abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:26:10 #276
104871 remlof
Europees federalist
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:26:13 #277
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98183360
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:25 schreef remlof het volgende:

Waarbij zoals gewoonlijk alle moslims over één kam worden geschoren :')
Nee 'de islam'. Dat geloof welke hen aanhangers steeds vaker hetzelfde geloof als gewelds instructie niet schuwt. En de pvv die daar dan weer wat van zegt. En opkomt voor het mOgen zeggen van die dingen.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:30:04 #278
104871 remlof
Europees federalist
pi_98183537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nee 'de islam'. Dat geloof als gewelds instructie niet schuwt. En de pvv die daar dan weer wat van zegt. En opkomt voor het mOgen zeggen van die dingen.
Je lult. Ik denk dat christenen door de eeuwen heen veel meer mensen hebben afgeslacht.

En nee, die discussie hoort niet hier, ik wil alleen aantonen dat de PVV maar wat roept om mensen bang te maken en stemmen te winnen. De samenleving veiliger maken willen ze in ieder geval niet, want dan lost hun electoraat op.

De PVV wil (en heeft) geen oplossingen maar wil alleen de samenleving meer verdelen om bij de volgende verkiezingen nog groter te worden.
pi_98183606
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:25 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je (en mede modereters) bent 'enkele' postings te laat met die opmerking.
[Centraal] De PVV - Deel #47

On topic: heeft de pvv een punt, ja, is het allemaal verzonnen? nee.
Maartena laat zien dat de PVV voor Nederland totaal geen punt heeft eigenlijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98183671
Bang zijn voor moslims is niet minder dan hilarisch gezien de manier waarop de primaire woonplaats van moslims als speelbal door het overwegend christelijke westen wordt gebruikt.

Aldus mij bijdrage aan dit topic.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:52:33 #281
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98184447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef fokthesystem het volgende:
Welke godsdienst aanhangers hebben (procentueel t.o.v. andere groepen al helemaal) de meeste misdaden in NL op de kerfstok? Nou?
Het zijn nog steeds Christenen. Je vergeet wellicht dat de afgelopen 4 a 5 jaar er een flinke groei is geweest in o.a. Polen, Bulgaren, en Roemenen, die ook criminaliteit op de tafel leggen. Verder geef je geen tijdsspanne op, want ten tijde van de gast-arbeiders in de jaren 60 en 70 was de criminaliteit onder allochtonen niet schrikbarend hoog.

quote:
En de Islam zelf lost het ook niet op, zie bijv. de imam die de eigen moskee sloopte en de politie er bij haalde om aangifte wegens vandalisme willen doen.
Tja, de Katholieke priesters lossen het kinder-misbruik probleem ook zelf niet op natuurlijk. Het is ook de taak niet van een Imam om etterende Marokkaantjes aan te pakken, net zo min het de taak is van een Surinaamse priester om etterende Surinamertjes aan te pakken.

Criminaliteit heeft in principe niets te maken met een Godsdienst natuurlijk. Neem bijvoorbeeld de Mexicanen in de VS, en de African-Americans in de VS. Traditioneel beiden crimineel, waar onder de moslimbevolking van de VS (pak-em-beet 3% van de bevolking, ofwel zo'n 10 miljoen in de VS) veel minder criminaliteit aanwezig is.

Hierbij kan ik nog verder toevoegen: Orange County, waar ik woon heeft zo'n 2.5 Miljoen inwoners. Tevens heeft het ong. 200.000 moslims, en met 8% is het qua aantallen dus enigszins vergelijkbaar met Nederland, waar ong. 6% moslims zijn. De criminaliteit hier is echter niet aanwezig bij de moslims, die ligt voornamelijk bij de veel grotere groep aan Latinos, maar we hebben ook last van Vietnamese gangs, en er zijn nog steeds conflicten tussen Koreanen en African-Americans.

Ik noem dit voorbeeld om aan te geven dat criminaliteit niet valt of opstaat met het zijn van moslim. In Nederland mag dat voor een groot deel kloppen, omdat Marokkanen en Turken nu eenmaal een grote minderheidsgroep vormen, maar de cijfers van Antillianen en Surinamers, alsmede de criminele invloeden van Polen, Bulgaren en Roemenen geven aan dat het NIETS te maken heeft met Godsdienst.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:02:46 #282
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98184823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:22 schreef fokthesystem het volgende:
Kort en krachtig, 9/11, bermbommen, indonesie en andere landen waar christenen naar hun G-d geholpen worden, burgeroorlogen met islam als inzet voor geweld (rwanda bijv.)
In Nederland hebben de Molukkers meer terroristische aanslagen gepleegd dan moslims. Sterker nog, Nederlanders ZELF (o.a. de RaRa) pleegden meer terroristische aanslagen.

Het is ook onzinnig om dergelijke voorbeelden erbij te halen.... Nederland is geen Indonesië, Saudi-Arabië, of noem-een-willekeurige-dictator-islam-staat, Nederland is een democratie met grondrechten en een grondwet.

De Amerikanen hebben ook hun grondwet niet aangepast na 9/11 om Moslims minder burgerrechten te geven, en met goedrecht: Niet alle moslims zijn terroristen, niet alle moslims zijn criminelen, en niet alle moslims zijn een gevaar voor de samenleving.

Het criminele gedrag van straat-Marokkaantjes heeft niets met dat alles te maken, net zo min dat het criminele gedrag van straat-Antilliaantjes er mee te maken heeft. Dat zijn problemen die moeten worden aangepakt, maar die problemen worden noch door de Islam, noch door het Christendom, noch door fundamentalisme veroorzaakt, maar door een reeks van westerse maatschappelijke problemen waar IEDER westers land mee te maken heeft, of de meest-criminele allochtonen groep nu moslims, christenen, latinos, vietnamezen, of roma's zijn.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:16:50 #283
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98185330
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef fokthesystem het volgende:
Nee 'de islam'. Dat geloof welke hen aanhangers steeds vaker hetzelfde geloof als gewelds instructie niet schuwt. En de pvv die daar dan weer wat van zegt. En opkomt voor het mOgen zeggen van die dingen.
Onder christen-fundamentalisten in o.a. de VS, Australië, Zwitserland, en Canada, zijn (bom)aanslagen gepleegd op Abortus-artsen en uit naam van God werd bijv. de aanslag op de Olympische Spelen van 1996 in Atlanta gepleegd, waarbij 11 doden vielen en honderden gewonden.

Christenfundamentalisten zijn nog steeds actief, zoals Army of God, en het Christian Action Network, beiden staan bijvoorbeeld bekend om hun protesten jegens homo's, en er zijn ook christen-fundamentalisten die het fysiek belagen van homo's niet zo'n punt vinden.

Moeten we daarom ook de Bijbel verbieden? Kerken verbieden? Het dragen van een kruis verbieden? De EO-Jongerendagen opdoeken?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:03:39 #284
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98193754
Heel gooed maarten, 3 inhoudelijke reacties, meer dan 1 jank icoontje, of 'dit dus' welke anderen niet schuwen, petje af.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef maartena het volgende:

Het zijn nog steeds Christenen. Je vergeet wellicht dat de afgelopen 4 a 5 jaar er een flinke groei is geweest in o.a. Polen, Bulgaren, en Roemenen, die ook criminaliteit op de tafel leggen. Verder geef je geen tijdsspanne op, want ten tijde van de gast-arbeiders in de jaren 60 en 70 was de criminaliteit onder allochtonen niet schrikbarend hoog.
Dat van de jaren 60/70 is van voor mijn tijd, echter ik heb daarvan niets vernomen, wel van bijv. een treinkaping waar ik zo op terug kom.
Ook zie ik dat ik onbedoeld een minuscuul kuiltje groef voor mezelf met mijn 'procentueel doet de islam de meeste misdaden hier'.
Echter vanuit mijn ervaring ken ik alleen islam aanhang die roept dat ze hier over 10 a 15 jaar de baas zijn.
Ik weet alleen van islam aanhang die de pvda intern over wilden nemen zowel goedschiks als kwaadschiks.

quote:
Tja, de Katholieke priesters lossen het kinder-misbruik probleem ook zelf niet op natuurlijk. Het is ook de taak niet van een Imam om etterende Marokkaantjes aan te pakken, net zo min het de taak is van een Surinaamse priester om etterende Surinamertjes aan te pakken.
Volgens marokkaanse ouders is het de taak van de politie, die op straat, keihard, hen moet aanpakken.
Dat EN dat het G-ds wil is, in hun geval Allah , maar vergeet niet dat het 1 en dezelfde G-d is.

quote:
Criminaliteit heeft in principe niets te maken met een Godsdienst natuurlijk.
In de praktijk ligt het simpeler, vanuit de islam kijkt men neer op alles wat niet-islam is, homo, e.d.
Die mogen bestolen worden en alles.

quote:
Neem bijvoorbeeld de Mexicanen in de VS, en de African-Americans in de VS. Traditioneel beiden crimineel, waar onder de moslimbevolking van de VS (pak-em-beet 3% van de bevolking, ofwel zo'n 10 miljoen in de VS) veel minder criminaliteit aanwezig is.
In de VS treedt men op zeker keihard op, daar kennen we bijv. de uiting "suicide by cop".
Islam in amerika kent ook veel negeroïde aanhang, die de nadruk op rustig aan en geweldloos leggen.
Heb je in de USA brommer gastjes die diefstallen en erger doen? Nu ken ik maar 5 amerikanen en een NL-se die er getrouwd is en woont, maar als het om deze dingen gaat, ze hebben ze daar niet.
Ik weet niet of het zo is, maar er zijn lieden die het wijten aan de streek waar 'onze allochtonen' vandaan komen, rif gebergte. Daaronder ook vooraanstaande marokkanen die zelf kennelijk van elders komen, of er niet mee zitten hun mede-riffers te schofferen.

quote:
De criminaliteit hier is echter niet aanwezig bij de moslims, die ligt voornamelijk bij de veel grotere groep aan Latinos, maar we hebben ook last van Vietnamese gangs, en er zijn nog steeds conflicten tussen Koreanen en African-Americans.
Die groepen zijn hier vooral jong, niet zelden in NL geboren, maar dus wel moskee bezoekende, en NL + marokkaans paspoort hebbende, dat laatste doen ze niet weg. (En ja dat kan wel, gewoon bij het vuil gooien maar ze durven / doen het niet) Enne, favoriete vakantie landen? het 'thuisland' marokko.

quote:
Ik noem dit voorbeeld om aan te geven dat criminaliteit niet valt of opstaat met het zijn van moslim.
Zoals gezegd, dingen gebeuren, en niet zelden zijn het degenen die a roepen (vreedzaam dit en hulp dat) maar b doen.

quote:
In Nederland mag dat voor een groot deel kloppen, omdat Marokkanen en Turken nu eenmaal een grote minderheidsgroep vormen, maar de cijfers van Antillianen en Surinamers, alsmede de criminele invloeden van Polen, Bulgaren en Roemenen geven aan dat het NIETS te maken heeft met Godsdienst.
Daar denken we dan verschillend over.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef maartena het volgende:

In Nederland hebben de Molukkers meer terroristische aanslagen gepleegd dan moslims. Sterker nog, Nederlanders ZELF (o.a. de RaRa) pleegden meer terroristische aanslagen.
Ik weet dat van die treinkaping, verder niet.
Je kan ook zeggen dat het westen op japan een atoombom gooide, wel 2.
Toch zijn er meer mensen gestorven door handvuurwapens, slagwapens e.d. dan in/door de 1e en 2e wereld oorlog tezamen !!!
M.a.w., de sprinkhanen hier verpesten dagelijks de sfeer, en bijna niemand ziet molukkers als een religieuze a roep groep die b doet.

quote:
Het is ook onzinnig om dergelijke voorbeelden erbij te halen.... Nederland is geen Indonesië, Saudi-Arabië, of noem-een-willekeurige-dictator-islam-staat, Nederland is een democratie met grondrechten en een grondwet.
En sharia-adviezen vanuit NL rechtbanken inmiddels, ook iets dat we via de pvv moesten vernemen.
En het gaat me vooral om NL, om mijn straat, buurt, gemeente. In de Islam noemt men dan ook nog familie, maar als mijn eigen broertje zich ellende op de hals haalt, echt kloterig bezig is en klappies krijgt, dan hoop ik dat ie er van leert. Ik zou alleen ingrijpen als de ander een mes trekt of een end hout pakt.
Maar o wee als je als ziekenhuis een islam mens behandelt en het bevalt hen niet, dan heb je zo maar 30 familieleden om je heen, en door alle bedreigingen heen hoor je dan toch Allah's naam... En dat is niet 1-malig he, dit gebeurt vaker.

quote:
De Amerikanen hebben ook hun grondwet niet aangepast na 9/11 om Moslims minder burgerrechten te geven, en met goedrecht: Niet alle moslims zijn terroristen, niet alle moslims zijn criminelen, en niet alle moslims zijn een gevaar voor de samenleving.
Andersom echter, degenen die het wel zijn, doen dat, zijn dat uit Allahs wil en Mohammed's boek.

quote:
Het criminele gedrag van straat-Marokkaantjes heeft niets met dat alles te maken,
Aan de vruchten kent men de boom. Die vruchten vallen zelden ver van de boom, waar rook is is vuur etc.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef maartena het volgende:

Moeten we daarom ook de Bijbel verbieden? Kerken verbieden? Het dragen van een kruis verbieden? De EO-Jongerendagen opdoeken?
Deels wel ja.
Doe het als in China, geloof wat je wil, maar val er anderen niet mee lastig. Geloven is een privé zaak.
Al dit 'want het moet/mag van...' gezever en gezeur heb je niet met atheïsten.
Daar in China heb je allerlei geloven en de enige niet toegestane is de anti-regering sekte van de heilige maan (of zo)
Zijn er in de USA al gevalletjes u mag de bus/taxi niet in want u heeft een hulp-hond? In de UK en nu hier ook, wel.

Wilders / pvv heeft diens afzetblok/plank mede dankzij de goedpraters. Degenen die hem 'de oorlog verklaarden' hier in NL (politiek, niet met geweld)
Eigenlijk is een deel van de pvv zetels hem toegeworpen door de pvv-bashers. Zelf ben ik merendeel SP stemmer, en zeker geen wilders fan.
Echter, dit is niet zo maar een one-day fly / 'tekenen' aan de wand.
Als de moslim jeugd nu eens begint te stoppen met criminaliteit, voor een aantal jaar, dan krijgt de pvv vanzelf minder zetels.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98197425
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef fokthesystem het volgende:
Heel gooed maarten, 3 inhoudelijke reacties, meer dan 1 jank icoontje, of 'dit dus' welke anderen niet schuwen, petje af.

[..]

Dat van de jaren 60/70 is van voor mijn tijd, echter ik heb daarvan niets vernomen, wel van bijv. een treinkaping waar ik zo op terug kom.
Ook zie ik dat ik onbedoeld een minuscuul kuiltje groef voor mezelf met mijn 'procentueel doet de islam de meeste misdaden hier'.
Echter vanuit mijn ervaring ken ik alleen islam aanhang die roept dat ze hier over 10 a 15 jaar de baas zijn.
Ik weet alleen van islam aanhang die de pvda intern over wilden nemen zowel goedschiks als kwaadschiks.

[..]

Ik weet dat van die treinkaping, verder niet.
Je kan ook zeggen dat het westen op japan een atoombom gooide, wel 2.
Toch zijn er meer mensen gestorven door handvuurwapens, slagwapens e.d. dan in/door de 1e en 2e wereld oorlog tezamen !!!
M.a.w., de sprinkhanen hier verpesten dagelijks de sfeer, en bijna niemand ziet molukkers als een religieuze a roep groep die b doet.
Een treinkaping waarbij 2 gegijzelden omkwamen (bij De Punt). Voorts een treinkaping bij Wijster (3 doden), een gijzeling in het provinciehuis van Drenthe (1 dode) en de gijzeling in een lagere school in Bovensmilde. Allemaal gedaan door Molukkers, die geen islamitische achtergrond hadden.

De IRA, een groepering uit het katholieke Ierland, heeft ook een aanslag in Nederland gepleegd, in Roermond (2 doden).

Dat mag dan "voor jouw tijd" zijn, het zijn wel feiten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:22 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Kort en krachtig, 9/11, bermbommen, indonesie en andere landen waar christenen naar hun G-d geholpen worden, burgeroorlogen met islam als inzet voor geweld (rwanda bijv.)
De burgeroorlog in Rwanda had de islam als inzet voor geweld? Serieus joh? De burgeroorlog in Rwanda was een ordinaire stammenoorlog tussen (grofweg) de Hutu's en de Tutsi's. Het overgrote deel van Rwanda (meer dan 90%) is christelijk (katholiek of protestant). Islam had daar helemaal niets mee te maken.
pi_98198168
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Deels wel ja.
Doe het als in China, geloof wat je wil, maar val er anderen niet mee lastig. Geloven is een privé zaak.
Al dit 'want het moet/mag van...' gezever en gezeur heb je niet met atheïsten.
Daar in China heb je allerlei geloven en de enige niet toegestane is de anti-regering sekte van de heilige maan (of zo)
Ik denk dat je met "anti-regering sekte van de heilige maan" doelt op een islamitische groepering (aangezien halve manen nogal eens gebruikt worden als symbool door islamitische groeperingen enzo)? Vergeet je dan niet de Falun Gong beweging, ook verboden door de regering?
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:37:36 #287
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98204527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:12 schreef morg78 het volgende:

Ik denk dat je met "anti-regering sekte van de heilige maan"
'Moon', ik was abuis, en die groep is in korea, niet china.
http://www.wereldgeheimen.nl/de_moon_sekte.htm
Oftewel ik doelde op de falun gong maar haalde die door de war met wat anders, elders.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:41:58 #288
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98204713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:54 schreef morg78 het volgende:

[..]

Een treinkaping waarbij 2 gegijzelden omkwamen (bij De Punt). Voorts een treinkaping bij Wijster (3 doden), een gijzeling in het provinciehuis van Drenthe (1 dode) en de gijzeling in een lagere school in Bovensmilde. Allemaal gedaan door Molukkers, die geen islamitische achtergrond hadden.

De IRA, een groepering uit het katholieke Ierland, heeft ook een aanslag in Nederland gepleegd, in Roermond (2 doden).

Dat mag dan "voor jouw tijd" zijn, het zijn wel feiten.
Zoals ik al zei, dat zijn incidenten, het ge-etter van 'nieuwe islam aanhang' is dagelijks.

quote:
De burgeroorlog in Rwanda had de islam als inzet voor geweld? Serieus joh? De burgeroorlog in Rwanda was een ordinaire stammenoorlog tussen (grofweg) de Hutu's en de Tutsi's.
De islam opereerde er zoals de CIA elders in landen, aldus mijn ouders voormalig schoonmaakster, een rwandese. En met succes:
http://www.islamawareness.net/Fastest/rwanda2.html

quote:
Het overgrote deel van Rwanda (meer dan 90%) is christelijk (katholiek of protestant). Islam had daar helemaal niets mee te maken.
Meer dan de hapklare brokken media hier je willen doen weten.

Echter hier is dit (nog) geen probleem en daar horen we de pvv niet over.(nog?) De hier heen gevluchte rwandesen zijn veelal 'C' kerkelijk, en de islam aanhang is nog daar.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:14:22 #289
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98206289
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:54 schreef morg78 het volgende:

Een treinkaping waarbij 2 gegijzelden omkwamen (bij De Punt). Voorts een treinkaping bij Wijster (3 doden), een gijzeling in het provinciehuis van Drenthe (1 dode) en de gijzeling in een lagere school in Bovensmilde. Allemaal gedaan door Molukkers, die geen islamitische achtergrond hadden.
De IRA, een groepering uit het katholieke Ierland, heeft ook een aanslag in Nederland gepleegd, in Roermond (2 doden).
Dat mag dan "voor jouw tijd" zijn, het zijn wel feiten.
Oh bijna vergeten : voormalige Joegoslavië & Islam
Dagelijkse schiet / zelfmoord-bommen e.d. ellende in Islam landen, zelfs moskeeën zijn er niet meer 'beschermd' door de eigen geloof-gelovigen. Zo ook het voorbeeld van een imam en diens moskee alhier. Vredelievende islamieten, en dat dan ook nog eens onderling....

Niemand heeft zowat meer iets te verbergen, ID's? no problem, databases, EKD e.d. geen probleem, dus prima als de pvv op dit hoofdstuk, Islam aanhang in NL(!), let.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98206342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat zijn incidenten, het ge-etter van 'nieuwe islam aanhang' is dagelijks.
Die "incidenten" waren aanslagen, vanuit politiek/religieus oogpunt, waarbij doden zijn gevallen.
Willekeurig Marokkaans kutkreng dat een tas jat doet dat omdat hij/zij kansloos is, net als de gemiddelde autochtone randdebiel die zoiets doet (en beiden moeten gewoon hard aangepakt worden).

quote:
[..]

De islam opereerde er zoals de CIA elders in landen, aldus mijn ouders voormalig schoonmaakster, een rwandese. En met succes:
http://www.islamawareness.net/Fastest/rwanda2.html

[..]

Meer dan de hapklare brokken media hier je willen doen weten.

Echter hier is dit (nog) geen probleem en daar horen we de pvv niet over.(nog?) De hier heen gevluchte rwandesen zijn veelal 'C' kerkelijk, en de islam aanhang is nog daar.
Juist...als dat al waar is...wie zegt dat die gevluchte Rwandezen niet stiekem islam-missionarissen in vermomming zijn? En wie zegt dat jouw ouders' voormalig schoonmaakster niet een islam-propagandist op misleidings-missie is? Met alle respect, maar voor ik zoiets ga geloven moet ik meer hebben dan "de schoonmaakster van mijn ouders zei dat".
pi_98206441
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Oh bijna vergeten : voormalige Joegoslavië & Islam
Dagelijkse schiet / zelfmoord-bommen e.d. ellende in Islam landen, zelfs moskeeën zijn er niet meer 'beschermd' door de eigen geloof-gelovigen. Zo ook het voorbeeld van een imam en diens moskee alhier. Vredelievende islamieten, en dat dan ook nog eens onderling....

Niemand heeft zowat meer iets te verbergen, ID's? no problem, databases, EKD e.d. geen probleem, dus prima als de pvv op dit hoofdstuk, Islam aanhang in NL(!), let.
Zo zijn er ook genoeg voorbeelden uit "christelijke" landen te vinden hoor...Mexico, Zuid-Afrika, om er maar eens 2 te noemen.
De Balkan is sowieso een heet hangijzer, niet persé door de islam. Serven en Kroaten (beiden christelijk) vinden elkaar bijvoorbeeld ook niet altijd even lief.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:18:16 #292
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98206463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:15 schreef morg78 het volgende:

[..]

Die "incidenten" waren aanslagen, vanuit politiek/religieus oogpunt, waarbij doden zijn gevallen.
Willekeurig Marokkaans kutkreng dat een tas jat doet dat omdat hij/zij kansloos is, net als de gemiddelde autochtone randdebiel die zoiets doet (en beiden moeten gewoon hard aangepakt worden).

Juist...als dat al waar is...wie zegt dat die gevluchte Rwandezen niet stiekem islam-missionarissen in vermomming zijn? En wie zegt dat jouw ouders' voormalig schoonmaakster niet een islam-propagandist op misleidings-missie is? Met alle respect, maar voor ik zoiets ga geloven moet ik meer hebben dan "de schoonmaakster van mijn ouders zei dat".
Ik zou willen dat iedereen zo dacht, m.b.t. NLse politiek en onze regeringen! / politici! :)
En de pvv op diens beurt doet het met o.a. islam.
Dat een werkster uit rwanda, die hier naar de kerk gaat, voor de islam werkt door deze in kwaad daglicht te stellen, is veel te ver gezocht en bovendien onlogisch.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98206557
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ik zou willen dat iedereen zo dacht, m.b.t. NLse politiek en onze regeringen! / politici! :)
En de pvv op diens beurt doet het met o.a. islam.
Dat een werkster uit rwanda, die hier naar de kerk gaat, voor de islam werkt door deze in kwaad daglicht te stellen, is veel te ver gezocht en bovendien onlogisch.
Er zijn gekkere dingen gebeurt in de wereld hoor...de VS die Osama sponsort, bijvoorbeeld ;).

En wat betreft de Nederlandse politiek / regering: die neem ik net zo hard met een korreltje zout ;).
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:21:30 #294
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98206624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:17 schreef morg78 het volgende:

Zo zijn er ook genoeg voorbeelden uit "christelijke" landen te vinden hoor...Mexico, Zuid-Afrika, om er maar eens 2 te noemen.
Indirect geef je zo (gelukkig) toe dat ook m.b.t. de islam er rook, dus vuur is.
quote:
De Balkan is sowieso een heet hangijzer, niet persé door de islam. Serven en Kroaten (beiden christelijk) vinden elkaar bijvoorbeeld ook niet altijd even lief.
Ik denk dan ook niet dat die bij elkaar gaan gastarbeidden en vervolgens lopen klagen in wat voor G-ddeloos land ze leven en dan maar de autochtonen lastig gaan vallen.
Hier is dat wel, pvv wijst er naar en katjing tig zetels.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98206879
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Indirect geef je zo (gelukkig) toe dat ook m.b.t. de islam er rook, dus vuur is.

Heel simpel: waar mensen zijn, is rook, en dus vuur. Als je alle godsdienst zou verwijderen vinden we wel iets anders om over te vechten.

Oh, en ik zeg trouwens niet dat "de islam" de oorzaak is van etterende Marokkanen en dergelijke. Maar ik ontken het bestaan van die etterende Marokkanen ook niet ;).

quote:
[..]

Ik denk dan ook niet dat die bij elkaar gaan gastarbeidden en vervolgens lopen klagen in wat voor G-ddeloos land ze leven en dan maar de autochtonen lastig gaan vallen.
Hier is dat wel, pvv wijst er naar en katjing tig zetels.
Jammer, maar dat is dus wel wat er gebeurde (en gebeurt) op de Balkan (en in vergelijkbare gebieden): "jij bent niet van mijn soort, dus ben jij goddeloos/fout/lelijk/vies/wat-dan-ook".
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:51:59 #296
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98223956
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef fokthesystem het volgende:
Ik weet alleen van islam aanhang die de pvda intern over wilden nemen zowel goedschiks als kwaadschiks.
Een islam-overname van de PvdA? Kun je dit onderbouwen? Want dit zijn het type zaken waar de AIVD rapporten over zou vrijgeven als er een Nederlandse partij overgenomen zou worden door moslims. Ik kan hier geen enkel bewijs van vinden echter, en volgens mij is dit gewoon uit de lucht gegrepen, net zoals bijv een Imam die in Nederland gezegd zou hebben dat homo's van daken gegooid moeten worden, iets wat ook een broodje-aap verhaal is.

quote:
Volgens marokkaanse ouders is het de taak van de politie, die op straat, keihard, hen moet aanpakken.
Volgens Nederlandse ouders ook. Kijk maar naar de voetbalsupporters die halve binnensteden slopen na een voetbalwedstrijd.

quote:
In de praktijk ligt het simpeler, vanuit de islam kijkt men neer op alles wat niet-islam is, homo, e.d.
Die mogen bestolen worden en alles.
Dat gebeurd in het Christendom dus ook, wat is precies je punt? Dat in Putten een homo wel in elkaar mag worden geslagen omdat een stel gereformeerden vinden dat het duivels is, en dat een homo in Amsterdam niet in elkaar geslagen mag worden door moslims?

Hoe is dat precies anders?

quote:
Heb je in de USA brommer gastjes die diefstallen en erger doen? Nu ken ik maar 5 amerikanen en een NL-se die er getrouwd is en woont, maar als het om deze dingen gaat, ze hebben ze daar niet.
Die wonen wellicht niet in de buurt van een grote stad. Kijk, als ik in Roodeschool ga wonen, kan ik mijn fiets wellicht ook zonder slot achter het huis laten staan, en die staat er dan nog.... en ik kan ook even naar de supermarkt en de achterdeur open laten.

In Utrecht of Eindhoven.... gaat dat wat lastiger. Hier in de Greater Los Angeles area kan ik mijn deur ook nog wel open laten trouwens, maar dat kon ik in mijn wijk in IJsselstein ook wel. Maar reken maar dat er veel criminaliteit is. Alleen stelen ze hier geen fietsen.....of brommers..... maar auto's, en plegen ze gewapende overvallen.

quote:
Die groepen zijn hier vooral jong, niet zelden in NL geboren, maar dus wel moskee bezoekende, en NL + marokkaans paspoort hebbende, dat laatste doen ze niet weg. (En ja dat kan wel, gewoon bij het vuil gooien maar ze durven / doen het niet) Enne, favoriete vakantie landen? het 'thuisland' marokko.
Ik ben Nederlander, heb twee paspoorten, woon in de VS, en mijn favoriete vakantieland is ook nog steeds Nederland. Het hebben van twee paspoorten heeft ook weinig te maken met criminaliteit. Wederom verwijs ik naar de Antillianen en Surinamers, die allen slechts 1 paspoort hebben: Het Nederlandse.

Verder kunnen ze het paspoort wel bij het oud vuil gooien, maar daarmee zijn ze nog niet hun Marokkaanse staatsburgerschap kwijt. Dat zijn ze pas kwijt als de Marokkaanse koning zegt dat ze geen Marokkaan meer zijn.

En tot die tijd..... net zoals het voor mij veel makkelijker is om op Nederlands paspoort de EU te betreden (de veel kortere EU landen rij op het vliegveld), is het voor een Marokkaan veel makkelijker om Marokko te betreden op Marokkaans paspoort.

quote:
Ik weet dat van die treinkaping, verder niet.
Je kan ook zeggen dat het westen op japan een atoombom gooide, wel 2.
Toch zijn er meer mensen gestorven door handvuurwapens, slagwapens e.d. dan in/door de 1e en 2e wereld oorlog tezamen !!!
M.a.w., de sprinkhanen hier verpesten dagelijks de sfeer, en bijna niemand ziet molukkers als een religieuze a roep groep die b doet.
[/bquote]

Je bent de halve oorlog in Culemborg alweer vergeten?

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tie.dhtml?redirected

Echt, je moet eens ophouden alle problemen af te schuiven op de Islam. Molukkers veroorzaken problemen. Surinamers veroorzaken problemen. Antillianen veroorzaken problemen. En de laatste tijd zijn daar ook diverse Oost-Europeanen bij gekomen, en dat heeft allemaal NIETS te maken met de Islam.

[quote]
En sharia-adviezen vanuit NL rechtbanken inmiddels, ook iets dat we via de pvv moesten vernemen.
Welke Nederlandse rechtbank geeft Sharia adviezen? Er is geen enkele wet in Nederland die de Sharia toelaat, en een Nederlandse rechtbank spreekt recht volgens de Nederlandse wet, niet volgens de wetten van een religie.

quote:
En het gaat me vooral om NL, om mijn straat, buurt, gemeente. In de Islam noemt men dan ook nog familie, maar als mijn eigen broertje zich ellende op de hals haalt, echt kloterig bezig is en klappies krijgt, dan hoop ik dat ie er van leert. Ik zou alleen ingrijpen als de ander een mes trekt of een end hout pakt.

Maar o wee als je als ziekenhuis een islam mens behandelt en het bevalt hen niet, dan heb je zo maar 30 familieleden om je heen, en door alle bedreigingen heen hoor je dan toch Allah's naam... En dat is niet 1-malig he, dit gebeurt vaker.
En wederom vergeet je de vechtpartijen tussen Antillianen en Somaliers in 2003, en de vechtpartijen tussen Antillianen en Marokkanen in 2007. En voor je automatisch de Islamitische kant de schuld gaat geven, de Antillianen hebben in beide gevallen net zo veel schuld, en zo ook bij de Molukkers en Marokkanen in 2009 in Culemborg.

En dat heeft allemaal niet zoveel met de Islam te maken. Bij de eerste twee gevallen ging het voornamelijk om rivaliserende drugsbendes, en in het geval van Culemborg waren het Molukkers die een ongewapende Marokkaanse man voor geen reden in elkaar sloegen.

De Islam is echt niet de oorzaak van deze problemen, noch is het de brandstof. In dit artikel kun je lezen hoe in Capelle aan de IJssel er veel problemen zijn met Molukse, Antilliaanse, en Roma jongeren.

quote:
Zijn er in de USA al gevalletjes u mag de bus/taxi niet in want u heeft een hulp-hond? In de UK en nu hier ook, wel.
Er zijn hier gewoon taxi-chauffeurs die uit voorzorg niet stoppen voor een neger, omdat in bijv. New York het altijd weer negers zijn die taxi's beroven. In het verleden zijn sommige taxibedrijven zelfs zo ver gegaan dat er een interne afspraak was om geen zwarten mee te nemen voor een rit. Lees ook hier: http://www.ij.org/index.p(...)w&id=1645&Itemid=245

Maar hoe dan ook, je blijft continue maar de problemen verwijzen naar de Islam. Maar daar liggen de problemen niet. Er zijn tientallen maatschappelijke verklaringen waarom er een verhoogde criminaliteit is onder Marokkanen, Turken, Antillianen, Molukkers, Surinamers, Roma, en andere minderheden, maar de Islam heeft daar echt niets mee te maken.

Als laatste voorbeeld wil ik nog even deze erbij halen: http://nos.nl/artikel/710(...)mslag-overleden.html - Twee Nederlandse jongens in een dorp in Zeeland..... dronken, met als eindresultaat een spoor van vernielingen, en een dode postbode. Ook die problemen hebben niets te maken met de Islam, of met welke Godsdienst dan ook.

Er zijn problemen met jongeren, er zijn problemen met criminaliteit. Maar deze worden niet veroorzaakt door de Islam, en kunnen ook niet worden opgelost met verboden die te maken hebben met de Islam.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:58:15 #297
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98224431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef fokthesystem het volgende:
Indirect geef je zo (gelukkig) toe dat ook m.b.t. de islam er rook, dus vuur is.
Nee. Waar mensen zijn is rook, en vuur.

Kijk bijvoorbeeld maar naar voetbalwedstrijden, en het geweld daaromheen. Dat komt echt niet door een Godsdienst, maar gewoon omdat jongeren graag baldadig willen zijn. De lui die halve binnensteden afbreken en soms miljoenen aan schade veroorzaken zijn vrijwel altijd autochtone Nederlanders.

Tevens zijn het autochtone Nederlanders die in het Feyenoord Stadion "Hamas, Hamas, Joden aan het gas" roepen, waarmee met "Joden" natuurlijk Ajax supporters worden bedoeld.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:03:54 #298
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_98224858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef fokthesystem het volgende:
Zoals ik al zei, dat zijn incidenten, het ge-etter van 'nieuwe islam aanhang' is dagelijks.
Je hebt oogkleppen op. Het ge-etter van Antillianen, Surinamers, Molukkers, Roma's, en gewoon autochtone jongeren is net zo hard aanwezig in dit land, en dat heeft niets met de Islam te maken. Er zijn net zo goed Antilliaanse hangjongeren, en zoals we in Culemborg hebben gezien kunnen de Molukkers er ook wat van. En wederom: Voetbal"supporters" veroorzaken in Nederland meer problemen (en schade) dan welke minderheidsgroep dan ook.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:13:39 #299
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98229592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef maartena het volgende:

Je hebt oogkleppen op. Het ge-etter van Antillianen, Surinamers, Molukkers, Roma's, en gewoon autochtone jongeren is net zo hard aanwezig in dit land, en dat heeft niets met de Islam te maken. Er zijn net zo goed Antilliaanse hangjongeren, en zoals we in Culemborg hebben gezien kunnen de Molukkers er ook wat van. En wederom: Voetbal"supporters" veroorzaken in Nederland meer problemen (en schade) dan welke minderheidsgroep dan ook.
Onzin.
Er is niet elke dag een voetbal wedstrijd. En al helemaal geen 'risico wedstrijden'.
En dat terwijl er toch TIG wedstrijden zijn bij tig clubs op zaterdag en zondag. Of door de week in de sporthallen.
Ook kan er maar 1 groep de ergste zijn, in NL zijn dat de moslim-gastjes.

Ander nieuws (voor jou) en ik citeer:
VAS
17-01-2006, 01:36
Er is echter wel een verschil tussen zeggen dat je homo's van de flat kan gooien (islam), en zeggen dat homo's slecht zijn en niet in de hemel komen(kerk) in de bijbel staat namelijk niet dat je homo's mag doden of iets anders aandoen. Je kan ze hoogstens de toegang tot je kerk weigeren omdat het niet strookt met je geloofsleer, maar meer niet.

Wat je zegt klopt niet.
In de Islam staat niet dat je Homo's uit hoge gebouwen moet gooien. Homo’s uit hoge gebouwen gooien, is de mening van een Imam in Nederland. Het staat nergens in de Koran of Hadith.

Ik weet niets van de Bijbel, maar ik weet toch dat in de bijbel staat dat je homo's moeten stenigen totdat ze dood gaan.
Dit hoorde ik in het programma Kopspijkers en het programma NOVA. Het zijn Nederlanders die dat zeiden (voorlezen). http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-784882-p-5.html
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:17:52 #300
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98229815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef maartena het volgende:

Nee. Waar mensen zijn is rook, en vuur.
Dat zei iemand al voor je.
Bovendien klopt het niet. We kunnen wel stellen dat anderen meer vuur verwachten als een groep marokkanen hen tegemoet komt, dan een groep nl-ers.

quote:
Tevens zijn het autochtone Nederlanders die in het Feyenoord Stadion "Hamas, Hamas, Joden aan het gas" roepen, waarmee met "Joden" natuurlijk Ajax supporters worden bedoeld.
Je maakt er een wedstrijdje van? Dan zal je dit ook wel 'normaal vinden want hullie doen het ook' : feesten om 9/11, kabaal maken bij de 2 minuten stilte, voetballen met bijv. kransen en ander vandalisme met herdenkingen.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')