Ik heb deze besteld en die kwamen op 3.08 euro uit incl. verzending.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:45 schreef MissN het volgende:
http://cgi.ebay.com/Set-1(...)&hash=item4aaba3eb29
is dit de goede haaknaalden set? ik weet echt niets van ebay...moet je bieden..? hoeveel hebben jullie betaald?
heel mooi, ik wil d'r ook wel zo 1quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:22 schreef hallopeetje het volgende:
Ik kijk vaak hier op de diverse haaktopics maar eigenlijk heb ik nooit gepost.
Maar er staan hier vaak van die leuke dingen.of leuke patroontjes.
Haken is één van mijn grote hobby's
momenteel ben ik met een granny square bezig, die bijna klaar is.
Ben met de buitenste rand bezig. Hij is gehaakt van de Zeeman wol.
Deze is voor mijn dochter.
Als hij klaar is wil ik een tweede deken maken
[ afbeelding ]
(hopelijk dat de foto goed lukt) hij staat ook op mijn blog
hallopeetje.blogspot.com
grtjs Petra
Inderdaad ik zag het, dank je wel voor de tip, zo lukt het dus wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:32 schreef trui het volgende:
[..]
op flickr is 't best lastig om de URL van je foto's te achterhalen. je moet er een paar keer op klikken, en op een gegeven moment kun je ergens klikken voor 'view all sizes' o.i.d. -> daar kiezen voor een bepaalde maat, en dan pas kun je van de foto die verschijnt de eigenschappen kopiëren. als je die hier tussen [ img ] tags plaatst, moet 't lukken.
dat boek van edie eckman heb ik ook, leuk inderdaad! maar alles maken, daar heb ik dan weer niet 't geduld voor.
Valt mij heel erg mee dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:37 schreef EsseEi het volgende:
ik ben 23, best jong dusen nog meer jonge meiden hier!
Dat zegt m'n vriend ook wel eensquote:Op zondag 5 juni 2011 11:54 schreef Whoopdidoo het volgende:
21 En voel me eigenlijk al bejaard met mn hobbies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |