SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN Please sir. When moon? When Mustang?
Wie is Tupac?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:02 schreef Rossdale het volgende:
Al was het Tupac grapje stiekem best leuk
Vergelijkbaar met Robert Matthew Van Winkle?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n dooie negert die altijd door muziek heen praatte
Nee, dat is een wannabe negertquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Robert Matthew Van Winkle?
Of mensen die enorm zweten, zat laatste twee rijen achter iemand en ik rook hem nog steedsquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:13 schreef Nebo het volgende:
Sommige mensen zijn echt zo lelijk dat je je oprecht ergert om er mee in dezelfde bus te zitten, zo'n 3x per week. Ik ben keer op keer aan het duimen dat hij niet naast me komt zitten
Durf jij nog in de bus te zitten dan, nu je de bus ook van de andere kant kent?quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of mensen die enorm zweten, zat laatste twee rijen achter iemand en ik rook hem nog steeds
Die mensen zeggen dat ze tegen het bedrijf zijn, maar ondertussen consumenten de dupe laten zijnquote:
Ja, kansloos groepje mensen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mensen zeggen dat ze tegen het bedrijf zijn, maar ondertussen consumenten de dupe laten zijnIk volg niet eens meer wat er nu weer tegen Sony is, of zijn ze nog boos dat die hacker op nonactief is gezet om de PS3 te hacken of zo? Iemand die willens en wetens een apparaat hackt om er onder andere ook illegale spellen op te kunnen spelen, erg vreemd dat een bedrijf ertegen optreedt
Ik zoek nog iemand die m'n brede schouders masseert op m'n werkquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag moet ik mijn 2e stage uitzoeken op school.. Als nummer 78...![]()
Dus kan uit de overgebleven troep kiezen.
Voor 40 uur in de week?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die m'n brede schouders masseert op m'n werk
Ik zit niet alleenquote:
Er kan denk ik wel meer onder handen genomen worden gok ik.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Er kan denk ik wel meer onder handen genomen worden gok ik.
Ha nee sorry zo'n stage zoek ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
En je neemt ons niet mee?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef Fallen het volgende:
Dag lieve SC'ers... ik ben een paar dagen naar de Frans/Spaanse Pyreneeën!
Tot volgende week!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Geer en Goor, wat een mooie TV was dat!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ho ho hoooooooooo, da ken je toch nie zegge hi hi hi hoooooeeeeeeee
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ho ho hoooooooooo, da ken je toch nie zegge hi hi hi hoooooeeeeeeee
quote:
Geniet er vanquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef Fallen het volgende:
Dag lieve SC'ers... ik ben een paar dagen naar de Frans/Spaanse Pyreneeën!
Tot volgende week!![]()
Oeh! Dag poppekequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Fallen het volgende:
Misschien doe ik vanaf grote hoogte nog wel een plaatje posten.
En thanks all!!
Hehequote:
Hm, nee. Volgens mij niet. Maar wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe
Zijn jullie trouwens van plan om Breda Jazz te bezoeken?
Yep, maar dan een katertje, dus nóg leuker!quote:
Katertjes sproeien lekker heel je huisje onder. Heel fijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, maar dan een katertje, dus nóg leuker!
Nog geen last van gehad en dat beest van ons is nu bijna een jaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Katertjes sproeien lekker heel je huisje onder. Heel fijnDeed Wuppie ook een verdomd lange tijd
leuk kleuren met een bloedspoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef Rossdale het volgende:
Voetgangers platrijden en de ledematen door de hele stad meesleuren met je bolide
Ik wilde al zeggen, huisdieren vormen zich naar hun baasje....!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad en dat beest van ons is nu bijna een jaar
Nou... ik pis toch echt niet in de hoek van de huiskamer en op de deurmatquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, huisdieren vormen zich naar hun baasje....!
Don't you Ross? Don't you?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou... ik pis toch echt niet in de hoek van de huiskamer en op de deurmat
oh dan was dat waarschijnlijk iemand anders toen met dat feestje bij jou thuisquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou... ik pis toch echt niet in de hoek van de huiskamer en op de deurmat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |