Kan me niets schelen, ze vragen er zelf om.quote:
Maar verder alles goed?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan me niets schelen, ze vragen er zelf om.
-
Potje rollebollen? Wel je bitje in, hè? Sportartikelen... uit China, haast voor nop.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Potje rollebollen? Wel je bitje in, hè? Sportartikelen... uit China, haast voor nop.
Die bitjes passen zich door je lichaamswarmte aan. Magic kjoet ende zo!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb een op maat gemaakt bitje ja. Niks geen rommel uit China
Ja, gaaf horloge, hè?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:03 schreef monkeybrain het volgende:
Sandy van Lightake is een eerste klas kut mongool.
Ik heb een flink aantal debiele discussies gehad via email maar dit slaat echt alles.
Priceangels net zo'n kutbende.
Ik heb het echt helemaal gehad met die verrekte kut Chinezen, echt....![]()
Er komt echt geen helder woord uit en blijven maar suffe emails tikken.
Fuck Amnesty international, ik begrijp die rode rakkers in uniformen nu helemaal.
Dat volk kan alleen functioneren met een geweer in hun rug.
[ afbeelding ]Ik begrijp je volledig. Met ever buying heb ik ook precies hetzelfde gezeik. Al sinds anderhalve week staan mijn bestellingen daar op paid en als ik vraag wanneer ze het eindelijk eens gaan verzenden, krijg ik te horen dat ik het mijn salesman moet vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een nekschot voor al die spleetogen.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Eerst zeggen dat je van me houdtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:31 schreef BrandX het volgende:
Jaja zo kan hij wel weer met de doodsverwensingen , lieverds
Bij Choobuy betaal je voor binnenlandse verzending. Dus van de verkoper naar CB toe. Jij moet daarna de kosten betalen van CB naar NL toe, en dat is soms net zo hoog als de eerste betaling.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:51 schreef sweetlady-o het volgende:
Sorry dat ik weer moet storen maar ik ben gierig maar niet gek
Choobuy vraagt $155 voor een order waar Karen $550 om vraagt.
kan het zijn dat ze later om meer vragen? er staat including shipping maar geld dat ook voor naar nl?
dacht ik al. Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:07 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij Choobuy betaal je voor binnenlandse verzending. Dus van de verkoper naar CB toe. Jij moet daarna de kosten betalen van CB naar NL toe, en dat is soms net zo hoog als de eerste betaling.
Ik hou van jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je van me houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |