Ga je altijd zo teder om met vrouwenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niet teveel claims? Ik heb er 3 per maand of zo, en geen enkel probleem.
[..]
Ge-lul.
Ze accepteren veel bewijzen niet.
Laat maar ik kom er zelf wel achter.....quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:31 schreef sweetlady-o het volgende:
Hebben we tegenwoordig 3 sites die bestellen van taobao?![]()
Geen wonder dat zarmark mij liet beloven mijn volgende order bij hun te maken als voor korting.
Zijn BIT en choobuy een beetje goed?
Had best willen antwoorden maar...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:01 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Laat maar ik kom er zelf wel achter.....
2 dagen tot 4 weken (als hij door de douane gelicht wordt.)quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:04 schreef TTTNL het volgende:
Mijn bestilling is gisteren aangekomen in Nederland, kan iemand mij een indicatie geven hoe lang het nu nog ongeveer duurt. Via Dealextreme gekocht
2. http://www.buyintaobao.com/ en http://www.choobuy.com/ al is die laatste down.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had best willen antwoorden maar...
1. Ben een Taobao-noob. Geef mij maar webshops die Engels pogen te lullen
2. BIT & choobuy... say whut?
Dan zul je mazzel gehad hebben, mijn ervaringen zijn anders.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niet teveel claims? Ik heb er 3 per maand of zo, en geen enkel probleem.
[..]
Ge-lul.
Ze accepteren veel bewijzen niet.
Ik hoop dat dat ding niet stuk is voordat je er voldoende tandpasta mee uitgespaard hebtquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef Miezziej het volgende:
Net voor het eerst maar wat troep gekocht op DealExtreme.
Waaronder dit: http://www.dealextreme.co(...)d-mirror-hanger-6757
Dat heb je toch gewoon nodig in je leven of niet dan.
Er zijn youtube filmpjes van hoor!quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat ding niet stuk is voordat je er voldoende tandpasta mee uitgespaard hebt
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen troll youtube filmpjes
Met allen ervaring, allemaal prima.. gewoon kijken welke goedkoopste isquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had best willen antwoorden maar...
1. Ben een Taobao-noob. Geef mij maar webshops die Engels pogen te lullen
2. BIT & choobuy... say whut?
Mazzel hebben gehadquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan zul je mazzel gehad hebben, mijn ervaringen zijn anders.
Ik denk dat ik maar terugmail dat ze tot maandag de kans hebben en dat ik dan een geschil open.
Nee, serieus niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Potver, nu wel![]()
Of snel je link aangepast?
PayPal blijft zoals gewoonlijk weer achter met: 1 EUR = 1,41027 USDquote:De koers van de EUR/USD heeft gisteren en vandaag buiten onze handelsuren het eerste koersdoel van 1,45 gehaald. De intradag trend die in de onderstaande grafiek wordt weergegeven is in tact en doet zijn werk naar behoren. Met het neerwaarts doorbreken van de 1,4385-grens heeft zich een koopmoment aangediend in de buurt van de 1,4320, waarna koersen de aanval hebben ingezet op 1,44.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me niets schelen, ze vragen er zelf om.quote:
Maar verder alles goed?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan me niets schelen, ze vragen er zelf om.
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |