Zo zwart wit is het wel. Je zoekt immers contact naar die ander, je probeert die ander te verleiden. en die verleiding zal bij die ander verwachtingen scheppen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het toch niet? Jij doet nu voorkomen alsof iedereen die flirt prompt wil sexen. Door het hanteren van je eigen interpretatie voldoe je in jouw optiek aan het predikaat "aandachtshoertje" als je flirt.
Ohhhh.. vertel meeeer!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik ben net terug van sporten. Mijn strakke kleding is nog helemaal bezweet.
En jij zal raar opkijken als je vrouw ook iemand blijkt te zijn die een flirt heeft met een toevallige man en daar wat vlindertjes van krijgt, terwijl jij in de kroeg staat terwijl je vrouw er vandoor gaat door een "onschuldige" flirt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Je zult maar raar opkijken als je vriendin tijdens een "flirt" wel opeens wat vlindertjes krijgt, sta je daar in de kroeg terwijl je vriendin ervandoor gaat door een "onschuldige" flirt.
Mja, ik zie het anders. Bovendien: flirt je altijd bewust?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het wel. Je zoekt immers contact naar die ander, je probeert die ander te verleiden. en die verleiding zal bij die ander verwachtingen scheppen.
Je tweede stap is geen logisch vervolg van het eerste. Je klinkt als een soort moslim die tot de mening is toegedaan dat een wulps westers meisje die zich opdoft voor het uitgaan mannen een vrijbrief geeft toenadering te zoeken. Er zijn talloze momenten waarop een man of vrouw kan kappen met de "verleiding" en naar huis kan gaan, naar de persoon van wie hij of zij echt houdt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het wel. Je zoekt immers contact naar die ander, je probeert die ander te verleiden. en die verleiding zal bij die ander verwachtingen scheppen.
advances? Hij maakt dus vooruitgang?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je advances zullen niet werken; ik heb mijn tok nog aan.
quote:
Natuurlijk zal ik raar opkijken. Lijkt me vrij logisch, een flirt lokt veelal ook jaloezie uit.Natuurliojk doe je iets goed anders was ze allang gevlogen maar een onbeperkte vrijheid geven om te flirten zal op den duur leiden tot problemen in je eigen relatie. Samen erover praten en afspraken maken werkt ook niet. Het begint een keer te knagen, maar ja daar heb je de onervarenheid weer. Net zoals vrije relaties of mensen die aan partnerruil doen dat gaat geheid een keer mis. En dat weet ik zeker, ik heb wat "vrije" relaties kapot zien gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En jij zal raar opkijken als je vrouw ook iemand blijkt te zijn die een flirt heeft met een toevallige man en daar wat vlindertjes van krijgt, terwijl jij in de kroeg staat terwijl je vrouw er vandoor gaat door een "onschuldige" flirt.
Je kan zeggen dat jij en je vrouw niet flirten, maar dat maakt jullie relatie niet veel sterker. Ik ben me bewust van de mannelijke aandacht die m'n vriendin krijgt én alsnog blijft ze bij me. Blijkbaar doe ik iets goed.
Erik doelde op avances / advancesquote:
Nu laat je me de complete avond herinterpreteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
Ik probeerde Friek te verleiden met sarcasme maar het mocht niet baten.
Ja. Flirten heeft een doel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, ik zie het anders. Bovendien: flirt je altijd bewust?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu laat je me de complete avond herinterpreteren.
Oh. Dan heb ik een forse verborgen agenda bovenop de verbogen agenda die ik al heb.quote:
Nee hoor. Meisjes mogen zich kleden zoals ze willen. Maar om te gaan flirten en vervolgens naar huis te gaan naar de echte liefde gaat geheid fout, goed of kwaadschiks.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je tweede stap is geen logisch vervolg van het eerste. Je klinkt als een soort moslim die tot de mening is toegedaan dat een wulps westers meisje die zich opdoft voor het uitgaan mannen een vrijbrief geeft toenadering te zoeken. Er zijn talloze momenten waarop een man of vrouw kan kappen met de "verleiding" en naar huis kan gaan, naar de persoon van wie hij of zij echt houdt.
Ik heb evenzoveel, zoniet meer, relaties kapot zien gaan die straks gehouden werden door een van de twee kanten. Nu zie je mij ook nergens zeggen dat ik het relaxed vind als een meisje in een serieuze relatie, net voor de coitus opgeeft in de vorm van "tot zover was het flirten", maar ieder individu is voor zichzelf prima in staat om te bepalen tot hoever flirtgedrag kan gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk zal ik raar opkijken. Lijkt me vrij logisch, een flirt lokt veelal ook jaloezie uit.Natuurliojk doe je iets goed anders was ze allang gevlogen maar een onbeperkte vrijheid geven om te flirten zal op den duur leiden tot problemen in je eigen relatie. Samen erover praten en afspraken maken werkt ook niet. Het begint een keer te knagen, maar ja daar heb je de onervarenheid weer. Net zoals vrije relaties of mensen die aan partnerruil doen dat gaat geheid een keer mis. En dat weet ik zeker, ik heb wat "vrije" relaties kapot zien gaan.
Leg je contact of flirt je? Contact leggen hoeft geen flirten te zijn.Flirten is contact zoeken met een doel, veelal een seksueel doel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik een forse verborgen agenda bovenop de verbogen agenda die ik al heb.
Als flirten bewust is, is kleding ook bewust.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Meisjes mogen zich kleden zoals ze willen. Maar om te gaan flirten en vervolgens naar huis te gaan naar de echte liefde gaat geheid fout, goed of kwaadschiks.
Kan je contact leggen met een bekende die je al een halfjaar kent, maar waar een seksuele spanning tussen is?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Leg je contact of flirt je? Contact leggen hoeft geen flirten te zijn.Flirten is contact zoeken met een doel, veelal een seksueel doel.
Zou ik ook weleens willen weten, Whiskers......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Waarom zou een vrouw haar ontblote lichaam presenteren aan mannen als ze thuis een vent heeft zitten?
Ik vind het wel mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou ik ook weleens willen weten, Whiskers......
Als een vrouw met haar ontblote lichaam geen aandacht verlangt van andere mensen is daar niks mis mee. Als ze met haar ontblote lichaam andere mensen verleidt is een ander verhaal. Dat is flirten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als flirten bewust is, is kleding ook bewust.
Waarom zou een vrouw haar ontblote lichaam presenteren aan mannen als ze thuis een vent heeft zitten?
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je geen hulpbehoevende linkse in de buurt? Kan je daarop oefenen.quote:
Gewoon doen. Zulke sporten kun je vrij snel oppakken. Alleen is het wel aangeraden om eerst een beetje aan cardio te doen.quote:
Nu komen we in een grijs gebied.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Als een vrouw met haar ontblote lichaam geen aandacht verlangt van andere mensen is daar niks mis mee. Als ze met haar ontblote lichaam andere mensen verleidt is een ander verhaal. Dat is flirten.
Natuurlijk contact hoeft niet seksueel te zijn, en daarnaast hoe weet je dat de seksuele spanning wederzijds is zonder te flirten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je contact leggen met een bekende die je al een halfjaar kent, maar waar een seksuele spanning tussen is?
Oogcontact, lichamelijk contact, conversaties?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk contact hoeft niet seksueel te zijn, en daarnaast hoe weet je dat de seksuele spanning wederzijds is zonder te flirten?
Ja, dat zie je wel bij K1. Somigen zijn van gepantserd staal, maar in de tweede ronde beginnen ze al naar adem te happen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Gewoon doen. Zulke sporten kun je vrij snel oppakken. Alleen is het wel aangeraden om eerst een beetje aan cardio te doen.
Tsja, het blijven toch je ouders he.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je geen hulpbehoevende linkse in de buurt? Kan je daarop oefenen.
Vechten is zwaar. Begin je enthousiast, maar twee minuten later...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat zie je wel bij K1. Somigen zijn van gepantserd staal, maar in de tweede ronde beginnen ze al naar adem te happen.
quote:
Nee hoor, een vrouw is vrij zich te kleden zoals ze wil. Dat de testosteronbommen zich als dolle stieren gaan gedragen heeft natuurlijk niks met het gedrag van die vrouw te maken. Ze hoeft met haar blote lichaam natuurlijk geen contact te leggen. Ze kan zelfs elke flirt negeren, dan heb je dat als man of vrouw dat te respecteren en die vrouw verder met rust te laten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu komen we in een grijs gebied.
Een vrouw kan van tevoren inschatten wat haar lichaam teweeg zal brengen bij een stel testosteronbommen on steroids op de dansvloer. Maar het is pas ernstig als het verleiding is? Ik zie het niet zo, vind het nogal een vage definitie die je hanteert.
Hoe weet je dat zonder te flirten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oogcontact, lichamelijk contact, conversaties?
d) opblaasbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
als je vrouw of vriendin niet flirt is ze...
a) frigide
b) lelijk
c) afhankelijk
De grens is dus contact leggen? Dus een vrouw mag geen oogcontact maken of praten met een man, want het kan als een vorm van contact leggen geinterpreteerd worden en daarmee kan een man het zien als flirten? Dit is toch onhoudbaar?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, een vrouw is vrij zich te kleden zoals ze wil. Dat de testosteronbommen zich als dolle stieren gaan gedragen heeft natuurlijk niks met het gedrag van die vrouw te maken. Ze hoeft met haar blote lichaam natuurlijk geen contact te leggen. Ze kan zelfs elke flirt negeren, dan heb je dat als man of vrouw dat te respecteren en die vrouw verder met rust te laten.
Wanneer gaat contact leggen over in flirten?quote:
Praat niet met hem, dan flirt hij met je en dat mag niet van z'n vrouwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Betyar is de weg een beetje kwijt geloof ik
Ik moest lachenquote:
Wel chill.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:18 schreef Picchia het volgende:
Zoals een katholieke priester het doet met kleine jongetjes, republikeinen met mannen, zal mijn volgende vriendin in een boerka rondlopen.
Nee, contact leggen hoeft niet seksueel te zijn zelfs als de vrouw naakt is en met haar vagina wijdt open tegenover je zit en met een dildo zit te spelen, zolang de "flirt" er niet is heb je je eigen in te houden, bij een eventuele flirt zou je voorzichtig een toenadering kunnen wagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De grens is dus contact leggen? Dus een vrouw mag geen oogcontact maken of praten met een man, want het kan als een vorm van contact leggen geinterpreteerd worden en daarmee kan een man het zien als flirten? Dit is toch onhoudbaar?
Flirt jij veel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ben je ouderwets, Betyar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, contact leggen hoeft niet seksueel te zijn zelfs als de vrouw naakt is en met haar vagina wijdt open tegenover je zit en met een dildo zit te spelen, zolang de "flirt" er niet is heb je je eigen in te houden, bij een eventuele flirt zou je voorzichtig een toenadering kunnen wagen.
Hè? Okay, als jouw vrouw met haar vagina tegenover een man gaat zitten met een dildo in d'r kut,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, contact leggen hoeft niet seksueel te zijn zelfs als de vrouw naakt is en met haar vagina wijdt open tegenover je zit en met een dildo zit te spelen, zolang de "flirt" er niet is heb je je eigen in te houden, bij een eventuele flirt zou je voorzichtig een toenadering kunnen wagen.
Als je een seksuele toenadering zoekt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wanneer gaat contact leggen over in flirten?
Blijft een warrig verhaal.quote:
Ho ho, ik praat niet over gaat zitten, als je dat gaat doen zoek je een seksuele toenadering je lokt een reactie uit en flirt je.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hè? Okay, als jouw vrouw met haar vagina tegenover een man gaat zitten met een dildo in d'r kut,
kan ik mijn vriendin onmogelijk een aandachtshoer noemen
Geen idee waar die vraag vandaan komt, maar ik heb gelezen dat die er komt jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
He koos, er komt ook een Independence Day 3
quote:
Het is geen vraag, ik zeg het.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee waar die vraag vandaan komt, maar ik heb gelezen dat die er komt ja
Door tegenover een persoon te gaan zitten en vervolgens je vagina gaat bewerken met een dildo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft een warrig verhaal.
Hoe definieer je seksuele toenadering?
Dan ben je niet aan het flirten maar aan het versieren, en dan ook nog een zeer expliete vorm van versieren..quote:
Goh, dan benader ik maar weinig vrouwen seksueelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Door tegenover een persoon te gaan zitten en vervolgens je vagina gaat bewerken met een dildo.
Dat overkomt mij ook wel eens in het flirtstadium.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Door tegenover een persoon te gaan zitten en vervolgens je vagina gaat bewerken met een dildo.
Dat is pas aan het einde Koos.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Het is toch heel simpel? Soms flirt je voor de fun op straat of in de supermarkt en dat is dat. En soms flirt je en stap je er later op af.
Klaar.
Las het verkeerd. Het was een mededeling, geen vraagquote:
Voor sommigen niet.quote:
Komkommers gebruikt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Las het verkeerd. Het was een mededeling, geen vraagWel goed nieuws btw
De griep begint parten te spelen.
Om te flirten?quote:
Dat zeg ik (en meerdere anderen ook), maar volgens Betyar is dat onzin..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Het is toch heel simpel? Soms flirt je voor de fun op straat of in de supermarkt en dat is dat. En soms flirt je en stap je er later op af.
Klaar.
Je zoekt wel seksueel contact. ik flirt niet en heb vaak contact met jongedames. Ik zoek dan ook geen seksueel contact. Afgelopen meet heb ik best veel contact gehad met mhawanweetikhoezezichverdernoemt daar was niks seksueels aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor.. Flirten wil uitdrukkelijk NIET zeggen dat er seks moet volgen.. Het kan wel een soort eerste fase zijn van iets naar wat mogelijk naar sex kan leiden..
Zodra de één verder zou willen en de ander niet is er juist helemaal niks aan de hand, omdat je nog lang niet bij het "versier"stadium bent aangekomen. Niemand verliest zijn gezicht..
Flirten is vaak een leuk en onschuldig "tijdverdrijf" waar iedereen lol aan beleefd.
Wat moet ik met komkommers?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat overkomt mij ook wel eens in het flirtstadium.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef betyar het volgende:
Afgelopen meet heb ik best veel contact gehad met mhawanweetikhoezezichverdernoemt daar was niks seksueels aan.
Ha, nu heb ik je!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
Flirten is luchtig: speels, zonder verwachtingen, eisen of ernstige bijbedoelingen.
Het is gewoon checken hoe je in de markt licht, wat jeu geven aan een relatie met een ander.
Positieve aandacht geven aan iemand, feteren, smeren, intensieve communicatie met een relatie.
flirten is opzoek gaan naar seksuele contacten of seksuele aandacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
Flirten is luchtig: speels, zonder verwachtingen, eisen of ernstige bijbedoelingen.
Het is gewoon checken hoe je in de markt licht, wat jeu geven aan een relatie met een ander.
Positieve aandacht geven aan iemand, feteren, smeren, intensieve communicatie met een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |