abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:48:59 #251
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103251047
ehm hoe zet ik in het update topic de link naar het berichtje van KatyM? En kan iemand dat aanpassen?
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:19:19 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103253069
het viel me net op dat het nummer van het engeltjestopic niet klopt. volgens mij moet het 22 zijn toch?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:55:43 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103264701
Klopt. Ik heb het aangepast en topic nr 21 aan de lijst toegevoegd.
:*
***
pi_103268347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:40 schreef Kleurdoos het volgende:
updatetopic

heel verdrietig hoor, maar moet dat serieus in t updatetopic?
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het is weg.
Het is idd niet waar het topic voor bedoeld is.

Maar dit staat ook in t update topic
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, omdat dit toch echt wel een update waard is:

Ze is er weer!
Is dit wel waar het update topic voor is dan ?

Is toch ook gewoon een prive iets, bedoel het is fijn dat ze terug is maar dit mag dan wel in t update topic en andere dingen wat prive is van een ander niet ?
Kan aan mij liggen maar dat vind ik wel dubbel.

Dus zou handig zijn als er duidelijkheid is over wat er wel en niet in mag
of is het meer, over wie wel en over wie niet :{
pi_103268448
ik vind een úit elkaar gaan' of imand die net hartproblemen heeft gehad wel een heel verschil.
dat mensen uit elkaar gaan kan mij niet zoveel boeien. iemands gezondheid daarentegen...

en updatesgewijs..

Roy van Bar is vanmorgen met ambulance naar het ziekenhuis gebracht
bron:twitter
pi_103268451
Nou ja, iemand die bijna dood is en kritiek heeft gelegen (en notabene mod is), vind ik een heeeeel andere categorie met een relatie die uit gaat. (en mijsje is een goede vriendin, dus ik weet goed hoe verschrikkelijk het voor haar is)

Er hebben wel vaker ziekenhuisgevallen in gestaan van andere OUD'ers overigens.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_103268522
Het is meer dan uit elkaar gaan, maar ook je kinderwens op die manier weg zien glippen waar ze mee bezig waren.
En ja het is heel erg wat er gebeurd is met Lois, maar het is toch ook een prive zaak.
Dat het iemand niet " boeit " dat mensen uit elkaar gaan betekend dat dan het er dan niet in mag ?
Het zijn beide prive zaken.
Daarom vind ik het dubbel.
En vraag ik me af wanneer je wel iets mag plaatsen en wanneer niet.
pi_103268596
dat het niet boeit is mijn mening he, niet van de anderen..:D al kan ik me indenken dat niemand het spannend vind als ik vertel dat ik en mijn vriend uit elkaar gaan :P (en zelf om een update vragen dan vind ik een beetje raar ook) maar als ik opgenomen word met een bochel ofzo, dan wel.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:38:55 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_103268607
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
dat het niet boeit is mijn mening he, niet van de anderen..:D al kan ik me indenken dat niemand het spannend vind als ik vertel dat ik en mijn vriend uit elkaar gaan :P maar als ik opgenomen word met een bochel ofzo, dan wel.
Ik denk dat ze het altijd spannend vinden, mits je er een paint bijgemaakt hebt :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103268627
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:38 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het altijd spannend vinden, mits je er een paint bijgemaakt hebt :+
true, maar dan nog verkiezen jullie de bochelpaint vast over de scheidingspaint :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:40:01 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_103268639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

true, maar dan nog verkiezen julli de bochelpaint vast over de scheidingspaint :P
ligt eraan hoeveel bloed je erbij doet :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103268650
Tuurlijk doet het veel met een kinderwens als je uit elkaar gaat. Heel veel zelfs, zeker bij haar. Maar als je al dat soort dingen (als iemand ontslagen wordt, kan dat ook invloed hebben op je kinderwens, of als je een nieuwe liefde ontmoet, of iets zwaars als het overlijden van je ouders e.d. ook gaat vermelden, gaat het niet meer echt om waar het hier over gaat.
Mi is het anders als iemand een tijd in het ziekenhuis ligt en het gezondheidstechnisch heel slecht gaat. Gekneusde knieen komen ook niet in het update topic, of schaafwonden. Praktisch altijd alleen iets dat met een ziekenhuis samenhangt.

Overigens interesseert die scheiding me gigantisch, maar dat houdt ik irl. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_103268663
ik die mijn eigen bochel probeer te opereren O+

ook genoeg offtopic :P
*troel tot bloedens toe slaat*
ga maar updaten troel
pi_103268681
Dit is mooi Kleurdoos! Ik ben benieuwd naar de bochel. En een leuke arts erbij? O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:41:56 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_103268686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik die mijn eigen bochel probeer te opereren O+

ook genoeg offtopic :P
*troel tot bloedens toe slaat*
ga maar updaten troel
Jouw paintskills zijn beter :P En tot bloedens toe is nog niet genoeg voor ziekenhuis ben ik bang :N
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103268702
Ligt eraan waar het bloed uit komt? :P
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:43:48 #267
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103268738
is er iemand uit elkaar? dat klinkt wel als ziekenhuismateriaal. ;)
in de haak.
pi_103268761
Ja man, in 28 stukken! We wachten op het verslag van kleurdoos met beeldmateriaal!!!!!!!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:45:41 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_103268793
quote:
4s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:44 schreef YPPY het volgende:
Ja man, in 28 stukken! We wachten op het verslag van kleurdoos met beeldmateriaal!!!!!!!
Als KD me in 28 stukken heeft gescheurd, dan zal ze het echt wel zelf moeten updaten, want ik denk niet dat het mij dan nog lukt O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103268852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Als KD me in 28 stukken heeft gescheurd, dan zal ze het echt wel zelf moeten updaten, want ik denk niet dat het mij dan nog lukt O-)
ligt eraan welke stukken dan toch? :P

ga je vanavond pm'men, nu kleuter in da hood
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:49:01 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_103268898
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef YPPY het volgende:

[..]

ligt eraan welke stukken dan toch? :P

ga je vanavond pm'men, nu kleuter in da hood
Ik neem niet aan dat ze 27 haren heeft uitgetrokken, maar dat ze wat effectiever te werk zou gaan :D

is prima hoor :) als je zin hebt in chocolade weet je ook wel waar je moet zoeken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103269512
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef YPPY het volgende:
Nou ja, iemand die bijna dood is en kritiek heeft gelegen (en notabene mod is), vind ik een heeeeel andere categorie met een relatie die uit gaat. (en mijsje is een goede vriendin, dus ik weet goed hoe verschrikkelijk het voor haar is)

Er hebben wel vaker ziekenhuisgevallen in gestaan van andere OUD'ers overigens.
Mensen die het echt interesseerde hoe het ging met mijsje (en Joene) lazen dat gewoon in het topic. Door de update kwam het bij een veel bredere groep en natuurlijk moet iedereen er toch nog even een mening over geven via de pm... En dat terwijl het dus inderdaad gewoon een privezaak is, het is heel sneu dat ze uit elkaar zijn, maar nu heb je ook nog heel oud die zich er toch even mee moet bemoeien, sterker nog zelfs lurkers die ook toch nog ff een pm moeten sturen.
maw, het had gewoon inderdaad bij het "clubje" zwanger worden moeten blijven..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_103274410
Voor mij ging het inderdaad om de kinderwens die nu dus niet ingevuld kan worden. Toen ik het erover had met McLaura, vond ik het fijn dat ze wel een update wilde maken, omdat veel mensen vaak vragen hoe het met me is en me een pm sturen over hoever we alweer zijn met de ivf. Dat zijn vaak mensen die niet in het zwanger worden/blijven topic komen. Op deze manier hoefde ik niet tig keer te vertellen hoe of wat. Op die manier dus op verzoek.
Ik begrijp best dat de algemene mening zo is dat dit niet in het update topic hoort, of zelfs in OUD, prima. En dat ik sommige reacties jammer vind, dat is mijn mening. Big deal.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:47:47 #274
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103277659
:* (ik kan me er wel wat bij voorstellen mijsje! het is ook wat lastig om precies de grens te trekken denk ik. ik hoop dat jouw kinderwens toch nog een goede nieuwe kans krijgt!)
in de haak.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:46:51 #275
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103280230
Weet je, dat topic loopt nu al meer dan een jaar. Zo vaak worden er nu ook weer geen discutabele dingen gepost. Misschien is het 'probleem' dus ook niet groot genoeg om erover bezig te blijven :)

Het plaatsen van de post is voor de meesten niet pijnlijk, de discussie die erop volgt voor mijsje wel, laat het maar gewoon rusten lijkt me...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')