Grappig, deze heb ik afgelopen weekend ook gekocht! Prima spul voor een tientjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef quo_ het volgende:
Voor 10 euro bij de Lidl.
[ afbeelding ]
Voor dat geld moet je geen wonderen verwachten maar toch handig om te hebben.
let op bij dit soort setjes, ga niet in iets kwetsbaars en waardevols draad proberen te tappen want dat kan wel eens hard tegenvallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:23 schreef ziekdrama het volgende:
[..]
Grappig, deze heb ik afgelopen weekend ook gekocht! Prima spul voor een tientje
Welke internetshop heb je hem gekocht?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er op het eerste gezicht robuust uit, morgen eens uitproberen.
I no speak russiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:52 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Welke internetshop heb je hem gekocht?
marktplaats.ru? [ afbeelding ]
Bij mij is het gewoon luiheid: het is makkelijker een foto met google te vinden dan zelf foto maken, op pc zetten, uploaden en postenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef bobenjanneke het volgende:
Ik vraag me iets af...
Waarom knalt bijna iedereen een internet foto van zijn aankoop, en niet dat ie hem in bezit heeft?
Het valt me op dat de goedkopere artikelen met zelfgemaakte foto hier komen, en de duurdere makita, De Walt, natte dromen gereedschap hier bijna alleen maar met internet plaatje komen.
En nee, ik ben niet jaloers, ik ben DIK tevreden met mijn Bosch Groen uitzet.
Waar woon je? Heb wel interesse!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
I no speak russie
Ik hou niet zo van het halve werk en deze gast had er toevallig nog eentje liggen, ik dacht pik in het is winter.
http://www.tanksforsale.co.uk/Tanks_Trucks_Jeeps_for_sale_page.html
Als ik jou was zou ik eens hier rondvragen.
http://www.armyjeeps.net/armor1.htm
Iemand zin om mee te helpen morgen?
ik heb deze machine gekocht gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef klusfoobje het volgende:
Greetz,
waarom je je eigelijk de 1010 frees gekocht ? Mooie frees hoor, maar er zijn echt wat beperkingen die je hebt met dat ding.
eensgelijks bosmaaier uit auto halen foto maken en weer terug is toch een paar minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon luiheid: het is makkelijker een foto met google te vinden dan zelf foto maken, op pc zetten, uploaden en posten
ik vergeleek de 1010 met de 1400. maar je hebt gelijk hoor, als jij er tevreden mee bent dan is al het andere irrelevant.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Greetz het volgende:
[..]
ik heb deze machine gekocht gewoon omdat het kan.
Beperkingen ben ik nog niet tegen gekomen, ik ben er zeer tevreden mee.
en inderdaad ik heb fotos van internet gepakt uit gemak.
Zou zelf gaan voor onderstel wst01 van makita, met een afkortzaag model 1018 of zo, qua capaciteit genoeg. 5x15 is niet al te veel natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
binnenkort moet ik een brug maken in een natuurgebied.
het dek wordt gemaakt van acaccia (robinia) balken van 5x15 cm
deze moeten alleen afgekort worden op 1,5 meter.
wat voor een afkortzaag zouden we daarvoor moeten aanschaffen en natuurlijk welk zaagblad.
budget is tot 1000 euro
onderstel moet er eigenlijk wel bijzitten en tot 1,5 meter instelbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |