Respect, het om kwart voor zeven 's ochtends doordeweeks over baco hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:45 schreef Kally het volgende:
Ik lust wel graag baco, ik neem wel een fles mee
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Respect, het om kwart voor zeven 's ochtends doordeweeks over baco hebben
quote:
Kan draadjesvlees ook op de bbq?quote:
Maar je zou willen dat het kon, toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:41 schreef Kally het volgende:
Maar Remmie, ik spreek er over ik drink het niet om kwart voor 7 doordeweeks
Half vier?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
De directe buren en de leukste waar ik het meest contact mee heb (drie keer per jaar of zo) inmiddels voorzichtig verteld dat er tuig komt. Ze was dolenthousiast en riep uit "Wat leuk!!!" en "Nee, hoor prima, fijn dat je het verteld en het is echt niet erg!" om verder te gaan met "Het zal toch rond een uur of half-vier wel afgelopen zijn?"
Drie halve liter flesjes? Die gaan al op aan de baco's van Kallyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn pyjama is gestreken, puls ik zet 3 1/2 liter flessen cola op de lijstDus niet zeiken die halen wij
Ohh 3 keer 1,5 liter dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie halve liter flesjes? Die gaan al op aan de baco's van Kally
Nahh 2 is wel genoeg denk ikquote:
Ik heb een geruitequote:
dat is een mooie en zo lekker warmquote:
Scheelt niet veelquote:
Ik wilde juist een looplamp ophangen in die tentquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Scheelt niet veelMaar ik slaap meestal met niks, en ik ben te zuurpruimerig om een nachtgewaad aan te schaffen. Tis toch donker
En een webcamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wilde juist een looplamp ophangen in die tent
Neuh, daar hadden we al een nee op, die komt er dus niet.quote:
OK thanks.. Geschrapt (de cola)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, daar hadden we al een nee op, die komt er dus niet.
Afijn de cola is binnen voor het jochie
Dat jochie heb ik anders nog nooit iets anders dan bier zien drinkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, daar hadden we al een nee op, die komt er dus niet.
Afijn de cola is binnen voor het jochie
Wat heeft ie dan te miepen over colaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jochie heb ik anders nog nooit iets anders dan bier zien drinken
Lang T-shirt, nope ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon een lang t-shirt aan? Vind een pyama ook wat overdreven hoor
Anders trek je stiekem dat ding van Soury aan, die zal dan wel lopen zoeken, maar dat lost zich vanzelf wel weer opquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Lang T-shirt, nope ook niet
Ik slaap niet met iets aan normaal
Ik kijk wel even bij de H&M
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders trek je stiekem dat ding van Soury aan, die zal dan wel lopen zoeken, maar dat lost zich vanzelf wel weer op
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
We gaan allemaal in ruitjes en t-shirts
Lekker gek en heul sexy
quote:
Ik niet, maar deze sla ik niet overquote:
Na de meet ben jij een feestbeestquote:
Jeweetzquote:
voel me kut en ben een kut laat die bejaarde maar los gaanquote:
Ik laat je niet los.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voel me kut en ben een kut laat die bejaarde maar los gaan
Zullen die Polen leuk vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik laat je niet los.
Jij breekt dan het hele park af.
wat ik net zei denk dat ik de rustigste van iedereen benquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik laat je niet los.
Jij breekt dan het hele park af.
Hahaha, zouden ze weer die gezellige muziek hebbenquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik net zei denk dat ik de rustigste van iedereen ben
geeft toch niet leef jij je maar lekker uit hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geeft toch niet leef jij je maar lekker uit hoor
Ja, tot dat glas wijn er in zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik net zei denk dat ik de rustigste van iedereen ben
Wij gaan het voeren gewoon, ik hou die klep open jij giet.quote:
Puick plan en nog teamwork ook! Het Desastreuze Duo!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij gaan het voeren gewoon, ik hou die klep open jij giet.
Dubbel Dquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Puick plan en nog teamwork ook! Het Desastreuze Duo!
Heks aan de hik!
Coolquote:
Die tafel is mijn dingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar Haks drinkt helemaal niet, toch?
Dus twee glazen zou gewoon genoeg moeten zijn.
Dansen op tafel en shit.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar Haks drinkt helemaal niet, toch?
Dus twee glazen zou gewoon genoeg moeten zijn.
Dansen op tafel en shit.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:51 schreef Kally het volgende:
Miran ik zal het proberen maar zitten buiten in redelijk donkere omgeving
Omg, die muts doet het hemquote:
en dan om 5.30 uur te ontwaken als ornitholoog en te gaan vogelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Bob gaat gewoon vanaf een uurtje of 12 in de nacht roepen, oke nog 1 slaapmutsje, uurtje of 2 ach we nemen nog een laatste slaapmutsje en ga zo maar door tot de zon weer op komt![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
en dan om 5.30 uur te ontwaken als ornitholoog en te gaan vogelen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
en dan om 5.30 uur te ontwaken als ornitholoog en te gaan vogelen.
[ afbeelding ]
Ik bewaak de tent welquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
gaan we wel een verfrissende boswandeling maken??? lijkt me wel eens gezond voor dit stadsmeisje een wandeling door het bos![]()
![]()
quote:
echt he, gewoon de natuur ff in, jullie willen gewoon zuipen tot je zo op jullie veldbedjes rollen, genieten van de pracht, het bos en de boslucht maar oke dan maar niet ik pas me aan, ben erg makelijjkquote:
Als jij fiets en ik mag achterop ga ik mee, maar wandelen is niet mijn ding, heb niet voor niks mijn autoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, gewoon de natuur ff in, jullie willen gewoon zuipen tot je zo op jullie veldbedjes rollen, genieten van de pracht, het bos en de boslucht maar oke dan maar niet ik pas me aan, ben erg makelijjk
bomen zat hier voor de deur hoor, maar dacht aan het groepsgevoelquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat Haks lekker dat bos verkennen als ze daar zin in heeft. Ziet die meid ook een keer wat bomen.
Dat groepsgevoel komt er sowieso wel, daar hoef ik niet voor op te staanquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bomen zat hier voor de deur hoor, maar dacht aan het groepsgevoel
daar heb jij weer gelijk inquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat groepsgevoel komt er sowieso wel, daar hoef ik niet voor op te staan
Wordt het een groepsknuffeldingesquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bomen zat hier voor de deur hoor, maar dacht aan het groepsgevoel
Nee, wij gaan gewoon voor de drank Kallyquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Wordt het een groepsknuffeldinges
Daar pas ik voor, ik hou niet van warmte en liefde
Oke, als het maar niet zo'n Emiel Ratelband sessie gaat wordenquote:Op donderdag 2 juni 2011 03:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die liefde zoeken jullie samen maar uit, maar over de warmte ga ik en dat gaat best goed komen
Hete kolen hebben we alvastquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, als het maar niet zo'n Emiel Ratelband sessie gaat worden
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hete kolen hebben we alvastEn anders gaan we er gewoon op zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |