quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit aan de shoarma met flinke knoflooksaus, ik geloof niet dat je mijn bek nu open wilt breken.
![]()
tis een mannending geloof ik. mijnes doet dat bijna elke ochtend. op de ochtende dattie het niet doet gaat hij administratie doen om half 8 's ochtends en dan flippen dat we te weinig geld hebben (wat altijd wel meevalt). mijnes is een geboren droeftoeterquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Ssserpente het volgende:
Is 't zo erg, Groof?
Pff, Nils ook zo ziek als een hond. Die deed me vanmorgen toch eens een partijtje lelijk, ongelooflijk!
Hij petste terwijl ik nog in bed lag zó het grote licht aan.
Ik: goeiemorgen.![]()
Nils: mopper, zeur, klaag, verwijt
Ik: hoe voel je je?
Nils: goed hoor. Mopper, zeur, klaag, verwijt.
Ik: Wat doe je sjaggo?
Nils: ja, ik voel me gewoon kut, dat snap je toch?!![]()
Weet je zeker dat hij geen broer van 44 in Friesland heeft?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Ssserpente het volgende:
Herkenbaar. Nils kan zich ook op de meest onverwachte momenten ineens druk maken om de financiën om mij vervolgens te verwijten dat het me geen moer interesseert.
zou het man eigen zijn ?? ik herken het nlquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen broer van 44 in Friesland heeft?
"Ja ik weet wel dat het jou niet zo bezighoudt Es, maar...." En dat ik dan met één hand een luier verschoon en met de andere hand een stoofpot in elkaar draai.
Lieverd is er iemand bij je in de buurt ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ooh mensen, ik word er gewoon misselijk van... ik raak er echt van in paniek zo.
Ja, is ook naar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef Muks het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat het alleen zijn mij zo naar lijkt als je zoveel pijn hebt.
Haha, precies Nils! We moeten echt maar eens een wijntje gaan drinken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen broer van 44 in Friesland heeft?
"Ja ik weet wel dat het jou niet zo bezighoudt Es, maar...." En dat ik dan met één hand een luier verschoon en met de andere hand een stoofpot in elkaar draai.
Echt waar joh? En dit is maar een klein tuintje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:33 schreef Incantrix het volgende:
Dan kan ik mezelf toch nog recht in de spiegel aankijken, veel beter als naar de dieretuin gaan
Ik ben er een paar jaar teruig geweest en de enige vlindertuin die ik leuker vond was degene bij de Niagara Falls
Gecondoleerd. Erg jong nog, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Vicky het volgende:
bah Groofs... das nie prettig.
TF belde mij vanmorgen. Mijn neefje van 32 is vanmorgen overleden
de familiebanden zijn niet meer zo goed en de man van TF is een vriend van mijn neef
Haha, lief!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:27 schreef Incantrix het volgende:
Groofs, wat een rotverhaalOp Aruba vlinders kijken daarentegen..
En trouwens, die bikinifoto's in het dreumedtopic! Hoe kan jij nou geen meneer hebben? Knap wijf!
Tramadol klinkt euh, medicijnerig! Hopelijk met resultaat. Wel rot dat het net in de vakantie is!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, die steun ligt zelf in de lappenmand momenteel. En paracetamol in combinatie met ibuprofen 600 mg deed nauwelijks iets. Ik heb nu iets anders gekregen: Tramadol.
Tramadol is heavy shit. Liggen en niet meer opstaan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, die steun ligt zelf in de lappenmand momenteel. En paracetamol in combinatie met ibuprofen 600 mg deed nauwelijks iets. Ik heb nu iets anders gekregen: Tramadol.
Heel lief!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:07 schreef amaranta het volgende:
Groof, ik heb voor vandaag geen afspraken (meer) staan, dus als het nodig is hoef je maar te bellen
Dit is heeeeel herkenbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Ssserpente het volgende:
Herkenbaar. Nils kan zich ook op de meest onverwachte momenten ineens druk maken om de financiën om mij vervolgens te verwijten dat het me geen moer interesseert.
Euh ja, het interesseert me wel, maar ik sta nu even Lente in bad te doen, wat verwacht je nou?
het mooie op die manier is wel dat evt. Stolsels er uit spoelen. Die kunnen ook veel druk en pijn geven. Probeer het gewoon, het valt uiteindelijk vast mee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik durf nogsteeds niet. Misschien begin ik wel met spoelen dan. Ik heb echt zo'n spuitje gekregen met gebogen punt ervoor. Kon me niet voorstellen dat ik het goed begreep dus ik heb zelfs nog een keer extra gevraagd of dat echt de bedoeling was.
Leg maar een sleutel onder de deurmat klaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik had het vanochtend al geprobeerd, en ging bijna van mijn stokje. Maar ik ga het nu nog eens proberen. Als ik langer dan 10 minuten niks post, Amaranta, kom je me dan halen? Dan lig ik op de badkamervloer.
beetje runderpoulet en veel ui uurtje of 2 laten sudderen met wat peperkoek en bouillon en dan na 2 uur courgette, wortel en aardappel in blokjes erbijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iemand nog een lekker recept voor een stoofpotje? Misschien iets met stroop, of speculaas ofzo? (Niet al te gekruid, er eten 4 kinderen mee).
quote:Gebakken kipfilet met roombrie en mango (4 personen)
150 g roombrie
1 stevige (maar wel rijpe!!) mango
2 uien
4 (enkele) kipfilets à 100 g
2 theel. kerriepoeder
zout, peper
25 g boter/margarine
10 sprietjes bieslook
Brie in plakken snijden. mango schillen en rondom pit in plakken snijden. Deze plakken weer in reepjes snijden. Uien pellen en in ringen snijden. Kipfilets bestrooien met kerriepoeder, zout en peper.
Oven voorverwarmen op 175 °C / stand 3. In koekepan boter verhitten. Kipfilets op halfhoog vuur in ca. 3 minuten bruinbakken, halverwege keren. Op zacht vuur in 10 minuten gaar bakken. Kipfilets in beboterde ovenschaal leggen. Brie over de 4 filets verdelen. In achtergebleven bakvet uiringen zachtjes bakken. Na 2 minuten mangoreepjes toevoegen en meebakken, af en toe omscheppen. Ui-mangomengsel over de kipfilets verdelen. Bieslook erboven fijnknippen en nog even in de oven tot alles goed heet is. Serveren met bijv. rösti en ijsbergsla.
Zuurvlees Groof, da;s lekker zoetig met peperkoek en stroopquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iemand nog een lekker recept voor een stoofpotje? Misschien iets met stroop, of speculaas ofzo? (Niet al te gekruid, er eten 4 kinderen mee).
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kan dat met allebei ja? Met stroop èn peperkoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |