Dat snap ik sowieso niet. Ik pak het altijd uit en delete de rars.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef monkyyy het volgende:
Een film in HD downloaden om er veel te laat achter te komen dat het bestaat uit 44058 rar bestanden.
Ja, maar als je zo'n figuur hebt als jeroen25, dan eindig je dus met een hele lading rars in rarsquote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet. Ik pak het altijd uit en delete de rars.
O ja, met 7zip gaat het wel.quote:
quote:
quote:
Inrartionquote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo'n figuur hebt als jeroen25, dan eindig je dus met een hele lading rars in rars
Films waar ik vandaan haal zijn dus altijd in parts opgedeeld. Zelden haal ik Films zonder dat ze gecomprimeerd zijn, wat erg kut is.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:11 schreef PfenisBaron het volgende:
Tyfuslul! Waarom denk je ook dat films altijd ongecomprimeerd te downloaden zijn?
Hou het maar bij youtube knul![]()
Zou je eens naar wat betere share's op zoek moeten knul. Vaak worden ze in parts opgedeeld omdat dergelijke fags niet te lang willen downen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Films waar ik vandaan haal zijn dus altijd in parts opgedeeld. Zelden haal ik Films zonder dat ze gecomprimeerd zijn, wat erg kut is.
Waarom zou een sigaret iets willen downloaden?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Zou je eens naar wat betere share's op zoek moeten knul. Vaak worden ze in parts opgedeeld omdat dergelijke fags niet te lang willen downen.
* rekenwonder pakt popcorn en wacht op eerste Sloot-reactie!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je dan alles kwijt in een rarretje van 10 kb.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Zou je eens naar wat betere share's op zoek moeten knul. Vaak worden ze in parts opgedeeld omdat dergelijke fags niet te lang willen downen.
Het Sloot Digital Coding System was handig geweest voor TSquote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is 0.3 GB winst.
Als je het resultaat nu nog een keer inpakt dan zit je op 17.0 GB.
En dan op 16.7 GB, en dan 16.4, en 16.1...
Uiteindelijk kun je dan alles kwijt in een rarretje van 10 kb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het Sloot Digital Coding System was handig geweest voor TSIdd die baas kon alle films terugbrengen tot 1 kb, wat gewoon onmogelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |