ja, die bedoel ikquote:
ik zal voor je kijken maar ik ben bang dat ik een 80 heb, hij ligt niet meer in haar kast namelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef lily het volgende:
[..]
ja, die bedoel ikOok die kleur.
Leah is gemiddeld denk ik (ze heeft wel korte beentjes). Maat 86 gaat zeker nog een tijdje passen dus mocht iemand de broek hebben en kwijt willen...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
voor iedereen die het nog niet opgevallen was
tsja, handig is anders maar ik weet niet hoe ik het anoniem moet maken zonder een hele andere account te moeten maken.
Is ook, en ik heb ook een pb, ook met mn naamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]Graag gedaan hoor!
![]()
Een andere account is natuurlijk niet zo moeilijk bij photobucket etc
Yup!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef Spewey het volgende:
Oh, plastic speelgoed wat herrie maakt en ook nog Winnie, moet ik hebben! Is ie er nog??
Nou ja, jij hebt tenminste al een kindje in de maak, dus neem jij hem maar... maar mocht je hem weg doen, dan hoor ik het wel graag hoor ter overname...quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:04 schreef wickie het volgende:
Bj dat bruine pakje wil ik graag reserveren, ziet eruit als een goed doekpakje. Oh nee wacht. Hij is voor Lijnloos![]()
En huup ik twijfel over de jas...
Die laatste bedoel je? die is naar sugarsnap, sorryquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef _Bar_ het volgende:
Huup heb je dat donkerblauwe wikkeljurkje nog?
Zo ja wil ik die wel graag overnemen van je.
de beige versie niet aantrekkelijk? eerst moet de mijne er nog in, elin heeft er ook ingezeten ook in de bruine btw) dan kan je die van mij overnemen na pollequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt tenminste al een kindje in de maak, dus neem jij hem maar... maar mocht je hem weg doen, dan hoor ik het wel graag hoor ter overname...
Ik vind eerlijk gezegd de bruine net iets leuker, maar ik hou me zeker aanbevolen voor als Polle eruit is hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de beige versie niet aantrekkelijk? eerst moet de mijne er nog in, elin heeft er ook ingezeten ook in de bruine btw) dan kan je die van mij overnemen na polle
Ja Lijnloos, dan wil ik hem na beeb2 van jou, voor mijn beeb2quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wickie en Lijnloos; wie neemt hem over? Wickie eerst?
Kan prima 2 rondes mee, want is ongedragenmaken we dr een Fok-pakje van
Ja, In IJsselstein, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, anders had je hem over kunnen nemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:32 schreef seilram het volgende:
Heeft er iemand een maxi cosi drager? Voor op de fiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |