nee, neem dan meteen de franse aanpak, voer em twee weken lang alcohol in een donkere doos, en maak em dan afquote:
Ja het koppie was erg mooi/lief, maar die kreeg ik niet op de foto. Heb er meer gemaakt dan deze twee, maar alleen deze twee waren redelijk duidelijk.quote:
Bewoog hij ook erg snel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het koppie was erg mooi/lief, maar die kreeg ik niet op de foto. Heb er meer gemaakt dan deze twee, maar alleen deze twee waren redelijk duidelijk.
Pabo in Helmond? of Den Bosch of Eindhoven? Of is de Pabo niet wat ik denk dat het is (onderwijzersopleiding)?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Nog acht nachtjes slapen!!!Dan naar de pabo, zo'n zin in.
![]()
Echt, over een week lig ik nu hyperactief in mijn bed te tollen.
Bos ik moet zo lachen, je zegt het zo droog en grappigquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
maar ja LUtte is geen 18+ dus dat kan niet.
Wat leuk Luttequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Nog acht nachtjes slapen!!!Dan naar de pabo, zo'n zin in.
![]()
Echt, over een week lig ik nu hyperactief in mijn bed te tollen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
whehe, dat doet me er aan denken, een meisje bij mij op de opleiding gaat er mee stopen om bij een bedrijf seksspeeltjes te ontwerpen
Dat lijkt me echt leuk Vaduschk, zo'n bijdrage leveren aan een presentatiegids!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer terug van mijn club. Telefoonnummers gescoord van de spelers die ik voor de presentatiegids ga interviewen. Verder was er een fotoshoot en een sponsoravond met o.a. Youri Mulder. Maar dat forumgedeelte met Mulder heb ik overgeslagen. Was toch wel intensief, na dagen niets doen.
Ze wordt proefpersoon?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
whehe, dat doet me er aan denken, een meisje bij mij op de opleiding gaat er mee stoppen om bij een bedrijf seksspeeltjes te ontwerpen
quote:
De onderwijzersopleiding ja. Die fout maakte ik ook toen ik in de mediatheek de site zocht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pabo in Helmond? of Den Bosch of Eindhoven? Of is de Pabo niet wat ik denk dat het is (onderwijzersopleiding)?
Ja ik ken de PABO ook als sexpostorderbedrijf, maar ja LUtte is geen 18+ dus dat kan niet.
Okee, Dat met Youri lijkt me eigenlijk ook niet echt boeiend..quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer terug van mijn club. Telefoonnummers gescoord van de spelers die ik voor de presentatiegids ga interviewen. Verder was er een fotoshoot en een sponsoravond met o.a. Youri Mulder. Maar dat forumgedeelte met Mulder heb ik overgeslagen. Was toch wel intensief, na dagen niets doen.
Ik hou van zeiksnorren op deze momenten! Ik doe het ook rustig aan, dit was even echt een ideale mogelijkheid om de spelers die ik moest strikken ook echt te strikken. Het merendeel ga ik lekker telefonisch interviewen. Tot zaterdag ga ik weer lekker heel weinig moven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt leuk Vaduschk, zo'n bijdrage leveren aan een presentatiegids!
Ik heb alleen nog wel een beetje het idee dat jij op een zacht matrasje met je poot en alles moet liggen. Mag het allemaal al wel?[/zeiksnor]
Ach op de basisschool zul je je wel thuisvoelen, je bent haast even groot als de groep achtersquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
De onderwijzersopleiding ja. Die fout maakte ik ook toen ik in de mediatheek de site zocht.
En gewoon hier in Veghel.. Ik moet voor school per se nog een dag en die zijn er niet veel meer en dus moet ik doordeweeks, en dan blijf ik liever in Veghel dan in mijn uppie in de ochtendspits naar Eindhoven te bussen.
Van negen tot half tien is het verzamelen en kun je vragen stellen over de dag, dan een korte algemene uitleg, twee lessen volgen, een gesprek met studenten, lunch en dan naar een basisschool hier in het dorp om in de praktijk te gaan kijken.
Ik vind het echt spannend maar wel heel leuk. Dit is de eerste keer dat ik alleen naar een meeloopdag ga dus het zal wel heel onwennig zijn. Dan word ik verlegen en ga stotteren enzo.![]()
Ik wil het heel graag.. Het liefste geneeskunde, maar die kans is zo klein. Alleen de pabo is HBO dus mama bokt en die wil dan liever dat ik academische pabo ga doen, maar dat is precies wat ik níet zoek. En voor de pabo moet je een instrument leren spelen, maar dat val allemaal wel te fixen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Lutte, wil je naar de Pabo als je klaar bent straks?
Echt, volg je hart. Je omgeving heeft het beste met je voor, maar op dit gebied moet je je daar niet door laten leiden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
Maar volgens mama is werken met kinderen niks voor mij, en als, dan op een middelbare school. Maar een basisschool lijkt mij juist leuker door het vertrouwde, een heel jaar dezelfde kinderen en omdat je meerdere vakken geeft is het heel divers. En dat vind ik leuk.
Oke dat klinkt goed!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot zaterdag ga ik weer lekker heel weinig moven.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach op de basisschool zul je je wel thuisvoelen, je bent haast even groot als de groep achters
Merendeel pingelt op een blokfluitjequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
En voor de pabo moet je een instrument leren spelen
Nee, bij mij ook niet. We hadden 1 lerares die piano speelde en de meester van groep 7 speelde gitaar. De dochter daarvan speelde Doedelzak, ze is een keer langs geweest. Ik weet alleen nog dat ze een moeiljke naam het beginnende met een Q.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Voor de pabo moet je een instrument kunnen spelen? Waarom kon bijna geen een leraar van mij dan iets bespelen.
O dat had ik ook, zat als 15 jarige tussen twintigers, maar dat is alleen maar leuk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
De meeloopdag is ook voor mensen die van het MBO komen, dus iedereen is dalijk weer leuk twee tot vijf jaar ouders en twintig centimeter groter. Dan klap ik dicht hoor.
Een aantal. Een nieuwkomer, twee spelers die zijn doorgebroken uit de eigen jeugd, een speler die na 4 jaar terugkomt op het oude nest, de speler van het jaar, een spelersvrouw, de trainer van het eerste en tweede en de man die de velden keurt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke dat klinkt goed!![]()
Strik je trouwens alle spelers van zo'n team voor de gids?
Leuk, je klinkt er enthousiast overquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
Maar een basisschool lijkt mij juist leuker door het vertrouwde, een heel jaar dezelfde kinderen en omdat je meerdere vakken geeft is het heel divers. En dat vind ik leuk.
Is een redelijk nieuwe regel.. Eerst kon je kiezen tussen gym of muziek geven en werd het binnen de basisschool geregeld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Voor de pabo moet je een instrument kunnen spelen? Waarom kon bijna geen een leraar van mij dan iets bespelen.
Wat tof, lekker diverse verhalen en dingenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een aantal. Een nieuwkomer, twee spelers die zijn doorgebroken uit de eigen jeugd, een speler die na 4 jaar terugkomt op het oude nest, de speler van het jaar, een spelersvrouw, de trainer van het eerste en tweede en de man die de velden keurt.
Wat leuk!! Vooral de spelersvrouw haha.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een aantal. Een nieuwkomer, twee spelers die zijn doorgebroken uit de eigen jeugd, een speler die na 4 jaar terugkomt op het oude nest, de speler van het jaar, een spelersvrouw, de trainer van het eerste en tweede en de man die de velden keurt.
Is goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Ze schrok wel van mijn brutaliteit maar juist omdat ik een keer duidelijk was en niet de vrede deed bewaren legde ze zich er sneller bij neer.
Ja, dat zijn de krenten in de pap.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat leuk!! Vooral de spelersvrouw haha.
Jup.. En daarom ben ik ook wel bang dat een ziekenhuis te statisch is voor me, dan moet je afstand bewaren en dat kan ik niet. Ik trek me alles aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Tuurlijk moet LUtte doen wat haar hart ingeeft. Lutte lijkt me in ieder geval niet iemand die zoals ik ergens op een kantoor ofzo moet zitten. Ze moet zich gezellig in een sociale situatie bevinden..
Kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. En daarom ben ik ook wel bang dat een ziekenhuis te statisch is voor me, dan moet je afstand bewaren en dat kan ik niet. Ik trek me alles aan.
Maar ik zie mezelf wél veertig jaar voor de klas staan. En juist omdat het HBO is is het meer praktijk en stage en hoef ik niet zo op mijn tenen te lopen. Ik heb het wel voort gehad met dat geleer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |