abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97888982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef psvchamp het volgende:
doedelzak weg naar anzi
Transfergeruchten deel zoveel +1
pi_97889029
quote:
Espanyol heeft zich officieel gemeld bij AZ voor Hector Moreno. De Mexicaanse verdediger wordt al langer nauwlettend in de gaten gehouden door de Catalaanse club.

Moreno gaf in een eerder stadium al aan open te staan voor een overstap naar Espanyol, dat spoedig om de tafel wil met de verdediger. Algemeen directeur Toon Gerbrands van de Alkmaarders bevestigt de contacten tegenover Voetbal International.

"Dat klopt allemaal. Een delegatie van de club komt deze week naar Alkmaar om de details te bespreken." Naast Moreno moet AZ ook stevig rekening houden met een vertrek van Sergio Romero. De Argentijnse doelman staat in de warme belangstelling van AS Roma.

Gerbrands: "Dat heb ik ook gehoord. Hij zit tegenwoordig bij zaakwaarnemer Mino Raiola, dus die beweging op de Italiaanse markt verbaast me niet. Voorlopig wachten wij rustig af. We hebben nog niets gehoord van AS Roma." Er wordt stevig aan diverse AZ-spelers getrokken. Kolbeinn Sigthorsson wordt immers ook voortdurend gelinkt aan een vertrek naar Ajax.
pi_97889306
Pelle, Schaars, Moreno, Romero en die Ijslander weg dus waarschijnlijk. Dat wordt flink terug in ambitie niveau dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97890335
Preu'domme naar OM of de woestijn

Dembele niet naar Spurs, jammer voor zowel AZ als WII
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_97948999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Preu'domme naar OM of de woestijn

Dembele niet naar Spurs, jammer voor zowel AZ als WII
Preud'homme gaat de woestijn in, Al-Shabab. Zal wel voor het geld zijn :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:16:13 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97949041
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef Osama_bin_Laden het volgende:

[..]

Preud'homme gaat de woestijn in, Al-Shabab. Zal wel voor het geld zijn :')
Hij hoeft jou niet meer te zoeken
pi_97958762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij hoeft jou niet meer te zoeken
Ik ben miljardair. 8-)
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:59:18 #83
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_97961122
Alexis Sanchez waarschijnlijk van Udinese naar Barcelona.
En ze willen ook Rossi halen maar dat is nog onzeker...
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_97961176
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef Masterboy het volgende:
Alexis Sanchez waarschijnlijk van Udinese naar Barcelona.
En ze willen ook Rossi halen maar dat is nog onzeker...
Alexis - Villa - Messi
Iniesta - Xavi
Busquets

Das wel het geilste team ooit
pi_97961218
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alexis - Villa - Messi
Iniesta - Xavi
Busquets

Das wel het geilste team ooit
Kan nog geiler worden door Falcao te kopen en Lamela te halen voor de bank
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:02:34 #86
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_97961291
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan nog geiler worden door Falcao te kopen en Lamela te halen voor de bank
Sanchez - Villa - Messi
Xavi - Fabregas - Iniesta

Dat is veel beter.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_98018072
Garay naar Inter
Zarate naar Atletico
Fornaroli(eens begeerd door PSV) naar Cruz Azul
pi_98019598
Ruiz naar benfica voor 9 miljoen whahaha
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:36:09 #89
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_98020063
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Afellay - Villa - Messi
Xavi - Fabregas - Iniesta

Dat is veel beter.
Afellay staat volgend jaar gewoon linksbuiten hoor. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_98021898
Delgado naar Monterrey
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:29:42 #91
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_98028290
Ashley Young van Aston Villa naar Man Utd
Arsenal en Liverpool zijn geïnteresseerd in Honda
Ook wil Arsenal Gervinho halen van Lille.
Sanchez wilt naar Barca maar Udinese vraagt 35 miljoen en aan die vraagprijs heeft Man City geen enkele probleem.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:56:27 #92
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_98031639
Ziet er toch uit dat Ashley Young eindelijk zijn transfer gaat krijgen. Had eigenlijk al veel eerder moeten gebeuren...

pi_98032246
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Masterboy het volgende:
Ashley Young van Aston Villa naar Man Utd
Arsenal en Liverpool zijn geïnteresseerd in Honda
Ook wil Arsenal Gervinho halen van Lille.
Sanchez wilt naar Barca maar Udinese vraagt 35 miljoen en aan die vraagprijs heeft Man City geen enkele probleem.
Man City nu ook achter Gervinho aan, maar ja, ze bieden op iedereen volgens mij..

Ook bijna 100% dat Clichy weggaat deze zomer.
pi_98032416
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Man City nu ook achter Gervinho aan, maar ja, ze bieden op iedereen volgens mij..

Manchester City :')

Ze bouwen zo niet bepaald een hecht team, ze kopen volgens mij alleen maar op de naam.
pi_98032792
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Osama_bin_Laden het volgende:

[..]

Manchester City :')

Ze bouwen zo niet bepaald een hecht team, ze kopen volgens mij alleen maar op de naam.
Volgens mij lopen ze ook gewoon met andere clubs rond te fucken me al die geruchten/biedingen. Marktwaardes expres omhoog halen voor andere clubs.
pi_98032977
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:56 schreef YazooW het volgende:
Ziet er toch uit dat Ashley Young eindelijk zijn transfer gaat krijgen. Had eigenlijk al veel eerder moeten gebeuren...

Neeeeeeeeeeee!!
Ashley, ga niet weg bij Villa!!
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
pi_98033372
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ik vind dat ze een verekte goed team aan het bouwen zijn
pi_98033701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik vind dat ze een verekte goed team aan het bouwen zijn
Ze maken iig een kans met de staat waarin de top 4 nu zit.
pi_98034467
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ze maken iig een kans met de staat waarin de top 4 nu zit.
Zo heb je altijd gelijk _O_
pi_98034664
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Volgens mij lopen ze ook gewoon met andere clubs rond te fucken me al die geruchten/biedingen. Marktwaardes expres omhoog halen voor andere clubs.
Ja, om daarna diezelfde speler te kopen voor 10x de marktwaarde. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')