Wanneer ik Ferguson was had ik iig nooit gestart met Hernandez en Giggs. Dan maar echt 4-5-1 spelen. Met Rooney als enige spits.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef gniffie het volgende:
Je kan dat middenveld van Barcelona alleen verslaan, door goed georganiseerd druk te zetten.
Pijnlijke alleen daarvan is je dat met al je 10 man moet doen, omdat zelfs de voorhoede spelers van Barca zich laten inzakken om aan de bal te komen. Meeste coaches durven dat niet, want als het fout gaat (vaak waarschijnlijk als je er niet op traint en 1 iemand verzaakt), staan ze 1-op-1 op je keeper.
Het is een feit dat Anita een zeer technische speler is en ook dat Bale niets heeft laten zien in de EPL, behalve die volley in de kruising in een van de eerste wedstrijden en nog wat andere momentjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je eerste drie punten is een mening. Misschien deelt Gijp die niet, maar dat maakt hem niet meteen een demagoog. Je laatste punt is ook kolder. Gijp praat altijd over een fitte Ruiz, een fitte Janssen en een fitte Douglas. De baltechniek van Janssen is, net zoals de rest van Nederland, een positief extraatje.
Ik zelf had Hernandez voorin gezet en Scholes op het middenveld. Om met zijn allen voor de goal te gaan liggen en daarna Scholes te laten openen op Hernandez in de counter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer ik Ferguson was had ik iig nooit gestart met Hernandez en Giggs. Dan maar echt 4-5-1 spelen. Met Rooney als enige spits.
Ik kan de positie van Evra me niet voor de geest halen, maar ik dacht dat je erop doelde dat er bijna wel een goal uit moet komen als hij weg kan draaien en de ruimte krijgt om te dribbelen. Er werd door meerdere spelers later gewoon niet goed ingegrepen en de bal was niet onhoudbaar. Shit happens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Het heet sarcasme voor de minimaal 5 meter die hij kreeg van Evra. Sterker nog, Messi dribbelde voor hij schoot.
Prima dat jij dat vindt. Alleen wil jij Gijp doen neerzetten als iemand die Ajax een kutmiddenveld vindt hebben. Feit is dat hij naast zijn kritiek op de lengte van die jongens het hele seizoen door beelden van Eriksen heeft laten zien met de meest prachtige passjes. Als ik me niet vergis is dat een middenvelder van Ajax.Volgens Gijp een van de beste van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het is een feit dat Anita een zeer technische speler is
Heb ik hem nog nooit over gehoord, ik geloof best dat jullie er andere meningen op kunnen nahouden.quote:en ook dat Bale niets heeft laten zien in de EPL, behalve die volley in de kruising in een van de eerste wedstrijden en nog wat andere momentjes.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan de positie van Evra me niet voor de geest halen, maar ik dacht dat je erop doelde dat er wel een goal uit moet komen als hij weg kan draaien en de ruimte krijgt om te dribbelen.
Het lag niet zo zeer aan de verdediging maar vooral aan het middenveld Giggs-Carrickquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk nu eens op 2:05. Kijk naar hoeveel seconden Messi vrij staat, hoe hij nog even fijn kan dribbelen voordat hij uberhaupt wordt gehinderd door Evra.
Daar ging de discussie over. vd Gijp zei vanavond dat hij het onbegrijpelijk vond dat een United met zo'n verdediging dit laat zien in de finale van de Champions League.
Dan nog. Dat doet nog niets aan het feit dat hij met verbazing heeft zitten kijken hoe er werd gedekt in een Champions League finale, door de beste verdediging van Engeland.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het lag niet zo zeer aan de verdediging maar vooral aan het middenveld Giggs-Carrick. Echt een enorme fout van Ferguson.
Giggs heeft geen 1 bal onderschept.
Klopt...en daar had vd Gijp volledig gelijk in. Belachelijk dat de beste speler ter wereld 8 meter en 3 seconden tijd heeft om de bal aan te nemen, na te denken en uiteindelijk maar in vrije positie op goal te schieten. Wat van Hanegem ook zegt...iedereen kan zien dat dat belachelijk is in een CL-finale. Daar hoef je geen stervoetballer van Feyenoord voor geweest te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk nu eens op 2:05. Kijk naar hoeveel seconden Messi vrij staat, hoe hij nog even fijn kan dribbelen voordat hij uberhaupt wordt gehinderd door Evra.
Daar ging de discussie over. vd Gijp zei vanavond dat hij het onbegrijpelijk vond dat een United met zo'n verdediging dit laat zien in de finale van de Champions League.
Ik wist niet dat het om Evra ging die door had moeten dekken, maar verder heb ik niets anders over deze goal te zeggen dan hetgeen ik al 3x heb gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is toch een gezocht argument om een niet te rechtvaardigen stelling te verdedigen?! Tot 35! meter van het doel werd Messi dus afgestopt. En Gijp zei dat de Barca-spelers 'de hele tijd vrij stonden en nooit gedekt werden'. Oke, dit zal het goed doen bij PVV-volk met lage voorhoofden, ik trap er echter niet in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Giggs in een CL-finale tegen Barca inzetten vind ik sowieso maar een vreemde zet. Je weet dat je er achteraan moet lopen en dan zet je een 38-jarige pensionado in het veld ipv een topfitte, jonge gast.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het lag niet zo zeer aan de verdediging maar vooral aan het middenveld Giggs-Carrick. Echt een enorme fout van Ferguson.
En dan ook nog een Giggs die de hele week voor dat duel hele andere dingen aan zijn hoofd heeft gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Giggs in een CL-finale tegen Barca inzetten vind ik sowieso maar een vreemde zet. Je weet dat je er achteraan moet lopen en dan zet je een 38-jarige pensionado in het veld ipv een topfitte, jonge gast.
Hij zei dat er héél slecht gedekt werd en dat hij Messi rond de middenlijn heeft zien lopen, al over zijn schouder kijkend, niets begrijpend van het feit dat hij niet gedekt werd. Ik denk dat Gijp doelde op cruciale momenten zoals deze, en niet letterlijk dat Messi 90 minuten niet gedekt werd, want dan was het 74-1 geworden, denk je niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is toch een gezocht argument om een niet te rechtvaardigen stelling te verdedigen?! Tot 35! meter van het doel werd Messi dus afgestopt. En Gijp zei dat de Barca-spelers 'de hele tijd vrij stonden en nooit gedekt werden'. Oke, dit zal het goed doen bij PVV-volk met lage voorhoofden, ik trap er echter niet in.
Ook nog eens ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En dan ook nog een Giggs die de hele week voor dat duel hele andere dingen aan zijn hoofd heeft gehad.
He, he eindelijk zijn we er. Gijp bedient zich telkens van hyperbolen als deze 'hij mag de bal van het middenveld halen, kopje thee bestellen, om zich heen kijken en dan 40 meter met de bal lopen zonder dat er iemand bij hem in de buurt loopt'. Oh, werkelijk? Is dat gebeurd? Waarom liet Gijp daar geen beeld van zien dan? Ja inderdaad, hij zei het, hij overdreef, (een effectieve methode blijkbaar om domme mensen mee te beinvloeden). Maar dat wil nog niet zeggen dat het werkelijk gebeurd is. En het videomateriaal waar Gijp zijn stompzinnige stelling mee verdedigde was de 2-1, waarbij Messi nota bene vanaf 35! meter vanaf het doel werd opgevangen en toen maar ging schieten. Dat bewees kort gezegd dus niets. Maar het verhaal staat en sommigen geloven er ook nog in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:12 schreef Buitendam het volgende:
Hij zei dat er héél slecht gedekt werd en dat hij Messi rond de middenlijn heeft zien lopen, al over zijn schouder kijkend, niets begrijpend van het feit dat hij niet gedekt werd.
Ik vond Valencia ook heel zwak.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mee eens, maar probeer wat op 'is.. gebeurd' te letten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
He, he eindelijk zijn we er. Gijp bedient zich telkens van hyperbolen als deze 'hij mag de bal van het middenveld halen, kopje thee bestellen, om zich heen kijken en dan 40 meter met de bal lopen zonder dat er iemand bij hem in de buurt loopt'. Oh, werkelijk? Is dat gebeurt? Waarom liet Gijp daar geen beeld van zien dan? Ja inderdaad, hij zei het, hij overdreef, (een effectieve methode blijkbaar om domme mensen mee te beinvloeden). Maar dat wil nog niet zeggen dat het werkelijk gebeurt is. En het videomateriaal waar Gijp zijn stompzinnige stelling mee verdedigde was de 2-1, waarbij Messi nota bene vanaf 35! meter vanaf het doel werd opgevangen en toen maar ging schieten. Dat bewees kort gezegd dus niets. Maar het verhaal staat en sommigen geloven er ook nog in.
Dus...wat is er mis met overdrijven? Dat is gewoon een stijlfiguur van v.d. Gijp om zijn punt te maken. Je kunt ook niet én heel grappig zijn én extreem accuraat wat betreft het beschrijven van situaties zijn. Wanneer je die exaggeraties van van der Gijp wegdenkt blijft er gewoon heel zinnige tekst over wat betreft de fouten die er gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
He, he eindelijk zijn we er. Gijp bedient zich telkens van hyperbolen als deze 'hij mag de bal van het middenveld halen, kopje thee bestellen, om zich heen kijken en dan 40 meter met de bal lopen zonder dat er iemand bij hem in de buurt loopt'. Oh, werkelijk? Is dat gebeurt? Waarom liet Gijp daar geen beeld van zien dan? Ja inderdaad, hij zei het, hij overdreef, (een effectieve methode blijkbaar om domme mensen mee te beinvloeden). Maar dat wil nog niet zeggen dat het werkelijk gebeurt is. En het videomateriaal waar Gijp zijn stompzinnige stelling mee verdedigde was de 2-1, waarbij Messi nota bene vanaf 35! meter vanaf het doel werd opgevangen en toen maar ging schieten. Dat bewees kort gezegd dus niets. Maar het verhaal staat en sommigen geloven er ook nog in.
Ja, dat klopt van geen kant inderdaad. In vino geen veritas qua spelling voor mij blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mee eens, maar probeer wat op 'is.. gebeurd' te letten.
Wilfred vroeg wat hij er van vond. Hij laat duidelijk blijken dat hij het bizar vond dat een team als ManUtd met zulke verdedigers zoveel vrijheid gaven aan de spelers van Barça. Daarnaast vond hij vd Sar beroerd keepen en dat tezamen zorgde voor een nekslag. Dat hij daarbij beeldspraak gebruikt die jij letterlijk neemt is eerder jouw zwakte dan die van hem. Je begreep 't niet, want die beeldspraak over de vrijheid van Messi klopte als een bus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
He, he eindelijk zijn we er. Gijp bedient zich telkens van hyperbolen als deze 'hij mag de bal van het middenveld halen, kopje thee bestellen, om zich heen kijken en dan 40 meter met de bal lopen zonder dat er iemand bij hem in de buurt loopt'. Oh, werkelijk? Is dat gebeurd? Waarom liet Gijp daar geen beeld van zien dan? Ja inderdaad, hij zei het, hij overdreef, (een effectieve methode blijkbaar om domme mensen mee te beinvloeden). Maar dat wil nog niet zeggen dat het werkelijk gebeurt is. En het videomateriaal waar Gijp zijn stompzinnige stelling mee verdedigde was de 2-1, waarbij Messi nota bene vanaf 35! meter vanaf het doel werd opgevangen en toen maar ging schieten. Dat bewees kort gezegd dus niets. Maar het verhaal staat en sommigen geloven er ook nog in.
Dat krijg je als ie alles 50x in 3 maanden herhaald.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Als een zak aardappels naar de hoek. Mooi hoe het jargon van Johan ons allen beïnvloedt.
VI hoeft wmb geen tweede SV te worden. Maar iets grondigere beschouwingen kunnen echt geen kwaad. En het beeld wat Gijp oproept blijft blijkbaar wel hangen: 'Messi, Xavi en Iniesta mochten de hele wedstrijd vrijlopen, ze werden nooit gedekt'. Terwijl je de waarheid daarmee geweld aandoet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus...wat is er mis met overdrijven? Je kunt niet én heel grappig zijn én extreem accuraat wat betreft het beschrijven van situaties zijn. Wanneer je die exaggeraties van van der Gijp wegdenkt blijft er gewoon heel zinnige tekst over wat betreft de fouten die er gemaakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |