Hoho...

'
Qua formaat vergelijkbaar met m'n Seiko van de V&D', is wat ik zei.

Ik weet dat hier wat mensen zijn met angst om met een stationsklok om hun pols over straat te gaan.

Die V6 Superspeed van eBay bijvoorbeeld, is vrij fors (en anders dan mijn Seiko heb ik die alleen, heb nog niet zo'n collectie als Opa_vertelt). Voor ¤6,88 is 'ie in ieder geval professioneler aangeleverd, dat ten eerste, plasticje eromheen, koordje en kaartje eraan, garantiekaartje (

). Hij liep nog niet, er zat een plasticje om het kroontje die uitgetrokken was. Er zat folie om de band zelf en een plasticje op de achterkant van de horloge.
Die van eBay kwam 'as is', heeft een vlakke geprinte wijzerplaat zonder reliëf, chrono die natuurlijk niet werkt. Wijzers van niet noemelijke kwaliteit. Natuurlijk deed ik het ook voornamelijk voor de toffe behuizing, maar daarvan vervaagt de zwarte lak nu ook al. De secondewijzer zwerft los door het huisje.

Die nieuwe, ja, ik kan er niks slecht over zeggen, ik verwachtte eigenlijk crap, maar er is detail, reliëf, metaal, voelt best goed, ziet er nog beter uit. Vind trouwens de advertentiefoto's niet echt spreken voor het horloge. Kun je beter naar die afbeeldingen aangeleverd door een klant kijken. Nu is de vraag alleen hoe lang je er tevreden over gaat zijn. Maar ik denk langer dan met die van eBay.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz