Pas een negatief tweetje gedaan richting UPC, dag daarna werd ik terug gebeld en 2 dagen later had ik een nieuwe mediabox.quote:
Ja? Oh mijn internet valt heel af en toe uit (ook UPC), misschien ook maar eens proberen, misschien krijg ik een nieuw modem.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Pas een negatief tweetje gedaan richting UPC, dag daarna werd ik terug gebeld en 2 dagen later had ik een nieuwe mediabox.
Heb er speciaal een account voor aangemaakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Oh mijn internet valt heel af en toe uit (ook UPC), misschien ook maar eens proberen, misschien krijg ik een nieuw modem.
Dat was snel lol!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Pas een negatief tweetje gedaan richting UPC, dag daarna werd ik terug gebeld en 2 dagen later had ik een nieuwe mediabox.
Ze zijn een beetje te jong voor mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/wietrouwtmijnzoon/
De 2e kwam net langs.
Ja moet ik moedertje spelen zekerquote:
Geboortedatum: 19-05-0000quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje te jong voor mijEn ze wonen nog bij hun moeder
Net zo oud als Sinterklaasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geboortedatum: 19-05-0000
Jij bent vet oud
Nog steeds Ned. 1? Mijn Internet doet nu weer normaal. Maar de hele week valt het al uit, steeds heel even.quote:
Nee bij mij valt het soms zelf uit lastig omdat ik NCIS opneemquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog steeds Ned. 1? Mijn Internet doet nu weer normaal. Maar de hele week valt het al uit, steeds heel even.
Die laatste vind ik toch leuker.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Het is een beetje zoals dat andere programma, Mijn Tent is Top.
Ja klopt. Moesten ze ook meer zelf doen. Ik kijk nog een klein stukje tv makelaar, dan moet ik naar bed, vroeg weer op.quote:
Echt?> je bent ouders dan sinterklaas hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Net zo oud als SinterklaasIk ben van 1962
![]()
Bijna 50 jaar oud!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt?> je bent ouders dan sinterklaas hoor
Dan jou wel jaquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt?> je bent ouders dan sinterklaas hoor
Ben ik niet en zal ik nooit worden ookquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Doler12 het volgende:
Holy shit!![]()
![]()
![]()
Beste Doler12,
namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van de Trivial Pursuit Grijp Ze! dagprijsvraag
Met jouw inzending ben jij de gelukkige winnaar van: het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
De prijs wordt na de actieperiode zo spoedig mogelijk naar je toegezonden. Het zal worden opgestuurd naar het door jou opgegeven adres, te weten:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel meters was het nou tussen de coffeeshopsquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef Doler12 het volgende:
Holy shit!![]()
![]()
![]()
Beste Doler12,
namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van de Trivial Pursuit Grijp Ze! dagprijsvraag
Met jouw inzending ben jij de gelukkige winnaar van: het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
De prijs wordt na de actieperiode zo spoedig mogelijk naar je toegezonden. Het zal worden opgestuurd naar het door jou opgegeven adres, te weten:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wauw wat heb je allemaal wel gewonnen danquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:15 schreef tralalala het volgende:
Ik heb ook al 3 prijzen gewonnen via Fok!![]()
Grote winkans blijkbaar.
Vanavond naast Rob nog wat leuks op tv?
waarom mag je niet meer mee doen? wat had je gewonnen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:34 schreef Maraca het volgende:
Ik heb 1x iets gewonnen op Fok!En nu mag ik niet meer meedoen
![]()
Heb van de week wel iets gewonnen via een Twitter retweet
Op Fok!: een DVD van mijn geboortejaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom mag je niet meer mee doen? wat had je gewonnen?
dan mag je toch meedoen aan de crew prijsvragenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op Fok!: een DVD van mijn geboortejaaren ik mag niet meer meedoen omdat ik crew ben
1988quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan mag je toch meedoen aan de crew prijsvragen
wat deed je met die dvd uit 1968?
Is Maraca 43 jaar oud volgens mij klopt dat niet!quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan mag je toch meedoen aan de crew prijsvragen
wat deed je met die dvd uit 1968?
GRaPjUhHquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een teringzooitje sinds ONZ radio dood is
En ik ga langzaam naar de 8000!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:11 schreef tralalala het volgende:
1 Doler12 - 7851
2 Karina - 7601
3 tralalala - 7344
4 Maraca - 7204
5 TheKC - 7038
Je knalt de top 5 uit Maraca
te weinig luisteraars enz..quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
te weinig luisteraars enz..
nu is er een grote ruzie
users gaan naar een anders SC waar ze niet gewenst zijn, er is een poging tot nieuwe ONZ radio die nu al geDDOSt is en er gaan bedreigingen over en weer
[X-Raydio] #1: Join the joyride!quote:
onradio is weg, mensen maken nieuwe radio, andere mensen vinden het kut, ruzie over en weer, EX-ONZradioérs naar andere SC waar ze ook niet welkom zijn, tot 2 maal toe DDOS aanval waarvan IP bekendquote:
Klopt ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Is Maraca 43 jaar oud volgens mij klopt dat niet!
Ik vind het ook behoorlijk asociaal van jullie dat jullie je niet even inhouden wetende dat ik niet actief mee kan postenquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:11 schreef tralalala het volgende:
1 Doler12 - 7851
2 Karina - 7601
3 tralalala - 7344
4 Maraca - 7204
5 TheKC - 7038
Je knalt de top 5 uit Maraca
Ik ben ook niet meer in de top 10quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het ook behoorlijk asociaal van jullie dat jullie je niet even inhouden wetende dat ik niet actief mee kan posten
Ja sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het ook behoorlijk asociaal van jullie dat jullie je niet even inhouden wetende dat ik niet actief mee kan posten
ik schrokquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Een nieuw seizoen Undercover in Nederland gaat van start. Wij hebben 2 nieuwe presentatoren.
Dit zijn
Rob Geus(vervanger van Alberto)
en de assistente van Rob Geus zal zijn
Maraca (Zij is de nieuwe Sandra)
Hiermee krijgen we weer een heel spannend seizoen van Undercover in Nederland.
Ik wil geen assistent zijn van Robquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Een nieuw seizoen Undercover in Nederland gaat van start. Wij hebben 2 nieuwe presentatoren.
Dit zijn
Rob Geus(vervanger van Alberto)
en de assistente van Rob Geus zal zijn
Maraca (Zij is de nieuwe Sandra)
Hiermee krijgen we weer een heel spannend seizoen van Undercover in Nederland.
Wauw.. je hebt het 22 seconden volgehoudenquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef tralalala het volgende:
Beau praat echt eng hetzelfde als Alberto zondag.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef tralalala het volgende:
Beau praat echt eng hetzelfde als Alberto zondag.
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:49 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_lorenzo_motogp.html
Oooow autodieven leuk!quote:Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef tralalala het volgende:
Voorstukje van Wegmisbruiker zag er ook tof uit!
Autodieven
Waarschijnlijk gaat het zo:quote:
Antwanette heel verdrietig natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 14:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het zo:
Tijdstip op tv: 21:28
1. Antwanette ziet autodief en wil EMG uitschrijven
2. Dieven zien haar en rijden weg op brommer
3. Antwanette raakt dieven bijna direct kwijt
4. Dieven worden later opgespoord alleen zijn er geen beelden van
5. Tot volgende week!
nieuw programma van Robquote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef tralalala het volgende:
Duurt nog wel even denk ik.![]()
Eerst zal smaakpolitie en dat nieuwe programma van Rob Geus nog wel komen.
Over een aantal maanden denk ik! Fuck het is al weer juni!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wanneer komt red mijn vakantie weer, met confrontaties met coredon
gaat te snelquote:Op zondag 5 juni 2011 16:25 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Over een aantal maanden denk ik! Fuck het is al weer juni!![]()
quote:
laten we wel traditioneel deze tijd van de week benutten om tv te kijken met zn allen jongensquote:
die blik, onbetaalbaarquote:Op zondag 5 juni 2011 16:52 schreef Doler12 het volgende:
Deze vogel is ook baas!
http://www.natuurfocus.co(...)er-grijpt-merel.html
zijn bazendaad laten zien aan zijn vogelvrienden!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:55 schreef Doler12 het volgende:
Dat hij ook zo die merel oppakt en gaat vliegen!
Hoe heet hij?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn huisvogel?![]()
[ afbeelding ]
de verraderquote:Op zondag 5 juni 2011 18:16 schreef tralalala het volgende:
[SBS6] De Wereld van Beau
Beau heeft zijn eigen topic
Geopend door: PiRANiA
Hij zegt zelf van nietquote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan gaat hij toch ook niet daar posten he
waar woont die vlerk!?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wordt eens tijd voor een confrontatie !
ik heb er doorheen geskipt en snap het inetquote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef Doler12 het volgende:
En hier nog een keer het mislukte gamehuwelijk van Maraca!
Trouwen in WoW wtf?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:43 schreef Doler12 het volgende:
Het trieste is nog dat zulke dingen in het echt gebeuren!![]()
![]()
Dat bedoel ik ja.quote:
Wut, masterchief van HALO, so ff filmpje kijken ben heel ff iets anders kijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.Ik zou net als de Master Chief en die gasten in het filmpje het huwelijk verpesten!
dat gaat me toch wat te verquote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja Zulke maffe dingen gebeuren in je favoriete spelletje!
Dartsquote:Op zondag 5 juni 2011 18:53 schreef Doler12 het volgende:
Ik kan het wel begrijpen dat je Beau niet wil zien!
Ja hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We gaan het wel kijken tochtoch
Een ware kijkcijferkanon!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef tralalala het volgende:
Misschien is het wel een dikke kijkcijferhit
kijkcijferkanon wordt het wel hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef tralalala het volgende:
Misschien is het wel een dikke kijkcijferhit
Maar jij bent toch een jongen!?quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_heel_belgi_.html
Ook zo'n wtf momentje
Bijna ja nog even doorposten!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef tralalala het volgende:
Posten gaat keihard! We zitten nog steeds in dit topic.
hoe moet je dat volgenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_heel_belgi_.html
Ook zo'n wtf momentje
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_danskoning.html
Nu we toch wtf bezig zijn
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_danskoning.html
Nu we toch wtf bezig zijn
je vader heet merel?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:28 schreef Doler12 het volgende:
Moeder en vader merel zijn weer druk bezig in de tuin!
Wat voor soorten dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef tralalala het volgende:
Wij hebben alleen maar vreemde vogels in de tuin
Ze rijden wel altijd op de wegen waar ik regelmatig overheen rij.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jij woont daadwerkelijk in Gelderland-Midden? Dan moet je Jos & Ger enz toch wel zijn tegengekomen?
altijd bij die vage dorpjes in de buurtquote:Op zondag 5 juni 2011 19:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze rijden wel altijd op de wegen waar ik regelmatig overheen rij.
Ik woon dicht bij het bos dus veel roofvogels, etc.quote:
Roofvogels zijn gaaf!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik woon dicht bij het bos dus veel roofvogels, etc.
Ben niet echt een vogelkenner maar is wel leuk.
Dat is zo achterlijk ja!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef Stephan1237 het volgende:
De 25 leukste internetfilmpjes
in anderhalf uur....
Dat is inderdaad achterlijk!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kijk je die flauwe kul op sbs6 nu
Nou ik kijk half, zit ondertussen te Fokken.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kijk je die flauwe kul op sbs6 nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |