abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 12:23:52 #176
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_97731118
oohhhh die is leuuheuuuk!!!!! En hij is nog gratisch ook!!! :D
*ahum: EsseEi je hebt voorlopig genoeg te haken ;)*
Hoe toevallig trouwens: mn moeder is op het moment een koala aan het breien :) uit Knitted Wild animals ;)
pi_97731125
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:54 schreef Whoopdidoo het volgende:
21 En voel me eigenlijk al bejaard met mn hobbies :P
Haha, dat heb ik ook!

Mooie koala O+ Schattig is ze.
pi_97731333
Ik heb ze nog niet, maar ze zijn wel onderweg. (Krijgt hier de post sowieso altijd wat later...)
pi_97731342
*O* KOALA *O*
pi_97731427
Die koala is leuk! En die deken (met de honden erop :D ) is ook supermooi!

En bedankt voor de haaknaalden link, die sla ik even op ^O^
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_97731931
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 10:35 schreef Joosterd het volgende:
Zijn er eigenlijk nog veel jonge mensen die haken? :D Ik heb het vroeger gekund omdat het een verplichting was op de basisschool maar ik denk dat ik het grotendeels weer verleert ben. :P :P
Dat had ik ook een beetje hoor, maar het is net als fietsen, je verleert het nooit.
In het begin zal het misschien onwennig zijn, maar je zal verbaasd zijn hoe snel je het weer oppakt.
Probeer maar.

grtjs Petra
pi_97732012
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:17 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb Neila the Koala gemaakt, van Dawn Toussaint!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohhhh, die is wel heel erg leuk. knap gemaakt!
pi_97732509
Wat een mooie dingen heb ik hier weer zien voorbij komen!

En een meet ook, lijkt me leuk hoor, als ik kan, dan kom ik (niet begin augustus doen dan, dan ben ik op reis :P )

De hello kitty is heel goed onthaald geweest, iedereen vond hem mooi, tot de volwassenen toe en konden niet geloven dat hij zelf gemaakt was (terwijl ik de fouten wel zie natuurlijk). Nu verder met het konijn.
  zondag 5 juni 2011 @ 13:03:47 #184
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_97732535
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze is mooi. O+
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_97732618
Zo, eindelijk een middagje NIKS! Geen visite, m'n logé is net weg, ik kan niet opgeroepen worden voor m'n werk en geen klusjes meer in huis te doen...dus tijd om te haken! *O*

Wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt zeg!
Trui, die baars is echt leuk! En knap ook dat je zo even een patroontje aanpast zodat het echt goed lijkt.
Die Raving Rabbid vind ik inderdaad ook een beetje eng... :o Maar wel mooi gehaakt en hij lijkt sprekend!
Spiegelei, jouw shawl wordt ook echt mooi! Ik draag zelf nooit zo'n shawl, maar ik zou er bijna één gaan maken als ik dat zo zie. Wie weet, misschien ooit...
Welkom Hallopeetje! Die Granny Square-deken is echt mooi zeg!
En Lyssa; wat een supercute Koala! O+ O+ Jij haakt altijd echt leuke dingetjes vind ik. En zo snel en netjes ook! _O_

Ik heb vrijdag mijn eerste circles-to-square squaretje afgerond

Oh, en ik ben trouwens 33 jaar. Niet superjong, maar toch jong genoeg om vroeger op school geen haken en breien enzo te hebben geleerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kniertje22 op 05-06-2011 13:14:43 ]
  zondag 5 juni 2011 @ 14:00:53 #186
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_97734605
quote:
3s.gif Op zondag 5 juni 2011 08:55 schreef crochetwitch het volgende:

[..]

Ik heb deze besteld en die kwamen op 3.08 euro uit incl. verzending.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT
Bedankt voor de tip, ik heb ze meteen ook besteld. :*

Van die Katia Paper krijg ik pijn aan mijn vingers. Denk dat haaknaald 3,5 toch wat aan de kleine kant is, aan de andere kant wil ik wel een "strak" tasje, dat niet de helft er onderweg uitvalt. Maar het is geen spul wat je even lekker een paar uur door haakt. Mooi wordt het wel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 5 juni 2011 @ 14:41:42 #187
124690 Doobsie
doobsie
pi_97736397
Zijn goeie haaknaalden hoor! Ik heb die dus inderdaad ook, en ook bij die verkoopster :) Kan je echt niet voor zonder zitten voor dat geld :D

Ben nu aan het proberen een haaknaaldenmapje te haken voor mn schoonmoeder en voor mezelf, maar eerst voor mn schoonmoeder...
Denk dat ik maar gewoon een rechthoekig lapje haak van lossen en dan straks aan de einden een touwtje... en in t mapje met lint een soort lusjes maak... ik heb anders geen idee
  zondag 5 juni 2011 @ 14:43:27 #188
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_97736498
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:06 schreef Kniertje22 het volgende:
Zo, eindelijk een middagje NIKS! Geen visite, m'n logé is net weg, ik kan niet opgeroepen worden voor m'n werk en geen klusjes meer in huis te doen...dus tijd om te haken! *O*

Wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt zeg!
Trui, die baars is echt leuk! En knap ook dat je zo even een patroontje aanpast zodat het echt goed lijkt.
Die Raving Rabbid vind ik inderdaad ook een beetje eng... :o Maar wel mooi gehaakt en hij lijkt sprekend!
Spiegelei, jouw shawl wordt ook echt mooi! Ik draag zelf nooit zo'n shawl, maar ik zou er bijna één gaan maken als ik dat zo zie. Wie weet, misschien ooit...
Welkom Hallopeetje! Die Granny Square-deken is echt mooi zeg!
En Lyssa; wat een supercute Koala! O+ O+ Jij haakt altijd echt leuke dingetjes vind ik. En zo snel en netjes ook! _O_

Ik heb vrijdag mijn eerste circles-to-square squaretje afgerond
[ afbeelding ]

Oh, en ik ben trouwens 33 jaar. Niet superjong, maar toch jong genoeg om vroeger op school geen haken en breien enzo te hebben geleerd.
Ik ben 20 en kreeg elke vrijdag middag voor een X aantal weken brei/haak les.. -O- Als jongen zit je daar niet echt op te wachten terwijl ik het wel een aantal keer met mijn oma heb gedaan.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  zondag 5 juni 2011 @ 14:47:25 #189
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_97736693
Serieus ja? Nou ik ben 31 en ik kan me een verloren dag breien op de middelbare school bij handvaardigheid nog herinneren maar meer toch niet hoor.
klerkje
  zondag 5 juni 2011 @ 14:50:44 #190
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_97736856
ohh bedenk me: heb net heel fanatiek allemaal foto's in zitten scannen, had ookk wel een foto van mij met mn eerste breipoging kunnen inscannen ;) toen ik 6 was ofzo:P
pi_97737581
Oja ik ben 26 en heb inderdaad ook nog breien gehad op school, haken niet dacht ik, maar breien wel. Dan moesten we een slang breien van min 1 m lang.
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 15:08:54 #192
155227 crew  Guppy
dus
pi_97737653
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:07 schreef StefanieV het volgende:
Oja ik ben 26 en heb inderdaad ook nog breien gehad op school, haken niet dacht ik, maar breien wel. Dan moesten we een slang breien van min 1 m lang.
Ik ook! Ook 26 jaar en breien op school gehad. En bijles van m'n moeder, want toentertijd was ik nog geen talent :')

Overigens gaat haken niet lekker... Ik ben vanmorgen hard gebeten door m'n konijn. In m'n wijsvinger :X Doet zeer!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 5 juni 2011 @ 15:34:37 #193
124690 Doobsie
doobsie
pi_97738828
Ik ben 35 jaar en heb het van mn moeder/oma en schoonmoeder geleerd... breien dus van mn oma en moeder en haken van mn schoonmoeder en youtube :)
Op school overigens nooit wat aan handwerken gehad.. bij ons was het (helaas) allemaal metaal, hout enz enz
pi_97738871
Leuke koala!
Die raving rabbit is ook leuk :)
Spiegelei, je shawl wordt mooi! Ik ben een paar keer begonnen aan die shawl, maar ik kan geen goede wol/garen er voor vinden (het prikt, is te dun, te grof enz.) en ik ben bang dat ik hem niet af ga maken. Ik zit in mijn 'kleinere projektjes' periode :P

Ik heb eergisteren 2 tasjes gemaakt voor een tweeling die 2 werd. Was nachtwerk geworden, want ik was er te laat aan begonnen en we gingen er gisteren heen :@ Maar ze vielen in de smaak, dus dan was het 't wel waard :)

Ik ben 34 en als ik eerlijk ben, weet ik eigenlijk niet meer of ik heb leren haken of breien op school :@ Ik kan mij voornamelijk herinneren dat mijn oma altijd aan het haken/breien/naaien was en ik haar vroeg hoe het moest, of ik ging naar mijn moeder toe :)
Zij is trouwens ook weer aan het haken! De vriendin van mijn broer is zwanger, dus ze heeft een goed doel :Y
pi_97739225
Dank jullie wel voor de berichtjes van de raving rabbit hij staat nu mooi in men kast naast me andere ami's.

Die koala had ik ook al eens gezien en hij is echt mooi lyssa.

Ik ben 24 en me vriendin 23 en we haken ook beide. Bij onze hobby winkel zien we ook enkel maar oudere mensen zitten maar er zijn genoeg jonge mensen die ook haken. Ik moet mezelf ook eens aan het breien zetten. Ik wil graag eens een kledingstuk maken maar de meeste haak kledingstukken zijn bijna altijd voor vrouwen/meiden. Bij het breien heb ik er al wel een aantal voor mannen gezien.
Only Heroes live forever.
blog
  zondag 5 juni 2011 @ 16:01:34 #196
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97740036
quote:

erg leuk!! al zijn de benen niet bepaald koala-like, maar dat doet niks af aan 't leukheidsgehalte. :)
in de haak.
pi_97740813
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ook! Ook 26 jaar en breien op school gehad. En bijles van m'n moeder, want toentertijd was ik nog geen talent :')

Overigens gaat haken niet lekker... Ik ben vanmorgen hard gebeten door m'n konijn. In m'n wijsvinger :X Doet zeer!
Ja die bijles heb ik ook gehad :') Haken op mezelf geleerd, mijn mama en oma kenden het niet meer :P
  zondag 5 juni 2011 @ 16:30:21 #198
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_97741578
Die koala O+ O+

Ik heb ook 23 trouwens en heb mijzelf leren haken toen ik besloot een zelfgehaakte muts te willen.

www.warmeoren.nl besteld, hopelijk morgen we site online *O*
an urge to help mankind overcomes me
pi_97742109
Ik heb inderdaad ook breiles gehad op school. Uiteindelijk ging de handwerkjuf de muis maar af breien :P Figuurzagen kon ik ook niet trouwens, ik brak steeds de zaagjes :') Vriendschapsbandjes knopen daarentegen wel.

Leuke naam, saaw! :)
  zondag 5 juni 2011 @ 16:45:41 #200
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_97742260
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb inderdaad ook breiles gehad op school. Uiteindelijk ging de handwerkjuf de muis maar af breien :P Figuurzagen kon ik ook niet trouwens, ik brak steeds de zaagjes :') Vriendschapsbandjes knopen daarentegen wel.

Leuke naam, saaw! :)
Figuurzagen wat een ramp was dat. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')