Daarom dit:quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef franklop het volgende:
denk dat een programma van dik 2 uur toch veel te lang is
Logischquote:Ook Johan Derksen is frequent te zien met het laatste voetbalnieuws
bij smeets kunnen ze al amper 2 minuten praten over een sprintrit, laat staan daar. Gaan ze de treintjes analyseren van elke ploeg? Of praten van hoe dom het is om met Cavendish naar de streep te rijden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:56 schreef Wilskracht het volgende:
wel leuk dit maar 2 uur dat krijg je nooit vol.
Ik waag een pogingquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Heel benieuwd hoe ze die 2 uur gaan volpraten....
quote:
Twee uur kan wel, maar ELKE dag? Tour de France vind ik leuk, maar om nou elke dag 2 uur geouwehoer erover te horen, nadat je al een etappe gezien hebt, ik weet het niet, lijkt me een beetje teveel van het goede. Doe dan drie kwartier/1 uur.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef forzaudinese het volgende:
Ze hebben ook rechten voor de samenevatting gekocht van de NOS?Dus mischien dat ze eerst een lange samenvatting van de dag doen(zeg half uur)en dan de rest van de tijd reportages/intervieuws en gesprekken aan tafel.Dan kan een uitzending van 2 uur best wel met de reclame blokken tussen door!
Lijkt me wel. Een uitzending van 2 uur is veel te lang.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:07 schreef TransMogrifier het volgende:
Dat kan nooit serieus zijn dat ze elke dag 2 uur uitzenden. Bedoelen ze niet dat het uitzend tijdstip kan liggen tussen 20:30 en 22:40?
Dus dat het de ene dag om 22:00 begint en de andere dag om 21:30.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:07 schreef TransMogrifier het volgende:
Wel slim om het voor Mart te plaatsen.
Hoe laat komt hij dan? 11 uur?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Een uitzending van 2 uur is veel te lang.
[..]Het late tijdstip van Smeets is een groot nadeel.
Zoiets. Vorig jaar was het op allerlei verschillende tijden door het voetbal.quote:
Ik lig om 11 uur meestal al in bed door de weekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:18 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat late tijdstip van Mart juist wel fijn
Dat zou inderdaad kunnen, maar de programmering op RTL 7 is dusdanig dat zo'n programma geprogrammeerd zal worden op de best mogelijke tijd. Operation Repo of Truckers on ice kan wel wijken denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Een uitzending van 2 uur is veel te lang.
[..]
Truckers on icequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, maar de programmering op RTL 7 is dusdanig dat zo'n programma geprogrammeerd zal worden op de best mogelijke tijd. Operation Repo of Truckers on ice kan wel wijken denk ik.
Ik vind het ook wel fijn, zo vlak voor het naar bed gaan nog even de Avondetappe te kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:18 schreef Szura het volgende:
twitter:wgenee twitterde op zondag 12-06-2011 om 23:20:41Ik presenteer (Wilfred Genee) tour de jour. Er zullen voornamelijk mensen uit de wielerwereld aanschuiven. reageer retweet
Ik ben benieuwd.twitter:wgenee twitterde op zondag 12-06-2011 om 23:21:33Verder zal Johan af en toe aanschuiven om de laatste voetbal updates door te nemen. Ook zal rene af en toe aanschuiven. Ik heb er zin in! reageer retweet
Toch? Ik dacht dat, dat niet doorging?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Aha Derksen ook te gast bij Zomergasten.
22:40 toch? Dat was wel de eindtijd in de aankondiging.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
In een ooghoek zag ik op RTL7 een promo voorbij komen met als begintijd 20:30. De eindtijd stond er ook bij maar heb ik niet gezien.
Is voor een groot deel toch hetzelfde publiek. Derksen moet natuurlijk ook blijven verkopen en juist in de periode dat de transfermarkt gaat draaien is er geen reguliere VI. Waarschijnlijk heeft VI gewoon gesponsord en was er zonder sponsoring wellicht geen programma geweest en zonder programma geen platform voor VI.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:32 schreef Szura het volgende:
Maar wat is in godsnaam het nut van voetbalnieuws melden in een wielertalkshow
Daar kom ik ergens anders wel aan.
Het is wel duidelijk dat Derksen moet verkopen. Hij duikt tegenwoordig op elke zender opquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is voor een groot deel toch hetzelfde publiek. Derksen moet natuurlijk ook blijven verkopen en juist in de periode dat de transfermarkt gaat draaien is er geen reguliere VI. Waarschijnlijk heeft VI gewoon gesponsord en was er zonder sponsoring wellicht geen programma geweest en zonder programma geen platform voor VI.
Die is er al bij de VRTquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ben benieuwd. Wat concurrentie voor de NOS is wel prettig vind ik.
Ik denk ook dat de NOS voor de gasten die uit de wielerwereld komen veel leuker is om bij aan te schuiven dan bij Genee (nu lijkt het me al snel leuker om ergens anders aan te schuiven dan bij Genee, maar da's weer wat andersquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:25 schreef borisz het volgende:
RTL komt ook vanuit een heel andere hoek met een show. Niet directe concurrentie maar netjes verpakt met een beetje entertainment.
Oh en Boogie zou vaak aanschuiven, nou de NOS heeft hem twee weken in dienst.
Nadeel van de NOS vind ik dat er zo'n bourgondische show van gemaakt wordt door Mart Smeets met die domme eindtune en grote glazen wijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is er al bij de VRT, RTL zie ik niet in staat hier een fatsoenlijk programma over te maken. Zeker niet met Genee en consorten
Dat vind ik juist de charme van het programmaquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nadeel van de NOS vind ik dat er zo'n bourgondische show van gemaakt wordt door Mart Smeets met die domme eindtune en grote glazen wijn.Het is een sportevenement, geen kookprogramma.
Hij deed wel eerder mee aan het tourjournaal een aantal jaren terug van RTL. Dus het zou best kunnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Doet Rick Nieman ook niet mee? Die is volgens mij wel wielrenfan.
Ja ik ook. Als je echt een serieus programma wilt zien heb je dan nog Vive le Velo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de charme van het programma
En daarom hoort het ook op zo'n laat tijdstip.
Klopt, zijn formule is aardig uitgewerkt. Dan hebben de Belgen het goed nagedaan en verbeterd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nadeel van de NOS vind ik dat er zo'n bourgondische show van gemaakt wordt door Mart Smeets met die domme eindtune en grote glazen wijn.Het is een sportevenement, geen kookprogramma.
De belg is qua commentaar ook niet altijd om over naar huis te schrijven... Dan kijk ik net zo lief naar de NOS, aangezien er dan nog wat meer aandacht naar de Nederlanders uit gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef neilpad het volgende:
Voor de casual wielerfan is dit wel ideaal denk ik. Die vinden sowieso niet de weg naar de Belg en persoonlijk vind ik Smeets een kwal, dan blijft er weinig over.
Ze hebben volgens mij wel rechten voor de samenvattingen van de etappe gekocht van de NOS. Zie ergens eerder in het topic. Ik zag trouwens in een promo dat het maar tot 22:00 duurt, dat zou een iets idealer tijd zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:50 schreef Krambo het volgende:
Ik ben benieuwd of het wat wordt maar ik heb mijn twijfels. Erik Dijkstra vind ik persoonlijk niet te pruimen en Danny Nelissen hoeft van mij ook niet al te vaak aan te schuiven (als commentator bij eurosport vind ik hem waardeloos)
En ik vraag me af of ze beelden mogen laten zien, denk het niet eigenlijk.
Maar goed ik geef het een kans
Wat is die gast irritant bij VI zeg. Altijd alles naar het straatje van Twente willen lullen, Youri Mulder de 2e.quote:
Bovendien kan ik maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag niet vanwege verplichtingen bij een Belg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:32 schreef Karina het volgende:
Dat wordt wel een lange zit inderdaad en dan nog elke dag ook.
Smeets kan ik wel lijen...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:30 schreef Specularium het volgende:
Eindelijk een alternatief voor die Smeetsterreur.
Niet dat ik iets met de Tour heb.
Jawel, volgens mij mochten ze samenvatting van de dag tonen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:27 schreef I0_0I het volgende:
Ze zullen wel weer geen wedstrijdbeelden hebben tijdens het programma neem ik aan...?
ja maar dat kwam vooral door het slappe geouwehoer van Derksen en Gijpie, die beide niet in de show zitten.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:18 schreef Heufd het volgende:
Mensen die denken dat het te veel en te lang is.VI Oranje leek in eerste instantie ook te veel van het goede, maar dat was het beste programma dat ooit op de tv is geweest.
'Mensen die'quote:Op zondag 19 juni 2011 12:18 schreef Heufd het volgende:
Mensen die denken dat het te veel en te lang is.VI Oranje leek in eerste instantie ook te veel van het goede, maar dat was het beste programma dat ooit op de tv is geweest.
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:18 schreef Heufd het volgende:
VI Oranje leek in eerste instantie ook te veel van het goede, maar dat was het beste programma dat ooit op de tv is geweest.
uit de OOPquote:Op zondag 19 juni 2011 12:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze ook iemand (Marcel Mayer) op lokatie?
BTW Danny Vera gaat chansons zingen?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef nijmegen19 het volgende:
Dagelijks Tour du Jour op RTL 7 mèt Jakhals Erik
RTL 7 komt deze zomer definitief met een dagelijks sportprogramma dat in het teken staat van de Tour de France. Wilfred Genee presenteert enook Jakhals Erik krijgt een flinke bijdrage. Erik Dijkstra maakt met Marcel Maijer filmpjes in Frankrijk gedurende de Tour de France.
ik ook, en zelfs dan moet ik de helft missen door werkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:18 schreef Szura het volgende:
Duurt idd tot 22:00. Dit staat op de site van RTL:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij wel rechten voor de samenvattingen van de etappe gekocht van de NOS. Zie ergens eerder in het topic. Ik zag trouwens in een promo dat het maar tot 22:00 duurt, dat zou een iets idealer tijd zijn.
En het kost echt geen ene fluit. Heb meteen een arrangement geboekt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Duurt idd tot 22:00. Dit staat op de site van RTL:
In een zomerse ambiance kan jij met je vrienden of relaties de uitzending van het tv-programma RTL 7 Tour du Jour bijwonen. Dit kan als alleen als gast bij het programma of inclusief een dinerarrangement.
Het dagelijkse programma inclusief arrangement ziet er als volgt uit :
18.30 – 19.00 uur – ontvangst
19.00 – 20.15 uur – diner
20.15 – 20.30 uur – plaatsnemen in de studio
20.30 – 22.00 uur – live RTL 7 Tour du Jour
Wanhoop haalt de prijs omlaagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En het kost echt geen ene fluit. Heb meteen een arrangement geboekt.
Kost maar 29.50 p.p. En een los kaartje maar 5 euro pp
trololololo dit word gewoon weer een succes mark my wordsquote:
Ik denk dat ik ook wel een keer ga voor die 3 tientjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En het kost echt geen ene fluit. Heb meteen een arrangement geboekt.
Kost maar 29.50 p.p. En een los kaartje maar 5 euro pp
Dat er veel mensen naar kijken wil nog niet zeggen dat het ook een goed programma is... .Hoeveel mensen keken er ook alweer naar Oh Oh Cherso?? En om dat nu onder kwalitatief goede programma's te scharen gaat me te ver...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
trololololo dit word gewoon weer een succes mark my words
Concurreren? Je weet dat het op een ander tijdstip wordt uitgezonden?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:00 schreef Schaap35 het volgende:
Ik moet nog zien of ze kunnen concurreren met Mart Smeets.
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:12 schreef De_kromme het volgende:
Voor de echte fans wordt het waarschijnlijk allebei
Niks mis mee man, lekker uitsmijtertje erbijquote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef Tommeke het volgende:
Dit lijkt me helemaal niets. VI Oranje en VI is leuk, maar een stel popi jopi's dat over wielrennen gaat lullen...
Van hoe laat tot hoe laat is Mart eigenlijk precies te zien? Sluit de herhaling weer op Mart aan?twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 27-06-2011 om 20:42:19@SandervV RTL Tour du Jour is van 1 tot en met 24 juli dagelijks te zien op RTL7 tussen 20:30 en 22:00 uur (herhaling vanaf 23:45 uur). reageer retweet
Ja, ongeveer wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:10 schreef Veerboot het volgende:
Van hoe laat tot hoe laat is Mart eigenlijk precies te zien? Sluit de herhaling weer op Mart aan?twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 27-06-2011 om 20:42:19@SandervV RTL Tour du Jour is van 1 tot en met 24 juli dagelijks te zien op RTL7 tussen 20:30 en 22:00 uur (herhaling vanaf 23:45 uur). reageer retweet
De eerste uitzending sluit goed aan op Vive le Velo. Mart is later op de avond, dus je kan bijna aan één stuk doorkijken vanaf 20:30 t/m de Avondetappe.quote:
quote:Kan de heilige Martinus Jan Smeets ofwel Monsieur Avondetappe de borst natmaken voor de concurrentie van Tour du Jour?
Volgens de baas achter het alternatief op RTL7, zenderdirecteur Marco Louwerens valt dat wel mee. ,,Er is vast ruimte genoeg voor twee praatprogramma s rond een zeer populaire sport als het wielrennen. We zijn er ook niet op uit om een icoon als Mart Smeets naar de kroon te steken, laten we eerst maar eens bewijzen dat we het op onze eigen manier kunnen.
,,Dat is met wat meer sfeer, meer humor en meer variatie, zodat we ook de mensen die niet direct wielerfreaks zijn anderhalf uur lang kunnen boeien.
Louwerens trekt de vergelijking met de situatie van een jaar geleden, toen het luchtige VI Oranje (met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp) zich ontpopte tot een geducht kijkcijferkanon naast de officiële NOS-WK-volgers van Studio Sportzomer. ,,Het gigantische succes van toen had zeker ook te maken met de prestaties van het Nederlands elftal, dat tot en met de finale het land in zijn ban hield.
,,Wat dat betreft mogen we bidden dat Robert Gesink en de zijnen net zo voortvarend op de fiets zullen uitpakken, dat zal ongetwijfeld helpen. Tegelijkertijd hebben we toch ook het idee dat de Tour de France nog meer een op zichzelf staand fenomeen is, nog steeds tot de verbeelding blijft spreken als de Nederlanders zich minder doen gelden.
Groot gemis idd dat zo'n gerenommeerde wielerkenner maar 2 keer p.w. aan mag schuiven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
Derksen schuift jammer genoeg alleen op maandag en vrijdag aan bij Tour du Jour, had hem er liever gewoon elke dag bij gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |