Foto!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:53 schreef revpolen het volgende:
was gisteravond ff stukje aan het rijden over het eiland, zie ik ineens een Chinese ( denk supermarkt, want die zitten hier overal.. ) met de naam TaoBao
straks maar eens langs rijden...
Tja in theorie is dat gewoon harstikke verboden (lijkt op een wapen dus verboden), of de douane dat eruit pakt? Geen idee, geen ervaring mee, maar ik geloof dat hier wel mensen zijn die het binnen gekregen hebben. Als je 'm binnen hebt, moet je er natuurlijk nog steeds niet mee gezien worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:40 schreef King-Ernie het volgende:
@Doodloper
zoeits zat ik aan te denken
http://www.dealextreme.co(...)ght-flashlight-27318
Hij kwam vanmorgen binnen, 1 dag dus, hebben ze snel gedaanquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 dagen tot 4 weken (als hij door de douane gelicht wordt.)
Je riskeert een strafblad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:21 schreef King-Ernie het volgende:
ah mooi, doe ik hem ook maar eens bestellen:)
als hij onderschept wordt, riskeer ik dan een boete oid.?
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:12 schreef okeokeokeoke het volgende:
Hoi,
Kan je op zo'n site ook de ''rayban Wayfarer'' halen ?
Ken hem niet vinden.
Oke dankjewel groetjes
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:13 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Oké nou ja kan gebeuren.
Weet je het heeel zeker, want heb wel zo'n andere ""Rayban""""
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:15 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Ik zoek ook geen neppe
Ik zoek deze maar dan met normale glazen![]()
http://www.dealextreme.co(...)es-black-frame-25466alstu. Buy in Coins heeft 'm ook maar die ligt er (weer) uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Oh enne: eBay is snel; 26 mei betaald, 27 mei verzonden en vandaag binnen gekomen; een iPhone-USB kabeltje.
[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 04-06-2011 01:58:59 ]
Thanksquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
alstu. Buy in Coins heeft 'm ook maar die ligt er (weer) uit...
Wow. Hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit is ook wel vet. Zal wel goedkoop zijn in vergelijking met 'echte' shoulder rigs maar ik vind 'm nog steeds duur. Erg comfortabel lijkt me deze ook niet:
[ afbeelding ]
De Chinese douane controleert helemaal niets, ze zijn blij dat er export is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:12 schreef tinydeal het volgende:
[..]
Ik zou u suggereren niet bestellen onlangs om airsoft guns uit China, omdat de Universiade is om de hoek, de Chinese douane controleert het pakket zeer strikt. Misschien nog een paar speciale dingen, zoals airsoftgeweren niet zou worden toegestaan naar het buitenland worden gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Nee, volgens mij niet hoor.quote:
Oo zei net tegen hem dat ik hem wel van tinydeal zou kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet hoor.
Tinydeal is gewoon appart bedrijf.
Jack's sites van oud naar nieuw:
Dealperfect, popbuying, lightake, zarmark.....
gisteren was ie ook al offlinequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:59 schreef Fleauris het volgende:
Klopt het dat FocalPrice offline is?
Heb nog een bestelling lopen die nog niet bezorgd is
Ja... die kwam laatst al voorbij: Kijkshop of Halfords.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:53 schreef feesbeeest het volgende:
Ik zoek een Auto CD/USB speler?
Iemand enig idee waar ik een redelijke kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |