Dan zit Djokovic er nog wel een eind vandaan, met zijn 41,6.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:30 schreef FedExpress het volgende:
Esther Vergeer![]()
Na vandaag 416 wedstrijden ongeslagen. R.E.S.P.E.C.T.
Ja, maar ik had het over grote verrassingen. Van het kaliber van een speler uit de toptien die in de eerste of de tweede ronde verliest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Cilic, Melzer, Almagro vond ik toch ook verrassingen hoor.
Fed - Nalbandian was de eerste tenniswedstrijd die ik ooit keekquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:36 schreef Szura het volgende:
Ah nee, Roland Garros 2006 was ook nog:
http://en.wikipedia.org/w(...)0%93_Men%27s_Singles
Ik vind het best prima zo, 2 droom HF's. en precies de goede confrontaties, want Nadal-Fed en Nadal - Djoko hebben we al te vaak gezien. Nadal - Murray en Fed - Djoko zijn gravel confrontaties die ik me niet kan herinneren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, maar ik had het over grote verrassingen. Van het kaliber van een speler uit de toptien die in de eerste of de tweede ronde verliest.
Murray kwam anders nog wel het dichtste bij Djokovic dit jaar (final set tie-break), op gravel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef Szura het volgende:
Murray tegen één van de andere top-3 spelers komt niet zo vaak voor op gravel nee, omdat Murray er meestal al uitligt
Laatste HF (Rome) voor Roland Garros was Murray - Djoko ...........topwedstrijd !!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef Szura het volgende:
Murray tegen één van de andere top-3 spelers komt niet zo vaak voor op gravel nee, omdat Murray er meestal al uitligt
Dat is waarquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Murray kwam anders nog wel het dichtste bij Djokovic dit jaar (final set tie-break), op gravel.
Pennetta bewijst het wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:48 schreef Lagrinta het volgende:
Schiavone... Ik snap er niets van als ze zeggen dat Italiaanse vrouwen aantrekkelijk zijn. Enge wijven vaak.
Federer niet zo constant?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:53 schreef PierreBetfair het volgende:
Voor alle 4 geldt eigenlijk dat als ze een topdag hebben dat ze zo goed als onverslaanbaar zijn.
Ik vind eigenlijk dat Federer en Murray de grootste piekmomenten hebben, maar Djoko en Nadal zijn vaak constanter en daarom favoriet.
Ik herinner me Fed - Nadal nog in Hamburg een jaar of 3 terug, toen werd Nadal echt finaal van de baan geslagen op gravel.
Tsja, alleen jammer dat Federer dat jaar schandalig voor lul gezet werd op Roland Garros :pquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:53 schreef PierreBetfair het volgende:
Voor alle 4 geldt eigenlijk dat als ze een topdag hebben dat ze zo goed als onverslaanbaar zijn.
Ik vind eigenlijk dat Federer en Murray de grootste piekmomenten hebben, maar Djoko en Nadal zijn vaak constanter en daarom favoriet.
Ik herinner me Fed - Nadal nog in Hamburg een jaar of 3 terug, toen werd Nadal echt finaal van de baan geslagen op gravel.
Op gravel zeker niet de afgelopen jaren. Hij heeft van behoorlijke kneuzen verloren, zelfs Volandriquote:
Inderdaad, daarin verliezen van Nadal is geen schande.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vier jaar op rij de finale van RG halen, waarvan eentje winnen is niet constant inderdaad
Nee vorig jaar had hij nog kwartfinale RG en WLNquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:14 schreef DeMessias het volgende:
Heeft Federer niet 23x achtereen een halve finale bereikt van een Grand Slam? Gravel is, mede door Nadal, wel zijn "minste" ondergrond. Ik vind Federer niet alleen de beste maar ook de meest complete en constante speler aller tijden.
Daarvoor wel tig SF's op rij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:27 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Nee vorig jaar had hij nog kwartfinale RG en WLN
23 dus jaquote:
sowieso, 234 weken achtereen nummer 1 staan is inderdaad een grote uitschieterquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vier jaar op rij de finale van RG halen, waarvan eentje winnen is niet constant inderdaad
Dat wil nog niet zeggen dat je een constant niveau haalt. Als je zoveel edge hebt op de rest op 1 na win je ook als je niet goed speelt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is inderdaad de vraag of je praat over constant qua spelniveau of over constant qua prestaties.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je een constant niveau haalt. Als je zoveel edge hebt op de rest op 1 na win je ook als je niet goed speelt.
Het is een Brit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom is Murray zo lelijk? Ik zet deze maar even in spoiler tags. Geloof dat hij hier zijn egen kies probeert te trekken ofzo.Klikken op eigen risico: www.tennis.com/galleries/image.aspx?image=37675.
Ja, da's waar. Ben ooit een keer een weekend in Londen geweest en ik heb er geeneen mooie vrouw/meisje gezien.quote:
Dit is FOK! ja. Het normale spraakgebruik geldt hier niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef kevin_ het volgende:
'Epische' faal![]()
![]()
![]()
Woorden ontkrachten![]()
![]()
![]()
Episch zou het zijn als het 12-10 voor Soderling zou worden in de 5e na de eerste 2 sets 6-0 verloren te hebben, de 3e 5-1 achter gestaan te hebben en toch nog 5-7 winnen. Daarna 1x 6-0 voor Soderling en Nadal verkloot in de 5e set ook nog eens 4 matchpoints op 9-8. Nadal krijgt daarna chronisch last van zijn bilnaad waar hij de hele wedstrijd al aan zit te plukken en moet eigenlijk opgeven omdat hij niet meer op zijn benen kan staan. Komt na 10 minuten terug, heeft een zalfje van Federer gekregen en kan er weer tegen aan, maar verliest volgens elk punt omdat hij zich schaamt. Soderling wint de partij, maar gaat keihard op zijn bek tijdens het juichen en breekt een paar botten. Nadal gaat automatisch door naar de halve finale.
Dat is episch.
Maar ze zijn wel echt gemakkelijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ben ooit een keer een weekend in Londen geweest en ik heb er geeneen mooie vrouw/meisje gezien.
Ja, als ik zo lelijk was zou ik ook elke kans grijpenquote:
Ik hoor inderdaad wel eens mensen die hem een heerlijke Brit vinden ja...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, als ik zo lelijk was zou ik ook elke kans grijpenAl neukt Murray volgens mij wel boven zijn stand qua uiterlijk
Hewittquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Murray hoort dus nu ook bij het elitegezelschap dat semifinales op alle GS's heeft gehaalt. Onder actieve spelers volgens mij alleen Federer, Nalbandian, Nadal en Djokovic en de eerste speler sinds AO 2008 die toegevoegd wordt.
Toch wel knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |