Wat moest je doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
Die ouwe adjudant van een vaders heeft me gedrild... ben kapot![]()
Er heeft een smj tegen me haar lopen bleren dus het heeft zich teruggetrokken tot 2mm boven mijn hoofdhuid.quote:
Dus jouw haar zweeft nu 2mm boven je hoofdhuid?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Er heeft een smj tegen me haar lopen bleren dus het heeft zich teruggetrokken tot 2mm boven mijn hoofdhuid.
Zo beter?
Nee, zoals je ziet zit het in de familiequote:
Gewoon hardlopen op zijn tempo...quote:
Wat is de gemiddelde snelheid van een AOO ook alweer?quote:
Ik zou het niet weten.. maar ik gok 9 of 10 kmpuquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde snelheid van een AOO ook alweer?
Zeg, blér dat even lekker tegen die kotters van je......quote:
ok, en hoe ver?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. maar ik gok 9 of 10 kmpu
Dan krikt je pa de gemiddelde Adjudantensnelheid wel flink omhoog.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. maar ik gok 9 of 10 kmpu
Nee dank je, ze slapen nu.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg, blér dat even lekker tegen die kotters van je......
Waarom schreeuw je dan zo?quote:
Ik weet niet wat het antwoord was?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan krikt je pa de gemiddelde Adjudantensnelheid wel flink omhoog.
ow fuuuuu.. vergeten. Had ik ook wel willen zien. Was t beetje boeiend?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:18 schreef Nibb-it het volgende:
Borrelnootjes op tafel, bier in de hand en een blocnote op schoot: De Grote Geschiedenis Quiz
Ja, wel leuke vragen. Het lezersteam had (weer) gewonnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ow fuuuuu.. vergeten. Had ik ook wel willen zien. Was t beetje boeiend?
2 á 3 het uur.quote:
In Restrepo blijft het situationele plaatje een beetje onduidelijk, 60 Mins, geeft op 6:20 een weergave van de hinderlaag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:16 schreef hcwp het volgende:
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7367678n&tag=contentMain;contentAux
60 Minutes: Honoring Our Soldiers, met de kerel die de MOH won voor zijn acties in de Korgengal vallei. ('Restrepo')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |