Je ziet wat je wil zien he..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geen leuke. Hij zegt te duidelijk een 'n' en geen 'm'.
Ik ben hem nu ook in het Nederlands aan het lezen en het is inderdaad best wel vervelend. White Walkers zijn 'Anderen' Jon Sneeuw en Schrikwolven. Direwolves naar schrikwolven vertaling vind ik wel erg jammer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:44 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dit soort boeken wil ik altijd in het Engels lezen, aan vertalingen erger ik me alleen maar.
Anderen is een prima vertaling, in het Engelse boek worden ze ook the Others genoemd. Schrikwolven is het idd niet helemaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Ik ben hem nu ook in het Nederlands aan het lezen en het is inderdaad best wel vervelend. White Walkers zijn 'Anderen' Jon Sneeuw en Schrikwolven. Direwolves naar schrikwolven vertaling vind ik wel erg jammer.
Misschien dat ze 'dire' en 'wolves' apart vertaald hebben. Dire wolves heten in het Nederlands 'reuzenwolven', maar dat klinkt vast niet zo fantasy ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:19 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Anderen is een prima vertaling, in het Engelse boek worden ze ook the Others genoemd. Schrikwolven is het idd niet helemaal.
Ok, een beetje he who must not be named naam dus. Had ze gewoon ijswolven genoemd, lekker toepasselijk en klinkt ook beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:19 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Anderen is een prima vertaling, in het Engelse boek worden ze ook the Others genoemd. Schrikwolven is het idd niet helemaal.
Daar vanuit gaande kun je dan alles spoileren. Wat een dom argument zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt een spoiler, het personage Stannis is al genoemd in de serie. Kan best dat bepaalde dingen van het boek een beetje wijzigen in de serie.
Je hebt White Walkers en je hebt The Others. Ik dacht eerst ook dat dat hetzelfde was, maar ik kwam er laatst achter dat de White Walkers aparte wezens zijn, terwijl The Others een soort van zombies zijn, die de Walkers maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Ik ben hem nu ook in het Nederlands aan het lezen en het is inderdaad best wel vervelend. White Walkers zijn 'Anderen' Jon Sneeuw en Schrikwolven. Direwolves naar schrikwolven vertaling vind ik wel erg jammer.
Klopt niet volgens mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:28 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je hebt White Walkers en je hebt The Others. Ik dacht eerst ook dat dat hetzelfde was, maar ik kwam er laatst achter dat de White Walkers aparte wezens zijn, terwijl The Others een soort van zombies zijn, die de Walkers maken.
Misschien maar goed dat daar geen serie van is.quote:
Die snelle gasten die het hoofd van die gozer afsneden, dat waren de White Walkers. Als zij iemand killen komt ie daarna als soort zombie weer tot leven, dat was dat kleine meisje met die helblauwe ogen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat white walkers waren.
Waarom vertel je dit? Ga naar het boekentopic.quote:
Idd... Erg jammer dat sommige boekenkneuzen het voor de kijkers van de serie verpestenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:07 schreef Jivis het volgende:
Vind het nu wel een beetje spoiler-gevaarlijk worden met al die beschrijvingen van de White Walkers en wat ze doen enzovoorts. Daar was ik graag zelf geleidelijk in de serie achtergekomen.
Heh, en dan stelde ik mij aan toen mensen spoilers plaatsten over de volgende aflevering.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom vertel je dit? Ga naar het boekentopic.
[..]
Idd... Erg jammer dat sommige boekenkneuzen het voor de kijkers van de serie verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |