'Titaniake' heeft haar in de pocket!quote:
Rare vrouw hoor, ze lijkt me wel een lichte stoornis te hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
'Titaniake' heeft haar in de pocket!
Niet zo gek als je jaren met Peter Lusse hebt samengewoond...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rare vrouw hoor, ze lijkt me wel een lichte stoornis te hebben.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zo gek als je jaren met Peter Lusse hebt samengewoond...
Nick heeft toen Maxime geprobeerd te wurgen en te verdrinken. Ik weet alleen niet exact meer waarom.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:04 schreef GSMboy het volgende:
Wat had tante Maxime destijds allemaal geflikt met Nick, vanwege zijn wantrouwen tussen hem en zijn vader? Nick verliet als een 'gek' Meerdijk toen, dus er was iets heftigs gebeurd, maar wat precies?
Omdat Maxime onze grote vriendin Charlie:r had opgestookt om onterecht de kinderbescherming op Nick af te sturen en Valentijn van hem af te pakken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nick heeft toen Maxime geprobeerd te wurgen en te verdrinken. Ik weet alleen niet exact meer waarom.
Klopt, al met al heeft ze ervoor gezorgd dat hij opgeborgen werd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat Maxime onze grote vriendin Charlie:r had opgestookt om onterecht de kinderbescherming op Nick af te sturen en Valentijn van hem af te pakken.
En wie bleef daarbij wéér buiten schotquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat Maxime onze grote vriendin Charlie:r had opgestookt om onterecht de kinderbescherming op Nick af te sturen en Valentijn van hem af te pakken.
In die (belachelijke) brief die Nick een paar maand geleden aan Valentijn schreef. Noemde hij Charlie geloof ik nog een heks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:50 schreef Liquidist het volgende:
[..]
En wie bleef daarbij wéér buiten schot? precies.
En we weten allemaal dat Charlie en Rik nu weer met elkaar aanpappen, en dat Charlie straks weer voor Nick kiest
Van de GTST site:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In die (belachelijke) brief die Nick een paar maand geleden aan Valentijn schreef. Noemde hij Charlie geloof ik nog een heks.En Maxime was de duivel ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kunnen dus wel raden waar dit heengaat
Conformists will be cast away by the tide of history
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Van de GTST site:Het is zeker niet uit te sluiten. Maar hoop toch, dat ze daar vooral Valentijn mee bedoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kunnen dus wel raden waar dit heengaat
Och, er zijn zoveel voorbeelden te noemen:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Danny die weer opzichtig snoepjes aan het eten is uit een Haribo snoepemmertje (goed ingezoemd).
Jaren geleden at iedereen Pringles, weet nog goed, dat als huismoeder Barbara weer eens de boodschappen uitpakte, er als eerste een rol Pringles (met merk in beeld) op het aanrecht werd gezet.
Natuurlijk gebruiken ze daar de jongeren in GTST voor en wordt Ludo Sanders er gelukkig buiten gelaten.
Zou ook niet passen in het verhaal, maar als Ludo een rol Pringles zou eten, dan zou het uiteraard Hot & Spicy zijn.
En dan nog Charlie's Koffiecafé 1753 (vernoemd naar het beginjaar van koffieproducent Douwe Egberts).
Iedereen dronk toen massaal koffie uit mokken met het Douwe Egberts logo, duidelijk in beeld.
Weet ook wel dat het bij de commerciele tv hoort, maar toch.
Bedenk me net iets... ben zelf nu ook reclame aan het maken
Wat mij nog het meeste opvalt is dat sinds begin dit jaar alle personages ineens een Samsung Galaxy S telefoon hebben. Terwijl ze eerst allemaal een ander toestel haddenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, er zijn zoveel voorbeelden te noemen:
- In de eerste twee-drie seizoenen liepen de jongeren vooral in kleding van NafNaf
- In seizoen 3 kwam de FEBO nogal eens in beeld en las Marieke vooral uit de Bouquet-reeks
- In seizoen 4 dronk iedereen ineens Coca-Cola en liepen verschillende mensen in Ledub-shirts
- Rond seizoen 7/8 werd er in De Koning alleen maar Amstel Bier geschonken
- Er is een periode geweest dat iedereen aan de Wasa Knackerbrod en de Doritos zat
- De laatste jaren waren Royal Club en Maitre Paul veelvuldig in beeld te zien
etc. etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ook nog een spannende verhaallijn worden.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
De vrouwen lazen ook nog een tijdje allemaal de Viva (oid)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
- In de eerste twee-drie seizoenen liepen de jongeren vooral in kleding van NafNaf
- In seizoen 3 kwam de FEBO nogal eens in beeld en las Marieke vooral uit de Bouquet-reeks
- In seizoen 4 dronk iedereen ineens Coca-Cola en liepen verschillende mensen in Ledub-shirts
- Er is een periode geweest dat iedereen aan de Wasa Knackerbrod en de Doritos zat
etc. etc.
Ja, klopt! Ook veel Kleenex kan ik me herinneren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
etc. etc.
Yep, dat klopt! Eerst hadden ze namelijk echt allemaal een Motorola (inclusief meestal dezelfde ringtone).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat mij nog het meeste opvalt is dat sinds begin dit jaar alle personages ineens een Samsung Galaxy S telefoon hebben. Terwijl ze eerst allemaal een ander toestel hadden
Zo denk ik er ook over. Hij heeft alle reden om boos te zijn op een Charlie en Ludo. ( Om over Maxime nog maar te zwijgen) Maar ik hoop niet dat die nu ineens, of heel soft wordt of zich als een doorgedraaide gek gaat gedragen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:21 schreef vencodark het volgende:
Nick kan best wel ok zijn om terug te hebben. Hopelijk is het niet ineens een softie geworden. Ik vind Nick leuk als hij een beetje stoer is, maar ook wel gewoon vriendelijk kan zijn. Beetje eigenzinnig!
Wow, hoe kom jij aan die foto? Echte foto?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk haar billen
[ afbeelding ]
Die zijn al zo oud, toen ze net in GTST speelde, zijn gelekt ofzo van een ex.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wow, hoe kom jij aan die foto? Echte foto?
En dan vergeten we nog bijna de gebakjes die ze een paar weken aten (merk vergeten)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, dat klopt! Eerst hadden ze namelijk echt allemaal een Motorola (inclusief meestal dezelfde ringtone).
Het schiet me trouwens te binnen dat de Super de Boer in de eerste twee seizoenen de serie sponsorde: alle boodschappen kwamen toen van de Super de Boer
En Zenner Haarmode en Sharp Electronics zijn ook al sinds jaar en dag vaste sponsors van de serie
En Suitsupply wordt ook veelvuldig gedragen - al is het vaak alleen door Erik de Vogel en Caroline De Bruijn.
dat was al genoemd, Maitre Paul, zou er kotsmisselijk van wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:04 schreef mirelia het volgende:
[..]
En dan vergeten we nog bijna de gebakjes die ze een paar weken aten (merk vergeten)
Die foto is zwaar bewerkt, als je er beter naar gaat kijken zie je dat de verhoudingen niet kloppenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Die zijn al zo oud, toen ze net in GTST speelde, zijn gelekt ofzo van een ex.
Eens, als Frits terugkomt dan zou het mijnerziends moeten zijn als zakenman in een Meerdijk dat een zakenleven bevat en moet weer zijn zoals vroeger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Sommige dingen moeten ze gewoon laten rusten.
B.V. het personage Frits van Houten, interessante & leuke rol, goede sterfscène... en dan jaren later leeft Frits weer, maar is het opeens zijn tweelingbroer Hans.
De sterfscène wordt nog eventjes aangepast (zeg maar verknalt).
Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik de scène van de echte Frits van Houten in de cryo, met mooie muziek erbij, weer goed vind.
Dat is wel typisch Frits van Houten, zichzelf in laten vriezen totdat de medische wetenschap hem weer tot leven kan wekken.
Na deze ellende eindelijk te hebben verdrongen, gaan ze toch weer een poging wagen om de populaire Frits van Houten nog een keer uit te melken, dit keer als geest![]()
Wederom eens, een van de meest kapitale fouten die ze ooit gemaakt hebben.quote:Nog een voorbeeld is dat Dennis opeens de zoon is van Laura & Robert, dus niet Arnie.
Verwisseld bij de geboorte (dat gebeurt ook alleen maar in Meerdijk!)
Heeft Dennis ook nog even sex gehad met z'n eigen moeder & halfzusje![]()
Als trouwe GTST-kijker vindt ik dit allemaal zeer bedroefend.
Het zou me niks verbazen, het komt wel vaker voor dat ze iets bedenken of iemand erbij halen en totaal niet weten hoe ze zo een verhaallijn bevredigend voor het gros van de kijkers moeten afmaken.quote:Nu maar hopen dat ze het personage Nick Sanders niet gaan verpesten.
Don't f*ck with the Sanders family!
8 Juliquote:Op zondag 5 juni 2011 08:35 schreef pleeborstel het volgende:
Wanneer is de laatste aflevering van dit seizoen? Wil de cliffhanger niet missen...
En niet te vergeten Raynor Arkenbout.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
Naar aanleiding van dit filmpje een vraag:
Waarom weten ze voor gastrollen altijd goede acteurs te casten (zoals Ronald Top, of in het verleden Roscoe Leijen) en interessante verhaallijnen te bedenken, en voor de vaste cast van die nietsnutten (zoals Jan Kooijman) te casten en van die nutteloze en on-interessante verhaallijnen te bedenken
Omdat die maar net zin moeten hebben in een vaste rol in een soap? Het is relatief hard werken voor niet eens zoveel geld, en de baanzekerheid is tegenwoordig niet zo groot met die flexwet-contracten. Daarnaast is een rol van jaren in een soap niet per se goed voor je carriere. Ik vind de komst van Joep en Cynthia echt een klein wonder, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
Naar aanleiding van dit filmpje een vraag:
Waarom weten ze voor gastrollen altijd goede acteurs te casten (zoals Ronald Top, of in het verleden Roscoe Leijen) en interessante verhaallijnen te bedenken, en voor de vaste cast van die nietsnutten (zoals Jan Kooijman) te casten en van die nutteloze en on-interessante verhaallijnen te bedenken
Alsof een baan bij een toneelgezelschap oid wél zekerheid geeft? Geen enkele baan in het acteursschap geeft zekerheid. En daarbij kan soap wel goed zijn voor naamsbekendheid, zeker als je een wat minder bekend - maar wel goed - acteur of actrice bent.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat die maar net zin moeten hebben in een vaste rol in een soap? Het is relatief hard werken voor niet eens zoveel geld, en de baanzekerheid is tegenwoordig niet zo groot met die flexwet-contracten. Daarnaast is een rol van jaren in een soap niet per se goed voor je carriere. Ik vind de komst van Joep en Cynthia echt een klein wonder, wat dat betreft.
Het is volgens mij iets wat de schrijvers van nu heel bewust doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alsof een baan bij een toneelgezelschap oid wél zekerheid geeft? Geen enkele baan in het acteursschap geeft zekerheid. En daarbij kan soap wel goed zijn voor naamsbekendheid, zeker als je een wat minder bekend - maar wel goed - acteur of actrice bent.
Maar je hebt het alleen over de acteurs, maar de verhaallijnen tellen net zoveel mee. Ik vind de verhaallijn rondom Frederik vele malen interessanter dan een verhaallijn rondom bijv. Danny. Dat is misschien wel net zo vreemd: een langere gastrol heeft vaak een spannendere en interessante verhaallijn, terwijl een vast castlid het met die verhaaltjes moet doen die de schrijvers uit een doktersromannetje hebben gehaald. Terwijl het helemaal niet moeilijk is om een goede, sterke, spannende en interessante verhaallijn te bedenken voor iemand als Danny, Edwin of Sjoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |