Dit kan ook gewoon ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:22 schreef LasTeR het volgende:
Als je lekker bent kun je ook gewoon aanbellen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:23 schreef Specularium het volgende:
Een kaartje van een (semi)stille aanbidster is tof.
Ik zou het zeker wel waarderen.
Ik zeg dat ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:21 schreef meissie20 het volgende:
Veel mensen zeggen: gewoon doen, is juist schattig/lief.
Absoluut doen! Zorg wel dat het herkenbaar is dat het van jou af komt anders is de kans dat hij reageert klein.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:21 schreef meissie20 het volgende:
Ik wou zoiets sturen; een kaart (zonder beertjes of love you erop, niks overdrevens.)
Maar gewoon dit: 'hee! heb je al afgereden? liefs, mijn naam + nummer.'
Zeggen jullie doen, of niet?
Steek je wijsvinger in z'n reet en zoen hem?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto verwoord mijn mening!
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:27 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Steek je wijsvinger in z'n reet en zoen hem?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:23 schreef Specularium het volgende:
Een kaartje van een (semi)stille aanbidster is tof.
Ik zou het zeker wel waarderen.
Ik heb er wel eens 1tje gekregen, vorig jaar. Weet nog steeds niet van wie die was want hij was niet ondertekend?quote:
Gewoon doen. Ik zal me alleen maar gevleid voelen als ik zo'n kaartje in de bus kreeg, leuke verrassing. En wat heb je te verliezen? Hij kent jou verder ook niet qua naam/adres/etc, dus een echte flater kun je niet lopen. En als je niks terug hoort weet je waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:21 schreef meissie20 het volgende:
Hoi!!
Heb dit ook al op een ander forum voorgelegd en daar reageerden de meisjes heel enthousiast op.
Maar ik wil het ook weleens aan de mannen vragen.
Ik heb nu een half jaartje rijlessen en af en toe moest ik een hele leuke jongen ophalen.
Hij moest mij ook weleens thuis brengen.
Ik weet waar hij woont en hoe hij heet. Pas hoorde ik mijn rijinstructeur zeggen; 'Bijna afrijden hè!' En waarschijnlijk is hij toen geslaagd want ik zie hem nooit meer.
Nou goed. Ik kan dus helemaal niet op een bepaalde manier met hem in contact komen, geen hyves, facebook of wat ook.
Een vriendin van mij zei: Stuur hem een kaart! Met daarin je nummer!
Nu wil ik dat wel doen, maar is dat niet een beetje hopeloos?Want ik heb het idee dat ik me heel erg ga schamen met zo'n actie.
Veel mensen zeggen: gewoon doen, is juist schattig/lief. Maarre.. wat vinden jullie er dan van?
Ik wou zoiets sturen; een kaart (zonder beertjes of love you erop, niks overdrevens.)
Maar gewoon dit: 'hee! heb je al afgereden? liefs, mijn naam + nummer.'
Zeggen jullie doen, of niet?
Nou...hoeft op zich niet eens zo per se, kan ook zijn dat je dan allebij met je hoofd toch wat meer met op de weg let dan op die net iets leuker dan gemiddelde medepasagierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef Eenskijken het volgende:
hangt er ook een beetje vanaf, heb je met 'm gepraat in de lesauto? Of hebben jullie nooit een woord tegen elkaar gezegd? Dan zou ik het nogal raar vinden..
Nooit geflirt via de binnenspiegel begrijp ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef Eenskijken het volgende:
hangt er ook een beetje vanaf, heb je met 'm gepraat in de lesauto? Of hebben jullie nooit een woord tegen elkaar gezegd? Dan zou ik het nogal raar vinden..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Het ergste wat er kan gebeuren is niets dat hij je nummer bij de lokale studentenkroeg in de deur krast onder de noemer 'fijn pijpsletje' en je straks een ander nummer moet nemen omdat je constant lastig gevallen wordt. Dus gewoon doen.
Absoluut dit dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:37 schreef Specularium het volgende:
Een man vindt het leuk als een vrouw het intitiatief neemt.
Als je nou voor zijn deur staat en je klapt dicht pak je hem gewoon op zijn bek.
Directheid ,duidelijkheid. Die hele situatie is raar dus who cares?
ps: neem condooms mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:17 schreef Snoepje5 het volgende:
'' Hee,
Wat zijn de rijlessen toch spannend altijd hé.
Vooral als ik naar jou moet rijden om jou op te halen
Lijkt het je iets om een keertje af te spreken en een terrasje te pakken?
Groetjes,
Meissie20
06-5234233 ''
Tja dan kan ik je alleen maar zeggen dat je niet te lang moet wachten met je kaartjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:20 schreef meissie20 het volgende:
Haha snoepje5 helemaal leuk. Ik word er helemaal enthousiast van als ik dat lees. Nu hoop ik niet dat HIJ ook uitgerekend op dit forum zit.
@ grindfreakje ik vind het al spannend genoeg om een kaartje te sturen, dus langs zijn huis gaan, dat is voor mij geen optie.
weet hij ook hoe je heet, etc? anders is je eerste berichtje misschien wat cryptisch...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:12 schreef meissie20 het volgende:
De dames hadden me ook allemaal aangeraden om het te doen! En mn vriendinnen ook maar ik wou sowieso een objectieve mening. En ook nog eens van mannen. Kijk ik kan het wel aan mn broer vragen maar die lacht zich dood om mij. Dus die kan ik ook niet serieus nemen.
Ik wil liever mn 06 erin zetten dan mijn email. Hebben jullie nog tips ofzo wat ik er in kan zetten of vinden jullie het goed wat ik in mijn vorige post neerzette?
Kvoel me wel een onzeker meiske nu met al die vragen.
Al kom je spontaan en onverwachts stotterend voor zijn deur te staan, zal alleen maar een echte LUL dit niet ergens leuk vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:12 schreef meissie20 het volgende:
De dames hadden me ook allemaal aangeraden om het te doen! En mn vriendinnen ook maar ik wou sowieso een objectieve mening. En ook nog eens van mannen. Kijk ik kan het wel aan mn broer vragen maar die lacht zich dood om mij. Dus die kan ik ook niet serieus nemen.
Ik wil liever mn 06 erin zetten dan mijn email. Hebben jullie nog tips ofzo wat ik er in kan zetten of vinden jullie het goed wat ik in mijn vorige post neerzette?
Kvoel me wel een onzeker meiske nu met al die vragen.
Vast wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:45 schreef meissie20 het volgende:
Hij heet wel geweten hoe ik heette, rijinstructeur zei vaak 'oke, dan mag je nu nu *mijn naam* thuisbrengen' etc. Hij weet nu ook waar ik woon ofcourse. Maar of hij dat onthouden heeft hoe ik heet? Geen idee! Haha.
toch kan je ook vragen om iets te doen/eten? enz... misschien snapt ie de hint nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:41 schreef meissie20 het volgende:
''Hee!
Ik ben benieuwd of je al afgereden hebt!
Ik beging altijd zoveel blunders met lessen als ik jou thuis moest brengen. Hihi
*meissie20*
(06)''
Is dit wat? Hahaha ik heb al duizend van die schetsjes in mn hoofd en deze komt spontaan opzetten.
De hint lijkt me vrij obviousquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
toch kan je ook vragen om iets te doen/eten? enz... misschien snapt ie de hint niet
nouja.. vind t wel meevallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
De hint lijkt me vrij obviousMaar kun je proberen ja, nog iets meer initiatief.
hoezo de hihi weg?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:48 schreef meissie20 het volgende:
Meissie20 corrigeert het hebt naar bent en haalt de hihi weg.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou meissie20, zo te horen heb je de unanieme goedkeuring van fok! wel gekregen! ;D
Laat je ons weten hoe het afloopt?
Same.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef Northside het volgende:
Zeker weten dat je liever je nummer erin zet dan je e-mail? Ik ben zelf wat terughoudender met mijn nummer, terwijl het me niet interesseert wie mijn e-mail heeft. Maar dat is persoonlijk.
Natuurlijk ga ik helemaal uit van de eerbare bedoeling van de jongeman in kwestie. Maar vroeger, toen Northside nog Northsidertje was, werden er door leeftijdsgenootjes wel eens geintjes uitgehaald met telefoonnummers van bevallige jongedames... een e-mail adres kan je zo blokkeren, een telefoonnummer niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Same.
Maar als jij zo'n kaartje kreeg met een 06 nummer erop dan doe je daar toch niet moeilijk over om die te bellen?
Goede actiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
Gewoon doen TS! Ik heb ook wel eens van zulke situaties gehad, dat ik dacht: wow, die is te leuk om te laten gaan zonder dat hij weet dat ik hem leuk vind en dan gefrustreerd thuis ga zitten en mezelf voor mijn kop kan slaan dat ik niet iets heb gedaan en dan geen contact meer kan zoeken.
Eén keer ging het om een ambulance-man die ik tegen kwam tijdens mijn werk. Ik moest later naar het ziekenhuis om daar wat af te handelen en ik kreeg hem niet uit mijn hoofd, we hadden namelijk leuk lopen ouwehoeren omdanks de situatie. Ik heb toen gewoon mijn moed bij elkaar geraapt en ging naar een verpleegkundige en vroeg of hij toevallig die leuke ambulance-man kende die net iemand had binnen gebracht. Die kende hij en vroeg me waarom. Ik zei dat ik hem helemaal leuk vonden vroeg hem of hij wist of hij een relatie had ofzo. Dat wist hij niet, maar ik had toch niks te verliezen en gaf die verpleegkundige een briefje met mijn naam en telefoonnummer en vroeg hem of hij deze wilde geven als hij hem weer zag. Iedereen had er veel lol om iig en dat bracht wat leven in de nachtelijke uurtjes in het ziekenhuis. Ik moest weer verder voor mijn werk en 3 uur later smste hij me. Hij vond het super stoer van me en we smsten leuk verder. Uiteindelijk bleek dat hij een vriendin had, maar dat niet als een bezwaar zag om eens met mij af te spreken
Dat was dan een beetje triest en heb hem ook gezegd dat ik daar geen zin in had. Maar heb nooit spijt gehad van mijn actie.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:22 schreef LasTeR het volgende:
Als je lekker bent kun je ook gewoon aanbellen.
Volgknop is makkelijkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:34 schreef The_Dean het volgende:
TVP betekend Terug Vind Post. Even een snel berichtje om makkelijker je topic te kunnen blijven volgen.
Al iets gehoord?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef meissie20 het volgende:
En bedankt voor jullie succeswensen, hoop dat het helpt!
Ah kom op, doe nou niet zo negatiefquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:06 schreef mafkees01 het volgende:
Vind t wel een beetje kansloos imoOf je belt gewoon aan of niet.. Tuurlijk is het leuk om een kaartje te ontvangen, maar stuur dan gewoon een kaartje met je bedoelingen. Niet een berichtje wat lijkt op een msn/sms berichtje waar het alle kanten op kan gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |