LaToya dacht amper voor zichzelf, naar eigen zeggen. In dat Jensen interview vertelt ze een hoop. Het is gewoon een raar zwak mens dat te snel in anderen vertrouwt, al zal dat nu misschien anders zijn. Overigens had MJ dezelfde zwakte wat dit betreft. Zowel zakelijk als muzikaal ging het in dit opzicht minder door deze zwakke eigenschap.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:51 schreef Robijn48 het volgende:
Oh ja, die ex-man van haar. Nah, er bestaan geen goede redenen om zoiets te doen, ook niet onder invloed van één of andere kerel
Mime en robotbewegingen zijn niet hetzelfde:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef Jackson5 het volgende:
Die robot bewegingen deed hij al in de bad tour toch? Check maar hieronder, helemaal aan het einde.
Overigens mijn favoriete live act deze:
Die op het einde bij Human Nature zijn ook mime bewegingen en dat was al voor 1990. En robot deed hij alleen bij Stranger in Moscow tijdens de HIStory tour.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mime en robotbewegingen zijn niet hetzelfde:
Vanaf 0:45 ongeveer.
Tijdens de 30th Anniversary deed hij het ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Die op het einde bij Human Nature zijn ook mime bewegingen en dat was al voor 1990. En robot deed hij alleen bij Stranger in Moscow tijdens de HIStory tour.
Bij You Rock My World toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tijdens de 30th Anniversary deed hij het ook.
Nee, toen was het 'the robot', toen een populaire dans. Maar op een nieuwe en eigen manier is pas halverwege de jaren '90 gekomen.quote:
Tijdens het freestyle gedeelte met Usher en Chris Tucker idd...quote:
O ja, dit. Dit ging toch ook niet door omdat hij ineens in het ziekenhuis lag vanwege uitdroging oid.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:48 schreef Zapato het volgende:
Je moet die hele familie gewoon laten gaan.
En er waren ooit wel plannen voor een soort Unplugged in '95:
Was mooi geweest, maar hij durfde niet. Zie faalangst en perfectionisme.
Ja, maar dat zou dan weer eens smoes zijn geweest. Njah, eeuwig zonde auf jeden fall.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:54 schreef gifkwal het volgende:
[..]
O ja, dit. Dit ging toch ook niet door omdat hij ineens in het ziekenhuis lag vanwege uitdroging oid.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Hij kan misschien beter dood gaan.
dan blijft er nog iets van zijn "glorie" over
Maandje later was ie doodquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:05 schreef matthijst het volgende:
En wat als ie dan in maart weer niet komt?
Ga nu maar 2x naar Londen dus, zie wel of hij in maart nog leeft.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:38 schreef gifkwal het volgende:
Dat was trouwens wel een echte naaistreek, mensen die met bloed zweet en tranen kaartjes voor de openingsshow hadden bemachtigd konden ineens pas in januari of zo gaan wanneer MJ toch al lang afgefakkeld zou zijn
Eensquote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef Djokotron het volgende:
Tuurlijk zou het minder zijn geweest, zeker qua stem vrees ik. Maar ben er wel van overtuigd dat ie het fysiek wel zou kunnen. En Michael op zijn 50e op 10% is nog beter dan al die andere lullo's van nu op 1000%
Mensen zouden van hem nog steeds dezelfde dingen verwachten als op zijn 20e en net zo veel verkopen als Thriller, dat is unfair. Maar Michael was uniek en had een briljante muzikale geest en zou wederom met wat ongelooflijke dingen gekomen zijn, daar ben ik wel van overtuigd.
Dit is echt zo'n lekker nummer om te draaien als er mensen bij zijn die alleen de "bekende" nummers kennen, hoor je ze echt zo denken.. "Hoor ik daar nou MJ? Ik wist niet dat hij nog meer nummers had dan Thriller, Beat it en Billie Jean. Heerlijk!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Why do we keep foolin ourselves, babyyy?
Mike![]()
Muzikale compositie van Tabloid Junkie
Wat een held is het ook he
Ik krijg dan altijd zo'nquote:Op maandag 20 juni 2011 00:13 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n lekker nummer om te draaien als er mensen bij zijn die alleen de "bekende" nummers kennen, hoor je ze echt zo denken.. "Hoor ik daar nou MJ? Ik wist niet dat hij nog meer nummers had dan Thriller, Beat it en Billie Jean. Heerlijk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kippevel inderdaad...de laatste scene (niet in deze clip te zien) vind ik ook een kippevel momentje..quote:
De rechter is dan weer niet helemaal juist, Michael had daar kort haarquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:19 schreef matthijst het volgende:
Geinig, bij MM Tussaud, 3x MJ:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef gifkwal het volgende:
LaToya schijnt in haar boek te schrijven dat Michael op 11 september 2001 een meeting had in het World Trade Center om 9u 's ochtends, maar dat hij niet is gegaan omdat hij moe was...![]()
Ik heb hiervan echter geen bron, op Facebook zwerven wat samenvattingen van het boek rond. Voor wat het waard is (ik zet het in een spoiler omdat het nogal veel is):Dank voor het plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dat waar is, van 11 september 2001 dan![]()
Ach ja, het is allemaal Latoya's perceptie natuurlijk. Valt me wel op dat ze elkaar rustig 10 jaar niet konden zien, zeg. En verder dat ze nogal dikke vriendjes is met Joe
Leef en Laten Leven
Hahaha, ja snap ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Oké maar Axl Rose klinkt als schuurpapier dus die lijst verwerp ik.
Ik ook, ongelofelijk, ik heb tot 2 uur s`nachts CNN gekeken, heb het eigenlijk nergens anders over gehad de week daarna, dan MJ.. echt kut..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:01 schreef Rnnz het volgende:
Ergens in de avond in ieder geval.. kon het niet geloven, ontzettend gejankt.
Ben benieuwd naar je verhalen. Hoop dat je toch een leuke dag hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef Janena het volgende:
Klopt, de NY concerten waren op 9en 10 september...zijn hele familie was er zo'n beetje.
Voor zover ik het begrijp gaat het vliegtuigje gewoon vliegen.
Wij zijn vanaf de ochtend in Best (maar gaan eerst naar de dierentuin daar, tot een uur of 2...daarna naar het beeld.
Er is ook nog het e.e.a. georganiseerd in Waddinxveen en s'avonds in Dynamo, Eindhoven maar daar heb ik geen zin in (zeker niet met 3 kinderen).
Ik ben nu wat liedjes aan het jatten van youtube, dan heb ik de goede muziek opstaan in de auto morgen.
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik die nacht opeens wakker werd, de radio aanzette om een uur of 4 a 5, en alleen maar MJ hoorde. Niet weer verder geslapen toen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:34 schreef SteelDogg het volgende:
Vandaag al weer 2 jaar...... tijd vliegt.
Twee jaar geleden, en het lijkt nog zo kort geledenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo'n mooi nummer, en helaas nu werkelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel een leuke OP van je hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |