abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97648022
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens ik vind het wel verdacht dat de persoon die Robbert zijn laatste wijn gegeven heeft een Lanister is. Dat stomme joch dat Renly al tegen zijn broer aan het op zetten was. Het zou mij niets verbazen als hij uit eigen initiatief, of in opdracht van iemand anders, iets aan Robert's wijn heeft toegevoegd.
Je haalt twee mensen door elkaar. De laatste wijn werd idd door een Lannister geschonken, een neefje van Cersei op wiens naam ik nu niet kan komen, maar dat 'stomme joch' was Loras Tyrell, ofwel the Knight of the Flowers, en géén Lannister.
pi_97648053
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:25 schreef .aeon het volgende:

[..]

Uhm hij was toch door een beer aangevallen? Of bedoel je dat Milk of the Poppy? Ik dacht dat dat juist een soort inslaapmiddel was.
Hij werd aangevallen door een zwijn (boar) tijdens de jacht. Maar dat jagen weerhield Robert er niet van stevig te zuipen, en als je dronken bent is het weleens lastiger mikken...

Milk of the poppy is idd een soort morfine avant la lettre.
pi_97648981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Trouwens ik vind het wel verdacht dat de persoon die Robbert zijn laatste wijn gegeven heeft een Lanister is. Dat stomme joch dat Renly al tegen zijn broer aan het op zetten was. Het zou mij niets verbazen als hij uit eigen initiatief, of in opdracht van iemand anders, iets aan Robert's wijn heeft toegevoegd.
Ik kan me goed voorstellen dat hij Robert haatte, in iedere scene met die twee werd hij kapot gescholden. Mijn gok: Cersei vraagt haar neef om Robert stevig dronken te voeren in de hoop op een ongeluk. Dan hoeft Robert ook nooit meer van Ned te horen dat zijn kinderen zijn kinderen niet zijn. En het neefje werkt vervolgens maar al te graag mee.

Overigens, Ned heeft zijn eigen meme!. Overigens zijn de typeringen wel vrij raak, de meeste plaatjes verwijzen naar acties van Ned waar ik zelf ook al vraagtekens bij had. Vooral het precies volgen van Jon Arryns onderzoek, waarvoor Jon vermoord is.

[ Bericht 16% gewijzigd door Orbis op 03-06-2011 10:02:11 ]
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:11:37 #129
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_97649683
Ik was direct helemaal voor Renly's plannen (al ken ik Renly verder nog niet), maar ja... :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_97651436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:31 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Je haalt twee mensen door elkaar. De laatste wijn werd idd door een Lannister geschonken, een neefje van Cersei op wiens naam ik nu niet kan komen, maar dat 'stomme joch' was Loras Tyrell, ofwel the Knight of the Flowers, en géén Lannister.
Dat stomme joch was Lancel Lannister, neefje van de Lannisters. Hij liep met Robert mee en schonk de wijn. Loras hebben we alleen bij het tournament gezien en de homo-erotische scene met Renly.
pi_97654360
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 03:03 schreef pugehenis het volgende:
Wil de boeken gaan lezen over een paar weken op vakantie. Zou het eerste boek nog leuk zijn na het zien van het eerste seizoen van de serie?
Ja, door de serie ben ik de boeken weer opnieuw gaan lezen. Als je een e-reader hebt kunt je een setje van de eerste vier boeken op de kindle store van Amazon kopen voor 22 dollar of zo.
pi_97654593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 03:03 schreef pugehenis het volgende:
Wil de boeken gaan lezen over een paar weken op vakantie. Zou het eerste boek nog leuk zijn na het zien van het eerste seizoen van de serie?
Ja, ik ben er nu ook erin begonnen, het boek is veel gedetailleerder natuurlijk. Daarnaast gebeurt niet alles in de boeken wat in de serie zit en andersom. Ik vond het een voordeel dat ik eerst een aantal afleveringen van de serie heb gezien, zo kende ik de karakters al. Daardoor kun je tijdens het focussen meer focussen op de details (i.p.v. de namen proberen te onthouden).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_97656692
Irritant dat er elke pagina wel een spoiler voorbij komt.
pi_97660302
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:25 schreef .aeon het volgende:

[..]

Uhm hij was toch door een beer aangevallen? Of bedoel je dat Milk of the Poppy? Ik dacht dat dat juist een soort inslaapmiddel was.
Edit: overbodige post.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:09:18 #135
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97660639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:16 schreef Kontiki het volgende:
Irritant dat er elke pagina wel een spoiler voorbij komt.
Ehm, ik zie geen enkele spoiler?

Leuk trouwens die meme site van Ned, Orbis :)
pi_97661062
Fantastische serie, in 4 dagen 5 delen gekeken en nu de rest aan het binnenhalen!
pi_97662803
Geweldige serie. Heb meteen alle boeken besteld en ben nu een stukje in A Game of Thrones.
Tegen de tijd dat het 2e seizoen begint heb ik dat deel gelezen en kan ik me gelukkig ook niet meer ergeren aan spoilers. ;)
pi_97663044
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:09 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ehm, ik zie geen enkele spoiler?
Ik denk dat hij doelde op dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen die gebeuren zijn niet alleen spoilers, maar ook juist dingen die niet gebeuren.
Kattentrapper...
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:48:44 #139
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_97663930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:14 schreef Bril_idioot het volgende:

[..]

Ik denk dat hij doelde op dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen die gebeuren zijn niet alleen spoilers, maar ook juist dingen die niet gebeuren.
Maar dat is niet echt een spoiler, het personage Stannis is al genoemd in de serie. Kan best dat bepaalde dingen van het boek een beetje wijzigen in de serie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_97663944
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:13 schreef Gwywen het volgende:
GRRM schrijft in z'n blog dat hij bezig is met het script voor aflevering 9 van seizoen 2... :9~
kan hij dat niet overlaten aan een scriptschrijver en zelf boek 6 en 7 doen?
kwestie dat er binnen 4-5 jaar geen probleem ontstaat...
pi_97664024
Rofl :P
Beneath the gold, bitter steel
pi_97664166
Niet helemaal goed gelukt:P Je ziet duidelijk wel dat die Now! zegt. Wel een brute scene trouwens, dat die vader even een moose aan het villen is.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:55:40 #143
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_97664180
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:49 schreef catfish het volgende:

[..]

Als hij niet dood is voor die tijd.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_97665991
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:49 schreef catfish het volgende:

[..]

Hij is aan niemand verplicht voor z'n dood de serie af te hebben
pi_97667015
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:53 schreef Young_David het volgende:

[..]

Hij is aan niemand verplicht voor z'n dood de serie af te hebben
Nee, maar het zou wel leuk zijn. Ook als hij nog wat vroeger afspelende verhalen zou kunnen schrijven :P
Beneath the gold, bitter steel
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:43:38 #146
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_97670510
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:06 schreef Nic1 het volgende:
Geweldige serie. Heb meteen alle boeken besteld en ben nu een stukje in A Game of Thrones.
Tegen de tijd dat het 2e seizoen begint heb ik dat deel gelezen en kan ik me gelukkig ook niet meer ergeren aan spoilers. ;)
Heb deel 1 bij Amazon.co.uk bestelt, als dat goed bevalt (in het Engels lezen) volgt de rest. ^O^
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_97670563
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Thijz het volgende:

[..]

Heb deel 1 bij Amazon.co.uk besteld, als dat goed bevalt (in het Engels lezen) volgt de rest. ^O^
Het Engels is heel goed te doen vind ik.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_97675793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:51 schreef Fingon het volgende:
Rofl :P
[ afbeelding ]
Geen leuke. Hij zegt te duidelijk een 'n' en geen 'm'.
pi_97677596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef Felagund het volgende:
Het Engels is heel goed te doen vind ik.
Dit soort boeken wil ik altijd in het Engels lezen, aan vertalingen erger ik me alleen maar. :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 08:59:46 #150
32402 s0k
..............................
pi_97688869
..................................................................................................................................................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')