SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nomnomnom, lekkere aardbeien. Vraag me onderhand wel af waar Erik blijftquote:
Awquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Ja, met zulke korte TT's kan ik het ook
(Ik had 'To traditioneel or not to traditioneel')
Excuse me?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw![]()
Traditioneel is meer oud volgens mij
Wacht, ik doe er iets aanquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:40 schreef APK het volgende:
Van mij mogen die falers uit Volendam ook wel eens uit de OP [ afbeelding ]
No no, 2 is company, three is a crowdquote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Opa!
[..]
No no, 2 is company, three is a crowd![]()
*Helpt Erik de laatste takken op*
Een grote lindeboom is nog geen populierquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit doet me eigenlijk allemaal hieraan denken:
Voor de duidelijkheid: "Dragostea din tei" is Roemeens voor "liefde onder een lindeboom".
Boom is boom.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een grote lindeboom is nog geen populier
Ohquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En Opa is te zwaar! Met als gevolg dat Erik naar beneden valt en Opa met Roger boven zit!
Geen zorgen hoor, ik hou je wel vastquote:
Nou he? Hebben we zomaar een looooooooooove duo en een slaapkamer met maar 1 hoekquote:
quote:
lolwut?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Geen zorgen Erik dat je door Opa naar beneden stort!
Dan gebruik je toch de laptop van Roger, die speciaal ook in de boom werkt!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou het nauwelijks bij op mijn telefoon.
Wij zitten in de bhoomo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Je was (jullie drie waren) te zwaar dus stortte Erik als slachtoffer naar beneden omdat de boom bijna krakte. Dus moet Erik maar blij zijn dat je in de verkeerde boom zatquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb hier toevallig nog een flesje wijn koel staan.LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Echt niet, die laat ik nie vallenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je was (jullie drie waren) te zwaar dus stortte Erik als slachtoffer naar beneden omdat de boom bijna krakte. Dus moet Erik maar blij zijn dat je in de verkeerde boom zat
Maar toen was Erik nog niet bovenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt niet, die laat ik nie vallen
Lekker warmquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt niet, die laat ik nie vallen
Ja dat dusquote:
Ja wel, had hem net naar boven geholpen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar toen was Erik nog niet boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja wel, had hem net naar boven geholpen!
Alleen toen nog net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is trouwens FoBo?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen toen nog net nietGreys en ik hebben nooit een zinloze discussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is trouwens FoBo?![]()
En in het vorige topic was Erik al bij Roger, en in dit topic ging Opa er pas achteraan, dus hij was wel op tijd
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Thank you!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys en ik hebben nooit een zinloze discussie![]()
En in het vorige topic was Erik al bij Roger, en in dit topic ging Opa er pas achteraan, dus hij was wel op tijd
Ik maar wel digimagisch foto's van je!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al mijn foto's worden nog met rolletjes gemaakt en afgedrukt.
Dan zou ik ze nu eerst moeten inscannen
Wel post-waardige foto's he, geen ge-kpdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maar wel digimagisch foto's van je!
fotoboek.fok.nl/tha_erikquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waar zou je dat moeten zien dan?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel post-waardige foto's he, geen ge-kpd
Ohja, even over die cevapcici. Makkelijkste is natuurlijk om ze gewoon bij de Lidl/Aldi/Turk te kopen.quote:
Oehquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ohja, even over die cevapcici. Makkelijkste is natuurlijk om ze gewoon bij de Lidl/Aldi/Turk te kopen.
De meeste hebben ze in het assortiment. Als je écht een recept wil, wil ik het wel een keer voor je
uittypen. De zakken cevapcici ziet er zo uit, ze BBQ'en is eigenlijk wel een must vind ik zelf:
Lidl/Aldi
[ afbeelding ]
Turk:
[ afbeelding ]
De sligro heeft ze trouwens ook. Gewoon serveren met (turks) brood (wat je even tijdens het
bereiden op de cevapcici hebt gelegd om wat smaak ervan over te nemen) en gehakte rauwe ui.
Eventueel was milde zachte roomkaas erbij en smullen maar.
Zou heel goed kunnen, ze worden namelijk steeds populairderquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh
Volgens mij heeft de deka hier dat ook
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, ze worden namelijk steeds populairder
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maar wel digimagisch foto's van je!
Laat hem alle hoeken van de boom zien!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hang mijn tweepersoonshangmat hier in de boom en ga slapen. trusten liefjes.
Welterusten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hang mijn tweepersoonshangmat hier in de boom en ga slapen. trusten liefjes.
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welterusten.Was de zin in de spoiler afgelopen of komt er nog een woordje achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rechts boven elke post van iedereen zie je diverse icoontjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waar zou je dat moeten zien dan?
Dat laat ik aan jullie fantasie overquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Was de zin in de spoiler afgelopen of komt er nog een woordje achter?
Klik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Rechts boven elke post van iedereen zie je diverse icoontjes.
Rechts naast het profiel poppetje zie je bij sommigen een soort licht fototoestelletje.
Klik er maar eens op
Het is echt lekker! Kruidigquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh
Volgens mij heeft de deka hier dat ook
Woe, fotootje Greys!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Rechts boven elke post van iedereen zie je diverse icoontjes.
Rechts naast het profiel poppetje zie je bij sommigen een soort licht fototoestelletje.
Klik er maar eens op
Naastquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Woe, fotootje Greys!
Sta je op die eerste foto in dat rijtje achter de duiven of naast de duiven
Even uitproberen dat fotoboek.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
NaastDie ene waarvan je alleen de beentjes ziet is mijn zusje
Waar ging je zus eigenlijk naartoe? *link legt*quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen, over vijf uur gaat de wekker alweer bijna![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu pas de nieuwe foto in de OP!
Was tegen Greysquote:
Ik bedoel dat Opa's reactie tegen Greys was (denk ik tenminste...quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee. Trusten Opa was tegen Opa.
[..]
Was tegen Greys
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Opa's reactie tegen Greys was (denk ik tenminste...). Nou ja, iedereen welterusten die nog gaat slapen!
quote:
Behalve als ze uit Spanje komen, dan mag het welquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:25 schreef Greys het volgende:
Trusten MP!
Cat als ik je morgenochtend niet meer zie, goede reis en veel plezier en step awayyyyyy from tha komkommerts!
Sunny Beachquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarnaartoe in Bulgarije? Strand aan de oostkust? Ik lig ook half!
Nou ja, na de regen komt zonneschijn. Waarmee vliegt ze?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Sunny Beach
Morgen alleen hoosbuien en onweer daar
Rest vd week wel mooi weer geloof ik. Maar als ze aankomt bliksem en regen.
Nee ze vliegt tien voor half elf. Bulgaria Air ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nou ja, na de regen komt zonneschijn. Waarmee vliegt ze?
Oh Transavia zie ik al. En ze komt daar om 08.55 aan. Klopt dat?
Zie edit. Dan komt ze daar om 14.20 aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ze vliegt tien voor half elf. Bulgaria Air ofzo
Zeldzaam.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sunny beach met hoosbuien en onweer, klinkt idyllisch
Het was dé zomerhit uit 2004. En het waren geen Nederlanders, Britten of Amerikanen, maar gewoon een stelletje Moldaven die leuk muziek aan het maken waren. Ik vind het zelf een erg leuk vrolijk liedje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jep.
Luister nu trouwens naar die lindeboom van je, toch een geinig liedje, was m alweer vergeten
En ook het meezingen was is zo leuk!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, dat weet ik nog wel.
Mijn vrienden vonden het 'zelfs' voor mij te fout om naar te luisteren, pffstupid friends
![]()
APK, weer terug?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En ook het meezingen was is zo leuk!
Even tijdelijk om een statement te makenquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, dat weet ik nog wel.
Mijn vrienden vonden het 'zelfs' voor mij te fout om naar te luisteren, pffstupid friends
![]()
APK, weer terug?
Nee, ik zal het ook maar niet doen nu. Overdag kan ik zoveel ik wil!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Zo hard mogelijk.
Kan nu niet, wordt m'n buurman gek![]()
En ook vooral doen!quote:Overdag kan ik zoveel ik wil!
Goed nummer!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Luister nu hiernaar.
Weet ik, geen ESF en nee, ben niet religieus, maar wel een erg sterk nummer
En, wat wordt je statement van vanavond?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Even tijdelijk om een statement te maken
Ik heb altijd zo'n enorme behoefte om songfestivalliedjes keihard mee te blèren of te karaoke-zingen.quote:
Goeie film ook.quote:
Ik ook, maar niet allemaalquote:Ik heb altijd zo'n enorme behoefte om songfestivalliedjes keihard mee te blèren of te karaoke-zingen.
De film heb ik dan weer niet gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goeie film ook.
Judas is echt ongeëvenaard
Oh ja, met die tanks!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Luister nu hiernaar.
Weet ik, geen ESF en nee, ben niet religieus, maar wel een erg sterk nummer
Staat er alquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
En, wat wordt je statement van vanavond?
http://gloria.tv/?media=93681quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De film heb ik dan weer niet gezien.
Ja, en daarna de straaljagersquote:
Ah, diequote:
quote:
Ok, welterusten maar weer!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou, dan ga ik denk ik toch echt slapen!
Jij ook! Doei!quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Die is ook geweldig ja
[..]
Ok, welterusten maar weer!
Ik ga gewoon door die van jou heen met mijn laatstequote:Op donderdag 2 juni 2011 01:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zie het zo gebeuren.
Jammer dat er maar 6 mensen op het podium mogen zijn![]()
Toch ook erg indrukwekkend.
(maar toch minder goed dan Judas zijn liedjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb morgen vrij, ga die hele film weer ns kijken
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Ja, da's het enige nadeel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel plezier, Cat! Het wordt vast heel tof met al die vrouwen.
Dan moet je nog wel heel lang hyperen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou ook hyper zijn
Ik heb zin in londen, nu al
Nog een maandje maar hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel heel lang hyperen!
Ga je Sawyer over een maand al alleen laten?quote:
Oeh, tof, met wie ga jequote:Op donderdag 2 juni 2011 09:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou ook hyper zijn
Ik heb zin in londen, nu al
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je Sawyer over een maand al alleen laten?
Ja, met het gezinquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, tof, met wie ga je? Of was dat met dat gezin?
Dat soort dingen kom je wel eens tegen ja; wist je al welk songfestivalliedje in het Roland Garrosjournaal zit?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde de Eurovisietune op Ned2... het was alleen niet voor het songfestival maar voor een kerkdienst
Popular!quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat soort dingen kom je wel eens tegen ja; wist je al welk songfestivalliedje in het Roland Garrosjournaal zit?
Hij is dus idd popjoelarrrr gewordenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoorde gister een man op de fiets popular fluiten, dus ik moest inwendig heel hard lachenMaar misschien houdt ´ie gewoon van tennis?
Ik ben net naar de sportschool geweest[/bikkel]. En zometeen gaan we lekker met ons bootje varen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus is vanochtend vanaf schiphol naar madeira gevlogen.
quote:
Mogguhquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Morgen!
Allemaal fijne plannen voor vandaag?
Ik heb het wel aangeraden, maar 'r eigenlijk niet meer gesprokenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Had ze het oranje boekje nog gekocht?
Ow dan zit ze goed! Want het wordt over een dag of 5 pas echt zonnig op Madeira zag ik. Het is niet koud hoor. Ze was er nog nooit geweest he? Enig idee in welke plaats ze een hotel heeft?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het wel aangeraden, maar 'r eigenlijk niet meer gesproken. Ze zit trouwens eerst nog drie dagen in lissabon, en daarna 10 dagen op Madeira.
Oh mooiquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft een appartement "aan de goede kant van het eiland", dat is wat ik weet
.
Zeker, want op Madeira wandel je echt 98% van de tijd langs de levada'squote:Op donderdag 2 juni 2011 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
wat tof. Ze gaat daar veel wandelen volgens mij dus die levada's (
!) komt ze dan vast wel tegen
.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
Verder waarmee?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?![]()
Lamaar, ik ga weer even verder
Ik zou morgen nog vertrekkenquote:
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, zo'n paadje! Ik zou echt tegen de rand van die berg geplakt zitten en niet meer verder durven
.
Liever met mijn enkels in het frisse bergwater, dan in de frisse openlucht naast het padquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
Als je jezelf op die foto tegen de rand van de berg aan plakt sta je dus met je enkels in de levada
Dat is Porto Monizquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]! Dat ziet er relax uit
!
Ja en om er te komen is ook zo leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!! MOOOOOIIIIII!!!!!
Porto Moniz (porto moneyzzzzzquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is Porto MonizAls je de kaart van Madeira bekijkt, helemaal links boven.
Een 'natural pool', waar ze wat aanpassingen hebben gedaan waardoor je veilig in en uit het water kunt. Prachtig daar![]()
(Ik wilde een foto gaan zoeken, maar dat IS mijn foto)
Ben je er wel eens geweest?quote:
Mijn zus gaat in haar broek schijtenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
En nog even een ode aan de (enige) landingsbaan op Madeira, waar je als je te vroeg of te laat landt alvast je bikini aan moet hebben![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me erg mooi en ik ga er ongetwijfeld wel eens heen (reizen en dingen die met reizen te maken hebben is mijn hobby).quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest?
Piloten moeten een speciale training hebben om op dat baantje te mogen landen
Het idee is enger dan het stijgen en landen zelfquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zus gaat in haar broek schijten.
Ja WTF, dat gaat toch ook helemaal nergens over. Ik zou daar nooit durven staan/rijdenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Mooie foto's hier!![]()
Maar ik ga er maar niet heen denk ik. Als een landingsbaan zo kort is dat alleen speciaal getrainde piloten er mogen landen, hoeft het voor mij al niet meer.![]()
Heb ik ook altijd gedacht bij st. Maarten.
Ik ga wel met de boot
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
De moeilijkheid op Madeira ligt hem bij het landen niet alleen op het water aan het begin en einde van de baan, maar ook omdat het vliegtuig ineens achter een berg komt en dus andere/geen zijwind meer heeft. Vlák voor het landen. En dan krijg je dus dit:
Oeh, een dubbele doorstart. Nou ja, het is geen Nederland waar je vervolgens anderhalf uur moet wachten voor je weer kan (proberen te) landen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
De moeilijkheid op Madeira ligt hem bij het landen niet alleen op het water aan het begin en einde van de baan, maar ook omdat het vliegtuig ineens achter een berg komt en dus andere/geen zijwind meer heeft. Vlák voor het landen. En dan krijg je dus dit:
Wij zaten in een hotel in Santa Cruz, vlak bij het vliegveld. Dan heb je uitzicht op het begin van de landingsbaan (echt NUL overlast, heel apartquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oeh, een dubbele doorstart. Nou ja, het is geen Nederland waar je vervolgens anderhalf uur moet wachten voor je weer kan (proberen te) landen.
En doorstart is niet altijd tof voor mensen die erin zitten! Dat je geen geluid ervan hebt ligt denk ik aan de zee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zaten in een hotel in Santa Cruz, vlak bij het vliegveld. Dan heb je uitzicht op het begin van de landingsbaan (echt NUL overlast, heel apart) als je naar links kijkt en dan zie je ook steeds doorstarts enzo, heel tof! Dus je kunt gewoon vliegtuigspotten vanaf je zwembadbedje, maar last van de herrie heb je niet. Geen idee waar dat aan ligt.
Je hoort het vliegtuig niet aankomen, pas als hij echt vlakbij is, want eerder zit hij nog 'achter de berg' zeg maar, dus die zal het geluid ook tegenhouden. En dan hoor je hem even 3 seconden ofzo (niet oorverdovend, gewoon echt leuk haha) en dan komt ie vlak voor je strandje langs. Sowieso is het geen Schiphol natuurlijk waar elke minuut vliegtuigen landen. En 's nachts landt en vertrekt er ook niets van Madeira. We zijn al een paar keer terug gegaan naar hetzelfde hotel en ik háát geluidsoverlastquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En doorstart is niet altijd tof voor mensen die erin zitten! Dat je geen geluid ervan hebt ligt denk ik aan de zee.
Veel mensen vinden dat juist spannend, ook niet mijn ding.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja WTF, dat gaat toch ook helemaal nergens over. Ik zou daar nooit durven staan/rijden
Hahahahahaquote:
Idd, als het goed is staan er een heleboel waarschuwingsborden, juist om daar niet te gaan staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ga daar dan ook niet staan he. Zóu je zeggen...
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
Gday!
Dreamgirls komt zo op tv. Waarschijnlijk ga ik halverwege in slaap vallen
Hey you, zit je nog in de boom?quote:
Pfoeh, nu lekker niksen dan zeker!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en mn visite kwam om 10.00 en ging om 17.00 weg
En hoe is het met Erik?quote:
Ja heerlijkquote:Pfoeh, nu lekker niksen dan zeker!
Dat is wel nodig met deze hitte jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee, ik zit wéér in de boom, maar ben wel wat lager gaan zitten deze keer. Meer beschutting
Ja, ik ga nu echt niet daar boven in de zon zitten, stuk beter met een paar takken boven mequote:Op donderdag 2 juni 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is wel nodig met deze hitte ja
En Erik?
Comazuipen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:27 schreef tombolafan het volgende:
( Zo maar even een stokbroodje kruidenboter eten en veel drinken
Er is nu een cursus op N3, dus ze kan het altijd lerenquote:
Aan welke kant zit 'ie?quote:
Wat kijk jij?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Oh sure, alsof je daar op die tests kunt wachten
Het normale voetvolk moet minstens twee weken wachten ofzo
Ik ook, maar ik heb nog niets nieuws gehoordquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Even naar dat Nederland 3 waar APK het net over had
Ik naar the Mentalistquote:
Ik niet, al gezien ...quote:
Altijd een leuke seriequote:
Je was alles al vergeten?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ook, maar ik heb nog niets nieuws gehoord
Step awayyyyyy from the wine.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je was alles al vergeten?
Edit: Oh nee, dat is als alles nieuw is![]()
Jaquote:
Ja!quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je was alles al vergeten?
Edit: Oh nee, dat is als alles nieuw is![]()
Heel subtielquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Alweer de boom in? Pff, heb spierpijn van gisteren.
Of Roozjee verleiden een paar takken hoger te komen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht. Ik was nog in de boom, want daar had ik gisteren mijn hangmat opgehangen. Ik hoef alleen een beetje naar beneden
.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht. Ik was nog in de boom, want daar had ik gisteren mijn hangmat opgehangen. Ik hoef alleen een beetje naar beneden
.
Waar hebben jullie het gister over gehad danquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
* zet een trapje neer *
Wel zo makkelijk, aan spierpijn hebben we niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Greys, was jij het die over Evy Start to run had laatst?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks krijgen we een ESF-koppelNiet met spierpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Is dat ook te versturen als file?quote:
Oeh het is al een tijdje geleden dat ik dat gebruikt heb, even kijken of ik ze uberhaupt op dit netbookje heb staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is dat ook te versturen als file?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet met spierpijn.Keelpijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil toch weten hoe eigenlijk
![]()
Nog knap subtiel uitgelegdquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je niet zelf iets bedenken wat er voor zorgt dat het achter in je keel voelt alsof er iets te hard tegenaan heeft geduwd?
Waarom zeg ik dit![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef Jambo het volgende:
Ik las een stukje terug dat iemand op zoek was naar de lessen van Evy. Die kan je hier downloaden.
Mods, als dit volgens de policy niet mag dan mag mijn tekst wel weer weggehaald worden.
Ja nou ehquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je niet zelf iets bedenken wat er voor zorgt dat het achter in je keel voelt alsof er iets te hard tegenaan heeft geduwd?
Waarom zeg ik dit![]()
Dat dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Ja maar bij 'keelpijn' denk ik direct 'Zohoooo die Erik is goed met kokhals reflexen!'![]()
Dat smelt als je het tegen iets warms druktquote:
Ja, dat kan ik me indenken.quote:
Ja eh...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Erik is gewoon meer van het ruigere werk.
Die laat zich bij zijn haar grijpen en eh...
Hou opquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Erik is gewoon meer van het ruigere werk.
Die laat zich bij zijn haar grijpen en eh...
Ah, daar ben ik te oud voor dan denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hou op! Je bent jong en je probeert wat
.
quote:
Dank u!quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Zie DM knut!Daar staan er een flink aantal!
De eerste paar lessen kan jij wel overslaan uiteraard, omdat je al een paar weken bezig bent. Maar wellicht is het wel leuker om op die manier hard te lopen voor je, omdat je dan wat meer snelheid gaat hebben straks op die 10 km dan nu!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
[..]
Dank u!
Als het tussen dit waterijsgeweld opvalt tenminste.
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
[..]
Dank u!
Als het tussen dit waterijsgeweld opvalt tenminste.
Oh nee, ik ga niet opscheppen dat ik seks heb gehad door te zeggen dat ik een zere rug hebquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus zei op een gegeven moment ook tegen me "Oh, ik heb zo'n last van mijn rug!" en ik nietsvermoedend "Hoe komt het?"
Krijg ik deze blik terug:
[ afbeelding ]
En ik was een combinatie van![]()
![]()
![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dus juist dat ik het zelf niet koppel en pas bij het nadenken denk: "oh ja, fuck"
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ik ga niet opscheppen dat ik seks heb gehad door te zeggen dat ik een zere rug heb
* zere rug heeft *JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dus juist dat ik het zelf niet koppel en pas bij het nadenken denk: "oh ja, fuck"
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Nou, dat was dan weer niet bewustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |