Je zakt heus niet over het zadel hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Saffier het volgende:
Ik pak ook veel liever de fiets Diaan. Al vind ik sinds Ylana lopen met de draagdoek helemaalFietsen heb ik nog niet gedaan sinds de bevalling ook, durf nog niet
Ik ben heel snel al weer gaan fietsen na de bevalling. Ging best goed eigenlijk. Wel vreemd. heb ook nog 2,5 week voor de bevalling met hele dikke buik gefietst, met Twan achterop.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Orea het volgende:
Mij viel het fietsen echt tegen, terwijl ik wel een fietser ben..
Motorfietsen tellen niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Orea het volgende:
Mij viel het fietsen echt tegen, terwijl ik wel een fietser ben..
Mijn ervaring was dat de dikke buik ansich niet zo erg was, maar wel het gevoel van het zadel in het kruisquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben heel snel al weer gaan fietsen na de bevalling. Ging best goed eigenlijk. Wel vreemd. heb ook nog 2,5 week voor de bevalling met hele dikke buik gefietst, met Twan achterop.En fiets zonder versnellingen!
Ik fiets altijd naar het station en terug. Zo'n 10 minuten enkele reis. Ook toen ik zwanger was en dat heb ik zeker gedaan tot aan mn zw. verlof. En tijdens zw. verlof ook Twan gebracht en gehaald van school. Ik had toen nog geen 2e auto, dus moest wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Orea het volgende:
Wow!
Ik heb mijn hele zwangerschap niet gefietst en de maanden erna ook niet.. En van de week.. pfoi! Ik had meer conditie toen ik nog een pakje peuken per dag rookte! Het was echt dramatisch...
Daar had ik geen last van eigenlijk... maar ik heb een omafiets en dan zit je vrij rechtop... vond het nog lange tijd wel goed te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn ervaring was dat de dikke buik ansich niet zo erg was, maar wel het gevoel van het zadel in het kruis.
Dat is helemaal knap.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vond fietsen vele malen beter dan lopen. dus peuter achterop, dreumes voorop en ik er met kind drie on board tussen. Paste nog net tussen zitje en zadel
Ik fietste toen al op mijn nieuwe moederfiets, aan de fiets lag het niet, het lag echt aan mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van eigenlijk... maar ik heb een omafiets en dan zit je vrij rechtop... vond het nog lange tijd wel goed te doen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik fietste toen al op mijn nieuwe moederfiets, aan de fiets lag het niet, het lag echt aan mij.
oh maar de eerste paar keer tennissen had ik onwijs last van mn onderrug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Orea het volgende:
Ik heb inderdaad een Bobike zitjenu ja, de tip van Trui maar proberen (ander zadel) en mijn stuur mag sowieso wel wat hoger. Van de week 2 dagen ondragelijke pijn in mijn rug gehad, ná het fietsen.. Volgens mij staat het stuur ook nog wel wat te laag (ik en mijn impulsieve gedrag.. Niks niet checken of de fiets goed afgesteld staat, gewoon hoppa doen
)
Lieve meneer heb je Orea!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef Orea het volgende:
Dit was ook wel extreem! Zo extreem dat mijn meneer woensdagavond een massage voor me geregeld had...
oh ja dat was ik vergeten, ja uh dan weet ik t ook niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef Orea het volgende:
Moet mijn mobiel het wel doendie is nog steeds aan het drogen na het rondje wc avontuur vandaag
van sporten krijg je energie tochquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:31 schreef Orea het volgende:
Moguh
Straks écht lopenben benieuwd of ik daarna nog in staat ben tot íets...
Held!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:31 schreef Orea het volgende:
Moguh
Straks écht lopenben benieuwd of ik daarna nog in staat ben tot íets...
Ik heb zo'n idee dat dat nu nog niet helemaal geldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
van sporten krijg je energie toch
Ja die heb ik ook nog op m'n todo list.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:48 schreef Orea het volgende:
En terughet viel me meer mee dan fietsen van de week
Note: sportbh kopen![]()
Welke app is dat dan? Om op je eigen muziek te gaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:03 schreef huuphuup het volgende:
sportbh heb k niet, ik heb van die H&Msporttops van die rare korte dingen, semi-bh'sdie zitten fijn genoeg, plet de boel een beetje dus geen bouncing balls
Das een goeie zeg, ik wil ook weer gaan lopen, t is wel nodig ooken net nu wordt het weer wat warmer en langer licht.
heerlijk.
Ik ben alleen een beetje zat van die muziek van Evy en mn telefoon is nog steeds stuk dus die app om op je eigen muziek te gaan kan ook nietcouch25k is meer trance toch? das ook niet echt mijn ding.
Moet je dat niet opbouwen? Elke keer een uur langer?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:30 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst daglenzen in trouwens. Het wil nog steeds geen liefde worden tussen mij en mijn lenzen
euh ik weet niet hoe hij heet, ik zal ff zoeken tussen mn favorieten, kom er nog op terug, ik pm je wel ofzo anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke app is dat dan? Om op je eigen muziek te gaan?
Met deze lenzen (gel-hydro-gevallen) schijnt dat niet echt te hoeven. En uhm, ja, ik heb ze ook echt al een half jaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je dat niet opbouwen? Elke keer een uur langer?
Oh wat leuk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan zometeen naar de musical HairZin in... wel drukke dag gehad vandaag maar zeker de moeite waard. Twans kamer wordt erg mooi.
ik krijg juist kriebels in mijn keel van die zoete thijmsiroop.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks voor de tips meiden. Trachitol hielp nauwelijks de afgelopen dagen helaas, meestal nl wel. Maar... Gisteren een slok thijmsiroop en vanmrgen nog een en het voelt een stuk beter.Zal mss wel toeval zijn, maar toch...
En dan ga ik van de week eindelijk ook weer eens lopen!
Oeh, doe mij ook es als je het kan vinden??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh ik weet niet hoe hij heet, ik zal ff zoeken tussen mn favorieten, kom er nog op terug, ik pm je wel ofzo anders.
Ik gruwel van bouillon!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik krijg juist kriebels in mijn keel van die zoete thijmsiroop.
ik maak bouillon en probeer dat zo heet mogelijk te drinken. dat werkt bij mij prima.
maar fijn dat het beter gaat.
doe mij ook even een pm!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh ik weet niet hoe hij heet, ik zal ff zoeken tussen mn favorieten, kom er nog op terug, ik pm je wel ofzo anders.
mn moeder liep vroegah de 10quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef Vicky het volgende:
is de CPC morgen al weer?? Leuk dat je meeloopt!
Vroegah, heeeel vroegah heb ik 'm ook een paar keer gelopen met de atletiek
Dank voor de samenvatting!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef Incantrix het volgende:
Er lopen mensen hard. Er gaan mensen naar 'haren'.
Ehm..
Verder weet ik het niet
Ik heb die wel voor je. Maar het is nogal een groot bestand.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Knap van je hoor orea
Ik zou ook wel weer hard willen lopen. Maar dat moet dan nu met spuugbakje. Naar de bakker fietsen was vandaag al ver genoeg
Heeft iemand trouwens de evy voor de ipod?
Mag ik hem lenen???quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef innepin het volgende:
Ik heb dus een vent die niet van bankhangen houdt. Dat is echt heel irritant. Denk je effe neer te ploffen, gaat hij ineens strijken en stofzuigen met een blik die schreeuwt "HALLO ga jij ook es wat doen!"
Dat doet die van mij alleen als ik de avond ervoor een feestje heb gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef innepin het volgende:
Ik heb dus een vent die niet van bankhangen houdt. Dat is echt heel irritant. Denk je effe neer te ploffen, gaat hij ineens strijken en stofzuigen met een blik die schreeuwt "HALLO ga jij ook es wat doen!"
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef Orea het volgende:
[..]
Mag ik hem lenen???
Hier ben ik de actieve muppet.. Op mijn vrije dag ben ik altijd in huis bezig met de 'grote' en 'extra' dingen.. op zijn dagen zit ie gerust de halve dag achter de ps3 (zonder enig schuldgevoel.. Hoe doettie dat toch? Ik wil dat ook kunnen!)
Ik zit gewoon niet lekker als niet alles 'bij' is in huis...
Das fijn om te lezen,v.d week via vak.veilingen voor 25euto 2 kaartjes gescoord voor a.s. zaterdag.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
ow het was zo goed, mooi, prachtig en geweldig vanavond. Supermusical met een Amerikaanse cast, mooie mannen en vrouwen die ook nog eens erg goed konden dansen en zingen. En dan een toegift waar je U tegen zegt... alleen maar genieten!!
En nu lekker slapen en morgen even bijlezen.
Dat is het geld dubbel en dwars waard hoor. Onze kaartjes kostten 49,50 per stuk en dat is al zeker de moeite waard. We waren zo in de ban van, dat we bijna nog weer kaartjes haddeng ekocht voor vanavond, dan is de laatste voorstelling in Hengelo.quote:Op zondag 13 maart 2011 04:02 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Das fijn om te lezen,v.d week via vak.veilingen voor 25euto 2 kaartjes gescoord voor a.s. zaterdag.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef innepin het volgende:
[..]Nou zo is hij dus ook ja. En dan lijk ik meer op jouw vent denk ik. Ik kan ook heel goed achter de pc geplakt zitten terwijl het een bende is
![]()
Dus ik laat hem vooral NIET bij je in de buurt, straks komen jullie er nog achter dat jullie helemaal perfect voor elkaar zijn ofzo
Dit waren kaartjes voor in ahoy,stukje rijden maar maken er lekker dagje uit van.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het geld dubbel en dwars waard hoor. Onze kaartjes kostten 49,50 per stuk en dat is al zeker de moeite waard. We waren zo in de ban van, dat we bijna nog weer kaartjes haddeng ekocht voor vanavond, dan is de laatste voorstelling in Hengelo.
Zou je het willen mailen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb die wel voor je. Maar het is nogal een groot bestand.
het is 561 mb dus dat wordt lastig, ik zal even kijken of ik het ergens kan droppen, dat je het eraf kan halen..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zou je het willen mailen?
als het kan
Ik niequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
In dat kader ga ik me nog maar eens een keertje klemvreten aan chocolade
Ja, natuurlijk kan het tegenvallen, dat kan heel goed. Maar het gaat dan meer om de manier waarop. Een paar weken geleden ging het niet goed, is er gepraat en nieuwe afspraken gemaakt. Het lijkt dan goed te gaan en vervolgens komt zo'n "mededeling", terwijl het einde toch wel in zicht is nu, bijna, hopelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ok, niet onbepaald, maar wel 'nog niet bepaald' dan zeg maar.
En ja, daar denk je wel over na, maar dan nog kan het toch wel tegenvallen?
Ook dan mag je daar toch wel op terugkomen? Ik vind het ook niet niks hoor, om drie mensen in huis te nemen. Zowel voor ouders als schoonouders. Afgezien van het feit dat ik zelf nooit met mijn gezin bij ouders dan wel schoonouders in zou willen zitten. En wij horen hier ook de andere kant van het verhaal niet hè.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk kan het tegenvallen, dat kan heel goed. Maar het gaat dan meer om de manier waarop. Een paar weken geleden ging het niet goed, is er gepraat en nieuwe afspraken gemaakt. Het lijkt dan goed te gaan en vervolgens komt zo'n "mededeling", terwijl het einde toch wel in zicht is nu, bijna, hopelijk.
ow en nu moet ik rennen, ik heb een overleg om 9 uur...![]()
Natuurlijk mag je daarop terugkomenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:11 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ook dan mag je daar toch wel op terugkomen? Ik vind het ook niet niks hoor, om drie mensen in huis te nemen. Zowel voor ouders als schoonouders. Afgezien van het feit dat ik zelf nooit met mijn gezin bij ouders dan wel schoonouders in zou willen zitten. En wij horen hier ook de andere kant van het verhaal niet hè.
Kostbare foto!! heel veel sterkte Estrys.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef Estrys het volgende:
Oma komt morgen naar huis om te sterven, ze kunnen niks meer doen voor haar in het ziekenhuis.
Mijn ouders komen morgenavond met het vliegtuig vanuit Oostenrijk.
en ik ben nu zo blij dat ik deze foto heb![]()
[ afbeelding ]
Als in een groep 8 Cito? Toen ik in groep acht zat, oefenden we weken in die dingen van voorgaande jarenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:24 schreef Muks het volgende:
T is soms ook erg irritant Buuf, ik hoop dat de lucht geklaard is.
even iets anders. Heeft er hier iemand ooit al een cito toets gezien ? Verschillende mensen waar ik mee in contact ben, laten hun kind daarin oefenenomdat ze denken dat het kind dan als slim gezien wordt. Ben ik zo abnormaal dat ik dat dus niet doe ?
een vage opmerking van wéér iemand anders.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef snoopy het volgende:
Wat keurig buuf! Hoe kwam je er eigenlijk achter dat ze het gehoord hadden?
Estrys, sterkte met alles.
dat deel ik compleet met je Trui.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:26 schreef trui het volgende:
ik weet 't niet, maar die jongen scoorde altijd erg matig op 'gewoon' schoolwerk, en bij de cito lukte het ineens om een havo-advies eruit te slepen. misschien dat het toch wel enigszins te trainen is dus. maar of dat nou heel erg is, kun je je afvragen. als iemand niet op z'n plek is op een vervolg-opleiding, blijkt dat op een gegeven moment toch wel. andersom vind ik erger, dat iemand niet toegelaten wordt op een school, omdat hij/zij op zo'n toets toevallig wat minder sterk uit de bus komt dan hij eigenlijk zou kunnen.
Ik kan daar het probleem echt niet van inzien, alleen maar fijn als ouders betrokken zijn bij de opleiding van hun kind, toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:38 schreef Muks het volgende:
Meer als in elke cito....ouders die dingen totaal doornemen. Ik heb alleen uitslagen gezien, zou niet eens weten hoe ze eruit zien
Verschil tussen betrokken en pushen...en een stel ouders is daar mee bezig. Zien niet alleen wij mar ook anderen. Dat wat trui zegt. Wij zien gewoon een kind dat niet happy in het velletje steektquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan daar het probleem echt niet van inzien, alleen maar fijn als ouders betrokken zijn bij de opleiding van hun kind, toch?
Maar hoe kom je erbij dat het zo intensief is, dan? Kan toch ook gewoon zijn: één zondagmiddagje, samen even kijken naar vragen en antwoorden, klaar? Ik weet niet hoe het er in dat gezin aan toe gaat, maar op zich is er toch niets mis mee om zo'n toets een keertje door te lopen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:16 schreef trui het volgende:
nou ja, ik zou 't niet fijn vinden als ik zo intensief begeleid werd door m'n ouders in dat soort dingen. het lijkt me nogal benauwend. bovendien krijg je zo misschien ook wel het gevoel dat ze geen vertrouwen hebben in je eigen vermogen om met nieuwe taken om te gaan. kortom: het lijkt mij niet zo'n gezonde aanpak. maar als zij dat graag zo willen doen moeten ze 't vooral doen. ik heb alleen wel wat met dat kind te doen.
Dat haalde ik niet uit jouw posts, dat het zover ging. Dat is natuurlijk altijd sneu. Maar er zijn ook kinderen die er niet happy van zijn omdat van de CITO zo'n 'big deal' gemaakt wordt en ze niet goed weten wat te verwachten. Die kinderen kun je juist helpen door een middagje samen te werken en ze te laten zien wat ze kunnen verwachten. Ik bedoel maar, 't is niet zo zwart-wit, soms kan het een goede zaak zijn om als ouder wél even naar de CITO te kijken. Voor jouw kinderen was dat blijkbaar niet nodigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Muks het volgende:
[..]
Verschil tussen betrokken en pushen...en een stel ouders is daar mee bezig. Zien niet alleen wij mar ook anderen. Dat wat trui zegt. Wij zien gewoon een kind dat niet happy in het velletje steekt
Maar ben blij te horen dat wij niet de enigen zijn die niet oefenen voor cito's.
Hier hadden ze overigens de NIO en geloof niet dat je daarvoor kunt oefenen
Ja, jij leest blijkbaar beter tussen de regels door dan ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef trui het volgende:
dat leidde ik af uit 'alles totaal doornemen'. dat klinkt wat erg gedetailleerd als je 't mij vraagt. maar inderdaad, ik ken die mensen natuurlijk niet, ik neem dit meer als hypothetisch voorbeeld. waar jij zegt dat je er geen kwaad in kan zien, kan ik me juist wel voorstellen dat het ook negatief uit kan pakken.
tsja, die andere kant was daarvoor net al benadrukt, leek me. dus... jij stelde het wel erg bout de andere kant op: dat je het probleem er echt niet van kon inzien. ik wel, vandaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, jij leest blijkbaar beter tussen de regels door dan ik![]()
Dat was ik dank jequote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef Jambo het volgende:
Ik las een stukje terug dat iemand op zoek was naar de lessen van Evy. Die kan je hier downloaden.
Mods, als dit volgens de policy niet mag dan mag mijn tekst wel weer weggehaald worden.
hij ken weerquote:
ja, ik weet niet. ik zou ook niet blij zijn als ik hoorde dat iemand liever niet had dat ze die school kozen natuurlijk. Da's toch een beetje vreemd. en ik heb daar ook niets over te zeggen. Dus tja, daarvoor excuses. Het gaat veel meer over mijn eigen grensen bewaken. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Buuv, wat goed en correct van je dat je een excuusmailtje hebt gestuurd!Maar wat een bijzondere situatie zeg. Ik vind het nog wel meevallen wat je hebt besproken eigenlijk.
CITO-toets heb ik niet gedaan, was nog niet echt "in mijn tijd" en moest je destijds apart voor betalen volgens mij. Twan zn citotoetsen heb ik nog nooit gezien... en dus ook nog nooit geoefend. Dat doen ze volgens mij op school en dat vind ik voorlopig voldoende.
Ga jij echt zelf lopen?quote:
Oh erg ja, je gewoon voor een voldongen feit stellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik weet niet. ik zou ook niet blij zijn als ik hoorde dat iemand liever niet had dat ze die school kozen natuurlijk. Da's toch een beetje vreemd. en ik heb daar ook niets over te zeggen. Dus tja, daarvoor excuses. Het gaat veel meer over mijn eigen grensen bewaken. Eigenlijk.
Zij is een vrouw die niet vraagt of je die dag de kinderen kan rijden maar vraagt of je wilt brengen of halen. Snap je het verschil? en dat irriteert na een poosje. Zeker als je zo'n eigengereide ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe bent als ik.
Ik zou het erger vinden wanneer je iets over mij als persoon zou zeggen, denk ik. Dit is gewoon een mening die jij ook mag hebben toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik weet niet. ik zou ook niet blij zijn als ik hoorde dat iemand liever niet had dat ze die school kozen natuurlijk. Da's toch een beetje vreemd. en ik heb daar ook niets over te zeggen. Dus tja, daarvoor excuses. Het gaat veel meer over mijn eigen grensen bewaken. Eigenlijk.
Zij is een vrouw die niet vraagt of je die dag de kinderen kan rijden maar vraagt of je wilt brengen of halen. Snap je het verschil? en dat irriteert na een poosje. Zeker als je zo'n eigengereide ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe bent als ik.
Ik ga nu niet lopen maar na de bevalling wel weer. Liep tot ik zwanger werd ook min 1x per weekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga jij echt zelf lopen?
Je kan toch nog steeds niks binnen houden door je zwangerschap? Lijkt me niet handig dat je de energie die je nog wel hebt daaraan gaat verspillen toch?
hij doet het hoor!quote:
ik vind het helemaal niet goed. ik wil die mail terug...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Buuf ik ken zulke mensen. En ik weet ook dat ik daar ook niet goed op reageer. Nooit iets zeggen maar ondertussen wel een weerstand kweken van heb-ik-jou-daar. Niet goed. Maar wel goed van jou dat je het op de mail hebt gezet
we kregen vanuit school zo'n folder dat je een abonnement kon nemen op materiaal waarmee je de citoscore zou kunnen verhogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben hem nooit geoefend voor zover ik weet en als het nu zo vraagt is mijn eerste reactie 'nee, dat oefen je niet'.
Niet meer dan dat je gewoon eens de tafels oefent ofzo. Toch?
De nio geeft uiteindelijk 3 x een iq. Verbaal,symbolisch en een totaal, laat maar zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat wordt er dan bij die NIO test getoetst? Is dat een soort compacte Citotoets of een heel ander soort test?
Geen idee, mogen ze dat drinken na het afnemen van de toets ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
en weet je ook hoe het zit met de saki toets? (ik weet niet precies hoe je het schrijft)
Heerlijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef Estrys het volgende:
We hebben weer nieuw tijdelijk onderdakeen hele mooie 2 onder 1 kapwoning die al tijden te koop staat. Via een kennis van een vriend van ons.
We krijgen morgen de sleutel.
ik heb tegenwoordig ook een echt leven, dus ben er ook veel minder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Haai Lady!Ja druk met het 'echte' leven en Twitter en Farmville.
Ik heb meer werk aan het begeleiden van degene die er al op zit dan degene die er naartoe gaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig ook een echt leven, dus ben er ook veel minder.
een dag naar school, 3 dagen werken en dan nog een kind voorbereiden op het voortgezet onderwijs.
of eigenlijk weet ik niet wie er minder aan toe is, hij of ik.
oeps, vertel, wat staat me te wachten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb meer werk aan het begeleiden van degene die er al op zit dan degene die er naartoe gaat.![]()
Daar kan ik niks over voorspellen, want ieder kind is weer anders. Ik verwacht dat Sterre redelijk moeiteloos er doorheen rolt, maar ik moet Wouter echt aan het werk zetten, dat is een uitsteller en ook nog eens lui en slordig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oeps, vertel, wat staat me te wachten?
tja, hoe het hier gaat lopen weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over voorspellen, want ieder kind is weer anders. Ik verwacht dat Sterre redelijk moeiteloos er doorheen rolt, maar ik moet Wouter echt aan het werk zetten, dat is een uitsteller en ook nog eens lui en slordig.
Wat een fijn nieuwsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef Estrys het volgende:
We hebben weer nieuw tijdelijk onderdakeen hele mooie 2 onder 1 kapwoning die al tijden te koop staat. Via een kennis van een vriend van ons.
We krijgen morgen de sleutel.
er moest een ander toestel komen geloof ik. Aankomst is ergens rond 0:30 of zo. M gaat ze ophalen. Zijn ze rond twee uur vannacht thuis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat een fijn nieuws![]()
Balen dat je ouders vertraging hebben. Lijkt me best eng een vliegtuig met een defect.
Ow, dat is wel beter. Fijn dat M. ze ophaalt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
er moest een ander toestel komen geloof ik. Aankomst is ergens rond 0:30 of zo. M gaat ze ophalen. Zijn ze rond twee uur vannacht thuis.
Dit alles komt me zo bekend voor, ook van heel dichtbij meegemaakt, hier is de rechtzitting en is de uitspraak al even uitgesproken maar blijft lood en loodzwaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja livelink, dat is het zeker. Loodzwaar. De lage strafeis was een klap in het gezicht voor ze.
ja vast wel maar waarom is die klier opgezet en als gevolg van wat en moet ik dat in de gaten houden of niet. Dat idee, daarom de vraag of het iemand bekend voor komtquote:
Ik ben voor zover mij bekend is niet de trotse eigenaar van een herpesvirus dus dat zal het niet zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:28 schreef Muks het volgende:
t komt mij niet bekend voor na een behandeling bij de tandarts, wel als bijverschijnsel vóór ik een koortslip krijg
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Hebben ze iets gedaan huup? het klinkt ook wel als een volgelopen iets? dat ze verdoving in een holle ruimte hebben gespoten ofzo?
Huup slikt!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik ben voor zover mij bekend is niet de trotse eigenaar van een herpesvirus dus dat zal het niet zijn![]()
De opgezette klieren bij verkoudheid heb ik ook maar die zitten onder mn kaken, ietsjes lager en echt aan de zijkant. Dit hangt een beetje schuin onder het bewegende deel van je keel als je slikt zeg maar.
Ze zijn nog steeds aan t lunchen. Tsk
Nee, ik denk het niet. Moet nog een aantal dingen doen voor Twans verjaardag en in hus. Heb deze week 3 dagen achter elkaar gewerkt en behoorlijk wat chaos in huis.quote:
maar dan heb je toch mooi die bult eraf gelopen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef huuphuup het volgende:
Je zult zien dat ik daar aankom en dat er niets meer van te zien is![]()
Ik ga met 2 kinderen de wekelijkse boodschappen doen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:56 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, huup, vaag gedoe!
Ben jij trouwens met twee kinderen naar de tandarts geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |