Is toch best lang geleden vind je nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef OeJ het volgende:
Dragonball Z en Pokemon iets van vroeger noemen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef OeJ het volgende:
Dragonball Z en Pokemon iets van vroeger noemen.
Tom and Jerryquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:57 schreef tong80 het volgende:
Users die Donald Duck, Mickey Mouse, Tom and Jerry, Fantasia, en Fred Flinstone niet kennen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Robin__ het volgende:
Toen pokemon kwam was het al verneukt man
Vroeger was KLB veel beter...quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:38 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Het wekelijkse 'vroeger was alles beter'-topic.
Je vergeet 1 van de beste series ooit....quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:42 schreef shintek het volgende:
Dragonball Z
Swat Kats
Johnny Quest
Biker Mice From Mars
Medabots
Mystic Knights
Masked Rider
Power Rangers Lightspeed Rescue
Chip N' Dale
TMNT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga maar weg, Dragon Ball Z was de bazen serie bij uitstek.quote:
Ruzies op het schoolplein over wie de sterkste was![]()
Mensen die claimen afleveringen gezien te hebben waar Gohan super saiyan 8 wordt en wederom ruzie![]()
Frieza saga
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi![]()
Wij speelden op straat (ooit wel eens) The A-teamquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:33 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ga maar weg, Dragon Ball Z was de bazen serie bij uitstek.
Mensen die claimen afleveringen gezien te hebben waar Gohan super saiyan 8 wordt en wederom ruzie![]()
Frieza saga,
Ik was Face, omdat ik geen namen kan en kon onthouden (dus ook niks kon roepen), en ja, die bleef over.
![]()
![]()
DBZ kleurplaten ruilenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:33 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ga maar weg, Dragon Ball Z was de bazen serie bij uitstek.
Frieza saga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vegeta (Saiyan Saga): Being a good fiend is like being a photographer…you have to search for the right moment!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef OeJ het volgende:
Dragonball Z en Pokemon iets van vroeger noemen.quote:quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:57 schreef tong80 het volgende:
Users die Donald Duck, Mickey Mouse, Tom and Jerry, Fantasia, en Fred Flinstone niet kennen.-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium![]()
Dat gebeurt al 20 jaar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Gedeeltelijk eens met klacht, maar het probleem ligt niet zozeer in het aanbod, maar de manier waarop die tekenfilms vervolgens compleet verkracht hier op de buis verschijnen met een NLse nasynchronisatie enzo....
signatuurloos![]()
Ik zit er echt exact zo bijquote:
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
Geen slecht woord over Dragonball (Z). Er is geen serie die zo fucking stoer is voor jong en oud.
*kijkt trots naar DBZ mangaserie in boekenkast met een SSJ3 Goku figuur ernaastThis isn't even my final form.![]()
40 jaar geleden was pipilangkouse een hit, wie hoor je daar nog over?
Dragonbal Z is de grootste bagger dat ik ooit gezien heb. Slaat helemaal nergens op.Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië![]()
Pokeman en Dragonball Z is niet 'vroeger'.
Vroeger is He-man en Mask.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Mensen die dat niet deden hebben geen recht van spreken in dit topicquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik keek altijd op zondagmorgen naar He Man. Met Skeletor.![]()
![]()
Vroeger was op zondag ook altijd Batmen en xmen, dat was pas leuk.Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië![]()
Wat mij ook opvalt is dat vroeger de tekenfilms en kinderseries veel meer 'fantasy' waren. Tegenwoordig moet het allemaal herkenbaar zijn, meer dan de helft speelt zich volgens mij wel af in een school setting.O)))![]()
Niet te vergeten Skippy, Flipper en Daktari, maar dat waren geen tekenfilms natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:56 schreef WethouderHekking het volgende:
Pipi Langkous was leuke kindertelevisie, tegenwoordig krijg de jeugd voornamelijk rotzooi te zien .
Barbapapa was ook altijd leuk, huup huup huup Barbatruuk. En Inspector Gadget![]()
![]()
Spongebob is wel leuk, maar de rest....hmmmDrank is sneller op dan je lief is...
ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef OeJ het volgende:
Dragonball Z en Pokemon iets van vroeger noemen.![]()
DBZ is gemaakt in de jaren '90. We gaan de eerste Looney Tunes toch ook niet iets van nu noemen omdat ze nog steeds worden uitgezonden?quote:
Overigens: Teringstoned om 6 uur 's ochtends Tom & Jerry kijken is legendarisch.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Dat was wel hard, al die DC/Marvel series. Met best duistere thema's. Spiderman die worstelde met zijn privéleven en voor ethische vraagstukken kwam te staan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:08 schreef Unfabulouss het volgende:
Vroeger was op zondag ook altijd Batmen en xmen, dat was pas leuk.This isn't even my final form.![]()
Sterker nog, de mangaserie van Dragon Ball kwam in 1984 uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef DeX090 het volgende:
[..]
DBZ is gemaakt in de jaren '90. We gaan de eerste Looney Tunes toch ook niet iets van nu noemen omdat ze nog steeds worden uitgezonden?
Overigens: Teringstoned om 6 uur 's ochtends Tom & Jerry kijken is legendarisch.This isn't even my final form.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je vergeet 1 van de beste series ooit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso eens met alles in deze post en de quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Overigens zijn series van 10 jaar geleden gewoon van "vroeger" ja.
Oude mensen
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Vroeger is voor mij 30 jaar geledenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens zijn series van 10 jaar geleden gewoon van "vroeger" ja.
Oude mensenOf nog langer, Paulus de Boskabouter tijd zeg maar
De Smurfen vond ik ook altijd leuk trouwens.![]()
Die vond ik eng. Rare stem had ie en dan Eucalyptaquote:
Wat ik ook vond was Catweazle. Maar daar keek ik wel graag naar.
Thunderbirds was ook cool.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dragon Ball Z![]()
Verder wel een terechte klacht want:
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!![]()
In de TV wereld verandert alles zo snel dat 10 jaar daar ook als vroeger geldt. Hele andere genres tegenwoordig. En alles moet "educatief" zijnquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger is voor mij 30 jaar geledenOf nog langer, Paulus de Boskabouter tijd zeg maar
De Smurfen vond ik ook altijd leuk trouwens.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Inderdaad, vroeger kon het gewoon 'cool' zijn zonder dat er sociale problemen besproken moesten worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In de TV wereld verandert alles zo snel dat 10 jaar daar ook als vroeger geldt. Hele andere genres tegenwoordig. En alles moet "educatief" zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door MajorTom. op 02-06-2011 16:34:51 ]You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!![]()
Klagen over tekenfilms en dan alleen maar 13-in-een-dozijn animes noemen als alternatief.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.![]()
Eucalypta was eng, maar ik was toen nog klein. Catweazle vond ik enger eigenlijk. Thunderbirds heb ik ooit nog een keer gedownload en opnieuw gekeken, had ik beter niet kunnen doen, die touwtjesquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vond ik eng. Rare stem had ie en dan Eucalypta
Wat ik ook vond was Catweazle. Maar daar keek ik wel graag naar.
Thunderbirds was ook cool.![]()
Babar de Olifant was ook altijd leuk, maar volgens mij was ik toen al wat ouder. Dat was dan weer wel een tekenfilm.Dat educatieve was vroeger ook al: bij Barbapapa zat volgens mij ook altijd een moraal in het verhaaltje en bij Babar ook.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In de TV wereld verandert alles zo snel dat 10 jaar daar ook als vroeger geldt. Hele andere genres tegenwoordig. En alles moet "educatief" zijn
Ik vind de tekenfilms van tegenwoordig allemaal op elkaar lijken en iedereen schreeuwt ook.![]()
Het enige wat ik vroeger als kind 'eng' vond op TV, was een of andere 'nar' of 'joker' ofzo in Bassie en Adriaan. Geen idee ook waarom, maar dan zat ie opeens stiekum op het dak van de Bassie-mobiel, te schaterlachen enzo. Brrrr....
... op zich vreemd, want niet eens zo lang daarna keek ik wel zonder problemen van die kut horrorfilms zoals Child's Play enzo, die ik niet eng vond, en ook niet boeiend...![]()
Ik heb 's nachts wakker geleden van een stukje van Sesamstraat waar je een aantal poppen had die gingen zwaardvechten met elkaars neuzen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
Het enige wat ik vroeger als kind 'eng' vond op TV, was een of andere 'nar' of 'joker' ofzo in Bassie en Adriaan. Geen idee ook waarom, maar dan zat ie opeens stiekum op het dak van de Bassie-mobiel, te schaterlachen enzo. Brrrr....
... op zich vreemd, want niet eens zo lang daarna keek ik wel zonder problemen van die kut horrorfilms zoals Child's Play enzo, die ik niet eng vond, en ook niet boeiend...
Huilend voor de TV gezeten. Was eindelijk een beetje over het trauma heen, werd het verdomme twee weken later weer herhaald
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi![]()
dat is het punt niet. het punt is dat je een kleuter bent als je dat 'vroeger' noemt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:02 schreef DeX090 het volgende:
[..]
DBZ is gemaakt in de jaren '90. We gaan de eerste Looney Tunes toch ook niet iets van nu noemen omdat ze nog steeds worden uitgezonden?
Overigens: Teringstoned om 6 uur 's ochtends Tom & Jerry kijken is legendarisch.![]()
Of je bent een bejaarde als je dat nog niet vroeger noemt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:34 schreef essentieel het volgende:
[..]
dat is het punt niet. het punt is dat je een kleuter bent als je dat 'vroeger' noemt.O)))![]()
Heel vroeger (toen ik klein was) waren er volgens mij niet eens zoveel tekenfilms op tv.
De enige die ik me kan herinneren zijn Popeye en Betty Boop (vooral die laatste ben ik nog steeds fan van). En dan had je nog La Linea (maar dat is volgens mij niet echt een tekenfilm) en iets in zwart-wit met een grote kraai, maar ik weet niet meer hoe die heette, dat was ook meer een tekenfilm voor volwassenen geloof ik.
Al heel oud.
En Felix the Cat.
En nog VEEL meer, Flinstones, Mighty Mouse, Yogi Bear.
[ Bericht 22% gewijzigd door Karina op 02-06-2011 18:16:15 ]![]()
Grappig om dit te lezen, want ik was als kind ook bang voor de Plaaggeest (gespeeld door acteur Jaap Stobbe).quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
... op zich vreemd, want niet eens zo lang daarna keek ik wel zonder problemen van die kut horrorfilms zoals Child's Play enzo, die ik niet eng vond, en ook niet boeiend...
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Nu ik dan volwassen ben, ben ik weer bang voor clown Bassie zonder make-up!Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: