Met welke username loggen ze zo in? Erwin Junior en Rommeltje?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze zijn net aangekomen, en heb ze een laptop toegewezen, zitten daar nu achter
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met welke username loggen ze zo in? Erwin Junior en Rommeltje?
Pas wel op dat ze niet hele pron collecties gaan downloadenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze zijn net aangekomen, en heb ze een laptop toegewezen, zitten daar nu achter
Heb je in eens wat aan Lottusss uit te leggenquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Pas wel op dat ze niet hele pron collecties gaan downloaden
Vergeet niet om ze koffie met extra veel suiker te geven voordat je ze retourneertquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zal me jeuken, heb net twee Durum kebab schotels voor ze besteld.......daarna trap ik ze het nest in
stuiter stuiter stuiterquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet niet om ze koffie met extra veel suiker te geven voordat je ze retourneert
En vergeet niet dat ze jouw favoriete youtube filmpje ook aan hun ouders moeten laten zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zal me jeuken, heb net twee Durum kebab schotels voor ze besteld.......daarna trap ik ze het nest in
Germ, ach gerum......quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet niet om ze koffie met extra veel suiker te geven voordat je ze retourneert
Deze?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet niet dat ze jouw favoriete youtube filmpje ook aan hun ouders moeten laten zien.
Ja.quote:
Ik vind het gek genoeg toch een hele aantrekkelijke vrouwquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
Niemand uit DEF vandaag in Hoek van Holland bij het strandfeest? Gaat daar blijkbaar gigantisch fout.
quote:Groot alarm voor gebroken arm en alcohol
HOEK VAN HOLLAND - Een combinatie van een druk evenement en ambulancetekort in Hoek van Holland en een communicatiestoornis heeft donderdag rond het einde van de middag groot alarm veroorzaakt voor de hulpdiensten in de regio Rotterdam-Rijnmond.
Dat heeft een woordvoerster van de politie laten weten. Uiteindelijk ging het om twee mensen die een alcoholvergiftiging hadden opgelopen en een vrouw die haar arm had gebroken.
De hulpdiensten schaalden het incident op tot een zogenoemde grip 1, waardoor van alle kanten ambulances, brandweer en politie richting Hoek van Holland werd gedirigeerd. Daar was donderdag de traditionele opening van het strandseizoen met 80.000 tot 100.000 bezoekers.
Volgens de woordvoerster van de politie was het rond 7 uur nog steeds druk op het strand maar was het ook gezellig.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef Braamyo het volgende:
of zit er een meisje bij... Erwillientje
Goed zo!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
Die ouwe adjudant van een vaders heeft me gedrild... ben kapot![]()
Die is ook niet zo goed met kinderen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
Die ouwe adjudant van een vaders heeft me gedrild... ben kapot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |