gisteren was ie ook al offlinequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:59 schreef Fleauris het volgende:
Klopt het dat FocalPrice offline is?
Heb nog een bestelling lopen die nog niet bezorgd is
Ja... die kwam laatst al voorbij: Kijkshop of Halfords.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:53 schreef feesbeeest het volgende:
Ik zoek een Auto CD/USB speler?
Iemand enig idee waar ik een redelijke kan kopen.
De verzendkosten zijn zo hoog omdat ze daar geen provisie aan ebay over te hoeven betalen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik moet jullie iets bekennen
Ik heb nog nooit op ebay gekeken en als zodanog verbaasde ik mer erover dat er tablets van rond de 20$ worden aangeboden. Daarboven komen dan nog verzendkosen die belachelijk hoog zijn, maar dan heb je nog wel een tablet die redelijk geprijsd is. Wat is de catch? Hoe werkt ebay dan?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:34 schreef UnitedJunk het volgende:
Ik zoek een goedkoop geluidskaartje voor me oude serverpc. Mag USB maar mag ook via moederbord. Wat kan ik beste nemen?
Zoek eens op '5.1 usb' of 'sound usb'. Tadá.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 07:47 schreef shiznuts het volgende:
*Zucht* mensen, zo moeilijk is het toch allemaal niet... Je hebt de OP, je hebt:
› http://chinaprices.us
› http://chinacheep.com
Waarom nog vragen stellen die volledig overbodig zijn?
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:56 schreef shiznuts het volgende:
Pretty big. Ligt net aan je smaak of je het vind kunnen/kunt hebben denk ik.
Zo vond iemand hier 'em toch wat te groot en zag ervan af.waar gekocht? als supermallchi niet verstuurt naar NL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:32 schreef UncleSam het volgende:
Als je geen trackingnr hebt dan kun je m niet tracken.
Maar die site doet het welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Hè, deze site doet me ergens aan denken, maar waaraan...
Waar heb je het besteld?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:35 schreef Slickk het volgende:
18 mei besteld, 25 mei shipped en vandaag binnen. Top, meer dan prima.Nu hopen dat die 'extended battery pack' m'n HTC Hero niet laat exploderen...
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:56 schreef shiznuts het volgende:
Pretty big. Ligt net aan je smaak of je het vind kunnen/kunt hebben denk ik.
Zo vond iemand hier 'em toch wat te groot en zag ervan af.Is dat deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://cgi.ebay.com/Men-S(...)&hash=item2311529f24
? Voor $7 moet je hem kunnen kopen dus?![]()
Weet niet waarom 'ie nu opeens niet naar Oostenrijk scheept.quote:Seller User ID: supermallchi99
Your total is:
$6.99 per item
$0.00 Sales discounts (-) or charges (+)
$0.00 shipping/handling
-----
$6.99 = Total
Maar die is dus crapquote:Op zondag 5 juni 2011 01:03 schreef shiznuts het volgende:
Jup... juni 2010:
[..]
Weet niet waarom 'ie nu opeens niet naar Oostenrijk scheept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |