Dit kan ook gewoon ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:22 schreef LasTeR het volgende:
Als je lekker bent kun je ook gewoon aanbellen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:23 schreef Specularium het volgende:
Een kaartje van een (semi)stille aanbidster is tof.
Ik zou het zeker wel waarderen.
Ik zeg dat ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:21 schreef meissie20 het volgende:
Veel mensen zeggen: gewoon doen, is juist schattig/lief.
Absoluut doen! Zorg wel dat het herkenbaar is dat het van jou af komt anders is de kans dat hij reageert klein.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:21 schreef meissie20 het volgende:
Ik wou zoiets sturen; een kaart (zonder beertjes of love you erop, niks overdrevens.)
Maar gewoon dit: 'hee! heb je al afgereden? liefs, mijn naam + nummer.'
Zeggen jullie doen, of niet?
Steek je wijsvinger in z'n reet en zoen hem?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto verwoord mijn mening!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:27 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Steek je wijsvinger in z'n reet en zoen hem?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:23 schreef Specularium het volgende:
Een kaartje van een (semi)stille aanbidster is tof.
Ik zou het zeker wel waarderen.
Ik heb er wel eens 1tje gekregen, vorig jaar. Weet nog steeds niet van wie die was want hij was niet ondertekend?quote:
Gewoon doen. Ik zal me alleen maar gevleid voelen als ik zo'n kaartje in de bus kreeg, leuke verrassing. En wat heb je te verliezen? Hij kent jou verder ook niet qua naam/adres/etc, dus een echte flater kun je niet lopen. En als je niks terug hoort weet je waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:21 schreef meissie20 het volgende:
Hoi!!
Heb dit ook al op een ander forum voorgelegd en daar reageerden de meisjes heel enthousiast op.
Maar ik wil het ook weleens aan de mannen vragen.
Ik heb nu een half jaartje rijlessen en af en toe moest ik een hele leuke jongen ophalen.
Hij moest mij ook weleens thuis brengen.
Ik weet waar hij woont en hoe hij heet. Pas hoorde ik mijn rijinstructeur zeggen; 'Bijna afrijden hè!' En waarschijnlijk is hij toen geslaagd want ik zie hem nooit meer.
Nou goed. Ik kan dus helemaal niet op een bepaalde manier met hem in contact komen, geen hyves, facebook of wat ook.
Een vriendin van mij zei: Stuur hem een kaart! Met daarin je nummer!
Nu wil ik dat wel doen, maar is dat niet een beetje hopeloos?Want ik heb het idee dat ik me heel erg ga schamen met zo'n actie.
Veel mensen zeggen: gewoon doen, is juist schattig/lief. Maarre.. wat vinden jullie er dan van?
Ik wou zoiets sturen; een kaart (zonder beertjes of love you erop, niks overdrevens.)
Maar gewoon dit: 'hee! heb je al afgereden? liefs, mijn naam + nummer.'
Zeggen jullie doen, of niet?
Nou...hoeft op zich niet eens zo per se, kan ook zijn dat je dan allebij met je hoofd toch wat meer met op de weg let dan op die net iets leuker dan gemiddelde medepasagierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef Eenskijken het volgende:
hangt er ook een beetje vanaf, heb je met 'm gepraat in de lesauto? Of hebben jullie nooit een woord tegen elkaar gezegd? Dan zou ik het nogal raar vinden..
Nooit geflirt via de binnenspiegel begrijp ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef Eenskijken het volgende:
hangt er ook een beetje vanaf, heb je met 'm gepraat in de lesauto? Of hebben jullie nooit een woord tegen elkaar gezegd? Dan zou ik het nogal raar vinden..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Het ergste wat er kan gebeuren is niets dat hij je nummer bij de lokale studentenkroeg in de deur krast onder de noemer 'fijn pijpsletje' en je straks een ander nummer moet nemen omdat je constant lastig gevallen wordt. Dus gewoon doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |