Ga ik morgen bellen.quote:
quote:
quote:
100% zeker dat dát niet het geval is.quote:
Sterkte iig.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ga ik morgen bellen.
Maar net weer gegeten omdat ik daarstraks te misselijk was, nu weer buikpijn.
Word er strontchagerijnig van, de hele week al.![]()
Helpt niet.quote:
Dankje, ben benieuwd wat die dokter zegt.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sterkte iig.
Ik herken me wel in jouw klachten, alleen heb ik het probleem al wat maandjes en ik krijg het alleen in de morgen. Het is geen zwangerschap, er is alleen iets mis met mijn maag(zuur). Ofzo.
Ik eet, ik word misselijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef schommelstoel het volgende:
Ook echt alleen last als jij gegeten hebt?
Ja ik dus hele dag door.quote:
Ik krijg gewoon medicatie wat ik dagelijks moet gebruiken, maar als ik er veel last van krijg, dan gebruik ik dit:quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Helpt niet.
[..]
Dankje, ben benieuwd wat die dokter zegt.
Is écht niet goed voor m'n humeur dit, hele dag misselijk zijn/buikpijn hebben.
Kan je daar geen pillen voor slikken?
goed spul, morgen ook even kopen, lekker calcium ookquote:Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon medicatie wat ik dagelijks moet gebruiken, maar als ik er veel last van krijg, dan gebruik ik dit:
[ afbeelding ]
Dit kan je zelfs vinden in een supermarkt.
Ik heb ongeveer het zelfde gehad, ze dachten bij mij aan blinde darm.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik eet, ik word misselijk.
Ik stop met eten, misselijkheid verdwijnt.
Ik krijg honger en voel me slap, omdat amper gegeten.
Ik eet, ik word weer misselijk.
En zo al anderhalve week.
Jazeker, anticonceptiepil.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Helpt niet.
[..]
Dankje, ben benieuwd wat die dokter zegt.
Is écht niet goed voor m'n humeur dit, hele dag misselijk zijn/buikpijn hebben.
Kan je daar geen pillen voor slikken?
Uiteraard handig als je al zwanger bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |