Liverpool Target Signs New Deal With Ajaxquote:The Cameroonian, who also plays up front, moved to Monaco from Ligue 2 side Nimes in January but was unable to prevent the 2004 Champions League finalists from being relegated last weekend despite chipping in with five goals during his time at the club.
It is thought that Moukandjo is unwilling to go back to second division football and also that Monaco are looking to get his wages off the books.
Liverpool are looking as someone to provide cover for their striker force of Andy Carroll and Luis Suarez and Moukandjo is expected to provide a cheaper alternative to Lille striker Gervinho who is rated at well over £10 million by the French double winners.
Vooral dit laatste verbaast me wel, maar goed het is maar een geruchtquote:Liverpool are also being linked with Ajax defensive midfielder Vurnon Anita. The 22-year-old recently signed a new deal with the Dutch champions which includes a £12 million release clause.
Anita has established himself as a first-team regular over the past two years and is said to have interested Chelsea as well as Liverpool.
Voor 12 miljoen mag je er nog een mercedes bij doen ook LoL/quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:00 schreef Tarado het volgende:
Liverpool Linked With Moukandjo
Liverpool are expected to make a move for Monaco winger Benjamin Moukandjo.
[..]
Liverpool Target Signs New Deal With Ajax
[..]
Vooral dit laatste verbaast me wel, maar goed het is maar een gerucht
Nog beter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is maar ongeveer 11.999.999 euro teveel
Gaat overigens om 12 miljoen pond
Berbatov en cash voor Modricquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:30 schreef Absurditeit het volgende:
Redelijk hardnekkige geruchten in Londen en op diverse sites dat Berbatov wel eens terug kan keren naar Spurs deze zomer.
Voor die prijs breng ik hem zelf nog als het moetquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vooral dit laatste verbaast me wel, maar goed het is maar een gerucht
Inderdaad, vaak goede wedstrijden gespeelde afgelopen tijd. Alleen als linksback is hij gewoon te minquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef Pedroso het volgende:
Goede prijs voor Anita mocht het waar zijn. Onder de 10 miljoen moet je hem niet laten gaan.
Het is een nuttige kracht voor Ajax die steeds beter wordt.
Er wordt vaak lacherig over gedaan maar hij wordt door de buitenwacht onderschat, intern is men wel heel tevreden over hem.
FM heldenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef Doublepain het volgende:
hehe Kadlec waarschijnlijk naar Vitesse voor het hoogste transfer ooit in de Tsjechische competitie.. Wat een held is dat zeg, heeft me in FM vaak geholpen..
Bron: VZ
Kijk, dat zijn echte versterkingen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef Doublepain het volgende:
hehe Kadlec waarschijnlijk naar Vitesse voor het hoogste transfer ooit in de Tsjechische competitie.. Wat een held is dat zeg, heeft me in FM vaak geholpen..
Alles boven nacompetitie en onder europa league playoffs maakt ook niet zoveel uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijft gewoon dat die gozer niet 3 maanden eerder kwam, dan hadden ze Claudemir, verhaegh, en velthuizen kunnen behouden en waren ze dit jaar rond de 10e plek geindigd
Alles tussen de 14 en 9e plek is middenmoter. 8-4 is subtopper. alles onder de 14 is degradatiekandidaatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik maar denken dat het wat makkelijker is om van een middenmotor een subtopper te maken dan van een degradatiekandidaat. Domme ik
Gaat niet door. Kan volgens mij sowieso nog beter even bij z'n cluppie blijven, om dan over een jaartje naar een betere club als Vitesse gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Morgan De Sanctis bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef Doublepain het volgende:
Keeper van Napoli waarschijnlijk naar Galasataray..Weet zijn naam ff niet..
Nou nee. Schat zelf Milan of Barcelonaquote:
? Dit topic gaat over transfer geruchten of help jij nu dit gerucht de wereld in?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:53 schreef dinamoa het volgende:
Tim Krul mag ook wel eens in dit topic voorbij komen. Bij Newcastle is de concurrentie erg groot. Bij een leuke NL club 34 wedstrijden spelen zou goed voor hem zijn.
Ik zie dat echt niet gebeurenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Cesc wordt veel in verband gebracht met Real, maar Barça gaat weer achter hem aan..
Het zou geniaal zijn dat hij gewoon Real gaat..
Hij past toch veel beter bij een echte club als Barca imo.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Cesc wordt veel in verband gebracht met Real, maar Barça gaat weer achter hem aan..
Het zou geniaal zijn dat hij gewoon Real gaat..
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij past toch veel beter bij een echte club als Barca imo.
Dat heb ik ook altijd, daarom doe ik dat dan ook niet meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat maken types zoals jij het toch moeilijk voor mij om objectief over Barcelona te oordelen.
Vind je het gek dat Arsenal nooit prijzen wint, als je alleen Fransen haalt. Sowieso, Wengerquote:'Arsenal troeft concurrentie af met fors bod op smaakmaker Ligue 1'
Zondag, 5 juni 2011 om 18:24
Het lijkt erop dat Arsène Wenger opnieuw in de Franse competitie winkelt voor de selectie van komend seizoen. De laatste jaren trokken spelers als Laurent Koscielny (Lorient), Marouane Chamakh (Bordeaux), Samir Nasri (Olympique Marseille) en Bacary Sagna (Auxerre) reeds naar the Gunners; de volgende speler lijkt Gervinho te zijn, nu nog spelend voor Lille.
Met Lille werd de Ivoriaanse vleugelspeler afgelopen seizoen kampioen van de Ligue 1. Hij speelde vrijwel alle wedstrijden en eindigde op vijftien goals, tien minder dan ploeggenoot en topscorer Moussa Sow. De laatste maanden nam de aandacht voor Gervinho al flink toe, gezien zijn goede spel bij les Dogues. Liverpool zou een bod van 12,5 miljoen euro hebben gedaan, maar nul op het rekest hebben gekregen bij de directie van Lille.
Newcastle United en Everton op hun beurt toonden ook belangstelling voor de Ivoriaans international, maar wilden niet voldoen aan de vraagprijs van naar schatting zeventien miljoen euro. Volgens Britse media is Arsenal daartoe wél bereid. De Londenaren finishten het seizoen als vierde en grepen naast alle prijzen: nieuwe impulsen in de selectie lijken nodig om komend jaar wel weer succes te boeken.
Enkele dagen geleden sprak Gervinho (24), die eerder uitkwam voor Beveren en Le Mans, zich voor het laatst uit over zijn toekomst. “Ik ben een grote fan van de Premier League, maar ik heb ook aanbiedingen van clubs uit Spanje en Duitsland, dus laten we nog even afwachten. Ik kom snel met duidelijkheid”, zei de vleugelflitser toen. De kans dat hij een contract tekent in het Emirates Stadium, lijkt inmiddels steeds groter te worden. Nicklas Bendtner en Andrei Arshavin staan op hun beurt voor een vertrek bij Arsenal.
Het schijnt ook dat Van Persie zijn Engels nog steeds zo slecht is omdat hij vloeiend Frans spreekt. Voor de rest ken ik die gozer alleen omdat zijn reusachtige voorhoofd mij op het WK opvielquote:Op zondag 5 juni 2011 19:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vind je het gek dat Arsenal nooit prijzen wint, als je alleen Fransen haalt. Sowieso, Wenger.
Haha, dat zou zomaar eens waar kunnen zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat Van Persie zijn Engels nog steeds zo slecht is omdat hij vloeiend Frans spreekt. Voor de rest ken ik die gozer alleen omdat zijn reusachtige voorhoofd mij op het WK opviel
Marokko (waar zijn vrouw vandaan komt) = Franstaligquote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, dat zou zomaar eens waar kunnen zijn.
Maar zijn vrouw woont en is opgegroeid in Nederland?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Marokko (waar zijn vrouw vandaan komt) = Franstalig
Hoeveel in Nederland geboren Marokkanen ken jij die vloeiend Nederlands spreken?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar zijn vrouw woont en is opgegroeid in Nederland?
Hoe kom je daar bij ?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En van Persie praat zelf ook met een Marokkaanse tongval
Ja, als hij nou Ooijer zei...quote:
quote:
Van Persie heeft wel een behoorlijk straataccent wat veel Mocro's ook hebben.quote:
Dat doet alles vanaf 12 jaar tegenwoordigquote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel in Nederland geboren Marokkanen ken jij die vloeiend Nederlands spreken?
En van Persie praat zelf ook met een Marokkaanse tongval
Alsof de gemiddelde nederlander Marokkanen kentquote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel in Nederland geboren Marokkanen ken jij die vloeiend Nederlands spreken?
Vind ik totaal niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Van Persie heeft wel een behoorlijk straataccent wat veel Mocro's ook hebben.
Zal me verder een worst wezen hoe hij praat, geweldige voetballer, jammer dat het bij Arsenal nooit echt lukt om voor de prijzen te gaanquote:
Zou verkocht gaan worden, volgens geruchten zou het vanavond bekend gemaakt worden door Liverpool maar het is maar de vraag of het waar is...quote:
quote:Zaakwaarnemer Dzsudzsák bevestigt medische keuring bij Anzhi
De supporters van PSV moeten ernstig rekening houden met een vertrek van Balázs Dzsudzsák. Dinsdagavond brachten Russische media al het nieuws dat de smaakmaker van PSV spoedig medisch gekeurd zal worden bij Anzhi Makhachkala en de zaakwaarnemer van Dzsudzsák bevestigt dit bericht: "Ik wil niet reageren op het nieuws. Ik kan alleen bevestigen dat we een medische keuring in Rome hebben, maar meer heb ik er niet over te zeggen. We zullen snel meer duidelijkheid kunnen geven", zei hij tegen het Hongaarse Nemzeti.
Ik las net nog dat hij misschien naar Italië zou gaan.quote:
Hoe voorspelbaar indien waarquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lucho Gonzalez heeft zelf zinnen gezet op een vetrek. De Argentijnse spelmaker wil na twee jaar alweer weg bij Olympique Marseille. Hij kan zich al wel opmaken voor interesse, vanuit het buitenland. Eerder zette Málaga die voormalig speler van FC Porto al op het lijstje, maar nu lijkt ook Wolfsburg de Argentijn te willen overnemen.
Martin Jol is pas enkele dagen actief voor Fulham lijkt El Hamdaoui als zijn erste versterking te willen. Jol haalde de aanvaller vorig jaar van AZ naar Ajax en wil volgens Sport1 nu ook in Londen met El Hamdaoui gaan samenwerken. Eerder haalde Jol El Hamdaoui van Excelsior naar Tottenham. Ajax zou niet onwillend staan tegenover een mogelijke overgang van de topscorer.
Zou wel geniaal zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar indien waarAch wie weet gaat hij het daar nog maken ook zolang hij maar weg is bij Ajax.
quote:Espanyol heeft zich officieel gemeld bij AZ voor Hector Moreno. De Mexicaanse verdediger wordt al langer nauwlettend in de gaten gehouden door de Catalaanse club.
Moreno gaf in een eerder stadium al aan open te staan voor een overstap naar Espanyol, dat spoedig om de tafel wil met de verdediger. Algemeen directeur Toon Gerbrands van de Alkmaarders bevestigt de contacten tegenover Voetbal International.
"Dat klopt allemaal. Een delegatie van de club komt deze week naar Alkmaar om de details te bespreken." Naast Moreno moet AZ ook stevig rekening houden met een vertrek van Sergio Romero. De Argentijnse doelman staat in de warme belangstelling van AS Roma.
Gerbrands: "Dat heb ik ook gehoord. Hij zit tegenwoordig bij zaakwaarnemer Mino Raiola, dus die beweging op de Italiaanse markt verbaast me niet. Voorlopig wachten wij rustig af. We hebben nog niets gehoord van AS Roma." Er wordt stevig aan diverse AZ-spelers getrokken. Kolbeinn Sigthorsson wordt immers ook voortdurend gelinkt aan een vertrek naar Ajax.
Preud'homme gaat de woestijn in, Al-Shabab. Zal wel voor het geld zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Preu'domme naar OM of de woestijn
Dembele niet naar Spurs, jammer voor zowel AZ als WII
Hij hoeft jou niet meer te zoekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Preud'homme gaat de woestijn in, Al-Shabab. Zal wel voor het geld zijn
Alexis - Villa - Messiquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef Masterboy het volgende:
Alexis Sanchez waarschijnlijk van Udinese naar Barcelona.
En ze willen ook Rossi halen maar dat is nog onzeker...
Kan nog geiler worden door Falcao te kopen en Lamela te halen voor de bankquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alexis - Villa - Messi
Iniesta - Xavi
Busquets
Das wel het geilste team ooit
Sanchez - Villa - Messiquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan nog geiler worden door Falcao te kopen en Lamela te halen voor de bank
Afellay staat volgend jaar gewoon linksbuiten hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Afellay - Villa - Messi
Xavi - Fabregas - Iniesta
Dat is veel beter.
Man City nu ook achter Gervinho aan, maar ja, ze bieden op iedereen volgens mij..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Masterboy het volgende:
Ashley Young van Aston Villa naar Man Utd
Arsenal en Liverpool zijn geïnteresseerd in Honda
Ook wil Arsenal Gervinho halen van Lille.
Sanchez wilt naar Barca maar Udinese vraagt 35 miljoen en aan die vraagprijs heeft Man City geen enkele probleem.
Manchester Cityquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Man City nu ook achter Gervinho aan, maar ja, ze bieden op iedereen volgens mij..
Ook bijna 100% dat Clichy weggaat deze zomer.
Volgens mij lopen ze ook gewoon met andere clubs rond te fucken me al die geruchten/biedingen. Marktwaardes expres omhoog halen voor andere clubs.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Manchester City
Ze bouwen zo niet bepaald een hecht team, ze kopen volgens mij alleen maar op de naam.
Neeeeeeeeeeee!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:56 schreef YazooW het volgende:
Ziet er toch uit dat Ashley Young eindelijk zijn transfer gaat krijgen. Had eigenlijk al veel eerder moeten gebeuren...
Ik vind dat ze een verekte goed team aan het bouwen zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Man City nu ook achter Gervinho aan, maar ja, ze bieden op iedereen volgens mij..
Ook bijna 100% dat Clichy weggaat deze zomer.
Ze maken iig een kans met de staat waarin de top 4 nu zit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een verekte goed team aan het bouwen zijn
Zo heb je altijd gelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ze maken iig een kans met de staat waarin de top 4 nu zit.
Ja, om daarna diezelfde speler te kopen voor 10x de marktwaarde.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze ook gewoon met andere clubs rond te fucken me al die geruchten/biedingen. Marktwaardes expres omhoog halen voor andere clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |