abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:39:24 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97632376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:26 schreef MissJ het volgende:
Laura dansend in de woonkamer :') _O-
'Titaniake' heeft haar in de pocket!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Redactie Sport donderdag 2 juni 2011 @ 21:53:46 #52
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97635315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

'Titaniake' heeft haar in de pocket!
Rare vrouw hoor, ze lijkt me wel een lichte stoornis te hebben. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:18:47 #53
123170 alors
zlata1234
pi_97636495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Rare vrouw hoor, ze lijkt me wel een lichte stoornis te hebben. :')
Niet zo gek als je jaren met Peter Lusse hebt samengewoond...
know'm sayin?
word? word.
pi_97637069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef alors het volgende:

[..]

Niet zo gek als je jaren met Peter Lusse hebt samengewoond...
_O-

Heeft ze edwin al eens ontmoet? :P
pi_97638540
Wat had tante Maxime destijds allemaal geflikt met Nick, vanwege zijn wantrouwen tussen hem en zijn vader? Nick verliet als een 'gek' Meerdijk toen, dus er was iets heftigs gebeurd, maar wat precies?
  Redactie Sport donderdag 2 juni 2011 @ 23:15:40 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97639026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:04 schreef GSMboy het volgende:
Wat had tante Maxime destijds allemaal geflikt met Nick, vanwege zijn wantrouwen tussen hem en zijn vader? Nick verliet als een 'gek' Meerdijk toen, dus er was iets heftigs gebeurd, maar wat precies?
Nick heeft toen Maxime geprobeerd te wurgen en te verdrinken. Ik weet alleen niet exact meer waarom.
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:16:57 #57
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97639093
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nick heeft toen Maxime geprobeerd te wurgen en te verdrinken. Ik weet alleen niet exact meer waarom.
Omdat Maxime onze grote vriendin Charlie:r had opgestookt om onterecht de kinderbescherming op Nick af te sturen en Valentijn van hem af te pakken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:33:33 #58
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97639873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Omdat Maxime onze grote vriendin Charlie:r had opgestookt om onterecht de kinderbescherming op Nick af te sturen en Valentijn van hem af te pakken.
Klopt, al met al heeft ze ervoor gezorgd dat hij opgeborgen werd.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:50:49 #59
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_97652102
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En wie bleef daarbij wéér buiten schot ;)? precies.

En we weten allemaal dat Charlie en Rik nu weer met elkaar aanpappen, en dat Charlie straks weer voor Nick kiest :r
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:23:41 #60
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_97653068
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:50 schreef Liquidist het volgende:

[..]

En wie bleef daarbij wéér buiten schot ;)? precies.

En we weten allemaal dat Charlie en Rik nu weer met elkaar aanpappen, en dat Charlie straks weer voor Nick kiest :r
In die (belachelijke) brief die Nick een paar maand geleden aan Valentijn schreef. Noemde hij Charlie geloof ik nog een heks. :) En Maxime was de duivel ofzo.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:11:21 #61
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_97654628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

In die (belachelijke) brief die Nick een paar maand geleden aan Valentijn schreef. Noemde hij Charlie geloof ik nog een heks. :) En Maxime was de duivel ofzo.
Van de GTST site:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen dus wel raden waar dit heengaat :r
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:14:50 #62
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_97654745
Danny die weer opzichtig snoepjes aan het eten is uit een Haribo snoepemmertje (goed ingezoemd).
Jaren geleden at iedereen Pringles, weet nog goed, dat als huismoeder Barbara weer eens de boodschappen uitpakte, er als eerste een rol Pringles (met merk in beeld) op het aanrecht werd gezet.
Natuurlijk gebruiken ze daar de jongeren in GTST voor en wordt Ludo Sanders er gelukkig buiten gelaten.
Zou ook niet passen in het verhaal, maar als Ludo een rol Pringles zou eten, dan zou het uiteraard Hot & Spicy zijn.
En dan nog Charlie's Koffiecafé 1753 (vernoemd naar het beginjaar van koffieproducent Douwe Egberts).
Iedereen dronk toen massaal koffie uit mokken met het Douwe Egberts logo, duidelijk in beeld.
Weet ook wel dat het bij de commerciele tv hoort, maar toch.

Bedenk me net iets... ben zelf nu ook reclame aan het maken :o
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:23:39 #63
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_97655006
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Van de GTST site:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen dus wel raden waar dit heengaat :r
Het is zeker niet uit te sluiten. Maar hoop toch, dat ze daar vooral Valentijn mee bedoelen.
pi_97656998
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Danny die weer opzichtig snoepjes aan het eten is uit een Haribo snoepemmertje (goed ingezoemd).
Jaren geleden at iedereen Pringles, weet nog goed, dat als huismoeder Barbara weer eens de boodschappen uitpakte, er als eerste een rol Pringles (met merk in beeld) op het aanrecht werd gezet.
Natuurlijk gebruiken ze daar de jongeren in GTST voor en wordt Ludo Sanders er gelukkig buiten gelaten.
Zou ook niet passen in het verhaal, maar als Ludo een rol Pringles zou eten, dan zou het uiteraard Hot & Spicy zijn.
En dan nog Charlie's Koffiecafé 1753 (vernoemd naar het beginjaar van koffieproducent Douwe Egberts).
Iedereen dronk toen massaal koffie uit mokken met het Douwe Egberts logo, duidelijk in beeld.
Weet ook wel dat het bij de commerciele tv hoort, maar toch.

Bedenk me net iets... ben zelf nu ook reclame aan het maken :o
Och, er zijn zoveel voorbeelden te noemen:

- In de eerste twee-drie seizoenen liepen de jongeren vooral in kleding van NafNaf
- In seizoen 3 kwam de FEBO nogal eens in beeld en las Marieke vooral uit de Bouquet-reeks
- In seizoen 4 dronk iedereen ineens Coca-Cola en liepen verschillende mensen in Ledub-shirts
- Rond seizoen 7/8 werd er in De Koning alleen maar Amstel Bier geschonken
- Er is een periode geweest dat iedereen aan de Wasa Knackerbrod en de Doritos zat
- De laatste jaren waren Royal Club en Maitre Paul veelvuldig in beeld te zien

etc. etc. ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_97657184
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

- In de eerste twee-drie seizoenen liepen de jongeren vooral in kleding van NafNaf
- In seizoen 3 kwam de FEBO nogal eens in beeld en las Marieke vooral uit de Bouquet-reeks
- In seizoen 4 dronk iedereen ineens Coca-Cola en liepen verschillende mensen in Ledub-shirts
- Er is een periode geweest dat iedereen aan de Wasa Knackerbrod en de Doritos zat

etc. etc. ;)
Wat mij nog het meeste opvalt is dat sinds begin dit jaar alle personages ineens een Samsung Galaxy S telefoon hebben. Terwijl ze eerst allemaal een ander toestel hadden :')
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:40:20 #66
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97657540
SPOILER
Dat kan ook nog een spannende verhaallijn worden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:24:25 #67
123170 alors
zlata1234
pi_97659133
quote:

[..]

etc. etc. ;)
De vrouwen lazen ook nog een tijdje allemaal de Viva (oid) :')
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:43:14 #68
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_97659792
En men dronk yakult, heeft een tjid lang laptops met een sims-cover gehad in tijden dat ze even geen Apple gebruiken :P
pi_97660859
Toen met die snackbar, de Smuldorado, zaten ze toch dagelijks aan de Mora snacks

[ Bericht 11% gewijzigd door pleeborstel op 03-06-2011 16:20:41 ]
pi_97660985
''Goede reclames, Slechte reclames''
pi_97661114
quote:

[..]

etc. etc. ;)
Ja, klopt! Ook veel Kleenex kan ik me herinneren. :P
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_97662751
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Wat mij nog het meeste opvalt is dat sinds begin dit jaar alle personages ineens een Samsung Galaxy S telefoon hebben. Terwijl ze eerst allemaal een ander toestel hadden :')
Yep, dat klopt! Eerst hadden ze namelijk echt allemaal een Motorola (inclusief meestal dezelfde ringtone).

Het schiet me trouwens te binnen dat de Super de Boer in de eerste twee seizoenen de serie sponsorde: alle boodschappen kwamen toen van de Super de Boer :P

En Zenner Haarmode en Sharp Electronics zijn ook al sinds jaar en dag vaste sponsors van de serie ;)

En Suitsupply wordt ook veelvuldig gedragen - al is het vaak alleen door Erik de Vogel en Caroline De Bruijn.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:18:24 #73
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97663140
Op die dingen let ik nooit. :P
pi_97663226
Nick kan best wel ok zijn om terug te hebben. Hopelijk is het niet ineens een softie geworden. Ik vind Nick leuk als hij een beetje stoer is, maar ook wel gewoon vriendelijk kan zijn. Beetje eigenzinnig!
  Redactie Sport vrijdag 3 juni 2011 @ 17:48:43 #75
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_97663928
Ze hebben ook een tijdje van die Fred&Ed smeerpasta gebruikt uit zo'n tubetje. Dat was toen Sjors nog de au pair van Nina en Lucas was. :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:49:30 #76
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_97663959
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:21 schreef vencodark het volgende:
Nick kan best wel ok zijn om terug te hebben. Hopelijk is het niet ineens een softie geworden. Ik vind Nick leuk als hij een beetje stoer is, maar ook wel gewoon vriendelijk kan zijn. Beetje eigenzinnig!
Zo denk ik er ook over. Hij heeft alle reden om boos te zijn op een Charlie en Ludo. ( Om over Maxime nog maar te zwijgen) Maar ik hoop niet dat die nu ineens, of heel soft wordt of zich als een doorgedraaide gek gaat gedragen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:09:11 #77
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97668931
Belangrijk rapport _O-
  Forum Admin vrijdag 3 juni 2011 @ 20:36:44 #78
35723 crew  GGMM
pi_97670190
Wat zei die 'geest' over Noud?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:38:36 #79
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_97670286
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
Wat zei die 'geest' over Noud?
Dat het voor Wiet, de ware man is :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:38:43 #80
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97670291
Nina :r
pi_97673453
Ik haaat Nina, dat wijf laat me gewoon koken van binnen! :% Janine is een schat van een moeder, en dan behandeld ze haar alsof ze een of andere ravenmoeder is. Nee, miss perfect Nina maakt natuurlijk nooit een foutje in haar leven :r
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:42:01 #82
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_97674042
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Doe dan ook gelijk haar billen

[ afbeelding ]
Wow, hoe kom jij aan die foto? Echte foto? :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 21:52:06 #83
123170 alors
zlata1234
pi_97674605
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Wow, hoe kom jij aan die foto? Echte foto? :')
Die zijn al zo oud, toen ze net in GTST speelde, zijn gelekt ofzo van een ex.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:04:07 #84
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_97675239
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Yep, dat klopt! Eerst hadden ze namelijk echt allemaal een Motorola (inclusief meestal dezelfde ringtone).

Het schiet me trouwens te binnen dat de Super de Boer in de eerste twee seizoenen de serie sponsorde: alle boodschappen kwamen toen van de Super de Boer :P

En Zenner Haarmode en Sharp Electronics zijn ook al sinds jaar en dag vaste sponsors van de serie ;)

En Suitsupply wordt ook veelvuldig gedragen - al is het vaak alleen door Erik de Vogel en Caroline De Bruijn.
En dan vergeten we nog bijna de gebakjes die ze een paar weken aten (merk vergeten)
Shuffle up and deal!!!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:26:58 #85
123170 alors
zlata1234
pi_97676637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:04 schreef mirelia het volgende:

[..]

En dan vergeten we nog bijna de gebakjes die ze een paar weken aten (merk vergeten)
dat was al genoemd, Maitre Paul, zou er kotsmisselijk van worden :')
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:58:47 #86
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_97678390
Alsof de geest van Frits van Houten zich bezighoudt met de liefdes van Wiet en de relatie tussen Lorena en haar vader. Jammer dat ze deze verhaallijn al meteen zo'n domme wending geven.
"U hoort nog van me!"
pi_97681493
Geniaal dat Nick terugkeert, ik vond ook dat zijn verhaallijn totaal niet goed afgerond was toen hij vertrok ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 21:52 schreef alors het volgende:

[..]

Die zijn al zo oud, toen ze net in GTST speelde, zijn gelekt ofzo van een ex.
Die foto is zwaar bewerkt, als je er beter naar gaat kijken zie je dat de verhoudingen niet kloppen ;)
Een heer met stijl
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:17:04 #88
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_97682335
Sommige dingen moeten ze gewoon laten rusten.
B.V. het personage Frits van Houten, interessante & leuke rol, goede sterfscène... en dan jaren later leeft Frits weer, maar is het opeens zijn tweelingbroer Hans.
De sterfscène wordt nog eventjes aangepast (zeg maar verknalt).
Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik de scène van de echte Frits van Houten in de cryo, met mooie muziek erbij, weer goed vind.
Dat is wel typisch Frits van Houten, zichzelf in laten vriezen totdat de medische wetenschap hem weer tot leven kan wekken.
Na deze ellende eindelijk te hebben verdrongen, gaan ze toch weer een poging wagen om de populaire Frits van Houten nog een keer uit te melken, dit keer als geest :N

Nog een voorbeeld is dat Dennis opeens de zoon is van Laura & Robert, dus niet Arnie.
Verwisseld bij de geboorte (dat gebeurt ook alleen maar in Meerdijk!)
Heeft Dennis ook nog even sex gehad met z'n eigen moeder & halfzusje :r
Als trouwe GTST-kijker vindt ik dit allemaal zeer bedroefend.

Nu maar hopen dat ze het personage Nick Sanders niet gaan verpesten.
Don't f*ck with the Sanders family!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_97682923
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Sommige dingen moeten ze gewoon laten rusten.
B.V. het personage Frits van Houten, interessante & leuke rol, goede sterfscène... en dan jaren later leeft Frits weer, maar is het opeens zijn tweelingbroer Hans.
De sterfscène wordt nog eventjes aangepast (zeg maar verknalt).
Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik de scène van de echte Frits van Houten in de cryo, met mooie muziek erbij, weer goed vind.
Dat is wel typisch Frits van Houten, zichzelf in laten vriezen totdat de medische wetenschap hem weer tot leven kan wekken.
Na deze ellende eindelijk te hebben verdrongen, gaan ze toch weer een poging wagen om de populaire Frits van Houten nog een keer uit te melken, dit keer als geest :N
Eens, als Frits terugkomt dan zou het mijnerziends moeten zijn als zakenman in een Meerdijk dat een zakenleven bevat en moet weer zijn zoals vroeger.
quote:
Nog een voorbeeld is dat Dennis opeens de zoon is van Laura & Robert, dus niet Arnie.
Verwisseld bij de geboorte (dat gebeurt ook alleen maar in Meerdijk!)
Heeft Dennis ook nog even sex gehad met z'n eigen moeder & halfzusje :r
Als trouwe GTST-kijker vindt ik dit allemaal zeer bedroefend.
Wederom eens, een van de meest kapitale fouten die ze ooit gemaakt hebben.
quote:
Nu maar hopen dat ze het personage Nick Sanders niet gaan verpesten.
Don't f*ck with the Sanders family!
Het zou me niks verbazen, het komt wel vaker voor dat ze iets bedenken of iemand erbij halen en totaal niet weten hoe ze zo een verhaallijn bevredigend voor het gros van de kijkers moeten afmaken.
Een heer met stijl
pi_97703141

Naar aanleiding van dit filmpje een vraag:

Waarom weten ze voor gastrollen altijd goede acteurs te casten (zoals Ronald Top, of in het verleden Roscoe Leijen) en interessante verhaallijnen te bedenken, en voor de vaste cast van die nietsnutten (zoals Jan Kooijman) te casten en van die nutteloze en on-interessante verhaallijnen te bedenken :?
pi_97704407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef Frey het volgende:
Jazeker, Nick terug! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_97727005
Wanneer is de laatste aflevering van dit seizoen? Wil de cliffhanger niet missen...
  zondag 5 juni 2011 @ 11:16:43 #93
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97729231
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 08:35 schreef pleeborstel het volgende:
Wanneer is de laatste aflevering van dit seizoen? Wil de cliffhanger niet missen...
8 Juli
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 13:47:05 #94
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 5 juni 2011 @ 15:29:29 #95
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97738605
De laatste 5 weken. Er is genoeg nu voor een spannende zomercliff, dus hopelijk pakken ze het goed aan.
  zondag 5 juni 2011 @ 15:40:38 #96
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97739092
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef PeterKelder het volgende:

Waarom weten ze voor gastrollen altijd goede acteurs te casten (zoals Ronald Top, of in het verleden Roscoe Leijen) en interessante verhaallijnen te bedenken, en voor de vaste cast van die nietsnutten (zoals Jan Kooijman) te casten en van die nutteloze en on-interessante verhaallijnen te bedenken :?
En niet te vergeten Raynor Arkenbout.
Wat een belabberde acteur.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2011 @ 15:54:33 #97
43556 miss_dynastie
pi_97739660
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef PeterKelder het volgende:

Omdat die maar net zin moeten hebben in een vaste rol in een soap? Het is relatief hard werken voor niet eens zoveel geld, en de baanzekerheid is tegenwoordig niet zo groot met die flexwet-contracten. Daarnaast is een rol van jaren in een soap niet per se goed voor je carriere. Ik vind de komst van Joep en Cynthia echt een klein wonder, wat dat betreft.
pi_97741427
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Omdat die maar net zin moeten hebben in een vaste rol in een soap? Het is relatief hard werken voor niet eens zoveel geld, en de baanzekerheid is tegenwoordig niet zo groot met die flexwet-contracten. Daarnaast is een rol van jaren in een soap niet per se goed voor je carriere. Ik vind de komst van Joep en Cynthia echt een klein wonder, wat dat betreft.
Alsof een baan bij een toneelgezelschap oid wél zekerheid geeft? Geen enkele baan in het acteursschap geeft zekerheid. En daarbij kan soap wel goed zijn voor naamsbekendheid, zeker als je een wat minder bekend - maar wel goed - acteur of actrice bent.

Maar je hebt het alleen over de acteurs, maar de verhaallijnen tellen net zoveel mee. Ik vind de verhaallijn rondom Frederik vele malen interessanter dan een verhaallijn rondom bijv. Danny. Dat is misschien wel net zo vreemd: een langere gastrol heeft vaak een spannendere en interessante verhaallijn, terwijl een vast castlid het met die verhaaltjes moet doen die de schrijvers uit een doktersromannetje hebben gehaald. Terwijl het helemaal niet moeilijk is om een goede, sterke, spannende en interessante verhaallijn te bedenken voor iemand als Danny, Edwin of Sjoerd.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:03:49 #99
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_97743098
Ik vond dat accent van Caroline tijdens haar dubbelrol toch wel geniaal hoor. :P
Vooral dat lichte accent hier als Sophia "Janine" is.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:48:14 #100
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_97745149
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Alsof een baan bij een toneelgezelschap oid wél zekerheid geeft? Geen enkele baan in het acteursschap geeft zekerheid. En daarbij kan soap wel goed zijn voor naamsbekendheid, zeker als je een wat minder bekend - maar wel goed - acteur of actrice bent.

Maar je hebt het alleen over de acteurs, maar de verhaallijnen tellen net zoveel mee. Ik vind de verhaallijn rondom Frederik vele malen interessanter dan een verhaallijn rondom bijv. Danny. Dat is misschien wel net zo vreemd: een langere gastrol heeft vaak een spannendere en interessante verhaallijn, terwijl een vast castlid het met die verhaaltjes moet doen die de schrijvers uit een doktersromannetje hebben gehaald. Terwijl het helemaal niet moeilijk is om een goede, sterke, spannende en interessante verhaallijn te bedenken voor iemand als Danny, Edwin of Sjoerd.
Het is volgens mij iets wat de schrijvers van nu heel bewust doen.
Omdat voor de vaste cast (met name de jongeren) toch vooral de liefdeslijntjes centraal moeten staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')