100 % cellulose (papier) staat er op de wikkel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef Spiegelei het volgende:
Oh Sanne is dat echt 'paper' zeg maar? Buigt dat wel een beetje? Ik ben benieuwd naar het resultaat.
normaal haak ik ook veel minder hoor, maar vanmiddag heb ik een tijd buiten zitten haken ter voorbereiding op yarn bombing day volgende week, en nu heb ik een tijdje zitten haken omdat er ineens inspiratie kwam aangevolgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, zeker weten doe ik het niet. Maar van de ergonomie les op het werk (ja echt!) heb ik dat behalve een goede houding, variatie een goede is. Maar goed, gevarieerd haken lijkt me kunstig... Dus dan maar net als Spiegelei, even iets tussendoor doen.
Nu scheelt het ook wel dat ik in verloren momentjes vooral haak. Niet uren achter elkaar
ik ben benieuwd hoe je tas wordtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
100 % cellulose (papier) staat er op de wikkel.
volgens de wasvoorschriften mag je het wel wassen, op de hand, 30 graden, en strijken? Nou ben ik dat laatste niet van plan. Ben ook heel benieuwd wat dit wordt. Het lag in de aanbiedingenbak, ik heb vier bollen gescoord voor 2,50 euro per stuk.
die bol krijgt helaas een enkeltje kliko, dat ding zit té erg in de klitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo eerst maar m'n bol wol uit elkaar halen denk ik, ik heb me toch een kutbol
allebei de uiteinden zaten binnenin, en dat ding zit hélemaal in de klit
en het was toch echt een nieuwe bol
leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Doobsie het volgende:
Leuke dingen komen er weer voorbij!!
Ik kreeg vandaag mn haaknaalden binnen die ik besteld had via ebay! Helmaal super!!
doen, je kunt er heerlijke dingen scoren, soms voor een fractie van de prijs wat het anders hier zou kostenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef MissN het volgende:
Ik moet ook maar eens zo'n eBay account aanmaken
Wow, mooi Yppy!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef YPPY het volgende:
En over meets gesproken: goed plan! Wat denken jullie van iets totaal anders dan een woonkamer, omdat het bijna zomer is? Bijvoorbeeld lekker buiten en dan een park ofzo en zelf wat te eten en drinken meenemen? Nu kunnen we de vaste meetplek van OUD in Utrecht natuurlijk jatten(maar dan de andere kant van het park) of iets anders verzinnen.
Je bent weer eens goed bezig spiegelei!
Slechte foto, maar ik kan de zolder niet meer op, dan maak ik iemand wakker.
pea sjaal voor mijn moeder, alleen nog wat draadjes afhechten.
[ afbeelding ]
iets groter: http://www.twitpic.com/56h3jd
Ik heb deze besteld:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:45 schreef MissN het volgende:
http://cgi.ebay.com/Set-1(...)&hash=item4aaba3eb29
is dit de goede haaknaalden set? ik weet echt niets van ebay...moet je bieden..? hoeveel hebben jullie betaald?
die broomstick steek vind ik mooi!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:47 schreef saaw het volgende:
kwam dit net tegen
[ link | afbeelding ]
Broomstick Lace
gebruikt zowel een haaknaald als breipen, ik ga het binnenkort eens proberen
Oh en ik heb het patroon gekocht voor dit leuke vestje
[ afbeelding ]
dus van de week maar eens kijken of ik daar uit kom, het ziet er niet heel moeilijk uit
op flickr is 't best lastig om de URL van je foto's te achterhalen. je moet er een paar keer op klikken, en op een gegeven moment kun je ergens klikken voor 'view all sizes' o.i.d. -> daar kiezen voor een bepaalde maat, en dan pas kun je van de foto die verschijnt de eigenschappen kopiëren. als je die hier tussen [ img ] tags plaatst, moet 't lukken.quote:
Ik sla altijd een steek over, maar het ziet er in het begin inderdaad niet hoopgevend uit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef trui het volgende:
ik heb nog een vraagje voor mensen die wel eens iets gemaakt hebben met de (half)stokje-losse combinatie-steek, zoals dit. ik vind 't een heel mooi effect, die 'geweven' look, maar ik heb wat moeite om de juiste lengte van de basis-ketting te bepalen. als ik de lengte neem die 't moet worden, en dan in elke steek van de basis-chain haak, wordt ie te breed. maar als ik telkens een steek oversla waar ik een losse doe, wordt ie te smal. hoe doen jullie dat? eska, jij hebt toch bijv. een aantal van die 'cols' gemaakt met die steek. how?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |