Haha, dat heb ik ook!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:54 schreef Whoopdidoo het volgende:
21 En voel me eigenlijk al bejaard met mn hobbies
Dat had ik ook een beetje hoor, maar het is net als fietsen, je verleert het nooit.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:35 schreef Joosterd het volgende:
Zijn er eigenlijk nog veel jonge mensen die haken?Ik heb het vroeger gekund omdat het een verplichting was op de basisschool maar ik denk dat ik het grotendeels weer verleert ben.
![]()
Ohhhh, die is wel heel erg leuk. knap gemaakt!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:17 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb Neila the Koala gemaakt, van Dawn Toussaint!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip, ik heb ze meteen ook besteld.quote:Op zondag 5 juni 2011 08:55 schreef crochetwitch het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld en die kwamen op 3.08 euro uit incl. verzending.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT
Ik ben 20 en kreeg elke vrijdag middag voor een X aantal weken brei/haak les..quote:Op zondag 5 juni 2011 13:06 schreef Kniertje22 het volgende:
Zo, eindelijk een middagje NIKS! Geen visite, m'n logé is net weg, ik kan niet opgeroepen worden voor m'n werk en geen klusjes meer in huis te doen...dus tijd om te haken!![]()
Wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt zeg!
Trui, die baars is echt leuk! En knap ook dat je zo even een patroontje aanpast zodat het echt goed lijkt.
Die Raving Rabbid vind ik inderdaad ook een beetje eng...Maar wel mooi gehaakt en hij lijkt sprekend!
Spiegelei, jouw shawl wordt ook echt mooi! Ik draag zelf nooit zo'n shawl, maar ik zou er bijna één gaan maken als ik dat zo zie. Wie weet, misschien ooit...
Welkom Hallopeetje! Die Granny Square-deken is echt mooi zeg!
En Lyssa; wat een supercute Koala!![]()
Jij haakt altijd echt leuke dingetjes vind ik. En zo snel en netjes ook!
![]()
Ik heb vrijdag mijn eerste circles-to-square squaretje afgerond
[ afbeelding ]
Oh, en ik ben trouwens 33 jaar. Niet superjong, maar toch jong genoeg om vroeger op school geen haken en breien enzo te hebben geleerd.
Ik ook! Ook 26 jaar en breien op school gehad. En bijles van m'n moeder, want toentertijd was ik nog geen talentquote:Op zondag 5 juni 2011 15:07 schreef StefanieV het volgende:
Oja ik ben 26 en heb inderdaad ook nog breien gehad op school, haken niet dacht ik, maar breien wel. Dan moesten we een slang breien van min 1 m lang.
erg leuk!! al zijn de benen niet bepaald koala-like, maar dat doet niks af aan 't leukheidsgehalte.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:17 schreef Lyssa het volgende:
Ja die bijles heb ik ook gehadquote:Op zondag 5 juni 2011 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook! Ook 26 jaar en breien op school gehad. En bijles van m'n moeder, want toentertijd was ik nog geen talent
Overigens gaat haken niet lekker... Ik ben vanmorgen hard gebeten door m'n konijn. In m'n wijsvingerDoet zeer!
Figuurzagen wat een ramp was dat.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb inderdaad ook breiles gehad op school. Uiteindelijk ging de handwerkjuf de muis maar af breienFiguurzagen kon ik ook niet trouwens, ik brak steeds de zaagjes
Vriendschapsbandjes knopen daarentegen wel.
Leuke naam, saaw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |