quote:
die heb ik hier nog liggen van Elinquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
KD dat oranje/grijze setje is ook superleuk voor je jongetje
neh, poppejans rechtstreeks, samen met een bruin gebreid hemapak en een tuniekje voor een meisjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef huuphuup het volgende:
is die zwarte niet van mij naar Tessie en toen naar Poppejans gegaan? of in een andere volgorde? Ik weet t niet meer, ik had em ook voor Amélie iig
Is voor jou!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Fannetje het volgende:
BE, mag ik van jou dat shirtje met al die dieren? Ik spot een aap, en kleertjes met aapjes moet ik hebben!
Nee hoor, die heb ik zeker weten van Huup overgenomen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
neh, poppejans rechtstreeks, samen met een bruin gebreid hemapak en een tuniekje voor een meisje![]()
ze was nog wat hormonaal toen.
en ja ik heb een goed geheugen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is voor jou!
Hij was ook een van mijn favorieten!
Nee, da's een enkellaags katoenen broekje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
BE, mag ik die korte mouwen met vliegtuigjes en haai hebben??
Dat eerste hemabroekje, is dat gevoerd of niet (die blauwe met streepjes zeg maar)
en leuke rompers![]()
maar daar heb ik er al 5 miljoen van, dus helaas niet nodig
hoewel ik er wel een paar extra kan gebruiken. Die 4 hemarompers, mag ik die ook
hodverquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik zeker weten van Huup overgenomen!
En van jou toen dat bruine Hema pak,tuniekje en een roze spaghettibandjesrompertje![]()
![]()
Oh BE wat een leuk spul!![]()
Mijn grotere maten spul is ook veel leuker
Ik PM je nu terug KD
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef bodpa09 het volgende:
Ik begin een pietsie te rammelen van al die leuke jongenskleren.
jammer dat ze de spullen er nu pas opzetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef Fannetje het volgende:
Jammer dat je twee jongens hebt en ik niet, BE...
Sorry, ik was heel lang te lui, dit heb ik echt al weeeeeeeeeeken geleden uitgezocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jammer dat ze de spullen er nu pas opzet
Nu heeft Floris er niets meer aan *lol*
Nou ja aan t meeste niet
primaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
5 euro voor Sophietje?
De rainbowbabies is 2 x rood, 2 x blauw, 2 keer knalgroen en 1 keer legergroen.
De gestreepte hema-shirtjes, mt 68 zijn voor jou iig!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik was heel lang te lui, dit heb ik echt al weeeeeeeeeeken geleden uitgezocht.
Maar ik heb op Oscar zijn kamer ook nog een hele doos met recent te klein spul staan, mss dat ik me morgen nog wel eens kwaad maak en dat meteen door loop.
En dan ook op zoek naar het kleine spul.
ja hoor, is goed!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef Vlindur het volgende:
Pj, mag ik dat zwarte pakje met de sterren reserveren?
Ik hoop morgen te weten wat ik maak!
Aan jou alle eer Keshet.. lol.. mijn meisje is er net te groot voorquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:47 schreef Keshet het volgende:
Wil iemand even snel dat badpakje van Spewey kopen?
Sorry, zal 'm zo even legen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Sssserpente, je inbox is vol! Pm me nog even wat ik je verschuldigd ben!
Waar komt die vandaan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:07 schreef huuphuup het volgende:
Spewey dankjewel!![]()
![]()
Elin is blij met haar nieuwe pyjama zomerpakje
[ afbeelding
Ik heb ook het foam kussen eruit gehaald maar de hoofdomlijning heb ik ook nog laten zitten. Een keertje zonder geprobeerd en zijn hoofd ging nog alle kanten op bij het in slaap vallen. Inmiddels gaat het echt echt niet meer en morgen ga ik 'm er uit halen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Vanyel het volgende:
Bedoel ik idd. Wel het kussen eruit gehaald, maar de hoofdomlijning zit er nog in. Ik had niet de indruk dat jouw moppie zoveel groter is dankt mijne. Hmmm.
~quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:35 schreef huuphuup het volgende:
Hij heeft er hier nooit ingezeten![]()
in de winter hadden we een wallaboo voetenzak die de boel flink opvulde en nu gaat t zonder ook. Ik prop er soms een spuugdoekje naast als het nodig is.
Wij hebben een oud model cosi en dat verkleingedoetje is 1 geheel.
Whehe MP ik hoop eigenlijk dat ze hem nog wel even aan kanvoorlopig nog niet dus
Vanyel, kind is uniek privébezit, pakje is van H&M, misschien op marktplaats kijken? Of misschien heeft Spewey de andere helft van t pakje nog?
Oh die sla ik op! Dank je!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:56 schreef Juud79 het volgende:
@Vlindur
Mocht er zo niets te krijgen zijn, via deze link een paar aanbiedingen. Via google zijn ze altijd wel goedkoop te vinden.
http://www.duimelandshop.(...)0-12+maanden_01.aspx
Die van ons mag waarschijnlijk weg. Is nog helemaal nieuw want past niet in de auto. Kleur zwartquote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:51 schreef Vlindur het volgende:
Voor B2 zoeken we een echte MaxiCosi.
We hadden voor Rienk een Safety 1st en ik ben daar niet tevreden over. Ik zoek nu een MC met rugkussen en hoofdsteun.
Is er iemand die rond september/oktober een te koop zal hebben? Of nu al te koop?
Ik weet nog niet wat voor geslacht het is, maar neutraal is altijd goed
Oh ja, Jullie hadden de Volvo toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die van ons mag waarschijnlijk weg. Is nog helemaal nieuw want past niet in de auto. Kleur zwart
Vlindur, die van ons hebben we toevallig op MP gezet. Er staan er veel meer op MP, maar je weet natuurlijk nooit of er iets mee gebeurd is. Dat is er met die van ons natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:51 schreef Vlindur het volgende:
Voor B2 zoeken we een echte MaxiCosi.
We hadden voor Rienk een Safety 1st en ik ben daar niet tevreden over. Ik zoek nu een MC met rugkussen en hoofdsteun.
Is er iemand die rond september/oktober een te koop zal hebben? Of nu al te koop?
Ik weet nog niet wat voor geslacht het is, maar neutraal is altijd goed
Klopt! Maar Keshet had die, even uit mn hoofd, allebei overgenomen. Maar ik kan morgen wel even door de dozen gaan. Tenzij Keshet zich meldt met de mededeling dat ze ze idd allebei heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
Dames, volgens mij heeft Linda dat pakje nog wel! Ik ben er niet helemaal zeker van, maar dit is toch dat pakje waarvan de tweede in de set er een met lieveheersbeestjes is?
Over de MaxiCosi: hier zit de hoofdomlijning er ook nog in. Lena is heel sterk maar ik vond het bij Ivan indertijd maar niks, zo'n hoofdje dat opzij knikte als hij in slaap viel. Zolang het gaat houden we het zo.
All your base pakjes are belong to me.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:17 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Klopt! Maar Keshet had die, even uit mn hoofd, allebei overgenomen. Maar ik kan morgen wel even door de dozen gaan. Tenzij Keshet zich meldt met de mededeling dat ze ze idd allebei heeft
Ik wil deze kaartjes verloten. Graag je naam in PM naar mij.quote:Op 3 juli 2011 is in Arnhem de beurs Ouders Natuurlijk. Van 10.00-17.00 uur zijn alle zwangeren, jonge ouders, zorgverleners en overige geïnteresseerden van harte welkom. Op dit unieke evenement vind je alles wat te maken heeft met natuurlijk ouderschap. De hele dag door zijn er diverse lezingen en workshops, maar ook de webshops zijn rijk vertegenwoordigd.
Kijken & shoppen
Maak een ronde langs de stands en leer alle webwinkel-producten van dichtbij kennen, ooit al zo’n vrolijk wasbaar zoogcompres van Cute Cotton in het echt bewonderd? Dit is je kans. Maar er zijn ook veel draagwinkels - zoals bijvoorbeeld Dragen & Zo - met hun stands. Beoordeel met eigen ogen welk type drager goed bij jou en je kindje past. Natuurlijk ouderschap draait uiteraard niet alleen om voeden en dragen, daarom zijn er ook tal van andere shops met hun producten. Mama I laat bijvoorbeeld zien dat eco-kleding en speelgoed absoluut niet saai hoeft te zijn!
Leren & proberen
Naast shoppen valt er ook veel te leren voor de liefhebber. Diverse lezingen & workshops bieden je de kans om meer te weten te komen over bijvoorbeeld: bijvoeding, huidverzorging, babydragen en ontspannen bevallen. Kijk op www.oudersnatuurlijk.nl voor het volledige en meest actuele overzicht lezingen & workshops.
Dagje uit
Maak er een gezellig dagje uit van. Aan alles is gedacht: knutselhoek, verkoop van eten en drinken en natuurlijk een voedingsruimte om in alle rust even bij te komen van de drukte.
Voor de eerste 100 bezoekers is er een leuke giftbag. Organisator Petra Mengerink van Naturebabies heet je van harte welkom! Al voor de tweede keer organiseert zij Ouders Natuurlijk, maar nu op een centralere locatie in Nederland, makkelijk toegankelijk voor iedereen.
Alle feiten op een rij:
- 3 juli 2011 van 10.00 - 17.00 uur;
- Van der Valk Hotel Duiven, Impuls 2, Arnhem (het hotel ligt aan de A12 en is eenvoudig te bereiken);
- grote webwinkel-markt;
- lezingen & workshops;
- knutselhoek voor de kleintjes;
- eerste 100 bezoekers krijgen giftbag;
- voedings- en verschoningsruimte aanwezig.
- Entree: Volwassenen: ¤ 7,50 p.p. Kinderen van 12 tot 16: ¤ 5,00 p.p.
Kinderen tot 12 jaar gratis.
Kijk voor alle informatie op www.oudersnatuurlijk.nl.
Naar huilsmurf?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:04 schreef Spewey het volgende:
Ik ga even naar huilsmurf en dan pm ik jullie even.
Je mag het wel eerst hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zeg, FR, jouw dametje past er nog langggg niet in. Kunnen fan en ik het niet overnemen en daarna neem jij het van ons over
qft!quote:
Vanaf welke maat is dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:56 schreef Spewey het volgende:
![]()
Maandag 27 juni gaat het grote uitmesten van Ryan's kast beginnen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:56 schreef Spewey het volgende:
![]()
Maandag 27 juni gaat het grote uitmesten van Ryan's kast beginnen.
* LovelyLady uit lurkstand komtquote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
maat 80 t.m 98.
Ik hoor net dat het na 1 juli online komt ivm Bodpa's vakantie
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef Spewey het volgende:
[..]
maat 80 t.m 98.
Ik hoor net dat het na 1 juli online komt ivm Bodpa's vakantie
Ah, dan kan mt. 80, 86 en 92 dus al eerder onlinequote:Op zondag 5 juni 2011 22:08 schreef bodpa09 het volgende:
nou weetje, mijn jongetje draagt natuurlijk maat 98 he?![]()
![]()
dus dat kan ik dan mooi weer aan jullie doorschuiven als M. eruit is.
Ik moet weer Pocon kopen geloof ikquote:Op zondag 5 juni 2011 22:08 schreef bodpa09 het volgende:
nou weetje, mijn jongetje draagt natuurlijk maat 98 he?![]()
![]()
dus dat kan ik dan mooi weer aan jullie doorschuiven als M. eruit is.
Neehhhhh!! Maat 92 pas vanaf de 29equote:Op zondag 5 juni 2011 22:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ah, dan kan mt. 80, 86 en 92 dus al eerder online![]()
Ik weet niet welke maat je zoekt, maar dat lichtblauwe spijkerbroekje heb ik anders ook nog wel. Mt. 80quote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nee hoor, FR. Je mag het hebben. Maar als je, je toch bedenkt wil ik wel het roze cakewalk shirtje en het groene dpam shirtje, en die lichtblauwe spijkerbroek ook wel![]()
![]()
kloptquote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef Sugarsnap het volgende:
F-R ik heb misschien wel intresse in de TT flessen. Jij woont toch ook bij eindhoven in de buurt?
Ik heb wel een blauwe met motief liggen maar doordat het niet door de brievenbus past is een nieuwe kopen bij prenatal voor ¤15,- handiger denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand nog mooie omslagdoeken in de aanbieding?
geen roze
Ja, maar nog niks uitgezocht...Komende maand krijgt Lotje een nieuwe kast en dan zal ik eens sorteren op wat nog past en wat niet. Daarna kom ik hier wel weer even roepenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Thanks Linda, maar ik maat 80 ben ik al vrij aardig voorzien! Je krijgt nu toch een jochie? Niet wat andere meisjes spul in de aanbieding? Maatje 80-86 voor najaar/winter
Ik wil van de week wel kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
of iemand mot ff voor me kijken bij de zeeman, daar zag ik zo'n mooie omslagdoek, heel mooi lichtblauwig met aan de binnenkant egeltjes enzo oid, ze hadden er ook een slaappakje van en een versie met autootjes, alleen de egeltjes zijn hier op
nog 1 beschikbaarquote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog 2 bonnen liggen van prenetal. Bij besteding van 25 euro of meer 2,50 euro korting. Geldig tot 1 augustus 2011
Bij interesse graag even pm
oi pas op he! mama's laafjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:53 schreef Kleurdoos het volgende:
hihihi elin op die onderstefoto
minignorfje
H&Mquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef lily het volgende:
huup, ik heb Amélie wel eens een legergroene broek met onderaan "manchetten" zien dragen.
Waar heb je die vandaan? Die wil ik voor Leah.
oh echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
H&Mdie heeft Evie ook in twee kleuren
voor iedereen die het nog niet opgevallen wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Vanyel het volgende:
Huup, stoort het jou niet dat je naam en toenaam in je fotoalbum staan?
ja, die bedoel ikquote:
ik zal voor je kijken maar ik ben bang dat ik een 80 heb, hij ligt niet meer in haar kast namelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef lily het volgende:
[..]
ja, die bedoel ikOok die kleur.
Leah is gemiddeld denk ik (ze heeft wel korte beentjes). Maat 86 gaat zeker nog een tijdje passen dus mocht iemand de broek hebben en kwijt willen...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
voor iedereen die het nog niet opgevallen was
tsja, handig is anders maar ik weet niet hoe ik het anoniem moet maken zonder een hele andere account te moeten maken.
Is ook, en ik heb ook een pb, ook met mn naamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]Graag gedaan hoor!
![]()
Een andere account is natuurlijk niet zo moeilijk bij photobucket etc
Yup!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef Spewey het volgende:
Oh, plastic speelgoed wat herrie maakt en ook nog Winnie, moet ik hebben! Is ie er nog??
Nou ja, jij hebt tenminste al een kindje in de maak, dus neem jij hem maar... maar mocht je hem weg doen, dan hoor ik het wel graag hoor ter overname...quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:04 schreef wickie het volgende:
Bj dat bruine pakje wil ik graag reserveren, ziet eruit als een goed doekpakje. Oh nee wacht. Hij is voor Lijnloos![]()
En huup ik twijfel over de jas...
Die laatste bedoel je? die is naar sugarsnap, sorryquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef _Bar_ het volgende:
Huup heb je dat donkerblauwe wikkeljurkje nog?
Zo ja wil ik die wel graag overnemen van je.
de beige versie niet aantrekkelijk? eerst moet de mijne er nog in, elin heeft er ook ingezeten ook in de bruine btw) dan kan je die van mij overnemen na pollequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt tenminste al een kindje in de maak, dus neem jij hem maar... maar mocht je hem weg doen, dan hoor ik het wel graag hoor ter overname...
Ik vind eerlijk gezegd de bruine net iets leuker, maar ik hou me zeker aanbevolen voor als Polle eruit is hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de beige versie niet aantrekkelijk? eerst moet de mijne er nog in, elin heeft er ook ingezeten ook in de bruine btw) dan kan je die van mij overnemen na polle
Ja Lijnloos, dan wil ik hem na beeb2 van jou, voor mijn beeb2quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wickie en Lijnloos; wie neemt hem over? Wickie eerst?
Kan prima 2 rondes mee, want is ongedragenmaken we dr een Fok-pakje van
Ja, In IJsselstein, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, anders had je hem over kunnen nemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef seilram het volgende:
Heeft er iemand een maxi cosi drager? Voor op de fiets?
Oh, dat vind ik een prima deal... Fok-pakje in the making (als Wickie ook mee doet en hem afstaatquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja Lijnloos, dan wil ik hem na beeb2 van jou, voor mijn beeb2
ik had hem van Kleurdoos overgenomen, echt een fijn pakje! Maar was helaas echt ''op'' na veelgebruik
Ik heb een witte maat Squote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
iemand heeeel toevallig een Anita babybelt in de aanbieding? Liefst zwart maat M?
ja hellluwww daar pas ik dus niet (meer) inquote:
en als jij Lena dr te kleine kleertjes ff uitzoekt; dan doet we ff een ruilmeetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar t 98/104 meisjesspul Karin! O.a ook t spijkerjasje
jupsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb geloof ik even niet zoveel bijzonders liggen op t moment geloof ik, niet wat evie nog gaat passen in ieder geval... maar ja, jij kijkt voor 2 nu natuurlijk
Meisjesspul van 98/104 wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik kwam nog vanalles tegen op zolder, maat 56 meisjesspul
In maat 74/80 een stel witte rompers, 3 met lange mouw, een mouwloze en een met korte mouwen, allemaal van de Hema, en nog een blauwwit gestreepte romper ook in 74/80....
In maat 80 en 86 jongensspul
En dan nog wat spul in 98/104, meisjesspul, oa een name it spijkerjasje.
Als ik ergens foto's van moet maken dan gil maar.
wanne lange ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Poppedein het volgende:
das goedkoper voor jou KDtje, als je zowel pakketten jongens als meidenkleding van me af kunt nemenLena zit in 92/98 nu qua bovenkleding, maar 92 begint langzaamaan vooral te krap te worden. Qua broeken is t wel echt nog 92 (ik denk dat ze inmiddels ook wel ergens rond de 90 cm hangt nu)
Nog even 1 keertjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef mrien het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor de Ouders Natuurlijk Beurs op 3 juli in Duiven (bij Arnhen).
Ontzettend leuk en ik had er heel graag heen gewild..maar..we zitten dan net midden in onze verhuizing en dan gaat het echt niet handig zijn om daarheen te gaan.
Informatie over de beurs:
[..]
Ik wil deze kaartjes verloten. Graag je naam in PM naar mij.
Je kunt meedoen tot zaterdag 11 juni om 20:00, dan ga ik loten.
De winnaar krijgt dus 2 kaartjes toegestuurd.
(Ik hoop dat dit hier mag modjes, zo niet dan hoor ik het graag even)
oo dan heb je misschien toch wat voor Eviequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Poppedein het volgende:
das goedkoper voor jou KDtje, als je zowel pakketten jongens als meidenkleding van me af kunt nemenLena zit in 92/98 nu qua bovenkleding, maar 92 begint langzaamaan vooral te krap te worden. Qua broeken is t wel echt nog 92 (ik denk dat ze inmiddels ook wel ergens rond de 90 cm hangt nu)
Doe dan maar 80/86quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Poppedein het volgende:
Blijven oefenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb nog een baby-banz zonnebril liggen, nooit gebruikt. Eline vindt het niks.
[ afbeelding ]
foto van inet geplukt, de onze is groen. ¤5,- incl verzenden
Waarom moeten baby's en kinderen zonnebrillen dragen?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef Ssserpente het volgende:
Lente laat dr zonnebril ook niet op. En ik las laatst dat het juist goed is om jonge ogen te leren zich aan te passen aan zonlicht.
wat zij zegtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuk spul, KarinMaar voor Senna nog zoveel te groot, dat durf ik nog niet aan.
dr zit mooi Lena-spul bij hoorquote:
Ligt er aan hoeveel iemand wil afnemen.quote:
yo o/quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
huup die babybelt wil ik wel van je.
Heb ook een zwarte onderweg
yes zijn dr nog, en buikband ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:31 schreef Kleurdoos het volgende:
die blauwe mt 38, en die zwarte ribcord, die zijn er nog?
(en een zwarte buikband)
Deze advertentie is van moiquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft er nog iemand lange mouwen shirts maat 68 voor een jongetje liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |