Hahaha, ja snap ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Oké maar Axl Rose klinkt als schuurpapier dus die lijst verwerp ik.
Ik ook, ongelofelijk, ik heb tot 2 uur s`nachts CNN gekeken, heb het eigenlijk nergens anders over gehad de week daarna, dan MJ.. echt kut..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:01 schreef Rnnz het volgende:
Ergens in de avond in ieder geval.. kon het niet geloven, ontzettend gejankt.
Ben benieuwd naar je verhalen. Hoop dat je toch een leuke dag hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef Janena het volgende:
Klopt, de NY concerten waren op 9en 10 september...zijn hele familie was er zo'n beetje.
Voor zover ik het begrijp gaat het vliegtuigje gewoon vliegen.
Wij zijn vanaf de ochtend in Best (maar gaan eerst naar de dierentuin daar, tot een uur of 2...daarna naar het beeld.
Er is ook nog het e.e.a. georganiseerd in Waddinxveen en s'avonds in Dynamo, Eindhoven maar daar heb ik geen zin in (zeker niet met 3 kinderen).
Ik ben nu wat liedjes aan het jatten van youtube, dan heb ik de goede muziek opstaan in de auto morgen.
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik die nacht opeens wakker werd, de radio aanzette om een uur of 4 a 5, en alleen maar MJ hoorde. Niet weer verder geslapen toen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:34 schreef SteelDogg het volgende:
Vandaag al weer 2 jaar...... tijd vliegt.
Twee jaar geleden, en het lijkt nog zo kort geledenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo'n mooi nummer, en helaas nu werkelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel een leuke OP van je hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |