ff terugkijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef hcwp het volgende:
Ze gaan wel goed los met die crows. Dat andere vehicle-mounted machinegeweer, komt niet duidelijk in beeld, maar is dat een M249 (minimi) of M240 (MAG) ?
De kapitein komt in ieder geval over als een goede gozer...
Nu ik het terug zit te kijken ben ik aan het twijfelen of ze uberhaupt wel crows hadden. Volgens mij zitten de gunners gewoon achter de gun. Op de ene kar zit volgens mij een M2 en de andere een M240. Maar waarschijnlijk heeft de commander alsnog zicht via thermal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:07 schreef hcwp het volgende:
Ze gaan wel goed los met die crows. Dat andere vehicle-mounted machinegeweer, komt niet duidelijk in beeld, maar is dat een M249 (minimi) of M240 (MAG) ?
De kapitein komt in ieder geval over als een goede gozer...
Wat hebbie allemaal voor leuks gedaan danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie denk je dat ze dat geleerd hebben? Ergens in de jaren 80...?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat zoiso ja. Ze zitten met die karren ook echt midden in een open rivierbedding. Kan naar mijn mening hier wel uit opmaken dat er ook bij de taliban toch best wel wat kerels rondlopen met een beetje tactisch besef. Ze pakken wel precies het goede moment om te schieten toen die apc vastzat
OBL?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Van wie denk je dat ze dat geleerd hebben? Ergens in de jaren 80...?
CIAquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:52 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Van wie denk je dat ze dat geleerd hebben? Ergens in de jaren 80...?
Sure. Toch frappant dat het wegbezuinigen van de tanks eigenlijk 'maar' 91 miljoen oplevert.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Sloggi het volgende:
Er is nog een heel klein beetje hoop voor Pumatje:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-defensie-aanpassen/
- edit en een note verdiend - Lotusssquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:48 schreef Esses het volgende:
Lieve Pumatje, sinds wanneer draagt de KMar een zwarte baret? Sinds wanneer is het draagrecht van om het even welke baret voortbehouden? Cavalerie niet opgeheven? Hoe noem je het dan? Cavalarie te voet?
Zo!quote:Hoop dat je nu inziet dat je iets genuanceerder moet reageren ook al gaat het je naar je hart. Ik leer het ook, dan kan jij het ook.
Die ene met platen en alles erop-en-eraan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, net via marktplaats een OPS vest met een paar tasjes weten aan te schaffen.
Tja niet raar, met zo'n super weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef Braamyo het volgende:
Zo'n dooie middag heb ik op het forum in tijden niet gezien, terug lezen is spontaan de moeite
Overigens *ninja post* want ik ben er weer weg vanfijne avond iedereen
Van het KPU heb ik nog gewoon het harnas gehad. Nu hoorde ik van een groepsmaat van me, die zelf ook een OPS vest heeft, dat (onderandere) onze GC er ook een gebruikt. Dus als hij er een gebruikt kunnen ze jouw er moeilijk op aanspreken. En daarnaast is het gewoon door defensie verstrekt spul dus ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Vortix het volgende:
Mogen jullie die tegenwoordig gebruiken of is het voor steunverleningen?
Neu gewoon het standaard defensie OPS vest met tasjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die ene met platen en alles erop-en-eraan?
Ik had ook hoop toen ik begon te lezen, todat ik deze zin las:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef Sloggi het volgende:
Er is nog een heel klein beetje hoop voor Pumatje:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-defensie-aanpassen/
Daar ging mijn hoop...quote:Het totale bedrag aan bezuinigingen laten de partijen ongemoeid; ze willen schuiven in de bezuinigingsposten.
Haaaai schat!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
ff een hele domme vraag. Hoe scheer je een baret?![]()
Heb vandaag mijn rode- en zwarte baret binnen gekregen, zitten nog erg maf en wil ze in model brengen.
Met het oude model was het genoeg ze ff helemaal nat te maken en tussen de verwarming (of magnetron) te doen (opgerolt). Dit model niet.
Iemand een ideetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |