downloaden? Zit er een voordeel aan vast?
Het is gewoon dat er onwijs veel goede games uitkomen, en ik niet al het geld van de wereld heb. Maar ik zal erover nadenkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Serieus. Deze ontwikkelaar is zo'n beetje de enige die betalende klanten niet laat boeten voor de piraterij, bv dmv irritante drm. Respecteer alsjeblieft de moeite die erin gestoken is. 20¤ voor dit spel is fucking goedkoop, als je at niet op kunt hoesten ben je een enorme pauper.
Dan speel je die andere games eerst gewoon eens uit. Of je wacht tot ze goedkoper worden. Komende maand komt er weinig spectaculairs uit, dus ik zou zeggen, zoek een vakantiebaantje en ga geld verdienen. Of accepteer dat je niet alles meteen kan hebben wat je wil.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het is gewoon dat er onwijs veel goede games uitkomen, en ik niet al het geld van de wereld heb. Maar ik zal erover nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ffffffff...You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef MajorTom. het volgende:
Patch 1.3 change log
http://www.thewitcher.com/media/upload/Changelog%201.3.pdf
Net op Nightmare doodgegaan bij het laatste gevechtDa's wel zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ffffffff...
Heb 'm op Hard wel uitgespeeld, maar dat stapje hoger wordt naar mijn mening wat te frustrerend.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Dear Witcher Fans,
CD Projekt would like to invite you to be a part of our Fall Conference which takes place on the 22nd of September. The Witcher 2, version 2.0 is on its way and we would like you to join us on this special day, as we are going to reveal some new, exciting facts regarding the upcoming release and shed some light on the recently announced adaptation of Assassins of Kings for Xbox 360.
CD Projekt RED and GOG.com will be jointly streaming their international portions of the CDP Fall 2011 conference via Ustream video feed at 6:00 PM Warsaw time (4:00 pm GMT, 12:00 noon EDT, or 9:00 PDT) on Thursday 22 September here. GOG.com will be discussing their performance in 2011 and revealing new developments. CDP RED will be showing off the new features of The Witcher 2 version 2.0 live for the very first time, followed by a live gameplay demonstration of The Witcher 2 for Xbox 360. Last but not least, there is also an official unveil of the box art for the title scheduled to take place on that day.
CD Projekt RED's demonstration of The Witcher 2 version 2.0 new content, will start at 4:15 GMT, and version 2.0 will become available just one week after the event on the 29th of September. During the presentation, People watching the stream will be able to take a closer look at some of the most important additions and enhancements to be included in this content update such as:
- Tutorial - New, more comprehensive tutorial that will allow players to slowly get familiar with the world of the game.
- Dark Mode - a brand new difficulty level designed for everyone who's looking for a fresh challenge. This mode also comes with a special set of dark-themed items to go along with it.
- Arena Mode - the arcade style mode where players fight countless waves of enemies in order to achieve the highest score, and later boast about it on specifically designed leaderboards. Be sure to watch this segment to see the new opponent that's being introduced to the game with version 2.0!
Fans from all over the world will also be able to watch live gameplay from The Witcher 2 on Xbox 360 and see how the development of the most complex and unique RPG to ever arrive on consoles is coming along. The creators of The Witcher 2 will wrap up the CDP Fall 2011 conference by talking in detail about the development philosophy behind the title.
Ik vond act 3 ook veel te kort. Maar ze hebben genoeg materiaal voor een eventuele Witcher 3.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:41 schreef Thanatos45 het volgende:
Tof spel, maar toch niet het meesterwerk wat ik verwacht had. Ik vind het jammer dat ze ervoor gekozen hebben om het op te delen in 2 paths in plaats van dat ze 1 langere storyline hebben gemaakt. Ik vond het spel een beetje kort eigenlijk, vooral act 3 is veel te kort. Had ik net een goeie armor, leuke wapens en goede skills (mage path ver uitgebouwd met super vigor regeneration uit warrior), is het ineens afgelopen!Heb m'n uiteindelijke build alleen maar tegen de laatste 2 bosses kunnen gebruiken.
Ik heb nu Iorveths' path gedaan, is Roche's path erg anders? Want dan ga ik die nog wel spelen als full warrior.
Dark mode klinkt interessant! Maar ik heb het helaas al uitgespeeld dus het hoef mij niet meer. Ik denk dat ik dan liever Skyrim ga spelen.quote:
Hopelijk wordt het dan beetje ala the witcher, die vond ik namelijk qua verhaal veeeeeeeel leuker!quote:Op donderdag 22 september 2011 06:53 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik vond act 3 ook veel te kort. Maar ze hebben genoeg materiaal voor een eventuele Witcher 3.
quote:Patch notes
Numerous improvements have been made in the targeting system.
Parrying is now unlimited (even when Vigor is completely depleted), though parries no longer cancel all damage (maximum 50% reduction once the relevant ability has been acquired).
Responsiveness of game controls has been improved. This includes but is not limited to casting Signs, parrying, and attacking immediately after evading an opponent’s assault.
Geralt’s attacks are no longer interrupted by attacking opponents. Attacks are now contiguous and foes cannot interrupt Geralt’s attacks by landing a blow.
Assorted fixes now prevent opponents from incessantly attacking Geralt after he has been knocked down. Geralt can no longer be knocked down repeatedly in quick succession. Also, he rises quickly while evading subsequent attacks.
Geralt no longer attacks opponents located behind other opponents positioned nearer to him.
The target locking system has been improved. Preference is now given to previously highlighted targets.
Target selection has been improved. Priority is now given to foes affected by a critical effect facilitating the completion of a finishing move.
The additional two steps Geralt took after mounting an attack with the W, S, A or D key depressed have been eliminated.
Attacks can now be continued even when a key controlling Geralt’s movement (e.g. W, S, A, D) is depressed.
Attacks can now be continued if the attack key is depressed immediately after the final strike of an attack animation sequence.
Geralt can now pivot 180 degrees immediately after completing an attack.
Assorted problems with key responsiveness have been resolved. Keys no longer need to be depressed twice or more to trigger a given action.
A distance attack problem has been resolved. Geralt now mounts distance attacks (lunge with sword in hand in the Fast style) when opponents were located at a suitable distance from him.
Other corrections and amendments:
Casting several bombs no longer blocks further inputs.
An option has been added to the configuration tool enabling aspect ratio to be set independently of resolution.
The amount of disk space required for game patching has been reduced.
The loading of selected Witcher 1 game saves no longer causes the game to crash.
A greater number of monsters now appear in the cave leading to Loc Muinne.
Improvements have been made in the manner in which monsters are spawned in the mist in Chapter 2.
The visual effect accompanying Adrenaline use no longer disappears prematurely.
Archers now draw their swords more quickly when Geralt approaches.
Mages no longer automatically cast shield spells when Geralt casts daggers at them.
The game is now paused when Geralt executes a finishing move in combat.
The troll in Chapter 2 has been corrected. Previously, in some circumstances he could not be attacked.
Physics on cast daggers have been improved.
The site for aiming daggers is now more visible.
Geralt’s animation when he dies while casting the Axii Sign has been corrected.
An exploit in the fight against Letho has been eliminated. Previously, this foe could be killed by casting bombs in quick succession.
An exploit related to the ‘Insane’ difficulty setting has been eliminated. Previously, game saves could be loaded with difficulty set to this level, which was contrary to design intentions.
Camera positioning/operation has been corrected during the boss fight against the kayran.
Camera control via gamepads has been improved.
Assorted adjustments have been made in mutagen statistics.
The ‘Junk’ filter in the Inventory has been adjusted to provide for correct item filtering.
In the Inventory, the dialogue window warning of prohibited actions has been corrected.
Assorted corrections have been introduced to the mini-map in Chapter 1.
Audio balance throughout the game has been adjusted.
Erratic character teleportation in mini–games has been eliminated.
Assorted adjustments have been made in animations applying to nekkers.
A minor bug in the “Scent of Incense” quest has been resolved.
Numerous minor fixes have been introduced in character lip-sync throughout the game.
Bron: Steam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |