Ben dus van plan om hele series met ondertiteling te rarren zodat het overzichtelijker wordt.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef Godtje het volgende:
Had je eerder ook wel kunnen bedenken.
Ga je mp3's ook zippen?
Films zijn inderdaad bijna niet te kleiner in te pakken, beste (en vooral snelste) is gewoon inpakken met Storequote:Op maandag 30 mei 2011 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Filmpjes zijn van zichzelf al erg efficient opgebouwd, daar valt gewoon weinig meer aan te comprimeren
Ow, het was dus een test? Dan had je toch een hypothese gemaakt en kunnen concluderen dat het wel of niet gelukt was in paats van hier gaan zeiken dat WinRAR niet kan zippen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ben dus van plan om hele series met ondertiteling te rarren zodat het overzichtelijker wordt.
Dit was meer een test zodat ik kan zien of het nut heeft om compressie op beste te zetten.
nee dus.
Want dan gaan ze ook nog met mijn data ervandoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef Convict het volgende:
niet van ene marokkaanse site downloaden die winrar
en je minderjarige zusjequote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Want dan gaan ze ook nog met mijn data ervandoor.
En mijn scooter, terwijl ik helemaal geen scooter heb.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:31 schreef Convict het volgende:
[..]
en je minderjarige zusje
we hebben een kenner hier
Dat is 0.3 GB winst.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef ikveranderhemniet het volgende:
4 filmpjes, totaal 17.6 GB
Na 3 uur met WinRAR naar .rar omzetten met beste compressie.
17.3 GB
Kutprogramma.
En als dat elke keer 3 uur duurt, hoelang is TS dan bezig? Ben zelf te lui om het uit te rekenenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is 0.3 GB winst.
Als je het resultaat nu nog een keer inpakt dan zit je op 17.0 GB.
En dan op 16.7 GB, en dan 16.4, en 16.1...
En uiteindelijk kun je alles kwijt in een rarretje van 10 kb.
174 uurquote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als dat elke keer 3 uur duurt, hoelang is TS dan bezig? Ben zelf te lui om het uit te rekenen
Dan moet je op z'n minst uitgaan van een percentage dat 'ie compressed, dat is niet steeds 0,3 GBquote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is 0.3 GB winst.
Uiteindelijk kun je dan alles kwijt in een rarretje van 10 kb.
kijk en dan doet ie opeens wel een flikkerquote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
En mijn scooter, terwijl ik helemaal geen scooter heb.
daarvoor heeft men mappen/folders voor bedacht, die zou je e.v.t. vast ook nog kunnen taggen..quote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ben dus van plan om hele series met ondertiteling te rarren zodat het overzichtelijker wordt.
Dit was meer een test zodat ik kan zien of het nut heeft om compressie op beste te zetten.
nee dus.
Alles is gesorteerdquote:Op maandag 30 mei 2011 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
daarvoor heeft men mappen/folders voor bedacht, die zou je e.v.t. vast ook nog kunnen taggen..
merge dan je subtitles in je video bestandenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Alles is gesorteerd
BV
X://Video/Series/Dexter/Seizoen1/afleveringen + ondertiteling
Nu wil ik seizoen gaan rarren zodat als ik de map Dexter open, 5 Rars zie. voegt helemaal niks toe, maar ik heb niks te doen.
Dat is een goeiequote:Op maandag 30 mei 2011 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
merge dan je subtitles in je video bestanden
Dat snap ik sowieso niet. Ik pak het altijd uit en delete de rars.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef monkyyy het volgende:
Een film in HD downloaden om er veel te laat achter te komen dat het bestaat uit 44058 rar bestanden.
Ja, maar als je zo'n figuur hebt als jeroen25, dan eindig je dus met een hele lading rars in rarsquote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet. Ik pak het altijd uit en delete de rars.
O ja, met 7zip gaat het wel.quote:
quote:
quote:
Inrartionquote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo'n figuur hebt als jeroen25, dan eindig je dus met een hele lading rars in rars
Films waar ik vandaan haal zijn dus altijd in parts opgedeeld. Zelden haal ik Films zonder dat ze gecomprimeerd zijn, wat erg kut is.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:11 schreef PfenisBaron het volgende:
Tyfuslul! Waarom denk je ook dat films altijd ongecomprimeerd te downloaden zijn?
Hou het maar bij youtube knul![]()
Zou je eens naar wat betere share's op zoek moeten knul. Vaak worden ze in parts opgedeeld omdat dergelijke fags niet te lang willen downen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Films waar ik vandaan haal zijn dus altijd in parts opgedeeld. Zelden haal ik Films zonder dat ze gecomprimeerd zijn, wat erg kut is.
Waarom zou een sigaret iets willen downloaden?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Zou je eens naar wat betere share's op zoek moeten knul. Vaak worden ze in parts opgedeeld omdat dergelijke fags niet te lang willen downen.
* rekenwonder pakt popcorn en wacht op eerste Sloot-reactie!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Zou je eens naar wat betere share's op zoek moeten knul. Vaak worden ze in parts opgedeeld omdat dergelijke fags niet te lang willen downen.
Het Sloot Digital Coding System was handig geweest voor TSquote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is 0.3 GB winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het Sloot Digital Coding System was handig geweest voor TSIdd die baas kon alle films terugbrengen tot 1 kb, wat gewoon onmogelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |