quote:
die heb ik hier nog liggen van Elinquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
KD dat oranje/grijze setje is ook superleuk voor je jongetje
neh, poppejans rechtstreeks, samen met een bruin gebreid hemapak en een tuniekje voor een meisjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef huuphuup het volgende:
is die zwarte niet van mij naar Tessie en toen naar Poppejans gegaan? of in een andere volgorde? Ik weet t niet meer, ik had em ook voor Amélie iig
Is voor jou!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:38 schreef Fannetje het volgende:
BE, mag ik van jou dat shirtje met al die dieren? Ik spot een aap, en kleertjes met aapjes moet ik hebben!
Nee hoor, die heb ik zeker weten van Huup overgenomen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
neh, poppejans rechtstreeks, samen met een bruin gebreid hemapak en een tuniekje voor een meisje![]()
ze was nog wat hormonaal toen.
en ja ik heb een goed geheugen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is voor jou!
Hij was ook een van mijn favorieten!
Nee, da's een enkellaags katoenen broekje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
BE, mag ik die korte mouwen met vliegtuigjes en haai hebben??
Dat eerste hemabroekje, is dat gevoerd of niet (die blauwe met streepjes zeg maar)
en leuke rompers![]()
maar daar heb ik er al 5 miljoen van, dus helaas niet nodig
hoewel ik er wel een paar extra kan gebruiken. Die 4 hemarompers, mag ik die ook
hodverquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik zeker weten van Huup overgenomen!
En van jou toen dat bruine Hema pak,tuniekje en een roze spaghettibandjesrompertje![]()
![]()
Oh BE wat een leuk spul!![]()
Mijn grotere maten spul is ook veel leuker
Ik PM je nu terug KD
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef bodpa09 het volgende:
Ik begin een pietsie te rammelen van al die leuke jongenskleren.
jammer dat ze de spullen er nu pas opzetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef Fannetje het volgende:
Jammer dat je twee jongens hebt en ik niet, BE...
Sorry, ik was heel lang te lui, dit heb ik echt al weeeeeeeeeeken geleden uitgezocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jammer dat ze de spullen er nu pas opzet
Nu heeft Floris er niets meer aan *lol*
Nou ja aan t meeste niet
primaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
5 euro voor Sophietje?
De rainbowbabies is 2 x rood, 2 x blauw, 2 keer knalgroen en 1 keer legergroen.
De gestreepte hema-shirtjes, mt 68 zijn voor jou iig!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik was heel lang te lui, dit heb ik echt al weeeeeeeeeeken geleden uitgezocht.
Maar ik heb op Oscar zijn kamer ook nog een hele doos met recent te klein spul staan, mss dat ik me morgen nog wel eens kwaad maak en dat meteen door loop.
En dan ook op zoek naar het kleine spul.
ja hoor, is goed!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef Vlindur het volgende:
Pj, mag ik dat zwarte pakje met de sterren reserveren?
Ik hoop morgen te weten wat ik maak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |