abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:36:47 #126
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_97711534
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef Spiegelei het volgende:
Oh Sanne is dat echt 'paper' zeg maar? Buigt dat wel een beetje? Ik ben benieuwd naar het resultaat.
100 % cellulose (papier) staat er op de wikkel.
volgens de wasvoorschriften mag je het wel wassen, op de hand, 30 graden, en strijken? Nou ben ik dat laatste niet van plan. Ben ook heel benieuwd wat dit wordt. Het lag in de aanbiedingenbak, ik heb vier bollen gescoord voor 2,50 euro per stuk.

In je handen lijkt het een soort raffia.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:37:04 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97711548
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nou ja, zeker weten doe ik het niet. Maar van de ergonomie les op het werk (ja echt!) heb ik dat behalve een goede houding, variatie een goede is. Maar goed, gevarieerd haken lijkt me kunstig... Dus dan maar net als Spiegelei, even iets tussendoor doen.

Nu scheelt het ook wel dat ik in verloren momentjes vooral haak. Niet uren achter elkaar
normaal haak ik ook veel minder hoor, maar vanmiddag heb ik een tijd buiten zitten haken ter voorbereiding op yarn bombing day volgende week, en nu heb ik een tijdje zitten haken omdat er ineens inspiratie kwam aangevolgen :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:37:34 #128
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97711565
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef Sanne het volgende:

[..]

100 % cellulose (papier) staat er op de wikkel.
volgens de wasvoorschriften mag je het wel wassen, op de hand, 30 graden, en strijken? Nou ben ik dat laatste niet van plan. Ben ook heel benieuwd wat dit wordt. Het lag in de aanbiedingenbak, ik heb vier bollen gescoord voor 2,50 euro per stuk.
ik ben benieuwd hoe je tas wordt :9
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:39:09 #129
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97711617
ik ga zo eerst maar m'n bol wol uit elkaar halen denk ik, ik heb me toch een kutbol :{
allebei de uiteinden zaten binnenin, en dat ding zit hélemaal in de klit ;(

en het was toch echt een nieuwe bol -O-
pi_97712515
Leuke dingen komen er weer voorbij!!

Ik kreeg vandaag mn haaknaalden binnen die ik besteld had via ebay! Helmaal super!!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:04:01 #131
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97713008
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:39 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo eerst maar m'n bol wol uit elkaar halen denk ik, ik heb me toch een kutbol :{
allebei de uiteinden zaten binnenin, en dat ding zit hélemaal in de klit ;(

en het was toch echt een nieuwe bol -O-
die bol krijgt helaas een enkeltje kliko, dat ding zit té erg in de klit :N

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Doobsie het volgende:
Leuke dingen komen er weer voorbij!!

Ik kreeg vandaag mn haaknaalden binnen die ik besteld had via ebay! Helmaal super!!
leuk!
tof zijn ze he *;
pi_97713149
Owww leuk he die bollen die in de klit zitten.. alleen vind ik het dus weer een sport om ze juist uit elkaar te pluizen.. ben wel eens 2 avonden met 1 bolletje bezig geweest hahahaha..

En ja .. de haaknaalden zijn echt super! en bij mij waren ze allemaal glad :D
Nu nog wachten op t tweede setje had paar dagen later voor mn schoonmoeder ook besteld aangezien die ook weer begonnen is met haken :P
pi_97713836
Leuke shawl ook spiegelei. De binnenkant van de mond is ook gehaakt hoor. De tanden zijn wel van vilt.

Je kan op de foto klikken (of gewoon hier) en dan zie je hem (heeeel) groot en dan kan je beter in zen mond kijken :P.
Only Heroes live forever.
blog
pi_97713972
Ik moet ook maar eens zo'n eBay account aanmaken :)
haken is cool
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:20:00 #135
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97714108
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef MissN het volgende:
Ik moet ook maar eens zo'n eBay account aanmaken :)
doen, je kunt er heerlijke dingen scoren, soms voor een fractie van de prijs wat het anders hier zou kosten :)
pi_97714997
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:49 schreef YPPY het volgende:
En over meets gesproken: goed plan! Wat denken jullie van iets totaal anders dan een woonkamer, omdat het bijna zomer is? Bijvoorbeeld lekker buiten en dan een park ofzo en zelf wat te eten en drinken meenemen? Nu kunnen we de vaste meetplek van OUD in Utrecht natuurlijk jatten O-) (maar dan de andere kant van het park) of iets anders verzinnen. *O*

Je bent weer eens goed bezig spiegelei!

Slechte foto, maar ik kan de zolder niet meer op, dan maak ik iemand wakker. ;)

pea sjaal voor mijn moeder, alleen nog wat draadjes afhechten.

[ afbeelding ]

iets groter: http://www.twitpic.com/56h3jd
Wow, mooi Yppy! O+ ik wil hem toch ook echt gaan maken, en met wat dikker garen dan waarmee ik m'n angelwingshawl heb gemaakt, dan heb ik iets voor de zomeravonden, en iets voor de lente/herfstavonden... :)

en wat betreft een parkmeet, wat een goed idee!!! *O* ik heb vast nog wel een gaatje in m'n drukke weken de komende tijd :D gezellig :) ik zal morgen eens kijken voor data wanneer ik kan... ;) en nu verdeling maken van eten en drinken als we in een openbare omgeving afspreken? :)
pi_97715053
Die ravijng rabbit! Geweldig! Ow en ik heb nog zoveel meer mooie dingen voorbij zien komen! Mooi begin van een sjaal en een cirkel to square project en nog veel meer. Ik ben nog bezig met mn amineko's maar het schiet nog niet echt op. We zijn ondertussen ook her en der aan het klussen in huis. Maar ik ga ervoor dat ze aan het eind van de week af zijn. Foto's volgen snel (hopelijk)
pi_97717917
Ik kijk vaak hier op de diverse haaktopics maar eigenlijk heb ik nooit gepost.
Maar er staan hier vaak van die leuke dingen.of leuke patroontjes.
Haken is één van mijn grote hobby's
momenteel ben ik met een granny square bezig, die bijna klaar is.
Ben met de buitenste rand bezig. Hij is gehaakt van de Zeeman wol.
Deze is voor mijn dochter.
Als hij klaar is wil ik een tweede deken maken

(hopelijk dat de foto goed lukt) hij staat ook op mijn blog
hallopeetje.blogspot.com

grtjs Petra
pi_97718077
Mooie deken! Hoe groot is deze ongeveer?

EDIT; Ik heb al op je blog gespiekt, dus ik weet het antwoord al. Leuke blog trouwens! (En leuke hond!)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:33:42 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97718517
welkom hallopeetje, geweldig leuke deken!!
in de haak.
pi_97718595
Zeer leuk deken hallopeetje,

en ik volg ineens je blog ;)
Only Heroes live forever.
blog
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:36:23 #142
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97718627
spiegelei, ik heb de uiteindelijke southbay shawl niet gemeten (hier was 't ook niet echt 'lette' meer in elk geval). ik had er 2 hele bollen Noro Kureyon Sock yarn in, die bollen zijn 100g per stuk en bevatten zo´n 420 meter aan garen per bol.

esseEi, heb jij t ook over dat patroon? de laatste touren duren wel lang he. maar aan de andere kant vond ik het verbazingwekkend snel gaan, ik was in elk geval sneller door m'n garen heen dan ik verwacht had.

goed gelukt je konijn, redostrike!

grappig garen, sanne. t lijkt wel rafia o.i.d.!

[ Bericht 13% gewijzigd door trui op 04-06-2011 23:49:42 ]
in de haak.
pi_97718922
leuk peetje! je blog staat in mijn favorieten :)
haken is cool
pi_97719182
http://cgi.ebay.com/Set-1(...)&hash=item4aaba3eb29

is dit de goede haaknaalden set? ik weet echt niets van ebay...moet je bieden..? hoeveel hebben jullie betaald?
haken is cool
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:55:10 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97719679
ik heb nog een vraagje voor mensen die wel eens iets gemaakt hebben met de (half)stokje-losse combinatie-steek, zoals dit. ik vind 't een heel mooi effect, die 'geweven' look, maar ik heb wat moeite om de juiste lengte van de basis-ketting te bepalen. als ik de lengte neem die 't moet worden, en dan in elke steek van de basis-chain haak, wordt ie te breed. maar als ik telkens een steek oversla waar ik een losse doe, wordt ie te smal. hoe doen jullie dat? eska, jij hebt toch bijv. een aantal van die 'cols' gemaakt met die steek. how?
in de haak.
pi_97720222
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:45 schreef MissN het volgende:
http://cgi.ebay.com/Set-1(...)&hash=item4aaba3eb29

is dit de goede haaknaalden set? ik weet echt niets van ebay...moet je bieden..? hoeveel hebben jullie betaald?
Ik heb deze besteld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)DME:B:EOIBSA:NL:1123
Kwam op 5 euro inclusief verzendkosten uit...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_97720556
dank je wel voor de berichtjes, wat zijn jullie allemaal nog laat op, hihi
Maar inderdaad ook een leuke hond, twee zelfs hier op de foto.

Ik heb trouwens pas een leuk boek gekocht (crochet motifs van Edie Eckman)
Echt een aanrader..
Nu heb ik de start gemaakt om al deze motiefjes uit dit boek te gaan maken.
gewoon om te bewaren,

[ Bericht 10% gewijzigd door hallopeetje op 05-06-2011 09:46:09 ]
  zondag 5 juni 2011 @ 00:28:12 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97721174
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:47 schreef saaw het volgende:
kwam dit net tegen
[ link | afbeelding ]
Broomstick Lace

gebruikt zowel een haaknaald als breipen, ik ga het binnenkort eens proberen

Oh en ik heb het patroon gekocht voor dit leuke vestje
[ afbeelding ]
dus van de week maar eens kijken of ik daar uit kom, het ziet er niet heel moeilijk uit
die broomstick steek vind ik mooi! O+
het vest daarentegen... echt niet! :o
in de haak.
  zondag 5 juni 2011 @ 00:32:00 #149
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97721342
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef hallopeetje het volgende:
op flickr is 't best lastig om de URL van je foto's te achterhalen. je moet er een paar keer op klikken, en op een gegeven moment kun je ergens klikken voor 'view all sizes' o.i.d. -> daar kiezen voor een bepaalde maat, en dan pas kun je van de foto die verschijnt de eigenschappen kopiëren. als je die hier tussen [ img ] tags plaatst, moet 't lukken. :+

dat boek van edie eckman heb ik ook, leuk inderdaad! maar alles maken, daar heb ik dan weer niet 't geduld voor. :)
in de haak.
pi_97721412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef trui het volgende:
ik heb nog een vraagje voor mensen die wel eens iets gemaakt hebben met de (half)stokje-losse combinatie-steek, zoals dit. ik vind 't een heel mooi effect, die 'geweven' look, maar ik heb wat moeite om de juiste lengte van de basis-ketting te bepalen. als ik de lengte neem die 't moet worden, en dan in elke steek van de basis-chain haak, wordt ie te breed. maar als ik telkens een steek oversla waar ik een losse doe, wordt ie te smal. hoe doen jullie dat? eska, jij hebt toch bijv. een aantal van die 'cols' gemaakt met die steek. how?
Ik sla altijd een steek over, maar het ziet er in het begin inderdaad niet hoopgevend uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')