nee, neem dan meteen de franse aanpak, voer em twee weken lang alcohol in een donkere doos, en maak em dan afquote:
Ja het koppie was erg mooi/lief, maar die kreeg ik niet op de foto. Heb er meer gemaakt dan deze twee, maar alleen deze twee waren redelijk duidelijk.quote:
Bewoog hij ook erg snel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het koppie was erg mooi/lief, maar die kreeg ik niet op de foto. Heb er meer gemaakt dan deze twee, maar alleen deze twee waren redelijk duidelijk.
Pabo in Helmond? of Den Bosch of Eindhoven? Of is de Pabo niet wat ik denk dat het is (onderwijzersopleiding)?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Nog acht nachtjes slapen!!!Dan naar de pabo, zo'n zin in.
![]()
Echt, over een week lig ik nu hyperactief in mijn bed te tollen.
Bos ik moet zo lachen, je zegt het zo droog en grappigquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
maar ja LUtte is geen 18+ dus dat kan niet.
Wat leuk Luttequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Nog acht nachtjes slapen!!!Dan naar de pabo, zo'n zin in.
![]()
Echt, over een week lig ik nu hyperactief in mijn bed te tollen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
whehe, dat doet me er aan denken, een meisje bij mij op de opleiding gaat er mee stopen om bij een bedrijf seksspeeltjes te ontwerpen
Dat lijkt me echt leuk Vaduschk, zo'n bijdrage leveren aan een presentatiegids!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer terug van mijn club. Telefoonnummers gescoord van de spelers die ik voor de presentatiegids ga interviewen. Verder was er een fotoshoot en een sponsoravond met o.a. Youri Mulder. Maar dat forumgedeelte met Mulder heb ik overgeslagen. Was toch wel intensief, na dagen niets doen.
Ze wordt proefpersoon?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
whehe, dat doet me er aan denken, een meisje bij mij op de opleiding gaat er mee stoppen om bij een bedrijf seksspeeltjes te ontwerpen
quote:
De onderwijzersopleiding ja. Die fout maakte ik ook toen ik in de mediatheek de site zocht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pabo in Helmond? of Den Bosch of Eindhoven? Of is de Pabo niet wat ik denk dat het is (onderwijzersopleiding)?
Ja ik ken de PABO ook als sexpostorderbedrijf, maar ja LUtte is geen 18+ dus dat kan niet.
Okee, Dat met Youri lijkt me eigenlijk ook niet echt boeiend..quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer terug van mijn club. Telefoonnummers gescoord van de spelers die ik voor de presentatiegids ga interviewen. Verder was er een fotoshoot en een sponsoravond met o.a. Youri Mulder. Maar dat forumgedeelte met Mulder heb ik overgeslagen. Was toch wel intensief, na dagen niets doen.
Ik hou van zeiksnorren op deze momenten! Ik doe het ook rustig aan, dit was even echt een ideale mogelijkheid om de spelers die ik moest strikken ook echt te strikken. Het merendeel ga ik lekker telefonisch interviewen. Tot zaterdag ga ik weer lekker heel weinig moven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt leuk Vaduschk, zo'n bijdrage leveren aan een presentatiegids!
Ik heb alleen nog wel een beetje het idee dat jij op een zacht matrasje met je poot en alles moet liggen. Mag het allemaal al wel?[/zeiksnor]
Ach op de basisschool zul je je wel thuisvoelen, je bent haast even groot als de groep achtersquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
De onderwijzersopleiding ja. Die fout maakte ik ook toen ik in de mediatheek de site zocht.
En gewoon hier in Veghel.. Ik moet voor school per se nog een dag en die zijn er niet veel meer en dus moet ik doordeweeks, en dan blijf ik liever in Veghel dan in mijn uppie in de ochtendspits naar Eindhoven te bussen.
Van negen tot half tien is het verzamelen en kun je vragen stellen over de dag, dan een korte algemene uitleg, twee lessen volgen, een gesprek met studenten, lunch en dan naar een basisschool hier in het dorp om in de praktijk te gaan kijken.
Ik vind het echt spannend maar wel heel leuk. Dit is de eerste keer dat ik alleen naar een meeloopdag ga dus het zal wel heel onwennig zijn. Dan word ik verlegen en ga stotteren enzo.![]()
Ik wil het heel graag.. Het liefste geneeskunde, maar die kans is zo klein. Alleen de pabo is HBO dus mama bokt en die wil dan liever dat ik academische pabo ga doen, maar dat is precies wat ik níet zoek. En voor de pabo moet je een instrument leren spelen, maar dat val allemaal wel te fixen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Lutte, wil je naar de Pabo als je klaar bent straks?
Echt, volg je hart. Je omgeving heeft het beste met je voor, maar op dit gebied moet je je daar niet door laten leiden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
Maar volgens mama is werken met kinderen niks voor mij, en als, dan op een middelbare school. Maar een basisschool lijkt mij juist leuker door het vertrouwde, een heel jaar dezelfde kinderen en omdat je meerdere vakken geeft is het heel divers. En dat vind ik leuk.
Oke dat klinkt goed!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot zaterdag ga ik weer lekker heel weinig moven.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach op de basisschool zul je je wel thuisvoelen, je bent haast even groot als de groep achters
Merendeel pingelt op een blokfluitjequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
En voor de pabo moet je een instrument leren spelen
Nee, bij mij ook niet. We hadden 1 lerares die piano speelde en de meester van groep 7 speelde gitaar. De dochter daarvan speelde Doedelzak, ze is een keer langs geweest. Ik weet alleen nog dat ze een moeiljke naam het beginnende met een Q.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Voor de pabo moet je een instrument kunnen spelen? Waarom kon bijna geen een leraar van mij dan iets bespelen.
O dat had ik ook, zat als 15 jarige tussen twintigers, maar dat is alleen maar leuk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
De meeloopdag is ook voor mensen die van het MBO komen, dus iedereen is dalijk weer leuk twee tot vijf jaar ouders en twintig centimeter groter. Dan klap ik dicht hoor.
Een aantal. Een nieuwkomer, twee spelers die zijn doorgebroken uit de eigen jeugd, een speler die na 4 jaar terugkomt op het oude nest, de speler van het jaar, een spelersvrouw, de trainer van het eerste en tweede en de man die de velden keurt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke dat klinkt goed!![]()
Strik je trouwens alle spelers van zo'n team voor de gids?
Leuk, je klinkt er enthousiast overquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
Maar een basisschool lijkt mij juist leuker door het vertrouwde, een heel jaar dezelfde kinderen en omdat je meerdere vakken geeft is het heel divers. En dat vind ik leuk.
Is een redelijk nieuwe regel.. Eerst kon je kiezen tussen gym of muziek geven en werd het binnen de basisschool geregeld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Voor de pabo moet je een instrument kunnen spelen? Waarom kon bijna geen een leraar van mij dan iets bespelen.
Wat tof, lekker diverse verhalen en dingenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een aantal. Een nieuwkomer, twee spelers die zijn doorgebroken uit de eigen jeugd, een speler die na 4 jaar terugkomt op het oude nest, de speler van het jaar, een spelersvrouw, de trainer van het eerste en tweede en de man die de velden keurt.
Wat leuk!! Vooral de spelersvrouw haha.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een aantal. Een nieuwkomer, twee spelers die zijn doorgebroken uit de eigen jeugd, een speler die na 4 jaar terugkomt op het oude nest, de speler van het jaar, een spelersvrouw, de trainer van het eerste en tweede en de man die de velden keurt.
Is goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Ze schrok wel van mijn brutaliteit maar juist omdat ik een keer duidelijk was en niet de vrede deed bewaren legde ze zich er sneller bij neer.
Ja, dat zijn de krenten in de pap.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat leuk!! Vooral de spelersvrouw haha.
Jup.. En daarom ben ik ook wel bang dat een ziekenhuis te statisch is voor me, dan moet je afstand bewaren en dat kan ik niet. Ik trek me alles aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Tuurlijk moet LUtte doen wat haar hart ingeeft. Lutte lijkt me in ieder geval niet iemand die zoals ik ergens op een kantoor ofzo moet zitten. Ze moet zich gezellig in een sociale situatie bevinden..
Kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. En daarom ben ik ook wel bang dat een ziekenhuis te statisch is voor me, dan moet je afstand bewaren en dat kan ik niet. Ik trek me alles aan.
Maar ik zie mezelf wél veertig jaar voor de klas staan. En juist omdat het HBO is is het meer praktijk en stage en hoef ik niet zo op mijn tenen te lopen. Ik heb het wel voort gehad met dat geleer.
Okee. Ja uit die periode 3-5 jaar geleden, toen ik regelmatig wat shirtjes kocht. SInds ik in Eindhoven woon ook niet meer gedaan. Er liggen er ook nog een hoop in Geldrop. Misschien binnenkort iig mijn Man U shirt meenemen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dacht ik al, jammer dat ik het niet typte.
Lekker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
baf, en toen stond er een bak mie op tafel
Zet het onder een brug en maak een zwerver blij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
ze dachten dat ik honger had of zo, met dit bord mie kan ik een bezorgservice bevoorraden
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga mijn baard en min mie doneren aan de plaatselijke clochard
Amerika soms.quote:Arctic Monkeys' new album 'Suck It And See' has been deemed "too rude" by some American supermarkets and will be sold with a sticker over the title.
The band, speaking to XFM, said a number of major US supermarkets had told them the album's title was "rude and disrespectful".
Singer Alex Turner said of the Stateside reaction to the new album's title: "They think it is rude, disrespectful and they're putting a sticker over it in America in certain stores, big ones."
Waar komt dan de uitspraak vandaan: Amerika het land van de onbegrensde mogelijkhedenquote:
Ja, soms maken ze het waar en soms ook niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar komt dan de uitspraak vandaan: Amerika het land van de onbegrensde mogelijkheden
En dan zeggen ze wat van vmbo.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:
'jeej loon gestord'
Dat zit dan in vijf vwo. Veeg me op schiet me lek.
Tja. Daar wil ik toch wat over zeggen. Iemand van mijn vorige woonplek is drs. Maar ook dyslectisch en toen ze mij van de week even mailde om een keer hier te komen kijken, maakte ze ook zulke fouten. Kan zij dus niet veel aan doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:
'jeej loon gestord'
Dat zit dan in vijf vwo. Veeg me op schiet me lek.
Gewoon lekker stampen en proppen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
ze dachten dat ik honger had of zo, met dit bord mie kan ik een bezorgservice bevoorraden
Bij dyslectici kan ik er nog inkomen.. Maar als iemand je erop wijst (ik had me nog ingehouden en er niks van gezegd) en je zegt: 'Het is lang weekend.'.. Ja hallo, dat is nog geen reden mijn ogen te laten branden!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja. Daar wil ik toch wat over zeggen. Iemand van mijn vorige woonplek is drs. Maar ook dyslectisch en toen ze mij van de week even mailde om een keer hier te komen kijken, maakte ze ook zulke fouten. Kan zij dus niet veel aan doen.
Dat is gewoon onkunde. Echt zo'n onzin dat je als je vrij bent oeloeboeloetaal predikt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij dyslectici kan ik er nog inkomen.. Maar als iemand je erop wijst (ik had me nog ingehouden en er niks van gezegd) en je zegt: 'Het is lang weekend.'.. Ja hallo, dat is nog geen reden mijn ogen te laten branden!!
Okeequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij dyslectici kan ik er nog inkomen.. Maar als iemand je erop wijst (ik had me nog ingehouden en er niks van gezegd) en je zegt: 'Het is lang weekend.'.. Ja hallo, dat is nog geen reden mijn ogen te laten branden!!
Ze loopt al een week te klagen dat haar vriendje zo slecht is in Nederlands en zij zijn stageverslag moet gaan controleren. Ik wil dat verslag heel graag lezen geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is gewoon onkunde. Echt zo'n onzin dat je als je vrij bent oeloeboeloetaal predikt.
OMFGquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze loopt al een week te klagen dat haar vriendje zo slecht is in Nederlands en zij zijn stageverslag moet gaan controleren. Ik wil dat verslag heel graag lezen geloof ik.
Ja, als je echt je ogen kwijt wil. Vooral doen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze loopt al een week te klagen dat haar vriendje zo slecht is in Nederlands en zij zijn stageverslag moet gaan controleren. Ik wil dat verslag heel graag lezen geloof ik.
quote:
Ik hossel haar voor je, doe ik niet moeilijk over.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Lutte het volgende:
Stuur haar door naar CRE, zij is precies wat we nodig hebben!!![]()
Ze kan ook hele goed fotosoepen zie ik.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
creatief koken met kids, hoeveel gehaktballen zou je uit vier jonge kinderen kunnen draaien?
Hier ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Lutte het volgende:
Wtf? De mobiele layout spaced ineens en mijn UI is een glitterkat met zonnebril?
+1quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik schrok al dat iemand me account had gehackt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
Aaaah, ik kan weer posten.Het is inderdaad Gridloks UI Bella.
QFTquote:Op donderdag 2 juni 2011 08:15 schreef pgrferrari het volgende:
Mag ik uitslapen ben ik weer vroeg wakker![]()
Het was hupsel-hupsel-BAM-o daar is de deur al. Toen toch maar even mijn bril gezocht.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie een heel raar hupseltje voor me. Half 8.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was hupsel-hupsel-BAM-o daar is de deur al. Toen toch maar even mijn bril gezocht.
Volgens mij heeft ze gisteren nog gepost.quote:
Ja, daar zit je dus niet op te wachten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:37 schreef Lutte het volgende:
Leuk.Lieves vriendje en die vrienden gaan ook mee zwemmen.. Liggen Lieve en vriendje te kleffen en zit ik daar met drie mensen waarvan ik twijfel of ze tot drie kunnen tellen.
Ik weet nu precies wie er nog meer meegaan: nog een stelletje, een kasthomo die alles wat los en vast zit hosselt om het te ontkennen, een wanhopige jongen die me al jaren leuk vindt en me al eens heeft aan proberen te randen op een schoolfeest plus de klasgenoten van het vriendje van Lieve: een stel derdeklassers want hij is twee keer blijven zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, daar zit je dus niet op te wachten.
Met je ouders of?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:09 schreef Lutte het volgende:
http://www.gemeentemuseum.nl/index.php?id=036780
Ga ik zaterdag naar toe.![]()
Wat leuk ome Bos!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:12 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik ga morgen naar de Beekse Bergen. Samen met pa en Broer (en vrouw en zoon)
![]()
Ik heb die kleine al veel te lang niet meer gezien
Okeequote:
Ja zeker. Ik had eigenlijk een afspraak met een oud-begeleidster, maar die heb ik net maar even afgebeld. Dit gaat eigenlijk wel voorquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat leuk ome Bos!!Beekse Bergen is sowieso leuk, maar zo al helemaal.
foto!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb mijn harembroek aan en hij is!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico, don't say that i didn't warn ya.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
nice!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
Nieuwe patta's and tee.
[ afbeelding ]
Tee is dat stukje mintgroen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico, don't say that i didn't warn ya.
🐙
Graag, ik wilde al posten. Paarse vetersquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind ze ook mooi.
Kan er ook altijd een andere kleur veters in doen
Niks mis mee, dat hoort hierbij.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Graag, ik wilde al posten. Paarse veters
Nee Zwabber.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
schoenveters met hartjes!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, ik ben zwabber, professioneel fashion clueless, wat is een harembroek![]()
ik snap nog net de schoenen en tee van pgr zeg maar
Okee,quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks mis mee, dat hoort hierbij.
Ik bedoel dat de kleur van de schoen universeel is en je elke kleur veter erbij kunt doen.
In dat uitgezakte deelquote:
Leuk, lekker afwisselenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks mis mee, dat hoort hierbij.
Ik bedoel dat de kleur van de schoen universeel is en je elke kleur veter erbij kunt doen.
klinkt goedquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef Lutte het volgende:
Thuis!! En lekker bruin.
Het was super.Heb echt gelachen. Moest wel ineens vijftien namen, mensen en gezichten leren en dat is in veel opzichten niet mijn ding.. Maar het ging echt niet slecht volgens mij.
Heb je die Converse ook nog in de bestelling staan of ben je voor deze gegaan zeg maar?quote:
Voor dezequote:Op donderdag 2 juni 2011 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die Converse ook nog in de bestelling staan of ben je voor deze gegaan zeg maar?
Ja dat is best vaak een gedoetje, ik doe het ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Volgende keer bestel ik geen schoenen meer via internet
Nee, ik koop sowieso geen kleren via internet. Ja soms een voetbalshirtje gedaan. Maar liever zie ik het eerst met mijn eigen ogen en zeker schoenen, die wil ik eerst gewoon passen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is best vaak een gedoetje, ik doe het ook niet
Yup dit dus, maar de mijne is nóg baggyer en Turks printje!quote:
Ik ga deze maand erheen, zal er eens op lettenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef pgrferrari het volgende:
Vooral de liedjes die heel de week erna in je hoofd blijven zitten.
Carnaval Festivalquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef pgrferrari het volgende:
Vooral de liedjes die heel de week erna in je hoofd blijven zitten.
Met je kleine meid zeker. Ben benieuwd wat ze er van vind, Al is ze nog erg klein natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga deze maand erheen, zal er eens op letten
Carnival Festival is nu al erg tofquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met je kleine meid zeker. Ben benieuwd wat ze er van vind, Al is ze nog erg klein natuurlijk.
Pink?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:15 schreef pgrferrari het volgende:
Welke veters zal ik hiervan bestellen?
http://www.veters.nl/producten.php?categ=Mr%20Lacy&ordernum=
Dance Macabre is ookquote:
Heb je de tekst wel eens vertaald?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
Monsieur Cannibale, neeIk ben er van overtuigd dat je dat liedje hoort als je bijna dood gaat.
_!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik durf daar niet in
Bang dat ik misselijk wordt.
Vliegende Hollander vond ik wel leuk van die nieuwe dingen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vliegende Hollander ken ik niet. Ben ik nog nooit in geweest. Mijn laatste Efteling bezoek dateert alweer van 10 jaar geleden.
quote:
Ja al die retro dingenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
Maar het wordt tijd dat ik ook weer een keer naar de Eft ga, helemaal wausen met de waterlelies!
Al die kutkinderen die eromheen stonden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja al die retro dingen![]()
Muntje uit het Ezeltje
Ik ben nog steeds super bang van de wolf in het Sprookjesbos, en die draak ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja al die retro dingen![]()
Muntje uit het Ezeltje
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds super bang van de wolf in het Sprookjesbos, en die draak ook.
Wij moesten een keer wachten om naar de schommel te gaan. Hadden dus dat verhaal al gehoord. Want er had iemand zijn maaginhoud niet binnen kunnen houdenquote:
Die rover of piraat in Fata Morgana is ook wel eng.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds super bang van de wolf in het Sprookjesbos, en die draak ook.
Neequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij moesten een keer wachten om naar de schommel te gaan. Hadden dus dat verhaal al gehoord. Want er had iemand zijn maaginhoud niet binnen kunnen houden
Nee dat is het ook niet, maar als iemand grote verhalen verteld, dan sta je te kijken van zo'n flut huisjequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
Voor echte thrillrides moet je ook niet naar de Efteling gaan, Efteling is meer attracties met een verhaal erachter en pracht en praal.
Haha ja dan snap ik dat je raar opkijkt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, maar als iemand grote verhalen verteld, dan sta je te kijken van zo'n flut huisje
Ik ging er met een verkeerd beeld in
Het is gewoon een onwijs mooi park, goed verzorgd, erg mooi opgezet. Het heeft iets speciaals wat geen enkel ander park heeft in Nederland
Die eerste wilde ik al opperen alleen toen was het onderwerp alweer gedraaid.. Maar ik zeg doen dus.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik deze bestel
[ afbeelding ]
En deze.
Voor Disney mag je me geld toegeven, heb ik helemaal niks mee. 100 praalwagens en poppenkast. Voor dat geld ga ik liever gewoon een weekje op vakantiequote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
Disney kwam zelfs kijken om inspiratie op te doen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor Disney mag je me geld toegeven, heb ik helemaal niks mee. 100 praalwagens en poppenkast. Voor dat geld ga ik liever gewoon dood
Nee maar om aan te tonen hoe speciaal de Eft is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor Disney mag je me geld toegeven, heb ik helemaal niks mee. 100 praalwagens en poppenkast. Voor dat geld ga ik liever gewoon een weekje op vakantie
Dat is wel erg tof als compliment voor de Eftquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar om aan te tonen hoe speciaal de Eft is.
Da eft en me lepke!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel erg tof als compliment voor de Eft![]()
Da Eft
Een Amerikaan over de Efteling.quote:Spookslut is an example of one of those really unique attractions.
quote:
quote:Waar is de attractie Bella's lepke?
quote:
Ik zie het mezelf ook doen met stalen bakkes jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie het je al vragen met een uitgestreken gezicht.
En dan ook het aantal Houdoe's/Hajee's tellen zeker.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het mezelf ook doen met stalen bakkes ja
Goeie Bosquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan ook het aantal Houdoe's/Hajee's tellen zeker.
Hajee Halleequote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
En als je de wolf wil aaien moet je dit vragen:
''Bettie ak um aai?''
Van de TAL-ers ja. Count me outquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
maar er stond toch nog een efteling meet op het to do lijstje?
misschien een leuke voor deze zomer
Kun je hiermee doen:quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
maar er stond toch nog een efteling meet op het to do lijstje?
misschien een leuke voor deze zomer
Ja, die heb ik net ingewisseld, leuke aanbieding!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kun je hiermee doen:
Ah actie.
U kunt t/m 10 juli uw volle Eftelingspaarkaart t.w.v. 9 euro inleveren bij de kassa. Tegen betaling van 23 euro ontvangt u direct een Eftelingkaartje t.w.v. 32 euro. Ze zijn geldig t/m 18 november 2011.
MuchosBellaBollsquote:
quote:
Coolquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:30 schreef Lutte het volgende:
Trusten pgr.
Je mag morgen op bezoek in de gevangenis, ik ga toch wurgen geloof ik.
Doe ik, thanks.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Cool
Laat je het ff weten als je erin zit
Dan kom ik je halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem onder een spoiler willen doen, maar zit mobiel. Kakquote:
you go make sad hotdog happy thenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
Jouw vlammende poes van vanmiddag
Ik krijg telkens honger als ik die hotdog van Zwab in de TT zie staan
quote:
Waar heb jij dan zo'n patroon?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik vraag me af waarom hij mijn scheerpatroon gejat heeft
tof!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
stiekem wil ik heel graag de Anesthetize live set van Porcupine Tree
[ afbeelding ]
maar dies duur
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 02:10 schreef Bellatrix het volgende:
Library Pictures
Brianstorm
This House Is A Circus
Still Take You Home
Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair