abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101095874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef quo_ het volgende:
Voor 10 euro bij de Lidl.

[ afbeelding ]

Voor dat geld moet je geen wonderen verwachten maar toch handig om te hebben.
Grappig, deze heb ik afgelopen weekend ook gekocht! Prima spul voor een tientje ;)
pi_101101389
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:23 schreef ziekdrama het volgende:

[..]

Grappig, deze heb ik afgelopen weekend ook gekocht! Prima spul voor een tientje ;)
let op bij dit soort setjes, ga niet in iets kwetsbaars en waardevols draad proberen te tappen want dat kan wel eens hard tegenvallen.
maar om de draad een beetje te zuiveren zijn het ideale dingen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:12:55 #178
2529 Greetz
User 2529 and still BeTa
pi_101101805
Ik heb onlangs de volgende Festool tools gekocht;

ik wil en hoef nooit weer wat anders.
de Groetjes!
pi_101102249

ditte een Husqvarna 355 met zaagblad
pi_101106905
Bosch 500 RE klopboor :)
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:27:30 #181
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_101129477
Greetz,

waarom je je eigelijk de 1010 frees gekocht ? Mooie frees hoor, maar er zijn echt wat beperkingen die je hebt met dat ding.

Om een kopieer ring te gebruiken moet je eerst een centreer door erin prikken die je dus appart moet kopen. Belangrijkste is echter... enkel en alleen 8mm freesjes.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_101132494
Ik vraag me iets af...

Waarom knalt bijna iedereen een internet foto van zijn aankoop, en niet dat ie hem in bezit heeft?

Het valt me op dat de goedkopere artikelen met zelfgemaakte foto hier komen, en de duurdere makita, De Walt, natte dromen gereedschap hier bijna alleen maar met internet plaatje komen.

En nee, ik ben niet jaloers, ik ben DIK tevreden met mijn Bosch Groen uitzet.
pi_101132710

Ziet er op het eerste gezicht robuust uit, morgen eens uitproberen.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101132754
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er op het eerste gezicht robuust uit, morgen eens uitproberen.
Welke internetshop heb je hem gekocht?
marktplaats.ru? 6.gif
pi_101132999
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:52 schreef bobenjanneke het volgende:

[..]

Welke internetshop heb je hem gekocht?
marktplaats.ru? [ afbeelding ]
I no speak russie

Ik hou niet zo van het halve werk en deze gast had er toevallig nog eentje liggen, ik dacht pik in het is winter.
http://www.tanksforsale.co.uk/Tanks_Trucks_Jeeps_for_sale_page.html

Als ik jou was zou ik eens hier rondvragen.
http://www.armyjeeps.net/armor1.htm

Iemand zin om mee te helpen morgen?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101133341
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef bobenjanneke het volgende:
Ik vraag me iets af...

Waarom knalt bijna iedereen een internet foto van zijn aankoop, en niet dat ie hem in bezit heeft?

Het valt me op dat de goedkopere artikelen met zelfgemaakte foto hier komen, en de duurdere makita, De Walt, natte dromen gereedschap hier bijna alleen maar met internet plaatje komen.

En nee, ik ben niet jaloers, ik ben DIK tevreden met mijn Bosch Groen uitzet.
Bij mij is het gewoon luiheid: het is makkelijker een foto met google te vinden dan zelf foto maken, op pc zetten, uploaden en posten :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_101134260
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Flepke het volgende:

[..]

I no speak russie

Ik hou niet zo van het halve werk en deze gast had er toevallig nog eentje liggen, ik dacht pik in het is winter.
http://www.tanksforsale.co.uk/Tanks_Trucks_Jeeps_for_sale_page.html

Als ik jou was zou ik eens hier rondvragen.
http://www.armyjeeps.net/armor1.htm

Iemand zin om mee te helpen morgen?
Waar woon je? Heb wel interesse!

PS. De mensen die bij Brinks Geldtransport langs zijn geweest lezen ook misschien mee....

[ Bericht 2% gewijzigd door bobenjanneke op 24-08-2011 17:37:21 ]
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:40:59 #188
2529 Greetz
User 2529 and still BeTa
pi_101139035
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef klusfoobje het volgende:
Greetz,

waarom je je eigelijk de 1010 frees gekocht ? Mooie frees hoor, maar er zijn echt wat beperkingen die je hebt met dat ding.
ik heb deze machine gekocht gewoon omdat het kan.
Beperkingen ben ik nog niet tegen gekomen, ik ben er zeer tevreden mee.

en inderdaad ik heb fotos van internet gepakt uit gemak.
de Groetjes!
pi_101139387
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Bij mij is het gewoon luiheid: het is makkelijker een foto met google te vinden dan zelf foto maken, op pc zetten, uploaden en posten :)
eensgelijks bosmaaier uit auto halen foto maken en weer terug is toch een paar minuten
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:36:17 #190
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_101153888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Greetz het volgende:

[..]

ik heb deze machine gekocht gewoon omdat het kan.
Beperkingen ben ik nog niet tegen gekomen, ik ben er zeer tevreden mee.

en inderdaad ik heb fotos van internet gepakt uit gemak.
ik vergeleek de 1010 met de 1400. maar je hebt gelijk hoor, als jij er tevreden mee bent dan is al het andere irrelevant.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_101170094
Scheelt natuurlijk ook dat je voor en DeWalt / Makita / Festool weet ik het snel een plaatje kan vinden op internet, jouw Aldi boormachine is daarentegen vaak wat lastiger te vinden ;)

Bijkomend verhaal is misschien ook wel dat je de Aldi spullen koopt omdat je het ziet liggen terwijl je naar de duurdere spullen al tijden uit hebt zitten kijken en precies weet waar de plaatjes te vinden zijn.
pi_101197156
Plaatje van internet want de pallet komt pas morgen :P

Een nieuwe afkortzaag. Deze moet de oude DW708 op gaan volgen. Die heeft z'n beste tijd wel gehad. Na eerst maanden te hebben afgewacht op het nieuwe model die nu sinds een paar weken leverbaar is, toch nog flink getwijfeld tussen deze en de DW718. Allebei 305mm afkortzagen, maar de 718 is nu het oude model en is inmiddels uit productie.
Uiteindelijk voor het nieuwe model, DWS780 gekozen. Was nu als set met het nieuwe onderstel (kleiner model dan de huidige DE7023) voordeliger dan als losse zaag. Dan is de keuze niet moeilijk. Ik heb al zo'n groot onderstel, dus een kleine is ook wel makkelijk.

(dit is wel voor dagelijks gebruik, niet om 2 plintjes per jaar af te korten) :+
pi_101197970
Vandaag de Bosch PBH 2000 SRE gekocht.

Zat te twijfelen tussen de RE en SRE, toch maar met de snelspan boorkop genomen. Is nu in de aanbieding voor 119 bij de Praxis, de RE voor 99. Daar bovenop is er vanaf gister tot zondag een 20% kortingsbon te printen. Dit betekend dat ie een 95 euro kost (met de extra boorkop), momenteel is er dan ook nog een Bosch actie dat je bij aanschaf (weet niet of dit ook bij de RE is) een Praxis cadeau kaart krijgt ter waarde van 20 euro. Zit in een verbouwing dus heb nog wel meer nodig, als je die 20 euro dan ook als "niet betaald" ziet haal je op dit moment bij de Praxis de Bosch PBH 2000 SRE voor 75 euro :)
pi_101405237
omdat sleutelen aan motoren soms ook nodig is het volgende maar besteld:

een 320nm slagmoersleutel op lucht incl. doppenset 8-) (ook internetplaatje want ik moet hem nog ophalen :P )

afgelopen weekend trouwens een lading damwandplanken op maat gezaagt met de Makita zaag & DeWalt onderstel combi en dat werkt echt perfect ^O^ tenminste iedere plank op dezelfde maat zonder steeds te hoeven meten+aftekenen :Y
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_101430006
Vandaag even bij "dat zeg ik" langs geweest:

Helaas foto's van internet aangezien alles in mijn appartement ligt, waar ik nu níet ben... :P
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_101431735
Ook nog maar een keer dan.
Wederom een foto van internet want nog niet binnen :P

DeWALT DCD985L2 18v XR Klopboormachine/schroevendraaier (3.0Ah)
De nieuwe lijn van DeWALT. Wel jammer dat het zolang geduurd heeft voordat ze met 3.0Ah accu's kwamen.

Hoofdzakelijk om schilderijtjes op te hangen :+
pi_101431904
binnenkort moet ik een brug maken in een natuurgebied.
het dek wordt gemaakt van acaccia (robinia) balken van 5x15 cm
deze moeten alleen afgekort worden op 1,5 meter.
wat voor een afkortzaag zouden we daarvoor moeten aanschaffen en natuurlijk welk zaagblad.
budget is tot 1000 euro

onderstel moet er eigenlijk wel bijzitten en tot 1,5 meter instelbaar zijn.
pi_101435190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
binnenkort moet ik een brug maken in een natuurgebied.
het dek wordt gemaakt van acaccia (robinia) balken van 5x15 cm
deze moeten alleen afgekort worden op 1,5 meter.
wat voor een afkortzaag zouden we daarvoor moeten aanschaffen en natuurlijk welk zaagblad.
budget is tot 1000 euro

onderstel moet er eigenlijk wel bijzitten en tot 1,5 meter instelbaar zijn.

Zou zelf gaan voor onderstel wst01 van makita, met een afkortzaag model 1018 of zo, qua capaciteit genoeg. 5x15 is niet al te veel natuurlijk :) Kan haast elke beetje afkortzaag wel(van "de"merken that is). Onderstel van makita want dat lijkt mij een stukje makkelijker dan de normale oplossing van poten en rails. Deze klap je uit, rollers omhoog en vastzetten je zaag. makkelijk mee te nemen(want wielen) en erg grof uitegvoerd, gaat niet al te snel stuk als je er mee werkt. Ik spreek niet uit praktijk, maar heb hem wel bij de gereedschaphandel zien staan. En ja bewonderd ;)
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  donderdag 1 september 2011 @ 03:15:29 #199
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_101438412
Is dit geen optie voor je ? In een natuurgebied toch ? Heb je ook geen stroomprobleem.

:Y
pi_101438448
Hamer
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')