abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:27:31 #1
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93898234
Zo, dan doe ik het wel :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_93898262
_O- O+

wij mogen de 23 weer op visite bij de tandarts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93898265
Thanks! ^O^
pi_93898440
Ik probeer wat yoghurt te drinken, maar dat is nog een hele opgave zeg.
pi_93898478
heb je geen rietje in huis?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93898500
Jawel, maar dan nog. :o
pi_93898745
Is 't zo erg, Groof?

Pff, Nils ook zo ziek als een hond. Die deed me vanmorgen toch eens een partijtje lelijk, ongelooflijk!

Hij petste terwijl ik nog in bed lag zó het grote licht aan.
Ik: goeiemorgen. :O
Nils: mopper, zeur, klaag, verwijt
Ik: hoe voel je je?
Nils: goed hoor. Mopper, zeur, klaag, verwijt.
Ik: Wat doe je sjaggo?
Nils: ja, ik voel me gewoon kut, dat snap je toch?! :(

:{
pi_93898892
Mannen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93898947
Net vrouwen af en toe...
pi_93898958
Ja echt!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:40:28 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93900883
Ik zit aan de shoarma met flinke knoflooksaus :Y) , ik geloof niet dat je mijn bek nu open wilt breken. :o :D
pi_93900950
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit aan de shoarma met flinke knoflooksaus :Y) , ik geloof niet dat je mijn bek nu open wilt breken. :o :D
_O-

als het maar lekker is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93901039
Normaal snacken we altijd op donderdag... Maar nu mocht het niet want er kwam belangrijk bezoek en de snackgeur blijft lang hangen enzo...
Dus al mn collega's gingen maar naar het restaurant op het bedrijven terrein, waar het simpelste broodje een euro of 3 kost.. Dikke lul, maar ik ga dus geen 10tje uitgeven om te lunchen.. Daar kan ik 2 dagen avondeten van op tafel zetten.
pi_93901058
Ik heb echt verschrikkelijk veel pijn nu. Hadden jullie dat ook? Ik zit gewoon te kermen hier. ;(
pi_93901092
Heb je van die oploszakjes ibu? 600mg? Morgen is het beter echt.
pi_93901544
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Ssserpente het volgende:
Is 't zo erg, Groof?

Pff, Nils ook zo ziek als een hond. Die deed me vanmorgen toch eens een partijtje lelijk, ongelooflijk!

Hij petste terwijl ik nog in bed lag zó het grote licht aan.
Ik: goeiemorgen. :O
Nils: mopper, zeur, klaag, verwijt
Ik: hoe voel je je?
Nils: goed hoor. Mopper, zeur, klaag, verwijt.
Ik: Wat doe je sjaggo?
Nils: ja, ik voel me gewoon kut, dat snap je toch?! :(

:{
tis een mannending geloof ik. mijnes doet dat bijna elke ochtend. op de ochtende dattie het niet doet gaat hij administratie doen om half 8 's ochtends en dan flippen dat we te weinig geld hebben (wat altijd wel meevalt). mijnes is een geboren droeftoeter
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93901727
Groofs sterkte, stop echt voldoende ibu in je mik en hou het level in je bloed hoog. Pijn doet het ja.... daarom zitten die scheve van mij er nog steeds in, na mijn mans ervaringen hoef ik niet zo nodig meer. Ik wacht wel tot ze er echt uit moeten.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_93901846
Herkenbaar. Nils kan zich ook op de meest onverwachte momenten ineens druk maken om de financiën om mij vervolgens te verwijten dat het me geen moer interesseert.

Euh ja, het interesseert me wel, maar ik sta nu even Lente in bad te doen, wat verwacht je nou?

En ik krijg dagelijks op m'n kop omdat ik altijd overal het licht laat branden. Da's best terecht; we moesten 500,- euro bijlappen...
pi_93901885
Oeh, wat kut, Groof. Echt, slik je helemaal verloren aan Ibu, 't is puur een kwestie van uitzitten, 't wordt vanzelf minder. :*
pi_93901981
Ik mag maar drie zakjes van die Ibuprofen en omdat ik er vanochtend om 5 uur al één genoemn had heb ik nu pech. Ik heb net gebeld (ik heb echt in tijde niet meer gehuild, laat staan zo hard als net aan de telefoon :o ) en ik mag er wel 8 paracetamol bijslikken. Pffff, wat een ellende. Toch maar hulp ingeschakeld voor de kindjes straks. Echt niet leuk dit. Nou ja, het is niet anders.
pi_93902836
In ieder geval fijn dat je hulp hebt voor straks. En ibu en pcm versterken elkaars werking, vertelde een verpleegster laatst op tv, dus ws voel je je straks beter.
pi_93902915
Zo, ik ga strijken en Oh Oh Tirol kijken. :')
pi_93902932
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:02 schreef Ssserpente het volgende:
Herkenbaar. Nils kan zich ook op de meest onverwachte momenten ineens druk maken om de financiën om mij vervolgens te verwijten dat het me geen moer interesseert.
Weet je zeker dat hij geen broer van 44 in Friesland heeft?

"Ja ik weet wel dat het jou niet zo bezighoudt Es, maar...." En dat ik dan met één hand een luier verschoon en met de andere hand een stoofpot in elkaar draai.
pi_93903072
we zijn hier met zn viertjes allemaal gezegend met een ochtendhumeurtje. dat betekent dat we allemaal een uurtje nodig hebben om op te starten. helaas vindt sangdrax dattie geen ochtendhumeurtje heeft }:| dus die gaat *dingen* doen dan, wordt erg snel erg sjaggerijnig en gaat dan aan de slag met de rest van ons en is vervolgens nog sjaggerijniger dattie met 2 blerende kinders zit terwijl ik vlot de keuken in vlucht O-)

groffsken, beterschap :* tandartsen zijn eng ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Jubileum moderator donderdag 10 maart 2011 @ 14:28:33 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_93905107
Een tandartsbankje O+ *thuisvoelt*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')