Je zakt heus niet over het zadel hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Saffier het volgende:
Ik pak ook veel liever de fiets Diaan. Al vind ik sinds Ylana lopen met de draagdoek helemaalFietsen heb ik nog niet gedaan sinds de bevalling ook, durf nog niet
Ik ben heel snel al weer gaan fietsen na de bevalling. Ging best goed eigenlijk. Wel vreemd. heb ook nog 2,5 week voor de bevalling met hele dikke buik gefietst, met Twan achterop.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Orea het volgende:
Mij viel het fietsen echt tegen, terwijl ik wel een fietser ben..
Motorfietsen tellen niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Orea het volgende:
Mij viel het fietsen echt tegen, terwijl ik wel een fietser ben..
Mijn ervaring was dat de dikke buik ansich niet zo erg was, maar wel het gevoel van het zadel in het kruisquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben heel snel al weer gaan fietsen na de bevalling. Ging best goed eigenlijk. Wel vreemd. heb ook nog 2,5 week voor de bevalling met hele dikke buik gefietst, met Twan achterop.En fiets zonder versnellingen!
Ik fiets altijd naar het station en terug. Zo'n 10 minuten enkele reis. Ook toen ik zwanger was en dat heb ik zeker gedaan tot aan mn zw. verlof. En tijdens zw. verlof ook Twan gebracht en gehaald van school. Ik had toen nog geen 2e auto, dus moest wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Orea het volgende:
Wow!
Ik heb mijn hele zwangerschap niet gefietst en de maanden erna ook niet.. En van de week.. pfoi! Ik had meer conditie toen ik nog een pakje peuken per dag rookte! Het was echt dramatisch...
Daar had ik geen last van eigenlijk... maar ik heb een omafiets en dan zit je vrij rechtop... vond het nog lange tijd wel goed te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn ervaring was dat de dikke buik ansich niet zo erg was, maar wel het gevoel van het zadel in het kruis.
Dat is helemaal knap.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vond fietsen vele malen beter dan lopen. dus peuter achterop, dreumes voorop en ik er met kind drie on board tussen. Paste nog net tussen zitje en zadel
Ik fietste toen al op mijn nieuwe moederfiets, aan de fiets lag het niet, het lag echt aan mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van eigenlijk... maar ik heb een omafiets en dan zit je vrij rechtop... vond het nog lange tijd wel goed te doen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik fietste toen al op mijn nieuwe moederfiets, aan de fiets lag het niet, het lag echt aan mij.
oh maar de eerste paar keer tennissen had ik onwijs last van mn onderrug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Orea het volgende:
Ik heb inderdaad een Bobike zitjenu ja, de tip van Trui maar proberen (ander zadel) en mijn stuur mag sowieso wel wat hoger. Van de week 2 dagen ondragelijke pijn in mijn rug gehad, ná het fietsen.. Volgens mij staat het stuur ook nog wel wat te laag (ik en mijn impulsieve gedrag.. Niks niet checken of de fiets goed afgesteld staat, gewoon hoppa doen
)
Lieve meneer heb je Orea!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:36 schreef Orea het volgende:
Dit was ook wel extreem! Zo extreem dat mijn meneer woensdagavond een massage voor me geregeld had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |