Dit denk ik ook hoor, dat het zo werkte. Als je ziet hoe het publiek elke keer reageerde op zijn Billie Jean uitvoering...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Tja ik weet niet, ik zou toch wel balen als ik naar mijn eerste en enige MJ concert was geweest en niet Billie Jean op die manier te zien zou krijgen. Het is toch echt iets legendarisch wat je graag een keer wil meemaken. Misschien is dat persoonlijk maar ik denk wel dat veel mensen er op rekenen om juist dat te zien.
Waaaat. Das met recht een Bitch met een hoofdletter. Volgens mij dachten de meeste Amerikanen dat ie schuldig wasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:46 schreef Janena het volgende:
Klopt.....Hij zou maar 1 fout hoeven te maken en dan zou al het commentaar daar over gaan...
Maar goed, zo was het al sinds 1993 dus ik weet niet anders.
De fans hadden er evengoed van genoten.
Ik ben i.i.g. blij dat Michael nog heeft meegekregen dat hij zo geliefd was onder de mensen dat hij in een paar uur 50 concerten kon uitverkopen.
In 2005 (na de vrijspraak) zei zo'n zure media-bitch nog dat hij geen enkel concertkaartje of cd zou kunnen verkopen: MOOI WEL DUS!
Topjournalistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Whaha, ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:56 schreef senesta het volgende:
Ik vind latoya een dramaqueen en Jermaine vind ik erg geldbelust maar toch ben ik wel nieuwsgierig naar wat ze te vertellen hebben
LaToya dacht amper voor zichzelf, naar eigen zeggen. In dat Jensen interview vertelt ze een hoop. Het is gewoon een raar zwak mens dat te snel in anderen vertrouwt, al zal dat nu misschien anders zijn. Overigens had MJ dezelfde zwakte wat dit betreft. Zowel zakelijk als muzikaal ging het in dit opzicht minder door deze zwakke eigenschap.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:51 schreef Robijn48 het volgende:
Oh ja, die ex-man van haar. Nah, er bestaan geen goede redenen om zoiets te doen, ook niet onder invloed van één of andere kerel
Mime en robotbewegingen zijn niet hetzelfde:quote:Op zondag 19 juni 2011 14:46 schreef Jackson5 het volgende:
Die robot bewegingen deed hij al in de bad tour toch? Check maar hieronder, helemaal aan het einde.
Overigens mijn favoriete live act deze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |