Respect, het om kwart voor zeven 's ochtends doordeweeks over baco hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:45 schreef Kally het volgende:
Ik lust wel graag baco, ik neem wel een fles mee
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Respect, het om kwart voor zeven 's ochtends doordeweeks over baco hebben
quote:
Kan draadjesvlees ook op de bbq?quote:
Maar je zou willen dat het kon, toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:41 schreef Kally het volgende:
Maar Remmie, ik spreek er over ik drink het niet om kwart voor 7 doordeweeks
Half vier?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
De directe buren en de leukste waar ik het meest contact mee heb (drie keer per jaar of zo) inmiddels voorzichtig verteld dat er tuig komt. Ze was dolenthousiast en riep uit "Wat leuk!!!" en "Nee, hoor prima, fijn dat je het verteld en het is echt niet erg!" om verder te gaan met "Het zal toch rond een uur of half-vier wel afgelopen zijn?"
Drie halve liter flesjes? Die gaan al op aan de baco's van Kallyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn pyjama is gestreken, puls ik zet 3 1/2 liter flessen cola op de lijstDus niet zeiken die halen wij
Ohh 3 keer 1,5 liter dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie halve liter flesjes? Die gaan al op aan de baco's van Kally
Nahh 2 is wel genoeg denk ikquote:
Ik heb een geruitequote:
dat is een mooie en zo lekker warmquote:
Scheelt niet veelquote:
Ik wilde juist een looplamp ophangen in die tentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Scheelt niet veelMaar ik slaap meestal met niks, en ik ben te zuurpruimerig om een nachtgewaad aan te schaffen. Tis toch donker
En een webcamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wilde juist een looplamp ophangen in die tent
Neuh, daar hadden we al een nee op, die komt er dus niet.quote:
OK thanks.. Geschrapt (de cola)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, daar hadden we al een nee op, die komt er dus niet.
Afijn de cola is binnen voor het jochie
Dat jochie heb ik anders nog nooit iets anders dan bier zien drinkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, daar hadden we al een nee op, die komt er dus niet.
Afijn de cola is binnen voor het jochie
Wat heeft ie dan te miepen over colaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jochie heb ik anders nog nooit iets anders dan bier zien drinken
Lang T-shirt, nope ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon een lang t-shirt aan? Vind een pyama ook wat overdreven hoor
Anders trek je stiekem dat ding van Soury aan, die zal dan wel lopen zoeken, maar dat lost zich vanzelf wel weer opquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Lang T-shirt, nope ook niet
Ik slaap niet met iets aan normaal
Ik kijk wel even bij de H&M
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders trek je stiekem dat ding van Soury aan, die zal dan wel lopen zoeken, maar dat lost zich vanzelf wel weer op
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
We gaan allemaal in ruitjes en t-shirts
Lekker gek en heul sexy
quote:
Ik niet, maar deze sla ik niet overquote:
Na de meet ben jij een feestbeestquote:
Jeweetzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |