Overkwam mij ook een tijd lang, vooral voor stoplichten ed. Mijn instructeur heeft me uiteindelijk het advies gegeven om dan maar meer gas te gebruiken en langzamer op laten komen. Sindsdien amper meer uitgevallen, plus later zelf de balans gevonden. Dus: Gewoon meer gas!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef das_phantom het volgende:
Leuk verhaaltje Hartigan, zo te lezen ben jij wel een talentje.
Hier vandaag echt waardeloze lesVorige keer beste les ooit, nu 100 keer de motor af laten slaan.................. Ik snap dr echt niks van en mijn instructeur weet ook niet goed wat hij moet zeggen. Iemand nog tips? Het is een diesel trouwens.
Koppeling in, plankgas geven en dan in een keer de koppeling los laten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:48 schreef 91Vos het volgende:
Het gas kan daarvoor nog wel, doe ik altijd omdat je dan sneller op kan trekken. Zolang je het gas nog maar niet heel hard indrukt, een beetje of net wat meer als bij de hellingproef.
Volgens mij krijg je dan een burnoutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Koppeling in, plankgas geven en dan in een keer de koppeling los laten.
Nooit meer uitvallen
Nou en? is wel stoer met een lesautoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:29 schreef das_phantom het volgende:
Ik zal volgende keer eraan denken
[..]
Volgens mij krijg je dan een burnout?
Das indd schnell. Kon je soms al rijden voordat je begon? ;Pquote:Op zondag 26 juni 2011 10:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
14 lessen, examen, vorige week pasje
opgehaald
Voor Amsterdam, behoorlijk rap gedaan
Beetje tractor en wat landbouw ervaring met busjes ed. Dat scheelt wel wat in basis vaardighedenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef .Neovo. het volgende:
Das indd schnell. Kon je soms al rijden voordat je begon? ;P
Laten zien dat je kan rijdenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:36 schreef das_phantom het volgende:
Haha, dat wel ja![]()
14 lessen zo snel jeetje.En dat in Amsterdam, hoe heb je dat gedaan?
Lessen van 1 of 2 uur?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
14 lessen, examen, vorige week pasje
opgehaald
Voor Amsterdam, behoorlijk rap gedaan
Da's niet erg handig nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Editeur het volgende:
Over mijn theorie examen: Faaltje van de dag
dit dus
Succes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik moet morgenochtend om 11:45 uur op. Om 10:30 uur word ik opgehaald...ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef 2xuq773pps het volgende:
Ben vandaag geslaagd rond 2 uur
net op het randje zei de examinator![]()
Over de 40 lessen gehad... voor de 3e keer pas geslaagd
lekker gevoel dit![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |