quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit aan de shoarma met flinke knoflooksaus, ik geloof niet dat je mijn bek nu open wilt breken.
![]()
tis een mannending geloof ik. mijnes doet dat bijna elke ochtend. op de ochtende dattie het niet doet gaat hij administratie doen om half 8 's ochtends en dan flippen dat we te weinig geld hebben (wat altijd wel meevalt). mijnes is een geboren droeftoeterquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Ssserpente het volgende:
Is 't zo erg, Groof?
Pff, Nils ook zo ziek als een hond. Die deed me vanmorgen toch eens een partijtje lelijk, ongelooflijk!
Hij petste terwijl ik nog in bed lag zó het grote licht aan.
Ik: goeiemorgen.![]()
Nils: mopper, zeur, klaag, verwijt
Ik: hoe voel je je?
Nils: goed hoor. Mopper, zeur, klaag, verwijt.
Ik: Wat doe je sjaggo?
Nils: ja, ik voel me gewoon kut, dat snap je toch?!![]()
Weet je zeker dat hij geen broer van 44 in Friesland heeft?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Ssserpente het volgende:
Herkenbaar. Nils kan zich ook op de meest onverwachte momenten ineens druk maken om de financiën om mij vervolgens te verwijten dat het me geen moer interesseert.
zou het man eigen zijn ?? ik herken het nlquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen broer van 44 in Friesland heeft?
"Ja ik weet wel dat het jou niet zo bezighoudt Es, maar...." En dat ik dan met één hand een luier verschoon en met de andere hand een stoofpot in elkaar draai.
Lieverd is er iemand bij je in de buurt ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ooh mensen, ik word er gewoon misselijk van... ik raak er echt van in paniek zo.
Ja, is ook naar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef Muks het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat het alleen zijn mij zo naar lijkt als je zoveel pijn hebt.
Haha, precies Nils! We moeten echt maar eens een wijntje gaan drinken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen broer van 44 in Friesland heeft?
"Ja ik weet wel dat het jou niet zo bezighoudt Es, maar...." En dat ik dan met één hand een luier verschoon en met de andere hand een stoofpot in elkaar draai.
Echt waar joh? En dit is maar een klein tuintje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:33 schreef Incantrix het volgende:
Dan kan ik mezelf toch nog recht in de spiegel aankijken, veel beter als naar de dieretuin gaan
Ik ben er een paar jaar teruig geweest en de enige vlindertuin die ik leuker vond was degene bij de Niagara Falls
Gecondoleerd. Erg jong nog, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Vicky het volgende:
bah Groofs... das nie prettig.
TF belde mij vanmorgen. Mijn neefje van 32 is vanmorgen overleden
de familiebanden zijn niet meer zo goed en de man van TF is een vriend van mijn neef
Haha, lief!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Incantrix het volgende:
Groofs, wat een rotverhaalOp Aruba vlinders kijken daarentegen..
En trouwens, die bikinifoto's in het dreumedtopic! Hoe kan jij nou geen meneer hebben? Knap wijf!
Tramadol klinkt euh, medicijnerig! Hopelijk met resultaat. Wel rot dat het net in de vakantie is!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, die steun ligt zelf in de lappenmand momenteel. En paracetamol in combinatie met ibuprofen 600 mg deed nauwelijks iets. Ik heb nu iets anders gekregen: Tramadol.
Tramadol is heavy shit. Liggen en niet meer opstaan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, die steun ligt zelf in de lappenmand momenteel. En paracetamol in combinatie met ibuprofen 600 mg deed nauwelijks iets. Ik heb nu iets anders gekregen: Tramadol.
Heel lief!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:07 schreef amaranta het volgende:
Groof, ik heb voor vandaag geen afspraken (meer) staan, dus als het nodig is hoef je maar te bellen
Dit is heeeeel herkenbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Ssserpente het volgende:
Herkenbaar. Nils kan zich ook op de meest onverwachte momenten ineens druk maken om de financiën om mij vervolgens te verwijten dat het me geen moer interesseert.
Euh ja, het interesseert me wel, maar ik sta nu even Lente in bad te doen, wat verwacht je nou?
het mooie op die manier is wel dat evt. Stolsels er uit spoelen. Die kunnen ook veel druk en pijn geven. Probeer het gewoon, het valt uiteindelijk vast mee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik durf nogsteeds niet. Misschien begin ik wel met spoelen dan. Ik heb echt zo'n spuitje gekregen met gebogen punt ervoor. Kon me niet voorstellen dat ik het goed begreep dus ik heb zelfs nog een keer extra gevraagd of dat echt de bedoeling was.
Leg maar een sleutel onder de deurmat klaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had het vanochtend al geprobeerd, en ging bijna van mijn stokje. Maar ik ga het nu nog eens proberen. Als ik langer dan 10 minuten niks post, Amaranta, kom je me dan halen? Dan lig ik op de badkamervloer.
beetje runderpoulet en veel ui uurtje of 2 laten sudderen met wat peperkoek en bouillon en dan na 2 uur courgette, wortel en aardappel in blokjes erbijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iemand nog een lekker recept voor een stoofpotje? Misschien iets met stroop, of speculaas ofzo? (Niet al te gekruid, er eten 4 kinderen mee).
quote:Gebakken kipfilet met roombrie en mango (4 personen)
150 g roombrie
1 stevige (maar wel rijpe!!) mango
2 uien
4 (enkele) kipfilets à 100 g
2 theel. kerriepoeder
zout, peper
25 g boter/margarine
10 sprietjes bieslook
Brie in plakken snijden. mango schillen en rondom pit in plakken snijden. Deze plakken weer in reepjes snijden. Uien pellen en in ringen snijden. Kipfilets bestrooien met kerriepoeder, zout en peper.
Oven voorverwarmen op 175 °C / stand 3. In koekepan boter verhitten. Kipfilets op halfhoog vuur in ca. 3 minuten bruinbakken, halverwege keren. Op zacht vuur in 10 minuten gaar bakken. Kipfilets in beboterde ovenschaal leggen. Brie over de 4 filets verdelen. In achtergebleven bakvet uiringen zachtjes bakken. Na 2 minuten mangoreepjes toevoegen en meebakken, af en toe omscheppen. Ui-mangomengsel over de kipfilets verdelen. Bieslook erboven fijnknippen en nog even in de oven tot alles goed heet is. Serveren met bijv. rösti en ijsbergsla.
Zuurvlees Groof, da;s lekker zoetig met peperkoek en stroopquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iemand nog een lekker recept voor een stoofpotje? Misschien iets met stroop, of speculaas ofzo? (Niet al te gekruid, er eten 4 kinderen mee).
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kan dat met allebei ja? Met stroop èn peperkoek?
voor 6 personen ongeveer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, peperkoek, dat is het. Ik ben aan het zoeken. Dit klikt alvast goed. maar ik ben zo'n kok die exacte hoeveelheden moet weten.
quote:Bonenpotje met tomaat en dilleyoghurt - vegetarisch eenpansgerecht, 2 personen
1 ui
2 knoflookteentjes
½ à 1 rood spaans pepertje
1 courgette
1 blik (ca. 400 g) gepelde tomaten
1 blik (ca. 400 g) rode bonen (kidney bonen)
3 eetl. olie
3 eetl. rozijnen
zout, (versgemalen) peper
4 eetl. geschaafde amandelen
3 eetl. gesnipperde dille
1/8 liter yoghurt
Pel de ui en de knoflook en snipper ze fijn. Halveer het pepertje, verwijder desgewenst de zaadjes (die zijn het scherpst) en snijd hem in smalle reepjes. Maak de courgette schoon en snijd hem in stukken. Giet de tomaten af en snijd ze in grove stukken. Spoel de bonnen af in een vergiet en laat ze uitlekken.
Verhit de olie in een pan en frui de ui- en knoflooksnippers zachtjes goudbruin. Voeg de Spaanse peper en de courgette toe en bak die even mee.
Roer de stukken tomaat, de uitgelekte bonen, de rozijnen en zoute en peper naar smaak erdoor en laat alles afgedekt zachtjes in ca. 15 minuten door en door heet worden. Roer af en toe.
Rooster intussen de geschaafde amandelen in een droge koekepan goudbruin. laat ze op een bord afkoelen.
Roer de dille door de yoghurt.
Neem het bonenpotje van het vuur en roer de dilleyoghurt erdoor. Strooi de geroosterde amandelen erover.
quote:Limburgs Zuurvlees
met Frutesse maestrichter fruitstroop
Zuurvlees is een typisch Limburgs streekgerecht dat in zowel Nederlands als Belgisch Limburg wordt gegeten. Het lijkt wat op stoofvlees en hachee, maar is iets zuurder en zoeter. In elke frituur is wel een portie zuurvlees bij de frieten te bestellen.
Snij, indien nodig het vlees in dobbelsteentjes. Snij de uien grof. Leg het vlees in water en azijn (50/50) met de uien, laurierbladen, kruidnagels, zout en peter. Het vlees moet ruim onder water staan. Voor een extra zoete smaak kun je hier al een eetlepel Frutesse Maestrichter fruitstroop toevoegen. (Laat 24 uur marineren, dit is geen must...)
Zeef de marinade en vang het vocht op. Bewaar ook laurierbladen en kruidnagels. Braad het vlees aan in een ruime braadpan. Giet er vervolgens de marinade bij tot het vlees net onder water staat. Doe er de laurierbladen, de kruidnagels en de uien bij. Het geheel (ongeveer 2 uur) gaar laten sudderen in de marinade. Schep van tijd tot tijd het schuim er af.
Als het vlees uit elkaar valt is het gaar. Voeg de plakken ontbijtkoek en de Frutesse Maestrichter fruitstroop toe om op smaak te brengen en te binden. Eventueel met peper en zout op smaak maken. De gewenste zoet/zuur-verhouding kan bereikt worden door eventueel nog wat Frutesse Maestrichter fruitstroop toe te voegen.
Serveren met frieten, salade of rode kool met appeltje en appelmoes.
ja hoor, er kan van alles door nog. ik doe ook geregeld een blikje kikkererwten erdoor, of aubergine. een goede stoofschotel heeft een beetje zoet nodig om het wat kleverig te makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Thanks Simmu! En daar zou ik dus misschien ook nog stroop (gewoon appelstroop toch?) bij kunnen doen?
Trui, echt heel erg bedankt juist. Mijn voornemen is juist om voor de kinderen het eet-assortiment wat te gaan uitbreiden. Ik heb deze pagina al gebookmarked. Dus ik ga het zeker een keertje maken.
met frietjes kan je ook soppenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij maken er rijst en frietjes bij morgen. Voor ieder wat wils.
Een stokbroodje kan ik natuurlijk ook nog meenemen. Krijg ik toch nog trek zo hè.
Ik wacht nog even op Sjeen en dan ga ik maar eens boodschappen doen.
Die hoeveelheden kloppen wel ongeveerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:55 schreef trui het volgende:
volgens mij kun je 'm hier vinden, groofs.
en hier een net iets andere versie.
Wat een mooie dag(en) om gedoopt te wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:58 schreef Saffier het volgende:
Ff crossposten/Ylana wordt met Pasen gedoopt
Gelijk heb je, en bij ons was hij daar niet mee weggekomen, zonder excuses te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef YPPY het volgende:
buuf, ik vind het helemaal goed dat je hem de bal hebt laten halen. Zo te lezen is het sowieso al geen makkelijke jongen. En helemaal goed dat je hem naar de juf hebt gebracht. De leerkrachten zijn uiteindelijk verantwoordelijk en dan is het aan hen iets te doen met jouw signaal.
Ik vind het wel verkeerd (van school dan) dat hij niet zijn excuses aan jou aan moet bieden. Een kind van 12 weet echt wel dat schoppen en slaan absoluut niet mag.
Dat naar de juf brengen was euhm, met gepast geweld zeg maar. (als in ik had zijn arm vast en heb een spartelend kind naar binnen gebracht. Hij is gelukkig klein)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef YPPY het volgende:
buuf, ik vind het helemaal goed dat je hem de bal hebt laten halen. Zo te lezen is het sowieso al geen makkelijke jongen. En helemaal goed dat je hem naar de juf hebt gebracht. De leerkrachten zijn uiteindelijk verantwoordelijk en dan is het aan hen iets te doen met jouw signaal.
Ik vind het wel verkeerd (van school dan) dat hij niet zijn excuses aan jou aan moet bieden. Een kind van 12 weet echt wel dat schoppen en slaan absoluut niet mag.
als je rechtsonder een update dingetje ziet moet je ff f5 doen. Dan zie je alle posts weer. Tenmisnte, zo werkt het bij mij,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:20 schreef Saffier het volgende:
Sorry Buuf, maar jouw posts krijg ik heel laat doorpostnrs kloppen enzo en dan via de link van trui saan jouw posts er ineens tussen waardoor heteruitziet alsof ik achter de feiten aantyp.
Gepast geweldis soms nodig, ik neem mijn zoon ook wwel eens aan de arm mee. Nu ben jij toch aanspreekpunt/verantwoordelijk daar en dat zal hij moeten accepteren...Heel triest dat zijn moeder is oveerleden, neemt niet weg da hij moetluisteren, ook al zal dat moeilijk zijn voor hem.
Wat fijn dat de cirkel zo rond is danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:03 schreef Saffier het volgende:
Ja he?
Eerst dacht ik ; 'wat ver weg nog' maar het is wel Pasen danEn dat is over een week of 5/6 al gewoon
Ze wordt gedoopt in de doopjurk die nog van mijn opa is geweest, in de kerk waar M. en ik in zijn getrouwd, waar Tobias in is gedoopt... cirkeltje is straks rond
alleen niet door onze 'eigen' pastoor, die is verhuisd helaas
En dan gruwelijk over de flos gaan als ze om 13.14 komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:38 schreef Vicky het volgende:
OMG, wat erg die vloedgolf!! Echt heftig!
Mooie datum voor de doop Saffier!ons bed komt vandaag
tussen 11.13 en 13.13 uur volgens de site
Cirkeltjes die rond zijn, da's zo'n fijn gevoelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:03 schreef Saffier het volgende:
Ja he?
Eerst dacht ik ; 'wat ver weg nog' maar het is wel Pasen danEn dat is over een week of 5/6 al gewoon
Ze wordt gedoopt in de doopjurk die nog van mijn opa is geweest, in de kerk waar M. en ik in zijn getrouwd, waar Tobias in is gedoopt... cirkeltje is straks rond
alleen niet door onze 'eigen' pastoor, die is verhuisd helaas
En anders de directie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Buuf ik vind dat je correct gehandeld hebt. Ik zou het iig ook zo aanpakken.
Én dat hij zijn excuses niet aan heeft hoeven bieden aan jou is van de zotte.
Ik zou daar de betreffende juf nog eens op aanspreken. Dat jij het wel fijn zou vinden als..
Onze kinderen zijn ook gedoopt in de kerk waar wij getrouwd zijn, gelukkig niet door dezelfde minkukel die ons trouwde. Wat een ongelovelijk grote droeftoeter is/was dat zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Cirkeltjes die rond zijn, da's zo'n fijn gevoelWij hebben Isa laten dopen in de basiliek vanwaar haar oma begraven is. Ook zo'n cirkeltje
nou ja, wat nu blijkt hij heeft gewoon een hekel aan me. Aan mij persoonlijk. Hij vind dat ik overal op let en dat het daardoor een gevangenis is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Buuf ik vind dat je correct gehandeld hebt. Ik zou het iig ook zo aanpakken.
Én dat hij zijn excuses niet aan heeft hoeven bieden aan jou is van de zotte.
Ik zou daar de betreffende juf nog eens op aanspreken. Dat jij het wel fijn zou vinden als..
Om te beginnen kwam hij 3 kwartier te laat op mijn bruiloft ofzo...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Saffier het volgende:
Eerlijk amaranta? Vertel eens? Of wil je dat niet?
Een ding, het ligt duidelijk niet aan jou, Jou handelen was zover ik hier kan beoordelen duidelijk en helder en heel eerlijk. Dat hij overal (want dat schrijf je ook) problemen heeft zou ik toch proberen om mij niet aan te trekken (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, wat nu blijkt hij heeft gewoon een hekel aan me. Aan mij persoonlijk. Hij vind dat ik overal op let en dat het daardoor een gevangenis is.
Ik weet nu iig even helemaal niet meer hoe ik me moet gedragen.Ik wil ook niet dat mijn eigen kinderen de dupe zijn. pffff.
Het raakt me echt heel diep dit. vooral ook omdat ik al niet zoveel op heb met mijzelf. en dit zie ik dan gelijk als bevestiging.
nou ja, het wordt nu wel erg R&P achtig.ik stop er maar weer over.
En ik vond hem opdringerig (mbt het geloof), iets wat bij de pastors die de kinderen hebben gedoopt totaal niet hadden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Saffier het volgende:
Eerlijk amaranta? Vertel eens? Of wil je dat niet?
Oh bah Poppejans, wat een onzekerheid. Verschrikkelijk zeg. ik hoop ook dat ze gauw contact krijgen op een of andere manier.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:20 schreef Poppejans het volgende:
Bah, een goede vriendin van mijn zusje woont in Japan, ten oosten van Tokio. Als ik de berichten goed gehoord heb staat er in het gebied waar ze woont een kerncentrale in brand.
Ze is er net vorige week getrouwd met een Japanner.
Ik hoop zo dat haar moeder snel contact kan krijgen met haar, die arme vrouw is net 1,5 jaar geleden heel plots haar man verloren.
R. is wel gedoopt, maar dan natuurlijk in de andere kerk... Geen idee of dat in dat jurkje is geweest (volgens mij wel in een doopjurk, maar of het die was?)... Wel grappig hoor! Had je trouwens al gehoord dat A. zwanger is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef Saffier het volgende:
Liijnloos; Ik weet niet meer of R. gedoopt is, maar M. en L. zijn ook in die doopjurk gedoopt, wel in een andere kerk hoor(F. en P. btw ook!)
Amaranta klinkt een beetje als onze fotograafdronken verschijnen op onze bruiloft
nja, zelfs al heeft dat joch een hekel aan je, dan nog dient hij zich te gedragen. zoals het nu gaat klinkt het alsof ze hem bevestigen in de houding: "ja doei! ik heb een hekel aan die persoon, dus doe ik mooi niet wat die persoon zegt dat ik moet doen." en dat is een pruthouding. zowel van het joch als van de schoolleiding. je stond helemaal in je recht om hem bij te sturen (sterker nog: dat was je taak op dat moment) en dat heeft iedereen dan maar te accepteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, wat nu blijkt hij heeft gewoon een hekel aan me. Aan mij persoonlijk. Hij vind dat ik overal op let en dat het daardoor een gevangenis is.
Ik weet nu iig even helemaal niet meer hoe ik me moet gedragen.Ik wil ook niet dat mijn eigen kinderen de dupe zijn. pffff.
Het raakt me echt heel diep dit. vooral ook omdat ik al niet zoveel op heb met mijzelf. en dit zie ik dan gelijk als bevestiging.
nou ja, het wordt nu wel erg R&P achtig.ik stop er maar weer over.
gheghe, ik kwam hem laatst tegen bij de gymzaal van de fysio, en hij zag er niet uit. Met zn sokken opgetrokken tot net onder zn knie. In een korte broek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef Saffier het volgende:
Oh wat een vervelende manier van opdringerig zeg. Jak. Fijn dat de dopen wel fijn waren!
Zal vanavond es in het fotoalbum kijken.. .meen me wel zoiets te herinneren met lang/jurk-iets..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef Saffier het volgende:
Ja, ik heb het gehoord! Leuk he gezinsuitbreiding!! Ik heb alleen haar adres niet meer
Andere kerk ging ik vanuit jamaar ken de gebruiken daarvan niet (goed) en twijfelde over de doop. Daarom twijfel ik ook over de doopjurk voor R en A. En zeg maar gerust jurk, want die is groots en lang
zo mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adres is fijn! Maar mag ook vanavond ofzo hoor!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
gheghe, ik kwam hem laatst tegen bij de gymzaal van de fysio, en hij zag er niet uit. Met zn sokken opgetrokken tot net onder zn knie. In een korte broek.
Als ie zo door gaat weet ie snel genoeg hoe het is in een echte gevangenis, wat een debiel jong zegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat moet die broer zijn van de leidster van S. Dat verhaal dat ik dus gisteren hoorde. Uiteindelijk was het trouwens door een bloedvergiftiging en die kunnen bij elke ontsteking ontstaan. Ik heb er twee keer één gehad na doordansen op een blaar (op de dansacademie). Maar dat was goed zichtbaar en dus meteen door de artsen herkend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:43 schreef amaranta het volgende:
Fijn Muks!
Nu hopen dat de vrienden van Poppejans ook in orde is.
Mijn moeder raakte net aan de praat met een mevrouw bij de AH. En die vertelde dat zojuist terug was gekomen van een crematie van een jongen van 27 die was overleden aan de gevolgen van een ontsteking nav trekken verstandskies.
En iets met dat de ouders een claim in gingen dienen ofzo.
welnee want hij haat me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef simmu het volgende:
best kans dat het ventje over een tijdje zelf dan naar je toe komt voor het een of het ander dan buuv
op die leeftijd is "ik haat jou!" niet altijd een uitdrukking van echte haatquote:
Is het zo'n heftig middel ja?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:39 schreef Saffier het volgende:
Groof ik vind je een held dat je gaat staan koken terwijl je tramadol sliktIk ga daar KO van, maar goed ik ga KO van alles sterker dan paracetamol, dus da's niet zo moeilijk
als eens geprobeerd les te geven met een half verdoofd gezicht incl lippen, tong ? Dat werkt niet, de klas vond het geweldig want ik lispelde er op los.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje, heftig rondje kiestrekken danik baar nog liever een zesling met weeen die een week duren dan dat ik ooit nog een kies laat trekken
Pfff, en toen moest ik dus nog eens terugkomen en raakten ze accuut een zenuw bij het verdoven.doof tot halverwege m'n achterhoofd.
Maar fijn dat het met jou nu beter gaat Groofs.![]()
ik weet ineens sinds heel kort, zeker dat lesgeven niets voor mij is, dus nee. ik kon alleen in een door ibuprofen ingegeven roes op de bank vegeteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef Muks het volgende:
[..]
als eens geprobeerd les te geven met een half verdoofd gezicht incl lippen, tong ? Dat werkt niet, de klas vond het geweldig want ik lispelde er op los.
En drinken is dan ook geen handig idee * slabbetje*
2 losse matrassen met een topdeckquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef mikoxx het volgende:
KD, gefeliciteerd!
Enne, Vicky, zo'n bed slaapt heerlijk, uit ervaring. Hebben jullie 1 matras, of 2?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
je doet net alsof daar een kunst aan is
wel als mijn zus t zelfde figuur heeft als ik.
ik ook, elin (3790)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond 3800 en 3700 al een hele bevalling.
Ja, zelfs nog ietsjes meer geloof ik. Van ong. 60 naar 105 kilo.quote:
Tegenwoordig parkeren jullie de auto erin?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tegenwoordig parkeren jullie de auto erin?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
PROEST, hahahahahahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat knap gedaan zeg!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Babies - 2 x2 kilo
Na een week - 12 kilo
Na een jaar -30
Na een jaar en 2 maanden - 40 kilo
Zo is het ongeveer gegaan, de laatste 10 kilo is er in 2 maanden afgegaan met behulp van het cambridge dieet.
ik ben gewoon een rekbaar begrip.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien doe je hem wel heel erg aan zijn moeder denken?quote:
Nou respect!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Babies - 2 x2 kilo
Na een week - 12 kilo
Na een jaar -30
Na een jaar en 2 maanden - 40 kilo
Zo is het ongeveer gegaan, de laatste 10 kilo is er in 2 maanden afgegaan met behulp van het cambridge dieet.
hope not!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien doe je hem wel heel erg aan zijn moeder denken?
Ik zou voor zo'n gewicht tekenen hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Knap man! Ik ben bezig met de laatste 5 van m'n eerste zwangerschap. Ik schommel rond die 65, heel hardnekkig gewicht weer. Dan weer 66. Maar ik kom er op een of andere manier nog niet onder. Dat was 5 weken terug met die hardnekkige 70.
Hoe lang ben jij dan Tico?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, ik wil gewoon weer prettig in m'n vel zitten. Ik merk ook dat ik meer energie heb nu. Mijn nieuwe doel is maat 36 in september.
Dat is wel het belangrijkste.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, ik wil gewoon weer prettig in m'n vel zitten. Ik merk ook dat ik meer energie heb nu. Mijn nieuwe doel is maat 36 in september.
Ow dat is lekker laat. Ik al na 7 weken ofzo!! Helemaal bij Lennon. Het hoeft tegenwoordig ook vaak niet meer volgens mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik heb nooit op de weegschaal gestaan. Ik zag er ook niet dik genoeg uit dat de vk vond dat ik op de weegschaal moest geloof ik. Maar ik kreeg ook pas een pens met 30 weken ofzo.
ik ook!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou voor zo'n gewicht tekenen hoor.
knap hoor. ik ga me door je laten inspireren. Heb je die drie minuten rennen, 1 minuut pauze les al gedaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja ook m had niet gedacht dat ik het zou volhouden. Ik ga zondag les 14 al lopen.
Waar heb jij die lessen vandaan??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja ook m had niet gedacht dat ik het zou volhouden. Ik ga zondag les 14 al lopen.
ja, of die 3-1-3-1-3 les. om te overbruggen naar langere stukken. die vond ik echt zwaar ruk, met maar steeds 1 minuut pauze.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik rende gister 2-3-5-5-5. Overmorgen dus iets met 6-6-7.
waar kan je die downloaden??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik gebruik het schema start to run en zet de intervallen in runkeeper op m'n iPhone.
Gewoon in de AppStore zoek runkeeper. Graties uiteraard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
waar kan je die downloaden??
(scheelt me zoeken enzoik=lui)
en lukte het?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef Orea het volgende:
Zag er heel leuk uit die app, maar mijn (el cheapo) BB heeft geen GPS
![]()
(tis niet voor niets dat ik hem vanmiddag heb laten zwemmen in de plee, denk ik..)
ik ga even zoiets zoeken voor op mn phone, heb windows mobilequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon in de AppStore zoek runkeeper. Graties uiteraard.
Ik heb ook een enorme hekel aan rennen, maar ook aan lopen eigenlijk. Ik fiets liever. Of met de auto.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Saffier het volgende:
Hij is verzopen geloof ik
oh en ik heb zo'n hekel aan rennen![]()
Dus extra respect voor de dames die het wel kunnen en doen!
haha dat dus eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een schijthekel aan bewegen opzich.
haha dat is toch juist een bewijs van je inspanning? ik vind 't altijd een beetje genant dat ik dat bij sporten lang niet zo snel heb als andere mensen, waardoor 't lijkt of ik niet echt m'n best heb gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Weet je wat ik misschien nog wel het ergste van rennen vind? Ik krijg er zo'n rode kop van, zeg maar gerust paars.
Dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef trui het volgende:
[..]
haha dat is toch juist een bewijs van je inspanning? ik vind 't altijd een beetje genant dat ik dat bij sporten lang niet zo snel heb als andere mensen, waardoor 't lijkt of ik niet echt m'n best heb gedaan.![]()
ticootje, wat goed!!
orea, dat probleem had ik ook, en heb ik opgelost door m'n zadel te vervangen door een 'rokzadel', weet je wel, zo'n tuttig rond dameszadel. scheelt net dat stuk ruimte om ertussen te passen, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef Orea het volgende:
Ik moet wel een nieuwe (moeder)fiets.. zitje wat ik van TF heb overgenomen op de fiets gezet, nou ik kom niet meer tussen zitje en zadel met op (en af) stappenhad mijn fiets groter ingeschat..
ik ook, maar ik heb a gezegd en moet nu dus ook b zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een schijthekel aan bewegen opzich.
dat is een goede! Dat ik daar zelf nog niet op gekomen was... Scheelt wel wat in de kosten ook, zo'n zadel of gelijk een hele fietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef trui het volgende:
[..]
orea, dat probleem had ik ook, en heb ik opgelost door m'n zadel te vervangen door een 'rokzadel', weet je wel, zo'n tuttig rond dameszadel. scheelt net dat stuk ruimte om ertussen te passen, is mijn ervaring.
kijk maar even op mijn facebook daar kun je klikken op zo'n plattegrondjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef Orea het volgende:
Mijn benen breken af ben ik bang
Echt, van de week dat stuk fietsen naar mijn werk viel tegenmijn benen braken einde van de straat af, bleven zo'n 3 uur verzuurd om nog maar niet te spreken over de zadelpijn (ineens herinnerde ik het me: oh ja.. ik ben 7,5 maand geleden bevallen
)
Maar je hebt wel gelijk eigenlijk.. hmmmzzz..
Amaranta das een goede!! Wist niet dat dat kon.. ben wel een sucker voor cijfertjesdus dat motiveert weer!
ah, wat leuk! nou, ik zit ook weer in de jeugdhulpverlening nu he!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef PM-girl het volgende:
Trui! Er werd op mijn werk naar je gevraagd gisteren!
Dat scheelt wel. Mijn collega beweegt nog minder dan ik, ik fiets nog regelmatig, zij doet alles met de auto. Is ook niet motiverend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Een paar collega's rennen ook. We jutten elkaar een beetje op. Doorzetten en nee je moet vanavond, geen slappe smoesjes.
Stukken beter! Ik ben gestopt met de tramadol, de ibuprofen 600 mg doet nu wel z'n werk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:49 schreef PM-girl het volgende:
Groof, hoe gaat het nu met je? Is de tramadol nog nodig?
Ik woon rechttegenover een sportschool en ik heb uit pure ellende mn abbo opgezegd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Mijn collega beweegt nog minder dan ik, ik fiets nog regelmatig, zij doet alles met de auto. Is ook niet motiverend.
Euh, nee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef trui het volgende:
[..]
ah, wat leuk! nou, ik zit ook weer in de jeugdhulpverlening nu he!heb je dat wel even vermeld?
haha 'je te PM' wel efkes!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef PM-girl het volgende:
Euh, nee!Ik vertelde wel dat je een nieuwe baan had, toen ik me realiseerde dat ik niet wist wat je deed....
![]()
En daarna kreeg ik een moeilijke vraag over het werk, dus was het onderwerp 'chattende moeders'weer voorbij.
Maaruh, wat doe je nu precies?
Sportschool is ook wel verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik woon rechttegenover een sportschool en ik heb uit pure ellende mn abbo opgezegd.
Nee, het is te koud om over te steken.
Greys anatomty begint zo.
Ik zit zo lekker op de bank..
Het regent zo hard...
Het is echt maar 5 meter ofzo maar ik kon het écht niet opbrengenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef trui het volgende:
ohoo!die amaranta! (niet dat ik 't me niet voor kan stellen hoor....).
Daarom ben ik nu dus gaan hardlopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef Ticootje het volgende:
Je kan altijd meer redenen opnoemen om niet te gaan. Slappe smoezen zijn het stuk voor stuk. Je gaat niet dood van kou of regen en die 30 minuten kun je heus ergens vandaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |